Адамгершілік және мейірімділік (8 сыныптарға арналған дөңгелек үстел)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамгершілік және мейірімділік (8 сыныптарға арналған дөңгелек үстел)

Материал туралы қысқаша түсінік
Баланың бойына рухани-адамгершілік  қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге,адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету. Бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту, оларды  адамгершілікке, имандылыққа, шыншылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Адамгершілік және мейірімділік (8 сыныптарға арналған дөңгелек үстел) Дайындаған:

#1 слайд
Адамгершілік және мейірімділік (8 сыныптарға арналған дөңгелек үстел) Дайындаған:

1 слайд

Адамгершілік және мейірімділік (8 сыныптарға арналған дөңгелек үстел) Дайындаған:

Сабақтың афоризмі 2 Абай 14-ші қара сөзінде «Тірі адамның жүректен аяулы жері бола ма? Біздің қазақтың жүректі кісі дегені -

#2 слайд
Сабақтың афоризмі 2 Абай 14-ші қара сөзінде «Тірі адамның жүректен аяулы жері бола ма? Біздің қазақтың жүректі кісі дегені - батыр кісі дегені. Онан басқа жүректің қасиеттерін анықтап біле алмайды. Рақымдылық, мейірбандылық, әртүрлі істе адам баласын өз бауырым деп, езіне ойлағандай оларға да болса игі еді демек, бұлар - жүрек ісі». Яғни, адамның жүрегі таза болса, ол мейірімді рақымды болмақ. «Мейірімді адам» бойындағы қасиеттерді атар өтсек: жақсы адам, ақкөңіл, жаны таза, шыдамды, рақымшыл, жылы жүректі жан болып табылады.

2 слайд

Сабақтың афоризмі 2 Абай 14-ші қара сөзінде «Тірі адамның жүректен аяулы жері бола ма? Біздің қазақтың жүректі кісі дегені - батыр кісі дегені. Онан басқа жүректің қасиеттерін анықтап біле алмайды. Рақымдылық, мейірбандылық, әртүрлі істе адам баласын өз бауырым деп, езіне ойлағандай оларға да болса игі еді демек, бұлар - жүрек ісі». Яғни, адамның жүрегі таза болса, ол мейірімді рақымды болмақ. «Мейірімді адам» бойындағы қасиеттерді атар өтсек: жақсы адам, ақкөңіл, жаны таза, шыдамды, рақымшыл, жылы жүректі жан болып табылады.

МАҚСАТ : . МІНДЕТТЕРІ: 1.Баланың тұлғасын қалыптастыруда адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру; 2.Балалардың бойындағы мейірімд

#3 слайд
МАҚСАТ : . МІНДЕТТЕРІ: 1.Баланың тұлғасын қалыптастыруда адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру; 2.Балалардың бойындағы мейірімділік қасиеттерін ояту; 3.Біртұрас тәрбие бағдарламасын қолдана отырып, оқушылардың бойында ұлттық құндылықтар арқылы, саналы ұрпақ тәрбиелеу. 3 Баланың бойына рухани- адамгершілік  қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге,адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету. Бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту, оларды  адамгершілікке, имандылыққа, шыншылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.

3 слайд

МАҚСАТ : . МІНДЕТТЕРІ: 1.Баланың тұлғасын қалыптастыруда адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру; 2.Балалардың бойындағы мейірімділік қасиеттерін ояту; 3.Біртұрас тәрбие бағдарламасын қолдана отырып, оқушылардың бойында ұлттық құндылықтар арқылы, саналы ұрпақ тәрбиелеу. 3 Баланың бойына рухани- адамгершілік  қасиеттерді ұялату, жақсы-жаманды ажырата білуге,адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету. Бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту, оларды  адамгершілікке, имандылыққа, шыншылдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.

Жоспар: 4 1.Сәлемдесу. Ой қозғау. 2 мин 2.«Нұрға бөлеу» тыныштық сәті.5 мин 3.Адамгершілік қасиеттер. 3 мин 4.Суреттерді салысты

#4 слайд
Жоспар: 4 1.Сәлемдесу. Ой қозғау. 2 мин 2.«Нұрға бөлеу» тыныштық сәті.5 мин 3.Адамгершілік қасиеттер. 3 мин 4.Суреттерді салыстыр... 5 мин 5.Маржан сөздер шыр шертеді. 5 мин 6.Сөйлемді аяқта... .5 мин 7.«Болады-болмайды» тренингі 5 мин. 8.Жағдаяттарды шешу. 5 мин 9.Қорытынды «Мейірімділік ағашына жеміс ілу». 5 мин 10.Кері байланыс белгісі. 5 мин

4 слайд

Жоспар: 4 1.Сәлемдесу. Ой қозғау. 2 мин 2.«Нұрға бөлеу» тыныштық сәті.5 мин 3.Адамгершілік қасиеттер. 3 мин 4.Суреттерді салыстыр... 5 мин 5.Маржан сөздер шыр шертеді. 5 мин 6.Сөйлемді аяқта... .5 мин 7.«Болады-болмайды» тренингі 5 мин. 8.Жағдаяттарды шешу. 5 мин 9.Қорытынды «Мейірімділік ағашына жеміс ілу». 5 мин 10.Кері байланыс белгісі. 5 мин

Мазмұны 5 Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Бүгінгі біздің дөңгелек үстелдің тақырыбы «Адамгершілік пе

#5 слайд
Мазмұны 5 Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Бүгінгі біздің дөңгелек үстелдің тақырыбы «Адамгершілік пен мейірімділік». Адамның жақсы қасиеттерінің бірі адамгершілік пен мейірімділік туралы әңгімелесеміз. Адамдардың бір-біріне деген мейір шапағаты -әдептілік белгісі. — Әрине мейірімді жандардың қатарында ең бірінші біздің аналарымыз тұрады екен. — Адамзат ненің,кімнің  мейіріміне бөленген? — Күн, табиғат, ана, ұстаз, дәрігер және тағы басқалардың мейіріміне бөленеді. Ендеше мына сұрақтарға жауап беріп көрейікші: 1.«Мейірімді адам» дегенді қалай түсінесіңдер?  2. Қандай адамды мейірімді адам деп айтасыңдар? 3.Адамгершілік сөзінің мағынасы не? 4.Адамгершілік пен мейірімділіктің айырмашылығы қандай?

5 слайд

Мазмұны 5 Сәлеметсіздер ме, оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Бүгінгі біздің дөңгелек үстелдің тақырыбы «Адамгершілік пен мейірімділік». Адамның жақсы қасиеттерінің бірі адамгершілік пен мейірімділік туралы әңгімелесеміз. Адамдардың бір-біріне деген мейір шапағаты -әдептілік белгісі. — Әрине мейірімді жандардың қатарында ең бірінші біздің аналарымыз тұрады екен. — Адамзат ненің,кімнің  мейіріміне бөленген? — Күн, табиғат, ана, ұстаз, дәрігер және тағы басқалардың мейіріміне бөленеді. Ендеше мына сұрақтарға жауап беріп көрейікші: 1.«Мейірімді адам» дегенді қалай түсінесіңдер?  2. Қандай адамды мейірімді адам деп айтасыңдар? 3.Адамгершілік сөзінің мағынасы не? 4.Адамгершілік пен мейірімділіктің айырмашылығы қандай?

6 Адам бойына бірінші керек қасиет - адамгершілік деп білемін. Себебі онда сүйіспеншілік, мейірімділік, ізгілік, махаббат,

#6 слайд
6 Адам бойына бірінші керек қасиет - адамгершілік деп білемін. Себебі онда сүйіспеншілік, мейірімділік, ізгілік, махаббат, жақсы ойлау сынды іс - әрекеттердің тізбегі жатыр. Адамгершілігі мол деп – арам пиғылдан ада азаматтарды айтар едім. Жақсы адам жан - жағына нұр шашып қана қоймай жетімдерге жұбаныш, әлсіздерге демеу болады. Дүниедегі жағымды нәрселердің бәрі – адамгершілік ұғымы арқылы жүзеге асады. Осы қасиет арқылы жас та, кәрі де өзінің мақсат - мүддесіне, арман тілегіне, болашақтан үміттенуіне сенім білдіреді деп ойлаймын. Адамгершілік — адам бойындағы гуманистік құндылық, әдеп ұғымы, адамның рухани байлығы, болашақ ұрпақты ізгілік бесігіне бөлейтін руханиет дәуіріне жаңа қадам болып табылады. Адамгершілік тәрбиенің нәтижесі адамдық тәрбие болып табылады. Ол тұлғаның қоғамдық бағалы қасиеттерімен сапалары, қарым-қатынастарында қалыптасады. Адамгершілік қоғамдық сананың ең басты белгілерінің бірі болғандықтан, адамдардың мінез-құлқы, іс-әрекеті, қарым-қатынасы, көзқарасымен сипатталады. Олар адамды құрметтеу, оған сену, әдептілік, кішіпейілдік, қайырымдылық, жанашарлық, ізеттілік, инабаттылық, қарапайымдылық т. б. Рухтың мекені – адамның жүрегі. Жүрек жылуы, махаббат, ар-ұят, қайрат, мейірімділік, жақсылық, адамшылық осы жүректен туындайды. Рухтың табиғаты материалдық зат емес, оның табиғаты – асыл нұр.

6 слайд

6 Адам бойына бірінші керек қасиет - адамгершілік деп білемін. Себебі онда сүйіспеншілік, мейірімділік, ізгілік, махаббат, жақсы ойлау сынды іс - әрекеттердің тізбегі жатыр. Адамгершілігі мол деп – арам пиғылдан ада азаматтарды айтар едім. Жақсы адам жан - жағына нұр шашып қана қоймай жетімдерге жұбаныш, әлсіздерге демеу болады. Дүниедегі жағымды нәрселердің бәрі – адамгершілік ұғымы арқылы жүзеге асады. Осы қасиет арқылы жас та, кәрі де өзінің мақсат - мүддесіне, арман тілегіне, болашақтан үміттенуіне сенім білдіреді деп ойлаймын. Адамгершілік — адам бойындағы гуманистік құндылық, әдеп ұғымы, адамның рухани байлығы, болашақ ұрпақты ізгілік бесігіне бөлейтін руханиет дәуіріне жаңа қадам болып табылады. Адамгершілік тәрбиенің нәтижесі адамдық тәрбие болып табылады. Ол тұлғаның қоғамдық бағалы қасиеттерімен сапалары, қарым-қатынастарында қалыптасады. Адамгершілік қоғамдық сананың ең басты белгілерінің бірі болғандықтан, адамдардың мінез-құлқы, іс-әрекеті, қарым-қатынасы, көзқарасымен сипатталады. Олар адамды құрметтеу, оған сену, әдептілік, кішіпейілдік, қайырымдылық, жанашарлық, ізеттілік, инабаттылық, қарапайымдылық т. б. Рухтың мекені – адамның жүрегі. Жүрек жылуы, махаббат, ар-ұят, қайрат, мейірімділік, жақсылық, адамшылық осы жүректен туындайды. Рухтың табиғаты материалдық зат емес, оның табиғаты – асыл нұр.

Тыныштық сәті. 3 мин «Нұрға бөлену» жаттығуы 7 «Нұрға бөлену» жаттығуын баяу әуен тыңдай отырып жасау. Ыңғайланып отырыңыздар,

#7 слайд
Тыныштық сәті. 3 мин «Нұрға бөлену» жаттығуы 7 «Нұрға бөлену» жаттығуын баяу әуен тыңдай отырып жасау.   Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды  шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.  Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің  қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз  нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз  тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді.  Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша  түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде  отыра тұрыңыз...  Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем  сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет.  Оқушылар өз әсерлерімен бөліседі.

7 слайд

Тыныштық сәті. 3 мин «Нұрға бөлену» жаттығуы 7 «Нұрға бөлену» жаттығуын баяу әуен тыңдай отырып жасау.   Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды  шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.  Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің  қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз  нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды. Одан әрі нұр сіздің аузыңызға, тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы, ізгі сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз  тек жақсыға қарап, бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп, басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді.  Нұр бірте-бірте қарқын және шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша  түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын... Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын... Нұр менің ішімде... Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде  отыра тұрыңыз...  Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем  сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көзіңізді ашуға болады. Рахмет.  Оқушылар өз әсерлерімен бөліседі.

Адамгершілік қасиеттерін атаңыз . 7 01 АДАЛДЫҚ 03 МЕЙІРІМДІЛІК 05 ИМАНДЫЛЫҚ 07 СЫЙЛАСТЫҚ 02 ШЫНШЫЛДЫҚ 04 С

#8 слайд
Адамгершілік қасиеттерін атаңыз . 7 01 АДАЛДЫҚ 03 МЕЙІРІМДІЛІК 05 ИМАНДЫЛЫҚ 07 СЫЙЛАСТЫҚ 02 ШЫНШЫЛДЫҚ 04 СҮЙІСПЕНШІЛІК 06 АЯУШЫЛЫҚ 08 МАХАББАТ

8 слайд

Адамгершілік қасиеттерін атаңыз . 7 01 АДАЛДЫҚ 03 МЕЙІРІМДІЛІК 05 ИМАНДЫЛЫҚ 07 СЫЙЛАСТЫҚ 02 ШЫНШЫЛДЫҚ 04 СҮЙІСПЕНШІЛІК 06 АЯУШЫЛЫҚ 08 МАХАББАТ

9 Суреттерді салыстыр... Жоғарыда айтылған адамгершілік қасиеттерді қай суреттен байқауға болады? Әңгімеле.

#9 слайд
9 Суреттерді салыстыр... Жоғарыда айтылған адамгершілік қасиеттерді қай суреттен байқауға болады? Әңгімеле.

9 слайд

9 Суреттерді салыстыр... Жоғарыда айтылған адамгершілік қасиеттерді қай суреттен байқауға болады? Әңгімеле.

10

#10 слайд
10

10 слайд

10

Сөйлемді аяқта... 11

#11 слайд
Сөйлемді аяқта... 11

11 слайд

Сөйлемді аяқта... 11

«Болады-болмайды» тренингі (оқушылар шеңберге тұрады, мұғалім болатын нәрселерді айтқанда оқушылар

#12 слайд
«Болады-болмайды» тренингі (оқушылар шеңберге тұрады, мұғалім болатын нәрселерді айтқанда оқушылар қолдарын үш рет шапалақтайды, ал болмайтын нәрселерді айтқанда қолдарын бір рет шапалақтайды) -Мейірімді болуға ….(болады),               Кешірімді болуға …. (болады), Қатыгез  болуға….(болмайды),              Тәртіпті болуға …. (болады), Әдепті болуға ….(болады),                     Ұрысқақ болуға…. (болмайды), Сыпайы болуға ….(болады),                   Қайырымды болуға …. (болады), Бұзық болуға …. (болмайды),                  Бауырмал болуға …. (болады), Ақылды болуға …..(болады),            Мақтаншақ болуға …. (болмайды), Шыншыл  болуға….(болады),                Арам болуға …. (болмайды), Маман болуға ….(болады),         Жаман болуға…. (болмайды), Айтпақшы,Жаман болуға ….!(болмайды). 12

12 слайд

«Болады-болмайды» тренингі (оқушылар шеңберге тұрады, мұғалім болатын нәрселерді айтқанда оқушылар қолдарын үш рет шапалақтайды, ал болмайтын нәрселерді айтқанда қолдарын бір рет шапалақтайды) -Мейірімді болуға ….(болады),               Кешірімді болуға …. (болады), Қатыгез  болуға….(болмайды),              Тәртіпті болуға …. (болады), Әдепті болуға ….(болады),                     Ұрысқақ болуға…. (болмайды), Сыпайы болуға ….(болады),                   Қайырымды болуға …. (болады), Бұзық болуға …. (болмайды),                  Бауырмал болуға …. (болады), Ақылды болуға …..(болады),            Мақтаншақ болуға …. (болмайды), Шыншыл  болуға….(болады),                Арам болуға …. (болмайды), Маман болуға ….(болады),         Жаман болуға…. (болмайды), Айтпақшы,Жаман болуға ….!(болмайды). 12

13 Жағдаяттарды шешу 1-жағдаят: Сен аулада ролик теуіп жүрдің, ал сенің досыңның ролигі жоқ, сенің әрекетің? 2-жағдаят: Сенің а

#13 слайд
13 Жағдаяттарды шешу 1-жағдаят: Сен аулада ролик теуіп жүрдің, ал сенің досыңның ролигі жоқ, сенің әрекетің? 2-жағдаят: Сенің алдыңнан бір құшақ газет-журнал көтерген хат тасушы апай  шықты , сен не істер едің? 3-жағдаят: Сенің анаң ас дайындап жатыр, ал інің мазасызданып кетті,сенің әрекетің? 4-жағдаят: Сенің алдыңнан ауыр сөмкелерін көтерген әже шықты, сен абайсызда ол әжені қағып кеттің, оның сөмкесіндегі заттары шашылып қалды, сен не істер едің?

13 слайд

13 Жағдаяттарды шешу 1-жағдаят: Сен аулада ролик теуіп жүрдің, ал сенің досыңның ролигі жоқ, сенің әрекетің? 2-жағдаят: Сенің алдыңнан бір құшақ газет-журнал көтерген хат тасушы апай  шықты , сен не істер едің? 3-жағдаят: Сенің анаң ас дайындап жатыр, ал інің мазасызданып кетті,сенің әрекетің? 4-жағдаят: Сенің алдыңнан ауыр сөмкелерін көтерген әже шықты, сен абайсызда ол әжені қағып кеттің, оның сөмкесіндегі заттары шашылып қалды, сен не істер едің?

Балалар сендер өздеріңді мейірімді баламын деп санайсыңдар ма? Ендеше бәріміз бірге «Мейірімділік ағашын» өсірейік, ол ү

#14 слайд
Балалар  сендер өздеріңді мейірімді баламын деп санайсыңдар ма? Ендеше  бәріміз бірге «Мейірімділік ағашын» өсірейік, ол үшін сендер өздеріңді не үшін мейірімді санайтындарыңды айтып, «мейірімділік ағашына» жемістерді ілеміз. Сонымен балалар, әдептілік, үлкенді сыйлау, кішіге қамқорлық жасау кез келген адамның бойында қалыптасатын ерекше бір қасиет. Жеке  басымызды ойлайтын жаман қасиеттерден аулақ болайық! Жақсы қасиеттерді ғана бойымызға дарытайық деп, бүгінгі дөңгелек үстелді мына өлең шумағы арқылы аяқтағым келіп тұр. Үлкенге иман керек, Кішіге иба керек. Адамдар бірін-бірі Құрметтеп сыйлау керек. - Осымен сабағымыз аяқталды. Қорытынды «Мейірімділік ағашына жеміс ілу»

14 слайд

Балалар  сендер өздеріңді мейірімді баламын деп санайсыңдар ма? Ендеше  бәріміз бірге «Мейірімділік ағашын» өсірейік, ол үшін сендер өздеріңді не үшін мейірімді санайтындарыңды айтып, «мейірімділік ағашына» жемістерді ілеміз. Сонымен балалар, әдептілік, үлкенді сыйлау, кішіге қамқорлық жасау кез келген адамның бойында қалыптасатын ерекше бір қасиет. Жеке  басымызды ойлайтын жаман қасиеттерден аулақ болайық! Жақсы қасиеттерді ғана бойымызға дарытайық деп, бүгінгі дөңгелек үстелді мына өлең шумағы арқылы аяқтағым келіп тұр. Үлкенге иман керек, Кішіге иба керек. Адамдар бірін-бірі Құрметтеп сыйлау керек. - Осымен сабағымыз аяқталды. Қорытынды «Мейірімділік ағашына жеміс ілу»

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

Файл форматы:
pptx
21.03.2025
242
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі