Материалдар / "Адами қарым қатынастар әлемі" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Адами қарым қатынастар әлемі" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың айнала қоршаған ортамен ізгі қарым- қатынас жасау туралы түсініктерін кеңейте отырып, ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қырқүйек 2021
843
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы : " Адами қарым қатынастар әлемі" Саб ақтың мақсаты : Оқушылардың айнала қоршаған ортамен ізгі қарым- қатынас

1 слайд
Сабақ тақырыбы : " Адами қарым қатынастар әлемі"  Саб ақтың мақсаты : Оқушылардың айнала қоршаған ортамен ізгі қарым- қатынас жасау туралы түсініктерін кеңейте отырып, ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу. 5 -сынып Өзін-өзі тану

1 слайд

Сабақ тақырыбы : " Адами қарым қатынастар әлемі"  Саб ақтың мақсаты : Оқушылардың айнала қоршаған ортамен ізгі қарым- қатынас жасау туралы түсініктерін кеңейте отырып, ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу. 5 -сынып Өзін-өзі тану

Д әйексөз «Кішіпейілділік-кісінің көркі» Халық нақылы Осы дәйексөздің мағынасын қалай түсіндіңіздер, пікірлеріңізді ауди жазбам

2 слайд
Д әйексөз «Кішіпейілділік-кісінің көркі» Халық нақылы Осы дәйексөздің мағынасын қалай түсіндіңіздер, пікірлеріңізді ауди жазбамен жіберіңіздер?

2 слайд

Д әйексөз «Кішіпейілділік-кісінің көркі» Халық нақылы Осы дәйексөздің мағынасын қалай түсіндіңіздер, пікірлеріңізді ауди жазбамен жіберіңіздер?

Алмаш 93-95бет Мырзабек Дүйсенов Сұрақтар: 1. Алмаштың алғашқы іс-әрекетін қалай бағалауға болады? 2. Алмаштың кейіннен с

3 слайд
Алмаш 93-95бет   Мырзабек Дүйсенов Сұрақтар: 1. Алмаштың алғашқы іс-әрекетін қалай бағалауға болады? 2. Алмаштың кейіннен сүйкімді болып көрінуінің себебі неде? 3.Алмаш өз бойынан қандай қасиеттерді дамытты? 4.«Өз мінезіңді жақсарту» дегенді қалай түсінесің?

3 слайд

Алмаш 93-95бет   Мырзабек Дүйсенов Сұрақтар: 1. Алмаштың алғашқы іс-әрекетін қалай бағалауға болады? 2. Алмаштың кейіннен сүйкімді болып көрінуінің себебі неде? 3.Алмаш өз бойынан қандай қасиеттерді дамытты? 4.«Өз мінезіңді жақсарту» дегенді қалай түсінесің?

4- тапсырма: Төмендегі өлең шумағын жалғастырып жаз. Атам менің әмәнда, Атам менің әмәнда, Кішіпейіл бол деген. Мейірімді бол де

4 слайд
4- тапсырма: Төмендегі өлең шумағын жалғастырып жаз. Атам менің әмәнда, Атам менің әмәнда, Кішіпейіл бол деген. Мейірімді бол деген. .................................... ................................... .................................... ................................... Атам менің әмәнда, Атам менің әмәнда, Әділетті бол деген. Ынтымақшыл бол деген. .................................. ........................................... .................................. ........................................... Тапсырмалар.

4 слайд

4- тапсырма: Төмендегі өлең шумағын жалғастырып жаз. Атам менің әмәнда, Атам менің әмәнда, Кішіпейіл бол деген. Мейірімді бол деген. .................................... ................................... .................................... ................................... Атам менің әмәнда, Атам менің әмәнда, Әділетті бол деген. Ынтымақшыл бол деген. .................................. ........................................... .................................. ........................................... Тапсырмалар.

« Тәрбиелену үшін, өзім жүрген ортаның деңгейінде болу үшін, күндіз- түні бірдей еңбектену, өмір бойы оқу, жаттығу, қажырлы-қайр

5 слайд
« Тәрбиелену үшін, өзім жүрген ортаның деңгейінде болу үшін, күндіз- түні бірдей еңбектену, өмір бойы оқу, жаттығу, қажырлы-қайратты болуым қажет. Тәрбиелі адамдар адамның жеке басын құрмет тұтады, сондықтан әрқашан кешірімді, биязы, кішіпейіл келеді. Олар ақкөңіл, өтірік айтудан оттан бетер қорқады. Тіпті түкке тұрмайтын нәрселерге байланысты өтірік айту дегенді білмейді. Олар босқа көп сөзге салынбайды, үйінде қандай болса, көшеде де сондай көрінеді». А.П. Чеховтың інісіне жазған хатынан ______________________________________________________________Жаңа ақпарат

5 слайд

« Тәрбиелену үшін, өзім жүрген ортаның деңгейінде болу үшін, күндіз- түні бірдей еңбектену, өмір бойы оқу, жаттығу, қажырлы-қайратты болуым қажет. Тәрбиелі адамдар адамның жеке басын құрмет тұтады, сондықтан әрқашан кешірімді, биязы, кішіпейіл келеді. Олар ақкөңіл, өтірік айтудан оттан бетер қорқады. Тіпті түкке тұрмайтын нәрселерге байланысты өтірік айту дегенді білмейді. Олар босқа көп сөзге салынбайды, үйінде қандай болса, көшеде де сондай көрінеді». А.П. Чеховтың інісіне жазған хатынан ______________________________________________________________Жаңа ақпарат