Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі .Құпия кеңес. 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ
Махаметова Лола Ирисматовна
Бөлім/Тақырып: Адамгершілік-асыл қасиет
Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі .Құпия
кеңес. О қ у м ақ саты
С араланған м ақсат
Барлық оқушылар : Көркем шығармадан шағын
көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды
Басым бөлігі: Көркем шығармадан алған әсерін
сипаттап, авторға хат, өлең жазады.
Кейбір оқушылар : Кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстырып бағалайды
Б ағал ау кр и тер и й л ер і
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен
іс-әрекеті арқылы образын ашады .
Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра
суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табады.
Бағалау - оқыту үдерісінен
күтілетін нәтижелерді
тұжырымдауда маңызды рөл
атқарады.
(Гриффин және басқалар) Құндылықтарға
баулу:
Жақсы қарым-
қатынас орнату,
ынтымақтастық
дағдысын
қалыптастыру,
іздену қабілеттерін
арттыру, адам
бойындағы ізгі
қасиеттерді
құрметтеу.5.Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті
арқылы образын ашу .
5.А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен
қарама-қарсы суреттеулерді табу .
1 слайд
№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім/Тақырып: Адамгершілік-асыл қасиет Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесі .Құпия кеңес. О қ у м ақ саты С араланған м ақсат Барлық оқушылар : Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды Басым бөлігі: Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап, авторға хат, өлең жазады. Кейбір оқушылар : Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды Б ағал ау кр и тер и й л ер і Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады . Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Бағалау - оқыту үдерісінен күтілетін нәтижелерді тұжырымдауда маңызды рөл атқарады. (Гриффин және басқалар) Құндылықтарға баулу: Жақсы қарым- қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, іздену қабілеттерін арттыру, адам бойындағы ізгі қасиеттерді құрметтеу.5.Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу . 5.А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу .
2 слайд
Белсенді оқу тәсілдері
“ Күнді бұлттан арылту”
әдісі . Оқушылар бір-біріне
көтеріңкі көңіл күй сыйлайды.
“ Крестик және нөлдік “ әдісі
арқылы .Сұрақтар қою арқылы
үй тапсырмасын сұрау, 1 . «Ой тастау»
әдісін сабақты қорытындылауда
пайдаланамын.
оқушылар
зерттейді
2. ББТЗО әдісі арқылы сабақты
бекітемінБасы Ортасы Соңы
Мақсатым : « Крестик және
нөлдік» әдісі арқылы
Үй тапсырмасын пысықтау,
оқушыларды топтастыру. 1. Мақсатым : Белсенді әрекет
ұйымдастыру. Нил Мерсердің
диалогтік әңгіме жүргізу арқылы
алдыңғы білімді еске түсіру. Жаңа
сабаққа қажеттілікті анықтау
2. Мақсатым : Кейіпкерлерді
салыстыру барысында жеңілден
күрделі зерттеуге көшу. 1. Мақсатым : оқушылардың жаңа
сабақты түсіну деңгейін саралау.
ЖАДА аймағын қарастыру
арқылы белсенді оқуға бағыттау.
2. Мақсатым : ББТЗО әдісіін істеу
барысында білімдерін жүйелеу.1. « Авторға хат жазу» әдісі.
Бейнефильмнен кейіпкерлерді
көріп хат жазады.Диолог
(Видео)
2. «Салыстыру» әдісі.
Жағымды және жағымсыз
кейіпкерлерді талдау.
