Адамгершілік ар-ұят адамдықтың белгісі слайд

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамгершілік ар-ұят адамдықтың белгісі слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд оқушы,студент мұғалімге керек материалдар
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Білімділігі:Білімділігі:адамгершілік,әдептілік,имандылық,мейірімділік,адамгершілік,әдептілік,имандылық,мейірімділік, қайырымдылы

#2 слайд
Білімділігі:Білімділігі:адамгершілік,әдептілік,имандылық,мейірімділік,адамгершілік,әдептілік,имандылық,мейірімділік, қайырымдылық, ізеттілік қасиеттерін оқушылардың бойларына сіңіруқайырымдылық, ізеттілік қасиеттерін оқушылардың бойларына сіңіру Дамытушылығы:Дамытушылығы: әдепті,сыпайы,инабатты болуға,жаман,әдепсіз әдепті,сыпайы,инабатты болуға,жаман,әдепсіз қылықтардан бездіру арқылы бойларына сіңіруқылықтардан бездіру арқылы бойларына сіңіру Тәрбиелігі:Тәрбиелігі: өздігінен талпынып,жауапкершілікті сезінетін өздігінен талпынып,жауапкершілікті сезінетін әдепті,өнегелі тұлғаны тәрбиелеуәдепті,өнегелі тұлғаны тәрбиелеу

2 слайд

Білімділігі:Білімділігі:адамгершілік,әдептілік,имандылық,мейірімділік,адамгершілік,әдептілік,имандылық,мейірімділік, қайырымдылық, ізеттілік қасиеттерін оқушылардың бойларына сіңіруқайырымдылық, ізеттілік қасиеттерін оқушылардың бойларына сіңіру Дамытушылығы:Дамытушылығы: әдепті,сыпайы,инабатты болуға,жаман,әдепсіз әдепті,сыпайы,инабатты болуға,жаман,әдепсіз қылықтардан бездіру арқылы бойларына сіңіруқылықтардан бездіру арқылы бойларына сіңіру Тәрбиелігі:Тәрбиелігі: өздігінен талпынып,жауапкершілікті сезінетін өздігінен талпынып,жауапкершілікті сезінетін әдепті,өнегелі тұлғаны тәрбиелеуәдепті,өнегелі тұлғаны тәрбиелеу

#3 слайд

3 слайд

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: 11.Ұйымдастыру кезеңі.Ұйымдастыру кезеңі 22.Кіріспе.Кіріспе  Практикалық тапсырмаПрактикалық т

#4 слайд
Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: 11.Ұйымдастыру кезеңі.Ұйымдастыру кезеңі 22.Кіріспе.Кіріспе  Практикалық тапсырмаПрактикалық тапсырма  ПікірталасПікірталас  Қызығушылықтарын оятуҚызығушылықтарын ояту  «Қалай дер едің» қарама«Қалай дер едің» қарама--қарсы мағынасын табуқарсы мағынасын табу  «Жылы шеңбер» ойыны«Жылы шеңбер» ойыны  СұрақСұрақ--жауапжауап  ҚорытындыҚорытынды

4 слайд

Сабақтың барысы:Сабақтың барысы: 11.Ұйымдастыру кезеңі.Ұйымдастыру кезеңі 22.Кіріспе.Кіріспе  Практикалық тапсырмаПрактикалық тапсырма  ПікірталасПікірталас  Қызығушылықтарын оятуҚызығушылықтарын ояту  «Қалай дер едің» қарама«Қалай дер едің» қарама--қарсы мағынасын табуқарсы мағынасын табу  «Жылы шеңбер» ойыны«Жылы шеңбер» ойыны  СұрақСұрақ--жауапжауап  ҚорытындыҚорытынды

Адамгершілік-адамдар арасындағы қарым-қатынастарды реттеуге негіз болатын белгілі бір ізгілік ұғымдарын білдіретін моральдық

#5 слайд
Адамгершілік-адамдар арасындағы қарым-қатынастарды реттеуге негіз болатын белгілі бір ізгілік ұғымдарын білдіретін моральдық ұғым.Адамгершілік адамдардың мінез-құлқынан іс-әрекеттерімен көзге түседі.Өз алдына қойған мақсатқа жету жолында әдіс-айла талғамайды. Адамдар арасындағы өзара қарым-қатынас өзге адамды дұрыс тыңдай біліп,әңгімелесіп отырған адамның тілегін дұрыс түсіне білген жағдайда жақсарады.

5 слайд

Адамгершілік-адамдар арасындағы қарым-қатынастарды реттеуге негіз болатын белгілі бір ізгілік ұғымдарын білдіретін моральдық ұғым.Адамгершілік адамдардың мінез-құлқынан іс-әрекеттерімен көзге түседі.Өз алдына қойған мақсатқа жету жолында әдіс-айла талғамайды. Адамдар арасындағы өзара қарым-қатынас өзге адамды дұрыс тыңдай біліп,әңгімелесіп отырған адамның тілегін дұрыс түсіне білген жағдайда жақсарады.

Практикалық тапсырмаПрактикалық тапсырма 1.Сіз үзілісте досыңызбан ойнағыңыз келеді,бірақ сіз ойнағыңыз келмейді.Не істеу кер

#6 слайд
Практикалық тапсырмаПрактикалық тапсырма 1.Сіз үзілісте досыңызбан ойнағыңыз келеді,бірақ сіз ойнағыңыз келмейді.Не істеу керек? 2.Жолдасыңыз сауда дүңгіршігінен сағыз ұрлауға шақырды. Сіз не істейсіз? 3.Мұғалімнің тапсырмасын бүгін орындауға уәде бердіңіз, бірақ үлгермедіңіз,не істейсіз? 4.Оқу материалдарын түсінбеген жағдайда мұғалім мен сыныптас жолдастарыңыз сізге көмектескісі келмесе,не істер едіңіз ? 5.Сізбен қарым-қатынасы онша емес сыныптас жолдасыңыз көмек сұрады. Не істер едіңіз?

6 слайд

Практикалық тапсырмаПрактикалық тапсырма 1.Сіз үзілісте досыңызбан ойнағыңыз келеді,бірақ сіз ойнағыңыз келмейді.Не істеу керек? 2.Жолдасыңыз сауда дүңгіршігінен сағыз ұрлауға шақырды. Сіз не істейсіз? 3.Мұғалімнің тапсырмасын бүгін орындауға уәде бердіңіз, бірақ үлгермедіңіз,не істейсіз? 4.Оқу материалдарын түсінбеген жағдайда мұғалім мен сыныптас жолдастарыңыз сізге көмектескісі келмесе,не істер едіңіз ? 5.Сізбен қарым-қатынасы онша емес сыныптас жолдасыңыз көмек сұрады. Не істер едіңіз?

Достық пен махаббат туралы •Достықтың адамға қажеттілігі •Шынайы достық пен жалған достық •Махаббаттың ұлы күші •Әке-ана мах

#7 слайд
Достық пен махаббат туралы •Достықтың адамға қажеттілігі •Шынайы достық пен жалған достық •Махаббаттың ұлы күші •Әке-ана махаббаттарының ерекшеліктері

7 слайд

Достық пен махаббат туралы •Достықтың адамға қажеттілігі •Шынайы достық пен жалған достық •Махаббаттың ұлы күші •Әке-ана махаббаттарының ерекшеліктері

Адал Шыншыл Қайратты Иманды Қанағатшыл Дөңгелектерге адам бойындағы жақсы қасиеттер жазылып қойылған. Осы сөздің

#8 слайд
Адал Шыншыл Қайратты Иманды Қанағатшыл Дөңгелектерге адам бойындағы жақсы қасиеттер жазылып қойылған. Осы сөздің мағынасын ашу.

8 слайд

Адал Шыншыл Қайратты Иманды Қанағатшыл Дөңгелектерге адам бойындағы жақсы қасиеттер жазылып қойылған. Осы сөздің мағынасын ашу.

“Жылы шеңбер ” ойыны Балалар бір-бірінің қолынан ұстап, шеңбер құрап, көршісіне:”мен сенімен бір сыныпта оқығаныма қуа

#9 слайд
“Жылы шеңбер ” ойыны Балалар бір-бірінің қолынан ұстап, шеңбер құрап, көршісіне:”мен сенімен бір сыныпта оқығаныма қуаныштымын, себебі... ” деп қарай жалғастрып, жақсы сөздерін арнайды.

9 слайд

“Жылы шеңбер ” ойыны Балалар бір-бірінің қолынан ұстап, шеңбер құрап, көршісіне:”мен сенімен бір сыныпта оқығаныма қуаныштымын, себебі... ” деп қарай жалғастрып, жақсы сөздерін арнайды.

 Қымбатты студеттер, Қымбатты студеттер, ““жақсылыққа жақсылықжақсылыққа жақсылық--әр әр адамның ісі, жамандыққа жақсылықадамн

#10 слайд
 Қымбатты студеттер, Қымбатты студеттер, ““жақсылыққа жақсылықжақсылыққа жақсылық--әр әр адамның ісі, жамандыққа жақсылықадамның ісі, жамандыққа жақсылық--ер адамның ер адамның ісіісі” ” дей отырып алдағы уақытта мейірімді, жан дей отырып алдағы уақытта мейірімді, жан шуақты, көңілдерің ақ, адамға тек жақсылық шуақты, көңілдерің ақ, адамға тек жақсылық жасай білетін, адамгершілігі мол азамат жасай білетін, адамгершілігі мол азамат болыңдар.болыңдар.  Бүгінгі кураторлы сағатымызда аз болса да, Бүгінгі кураторлы сағатымызда аз болса да, жақсылықтың нұры, адамгершіліктің дәнін жақсылықтың нұры, адамгершіліктің дәнін алдыңдар деп ойлаймын. алдыңдар деп ойлаймын.

10 слайд

 Қымбатты студеттер, Қымбатты студеттер, ““жақсылыққа жақсылықжақсылыққа жақсылық--әр әр адамның ісі, жамандыққа жақсылықадамның ісі, жамандыққа жақсылық--ер адамның ер адамның ісіісі” ” дей отырып алдағы уақытта мейірімді, жан дей отырып алдағы уақытта мейірімді, жан шуақты, көңілдерің ақ, адамға тек жақсылық шуақты, көңілдерің ақ, адамға тек жақсылық жасай білетін, адамгершілігі мол азамат жасай білетін, адамгершілігі мол азамат болыңдар.болыңдар.  Бүгінгі кураторлы сағатымызда аз болса да, Бүгінгі кураторлы сағатымызда аз болса да, жақсылықтың нұры, адамгершіліктің дәнін жақсылықтың нұры, адамгершіліктің дәнін алдыңдар деп ойлаймын. алдыңдар деп ойлаймын.

Файл форматы:
ppt
15.11.2018
2593
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі