Адам қаңкасының құрылысы Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Биология пәні 8-сынып
Сабақ тақырыбы: Адам қаңкасының құрылысы
Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі.
Оқу мақсаты
8.1.6.1Тірек-
қимыл жүйесінің
маңызы мен
қызметін анықтау. Сабақ мақсаттары
•
Барлық оқушылар : Тірек-қимыл
жүйесінің маңызы мен қызметін білу.
•
Оқушылардың басым бөлігі : Тірек-қимыл
жүйесінің маңызы мен қызметі адам
қаңқасын сипаттау.
•
Кейбір оқушылар :Тірек-қимыл жүйесінің
маңызы мен қызметін түсіндіру.Кентау қ. “А.С.Пушкин атындағы №6 жалпы орта мектеп КММ”
биология пәнінің мұғалімі Абдуллаева Гульнар Болатовна.
1 слайд
Биология пәні 8-сынып Сабақ тақырыбы: Адам қаңкасының құрылысы Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі. Оқу мақсаты 8.1.6.1Тірек- қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін анықтау. Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар : Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін білу. • Оқушылардың басым бөлігі : Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі адам қаңқасын сипаттау. • Кейбір оқушылар :Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін түсіндіру.Кентау қ. “А.С.Пушкин атындағы №6 жалпы орта мектеп КММ” биология пәнінің мұғалімі Абдуллаева Гульнар Болатовна.
2 слайд
* Белсенді оқу әдістер
Әдістерді таңдау тақырыптың мазмұнына сай , әдістер оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді,оқушыларды оқуға
тартуға бағытталған .
•
Үй тапсырмасын сұрауда қолданамын сұрақ қою арқылы ойын еркін
жеткізеді, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артады,жауаптар нақты алынады,
диалог құруға көмектеседі. «Сұрақ жауап» әдісі
•
Жаңа сабақты түсіндіруде оқушылардың білімдік міндеттерді шешу
мақсатында ынтымақтасып жұмыс істеуді көздейді. Сабақты түсінуге тиімді
тапсырма. « Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі оқу мақсатына жету үшін
көмектеседі «Ойлан – жұптас-бөліс» әдісі
•
Оқушылар өз ойын еркін жеткізіп, тілдік қорларын дамытуға ықпалы зор
Сабақты қорытындылауда сын тұрғысынан ойлауды қалыптастыруда,
оқушының рефлекция жасау дағдыларын қалыптастырып, өз өздерін
бағалауға ықпалы зор. « Сәйкестендіру»
2 слайд
* Белсенді оқу әдістер Әдістерді таңдау тақырыптың мазмұнына сай , әдістер оқу мақсаттарына жетуге ықпал етеді,оқушыларды оқуға тартуға бағытталған . • Үй тапсырмасын сұрауда қолданамын сұрақ қою арқылы ойын еркін жеткізеді, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті артады,жауаптар нақты алынады, диалог құруға көмектеседі. «Сұрақ жауап» әдісі • Жаңа сабақты түсіндіруде оқушылардың білімдік міндеттерді шешу мақсатында ынтымақтасып жұмыс істеуді көздейді. Сабақты түсінуге тиімді тапсырма. « Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі оқу мақсатына жету үшін көмектеседі «Ойлан – жұптас-бөліс» әдісі • Оқушылар өз ойын еркін жеткізіп, тілдік қорларын дамытуға ықпалы зор Сабақты қорытындылауда сын тұрғысынан ойлауды қалыптастыруда, оқушының рефлекция жасау дағдыларын қалыптастырып, өз өздерін бағалауға ықпалы зор. « Сәйкестендіру»
3 слайд
Жіктеуарроолл
Дереккөздер
Электрондық оқулықтар.
ғаламтор Қорытынды
Барлық оқушылар бір тапсырманы
орындаса да
топтық жұмыс жасағанда оқушылардың
нәтижелері әр түрлі қорытынды көрсетеді.Диалог және қолдау
көрсету
Ойланту үшін,бірқатар
жауаптар
алу үшін сұрақтар қоямын,
оқушы- мұғалім, оқушы-оқушы
Бағалау
Үнемі бағаланып отырады
Осылайша бағалау түрлері
Қажеттілікке қарай түзетіліп
Отырады.“Басбармақ”
“ Көңіл күй смайликтері”
Қарқын
Барлық оқушылардың
қажеттіліктерін қанағаттандыру
үшін қажет уақыт беремін
«Ойлан тап» жылдам
оқушылар
жұмыс жасайды Жіктеу
Топта деңгейлері әртүрлі
оқушылар басқалардан қолдау
алуға,өзін сенімді сезінуге
жетелейді
Тапсырма
түрлі қабілеттері бар
оқушылар үшін
қажетілігіне қарай
тапсырмалар беремін
“Ойлан- жұптас- бөліс” Саралау
әдістері
3 слайд
Жіктеуарроолл Дереккөздер Электрондық оқулықтар. ғаламтор Қорытынды Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да топтық жұмыс жасағанда оқушылардың нәтижелері әр түрлі қорытынды көрсетеді.Диалог және қолдау көрсету Ойланту үшін,бірқатар жауаптар алу үшін сұрақтар қоямын, оқушы- мұғалім, оқушы-оқушы Бағалау Үнемі бағаланып отырады Осылайша бағалау түрлері Қажеттілікке қарай түзетіліп Отырады.“Басбармақ” “ Көңіл күй смайликтері” Қарқын Барлық оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қажет уақыт беремін «Ойлан тап» жылдам оқушылар жұмыс жасайды Жіктеу Топта деңгейлері әртүрлі оқушылар басқалардан қолдау алуға,өзін сенімді сезінуге жетелейді Тапсырма түрлі қабілеттері бар оқушылар үшін қажетілігіне қарай тапсырмалар беремін “Ойлан- жұптас- бөліс” Саралау әдістері
4 слайд
Критериалды бағалау
Бағалау критерийі Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен
қызметін анықтау
3 тапсырмалар
сәйкестендіру
Дескриптор
-тірек-қимыл жүйесін
біледі
- Адам қаңқасын
құрайтын сүйектерді
анықтайды
- Ми бас сүйектерін
бөлінуін атайды
4 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийі Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін анықтау 3 тапсырмалар сәйкестендіру Дескриптор -тірек-қимыл жүйесін біледі - Адам қаңқасын құрайтын сүйектерді анықтайды - Ми бас сүйектерін бөлінуін атайды
5 слайд
Назар аударып, тыңдағандарыңыз үшін
риясыз ризашылығымды білдіремін.
5 слайд
Назар аударып, тыңдағандарыңыз үшін риясыз ризашылығымды білдіремін.