Материалдар / Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі .Құпия кеңес. 6-сынып

Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі .Құпия кеңес. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың қабылдау, танымдық деңгейіне байланысты «Крестик және нөлдік», «Өз-өзіңе есеп бер», «Диалог», «РАПТ» стратегиясы, «Салыстыру кестесі» әдістерін таңдадым. Қабілеті жоғары оқушылар көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазады. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2019
519
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім/Тақырып: Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің

1 слайд
№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім/Тақырып: Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі .Құпия кеңес. О қ у м ақ саты С араланған м ақсат Барлық оқушылар : Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды Басым бөлігі: Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазады. Кейбір оқушылар : Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды Б ағал ау кр и тер и й л ер і Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады . Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Бағалау - оқыту үдерісінен күтілетін нәтижелерді тұжырымдауда маңызды рөл атқарады. (Гриффин және басқалар) Құндылықтарға баулу: Жақсы қарым- қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, іздену қабілеттерін арттыру, адам бойындағы ізгі қасиеттерді құрметтеу.5.Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу . 5.А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .

1 слайд

№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім/Тақырып: Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі .Құпия кеңес. О қ у м ақ саты С араланған м ақсат Барлық оқушылар : Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды Басым бөлігі: Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазады. Кейбір оқушылар : Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды Б ағал ау кр и тер и й л ер і Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады . Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Бағалау - оқыту үдерісінен күтілетін нәтижелерді тұжырымдауда маңызды рөл атқарады. (Гриффин және басқалар) Құндылықтарға баулу: Жақсы қарым- қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, іздену қабілеттерін арттыру, адам бойындағы ізгі қасиеттерді құрметтеу.5.Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу . 5.А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .

Белсенді оқу тәсілдері “ Күнді бұлттан арылту” әдісі . Оқушылар бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайды. “ Крестик

2 слайд
Белсенді оқу тәсілдері “ Күнді бұлттан арылту” әдісі . Оқушылар бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайды. “ Крестик және нөлдік “ әдісі арқылы .Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрау, 1 . «Ой тастау» әдісін сабақты қорытындылауда пайдаланамын. оқушылар зерттейді 2. ББТЗО әдісі арқылы сабақты бекітемінБасы Ортасы Соңы Мақсатым : « Крестик және нөлдік» әдісі арқылы Үй тапсырмасын пысықтау, оқушыларды топтастыру. 1. Мақсатым : Белсенді әрекет ұйымдастыру. Нил Мерсердің диалогтік әңгіме жүргізу арқылы алдыңғы білімді еске түсіру. Жаңа сабаққа қажеттілікті анықтау 2. Мақсатым : Кейіпкерлерді салыстыру барысында жеңілден күрделі зерттеуге көшу. 1. Мақсатым : оқушылардың жаңа сабақты түсіну деңгейін саралау. ЖАДА аймағын қарастыру арқылы белсенді оқуға бағыттау. 2. Мақсатым : ББТЗО әдісіін істеу барысында білімдерін жүйелеу.1. « Авторға хат жазу» әдісі. Бейнефильмнен кейіпкерлерді көріп хат жазады.Диолог (Видео) 2. «Салыстыру» әдісі. Жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді талдау.

2 слайд

Белсенді оқу тәсілдері “ Күнді бұлттан арылту” әдісі . Оқушылар бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайды. “ Крестик және нөлдік “ әдісі арқылы .Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрау, 1 . «Ой тастау» әдісін сабақты қорытындылауда пайдаланамын. оқушылар зерттейді 2. ББТЗО әдісі арқылы сабақты бекітемінБасы Ортасы Соңы Мақсатым : « Крестик және нөлдік» әдісі арқылы Үй тапсырмасын пысықтау, оқушыларды топтастыру. 1. Мақсатым : Белсенді әрекет ұйымдастыру. Нил Мерсердің диалогтік әңгіме жүргізу арқылы алдыңғы білімді еске түсіру. Жаңа сабаққа қажеттілікті анықтау 2. Мақсатым : Кейіпкерлерді салыстыру барысында жеңілден күрделі зерттеуге көшу. 1. Мақсатым : оқушылардың жаңа сабақты түсіну деңгейін саралау. ЖАДА аймағын қарастыру арқылы белсенді оқуға бағыттау. 2. Мақсатым : ББТЗО әдісіін істеу барысында білімдерін жүйелеу.1. « Авторға хат жазу» әдісі. Бейнефильмнен кейіпкерлерді көріп хат жазады.Диолог (Видео) 2. «Салыстыру» әдісі. Жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді талдау.

Саралау тәсілдері • Барлық оқушылар • бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. Қар

3 слайд
Саралау тәсілдері • Барлық оқушылар • бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. ҚарқынДереккөздер• Жаңа сабақты бекітуге арналған “Ой тастау” ,”ББТЗО”әдісі арқылы оқушылар анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс жасайды. • Қойылған дескриптор арқылы оқушылар үнемі бағаланып отырады.Қорытынды Бағалау

3 слайд

Саралау тәсілдері • Барлық оқушылар • бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. ҚарқынДереккөздер• Жаңа сабақты бекітуге арналған “Ой тастау” ,”ББТЗО”әдісі арқылы оқушылар анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс жасайды. • Қойылған дескриптор арқылы оқушылар үнемі бағаланып отырады.Қорытынды Бағалау

Критериалды бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау Оқушының оқуына ықпал ету...!!!.. ??? Құнды м

4 слайд
Критериалды бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау Оқушының оқуына ықпал ету...!!!.. ??? Құнды мәлімет Сабақты талдау Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі Дескриптор 1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады . 1.Шығармадан алған әсерін сипаттап , авторға хат немесе өлең жазады. 1 1 12.Өз ойын еркін жеткізеді 3.Сөздік қорын мол қолданады. 2.Бір кейіпкерге таңдау жасайды. 2 . Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Таңдаған кейіпкердің әрекеттерін шынайы өмірмен салыстырады. 1Ж арайсың Кері байланыс

4 слайд

Критериалды бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау Оқушының оқуына ықпал ету...!!!.. ??? Құнды мәлімет Сабақты талдау Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі Дескриптор 1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады . 1.Шығармадан алған әсерін сипаттап , авторға хат немесе өлең жазады. 1 1 12.Өз ойын еркін жеткізеді 3.Сөздік қорын мол қолданады. 2.Бір кейіпкерге таңдау жасайды. 2 . Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Таңдаған кейіпкердің әрекеттерін шынайы өмірмен салыстырады. 1Ж арайсың Кері байланыс

Нені үйрендім, нені білдім? Педагогикалық әдіс- тәсілдер Саралап оқыту тәсілі Коммуника-тивтік тәсіл Кері байланыс Нені үйр

5 слайд
Нені үйрендім, нені білдім? Педагогикалық әдіс- тәсілдер Саралап оқыту тәсілі Коммуника-тивтік тәсіл Кері байланыс Нені үйретемін? Айтылым, оқылым, тыңдалым, жазылым Оқыту тәсілдерін пайдаланамын Құндылықтар мен дағдыларЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар

5 слайд

Нені үйрендім, нені білдім? Педагогикалық әдіс- тәсілдер Саралап оқыту тәсілі Коммуника-тивтік тәсіл Кері байланыс Нені үйретемін? Айтылым, оқылым, тыңдалым, жазылым Оқыту тәсілдерін пайдаланамын Құндылықтар мен дағдыларЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