2 слайд
Белсенді оқу тәсілдері “ Күнді бұлттан арылту” әдісі . Оқушылар бір-біріне көтеріңкі көңіл күй сыйлайды. “ Крестик және нөлдік “ әдісі арқылы .Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын сұрау, 1 . «Ой тастау» әдісін сабақты қорытындылауда пайдаланамын. оқушылар зерттейді 2. ББТЗО әдісі арқылы сабақты бекітемінБасы Ортасы Соңы Мақсатым : « Крестик және нөлдік» әдісі арқылы Үй тапсырмасын пысықтау, оқушыларды топтастыру. 1. Мақсатым : Белсенді әрекет ұйымдастыру. Нил Мерсердің диалогтік әңгіме жүргізу арқылы алдыңғы білімді еске түсіру. Жаңа сабаққа қажеттілікті анықтау 2. Мақсатым : Кейіпкерлерді салыстыру барысында жеңілден күрделі зерттеуге көшу. 1. Мақсатым : оқушылардың жаңа сабақты түсіну деңгейін саралау. ЖАДА аймағын қарастыру арқылы белсенді оқуға бағыттау. 2. Мақсатым : ББТЗО әдісіін істеу барысында білімдерін жүйелеу.1. « Авторға хат жазу» әдісі. Бейнефильмнен кейіпкерлерді көріп хат жазады.Диолог (Видео) 2. «Салыстыру» әдісі. Жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді талдау.
3 слайд
Саралау тәсілдері
•
Барлық оқушылар
•
бір тапсырманы
орындаса да олардың
нәтижелері әртүрлі
болады. ҚарқынДереккөздер•
Жаңа сабақты бекітуге
арналған “Ой
тастау” ,”ББТЗО”әдісі
арқылы оқушылар
анағұрлым күрделі
дереккөздермен жұмыс
жасайды.
•
Қойылған
дескриптор
арқылы
оқушылар үнемі
бағаланып
отырады.Қорытынды Бағалау
3 слайд
Саралау тәсілдері • Барлық оқушылар • бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. ҚарқынДереккөздер• Жаңа сабақты бекітуге арналған “Ой тастау” ,”ББТЗО”әдісі арқылы оқушылар анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс жасайды. • Қойылған дескриптор арқылы оқушылар үнемі бағаланып отырады.Қорытынды Бағалау
4 слайд
Критериалды бағалау
Оқытуды жақсарту
мүмкіндігін анықтауға
бағытталған бағалау Оқушының оқуына
ықпал ету...!!!..
??? Құнды
мәлімет
Сабақты талдау Қалыптастырушы
бағалау
Бағалау критерийі Дескриптор
1. Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен
іс-әрекеті арқылы образын
ашады . 1.Шығармадан алған әсерін
сипаттап , авторға хат немесе өлең
жазады. 1
1
12.Өз ойын еркін жеткізеді
3.Сөздік қорын мол қолданады.
2.Бір кейіпкерге таңдау жасайды.
2 . Әдеби шығармадағы екі
нәрсені салыстыра суреттеулер
мен қарама-қарсы суреттеулерді
табады. Таңдаған кейіпкердің әрекеттерін
шынайы өмірмен салыстырады.
1Ж арайсың Кері байланыс
4 слайд
Критериалды бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау Оқушының оқуына ықпал ету...!!!.. ??? Құнды мәлімет Сабақты талдау Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі Дескриптор 1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады . 1.Шығармадан алған әсерін сипаттап , авторға хат немесе өлең жазады. 1 1 12.Өз ойын еркін жеткізеді 3.Сөздік қорын мол қолданады. 2.Бір кейіпкерге таңдау жасайды. 2 . Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады. Таңдаған кейіпкердің әрекеттерін шынайы өмірмен салыстырады. 1Ж арайсың Кері байланыс
5 слайд
Нені үйрендім,
нені білдім? Педагогикалық
әдіс-
тәсілдер
Саралап оқыту
тәсілі
Коммуника-тивтік
тәсіл
Кері байланыс Нені үйретемін?
Айтылым, оқылым,
тыңдалым, жазылым
Оқыту тәсілдерін
пайдаланамын
Құндылықтар мен
дағдыларЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
туралы қорытындылар
5 слайд
Нені үйрендім, нені білдім? Педагогикалық әдіс- тәсілдер Саралап оқыту тәсілі Коммуника-тивтік тәсіл Кері байланыс Нені үйретемін? Айтылым, оқылым, тыңдалым, жазылым Оқыту тәсілдерін пайдаланамын Құндылықтар мен дағдыларЫқшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар