Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі .Құпия кеңес. 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі .Құпия кеңес. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың қабылдау, танымдық деңгейіне байланысты «Крестик және нөлдік», «Өз-өзіңе есеп бер», «Диалог», «РАПТ» стратегиясы, «Салыстыру кестесі» әдістерін таңдадым. Қабілеті жоғары оқушылар көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазады. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім/Тақырып: Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің

#1 слайд
№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім/Тақырып: Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі .Құпия кеңес. О қ у м ақ саты С араланған м ақсат Барлық оқушылар : Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды Басым бөлігі: Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазады. Кейбір оқушылар : Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды Б ағал ау кр и тер и й л ер і Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады . Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Бағалау - оқыту үдерісінен күтілетін нәтижелерді тұжырымдауда маңызды рөл атқарады. (Гриффин және басқалар) Құндылықтарға баулу: Жақсы қарым- қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, іздену қабілеттерін арттыру, адам бойындағы ізгі қасиеттерді құрметтеу.5.Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу . 5.А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .

1 слайд

№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім/Тақырып: Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі .Құпия кеңес. О қ у м ақ саты С араланған м ақсат Барлық оқушылар : Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды Басым бөлігі: Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазады. Кейбір оқушылар : Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды Б ағал ау кр и тер и й л ер і Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады . Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Бағалау - оқыту үдерісінен күтілетін нәтижелерді тұжырымдауда маңызды рөл атқарады. (Гриффин және басқалар) Құндылықтарға баулу: Жақсы қарым- қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, іздену қабілеттерін арттыру, адам бойындағы ізгі қасиеттерді құрметтеу.5.Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу . 5.А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .

Белсенді оқу тәсілдері “ Күнді бұлттан арылту” әдісі . Оқушылар бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайды. “ Крестик

#2 слайд
Белсенді оқу тәсілдері “ Күнді бұлттан арылту” әдісі . Оқушылар бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайды. “ Крестик және нөлдік “ әдісі арқылы .Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрау, 1 . «Ой тастау» әдісін сабақты қорытындылауда пайдаланамын. оқушылар зерттейді 2. ББТЗО әдісі арқылы сабақты бекітемінБасы Ортасы Соңы Мақсатым : « Крестик және нөлдік» әдісі арқылы Үй тапсырмасын пысықтау, оқушыларды топтастыру. 1. Мақсатым : Белсенді әрекет ұйымдастыру. Нил Мерсердің диалогтік әңгіме жүргізу арқылы алдыңғы білімді еске түсіру. Жаңа сабаққа қажеттілікті анықтау 2. Мақсатым : Кейіпкерлерді салыстыру барысында жеңілден күрделі зерттеуге көшу. 1. Мақсатым : оқушылардың жаңа сабақты түсіну деңгейін саралау. ЖАДА аймағын қарастыру арқылы белсенді оқуға бағыттау. 2. Мақсатым : ББТЗО әдісіін істеу барысында білімдерін жүйелеу.1. « Авторға хат жазу» әдісі. Бейнефильмнен кейіпкерлерді көріп хат жазады.Диолог (Видео) 2. «Салыстыру» әдісі. Жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді талдау.

2 слайд

Белсенді оқу тәсілдері “ Күнді бұлттан арылту” әдісі . Оқушылар бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайды. “ Крестик және нөлдік “ әдісі арқылы .Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрау, 1 . «Ой тастау» әдісін сабақты қорытындылауда пайдаланамын. оқушылар зерттейді 2. ББТЗО әдісі арқылы сабақты бекітемінБасы Ортасы Соңы Мақсатым : « Крестик және нөлдік» әдісі арқылы Үй тапсырмасын пысықтау, оқушыларды топтастыру. 1. Мақсатым : Белсенді әрекет ұйымдастыру. Нил Мерсердің диалогтік әңгіме жүргізу арқылы алдыңғы білімді еске түсіру. Жаңа сабаққа қажеттілікті анықтау 2. Мақсатым : Кейіпкерлерді салыстыру барысында жеңілден күрделі зерттеуге көшу. 1. Мақсатым : оқушылардың жаңа сабақты түсіну деңгейін саралау. ЖАДА аймағын қарастыру арқылы белсенді оқуға бағыттау. 2. Мақсатым : ББТЗО әдісіін істеу барысында білімдерін жүйелеу.1. « Авторға хат жазу» әдісі. Бейнефильмнен кейіпкерлерді көріп хат жазады.Диолог (Видео) 2. «Салыстыру» әдісі. Жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді талдау.

Саралау тәсілдері • Барлық оқушылар • бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. Қар

#3 слайд
Саралау тәсілдері • Барлық оқушылар • бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. ҚарқынДереккөздер• Жаңа сабақты бекітуге арналған “Ой тастау” ,”ББТЗО”әдісі арқылы оқушылар анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс жасайды. • Қойылған дескриптор арқылы оқушылар үнемі бағаланып отырады.Қорытынды Бағалау

3 слайд

Саралау тәсілдері • Барлық оқушылар • бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. ҚарқынДереккөздер• Жаңа сабақты бекітуге арналған “Ой тастау” ,”ББТЗО”әдісі арқылы оқушылар анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс жасайды. • Қойылған дескриптор арқылы оқушылар үнемі бағаланып отырады.Қорытынды Бағалау

Критериалды бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау Оқушының оқуына ықпал ету...!!!.. ??? Құнды м

#4 слайд
Критериалды бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау Оқушының оқуына ықпал ету...!!!.. ??? Құнды мәлімет Сабақты талдау Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі Дескриптор 1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады . 1.Шығармадан алған әсерін сипаттап , авторға хат немесе өлең жазады. 1 1 12.Өз ойын еркін жеткізеді 3.Сөздік қорын мол қолданады. 2.Бір кейіпкерге таңдау жасайды. 2 . Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Таңдаған кейіпкердің әрекеттерін шынайы өмірмен салыстырады. 1Ж арайсың Кері байланыс

4 слайд

Критериалды бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау Оқушының оқуына ықпал ету...!!!.. ??? Құнды мәлімет Сабақты талдау Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі Дескриптор 1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады . 1.Шығармадан алған әсерін сипаттап , авторға хат немесе өлең жазады. 1 1 12.Өз ойын еркін жеткізеді 3.Сөздік қорын мол қолданады. 2.Бір кейіпкерге таңдау жасайды. 2 . Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Таңдаған кейіпкердің әрекеттерін шынайы өмірмен салыстырады. 1Ж арайсың Кері байланыс

Нені үйрендім, нені білдім? Педагогикалық әдіс- тәсілдер Саралап оқыту тәсілі Коммуника-тивтік тәсіл Кері байланыс Нені үйр

#5 слайд
Нені үйрендім, нені білдім? Педагогикалық әдіс- тәсілдер Саралап оқыту тәсілі Коммуника-тивтік тәсіл Кері байланыс Нені үйретемін? Айтылым, оқылым, тыңдалым, жазылым Оқыту тәсілдерін пайдаланамын Құндылықтар мен дағдыларЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар

5 слайд

Нені үйрендім, нені білдім? Педагогикалық әдіс- тәсілдер Саралап оқыту тәсілі Коммуника-тивтік тәсіл Кері байланыс Нені үйретемін? Айтылым, оқылым, тыңдалым, жазылым Оқыту тәсілдерін пайдаланамын Құндылықтар мен дағдыларЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар

Файл форматы:
pptx
02.03.2019
678
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі