Материалдар / Адамның ішкі әлемі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Адамның ішкі әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары оқытушыларға сабақ барысында қолдануға тиімді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қаңтар 2021
393
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Адамны ң ішкі әлемі

1 слайд
Адамны ң ішкі әлемі

1 слайд

Адамны ң ішкі әлемі

Жоспар : • 1-ші қара сөз • Бейнероликпен жұмыс • Өсиет әңгіме • Үй тапсырмасы

2 слайд
Жоспар : • 1-ші қара сөз • Бейнероликпен жұмыс • Өсиет әңгіме • Үй тапсырмасы

2 слайд

Жоспар : • 1-ші қара сөз • Бейнероликпен жұмыс • Өсиет әңгіме • Үй тапсырмасы

1 ші қара сөз • Бұл жасқа келгенше жақсы өткіздік пе, жаман өткіздік пе, әйтеуір бірталай өмірімізді өткіздік: алыстық, жұлысты

3 слайд
1 ші қара сөз • Бұл жасқа келгенше жақсы өткіздік пе, жаман өткіздік пе, әйтеуір бірталай өмірімізді өткіздік: алыстық, жұлыстық, айтыстық, тартыстық - әурешілікті көре-көре келдік. Енді жер ортасы жасқа келдік: қажыдық, жалықтық; қылып жүрген ісіміздің баянсызын, байлаусызын көрдік, бәрі қоршылық екенін білдік. Ал, енді қалған өмірімізді қайтіп, не қылып өткіземіз? Соны таба алмай өзім де қайранмын. • Ел бағу? Жоқ, елге бағым жоқ. Бағусыз дертке ұшырайын деген кісі бақпаса, не албыртқан, көңілі басылмаған жастар бағамын демесе, бізді құдай сақтасын! • Мал бағу? Жоқ, баға алмаймын. Балалар өздеріне керегінше өздері бағар. Енді қартайғанда қызығын өзің түгел көре алмайтұғын, ұры, залым, тілемсектердің азығын бағып беремін деп, қалған аз ғана өмірімді қор қылар жайым жоқ. • Ғылым бағу? Жоқ, ғылым бағарға да ғылым сөзін сөйлесер адам жоқ. Білгеніңді кімге үйретерсің, білмегеніңді кімнен сұрарсың? Елсіз-күнсізде кездемені жайып салып, қолына кезін алып отырғанның не пайдасы бар? Мұңдасып шер тарқатысар кісі болмаған соң, ғылым өзі - бір тез қартайтатұғын күйік. • Софылық қылып, дін бағу? Жоқ, ол да болмайды, оған да тыныштық керек. Не көңілде, не көрген күніңде бір тыныштық жоқ, осы елге, осы жерде не қылған софылық? • Балаларды бағу? Жоқ, баға алмаймын. Бағар едім, қалайша бағудың мәнісін де білмеймін, не болсын деп бағам, қай елге қосайын, қай харекетке қосайын? Балаларымның өзіне ілгері өмірінің, білімінің пайдасын тыныштықпенен керерлік орын тапқаным жоқ, қайда бар, не қыл дерімді біле алмай отырмын, не бол деп бағам? Оны да ермек қыла алмадым. • Ақыры ойладым: осы ойыма келген нәрселерді қағазға жаза берейін, ақ қағаз бен қара сияны ермек қылайын, кімде-кім ішінен керекті сөз тапса, жазып алсын, я оқысын, керегі жоқ десе, өз сөзім өзімдікі дедім де, ақыры осыған байладым, енді мұнан басқа ешбір жұмысым жоқ.

3 слайд

1 ші қара сөз • Бұл жасқа келгенше жақсы өткіздік пе, жаман өткіздік пе, әйтеуір бірталай өмірімізді өткіздік: алыстық, жұлыстық, айтыстық, тартыстық - әурешілікті көре-көре келдік. Енді жер ортасы жасқа келдік: қажыдық, жалықтық; қылып жүрген ісіміздің баянсызын, байлаусызын көрдік, бәрі қоршылық екенін білдік. Ал, енді қалған өмірімізді қайтіп, не қылып өткіземіз? Соны таба алмай өзім де қайранмын. • Ел бағу? Жоқ, елге бағым жоқ. Бағусыз дертке ұшырайын деген кісі бақпаса, не албыртқан, көңілі басылмаған жастар бағамын демесе, бізді құдай сақтасын! • Мал бағу? Жоқ, баға алмаймын. Балалар өздеріне керегінше өздері бағар. Енді қартайғанда қызығын өзің түгел көре алмайтұғын, ұры, залым, тілемсектердің азығын бағып беремін деп, қалған аз ғана өмірімді қор қылар жайым жоқ. • Ғылым бағу? Жоқ, ғылым бағарға да ғылым сөзін сөйлесер адам жоқ. Білгеніңді кімге үйретерсің, білмегеніңді кімнен сұрарсың? Елсіз-күнсізде кездемені жайып салып, қолына кезін алып отырғанның не пайдасы бар? Мұңдасып шер тарқатысар кісі болмаған соң, ғылым өзі - бір тез қартайтатұғын күйік. • Софылық қылып, дін бағу? Жоқ, ол да болмайды, оған да тыныштық керек. Не көңілде, не көрген күніңде бір тыныштық жоқ, осы елге, осы жерде не қылған софылық? • Балаларды бағу? Жоқ, баға алмаймын. Бағар едім, қалайша бағудың мәнісін де білмеймін, не болсын деп бағам, қай елге қосайын, қай харекетке қосайын? Балаларымның өзіне ілгері өмірінің, білімінің пайдасын тыныштықпенен керерлік орын тапқаным жоқ, қайда бар, не қыл дерімді біле алмай отырмын, не бол деп бағам? Оны да ермек қыла алмадым. • Ақыры ойладым: осы ойыма келген нәрселерді қағазға жаза берейін, ақ қағаз бен қара сияны ермек қылайын, кімде-кім ішінен керекті сөз тапса, жазып алсын, я оқысын, керегі жоқ десе, өз сөзім өзімдікі дедім де, ақыры осыған байладым, енді мұнан басқа ешбір жұмысым жоқ.

Тапсырма • 1-ші қара сөзді оқып пікіріңізді білдіріңіз. • Тақырыппен қара сөздің қандай баланысы бар?

4 слайд
Тапсырма • 1-ші қара сөзді оқып пікіріңізді білдіріңіз. • Тақырыппен қара сөздің қандай баланысы бар?

4 слайд

Тапсырма • 1-ші қара сөзді оқып пікіріңізді білдіріңіз. • Тақырыппен қара сөздің қандай баланысы бар?

Бейнероликпен жұмыс

5 слайд
Бейнероликпен жұмыс

5 слайд

Бейнероликпен жұмыс

Бейнероликпен жұмыс • https://www.youtube.com/watch?v=M6Zj MWLqJvM • Бейнероликті тамашалаңыздар. • Бейнероликтегі бойжеткенн

6 слайд
Бейнероликпен жұмыс • https://www.youtube.com/watch?v=M6Zj MWLqJvM • Бейнероликті тамашалаңыздар. • Бейнероликтегі бойжеткеннің әрекеті нені көрсететі? • Бейнероликтің мазмұны неде?

6 слайд

Бейнероликпен жұмыс • https://www.youtube.com/watch?v=M6Zj MWLqJvM • Бейнероликті тамашалаңыздар. • Бейнероликтегі бойжеткеннің әрекеті нені көрсететі? • Бейнероликтің мазмұны неде?

Адам ішіндегі екі қасқыр Бірде қария өз немересіне өмір шындығының бір сырын ашқысы келді: — Әр адамның бойында екі қасқырдың

7 слайд
Адам ішіндегі екі қасқыр Бірде қария өз немересіне өмір шындығының бір сырын ашқысы келді: — Әр адамның бойында екі қасқырдың таласына ұқсас арпалыс жүріп жатады. Бір қасқыр зұлымдықты бастайды: қызғаныш, отты кек, эгоизм, өтірік, өкініш, менмендік. Екінші қасқыр жақсылықты көксейді: бейбітшілік, махаббат, үміт, шындық, қайырымдылық пен адалдық. Атасы айтқан сөздердің тереңіне шомып, біраз уақытқа ойланып қалған немересі: —  Түбінде қай қасқыр жеңіп шығады? — деп сұрады.Қария жай ғана езу тартты да, немересіне былай деп жауап берді: — Екі қасқырдың қайсысын асырайсың, әрқашан сол жеңіп отырады.

7 слайд

Адам ішіндегі екі қасқыр Бірде қария өз немересіне өмір шындығының бір сырын ашқысы келді: — Әр адамның бойында екі қасқырдың таласына ұқсас арпалыс жүріп жатады. Бір қасқыр зұлымдықты бастайды: қызғаныш, отты кек, эгоизм, өтірік, өкініш, менмендік. Екінші қасқыр жақсылықты көксейді: бейбітшілік, махаббат, үміт, шындық, қайырымдылық пен адалдық. Атасы айтқан сөздердің тереңіне шомып, біраз уақытқа ойланып қалған немересі: —  Түбінде қай қасқыр жеңіп шығады? — деп сұрады.Қария жай ғана езу тартты да, немересіне былай деп жауап берді: — Екі қасқырдың қайсысын асырайсың, әрқашан сол жеңіп отырады.

Тапсырма • Өсиет әңгіменің мазмұнымен келісесіз бе? • Өсиет әңгімеде нені қасқырға теңеп тұр? Қалай ойлайсыз неліктен басқа ж

8 слайд
Тапсырма • Өсиет әңгіменің мазмұнымен келісесіз бе? • Өсиет әңгімеде нені қасқырға теңеп тұр? Қалай ойлайсыз неліктен басқа жануар емес, нақты қасқыр?

8 слайд

Тапсырма • Өсиет әңгіменің мазмұнымен келісесіз бе? • Өсиет әңгімеде нені қасқырға теңеп тұр? Қалай ойлайсыз неліктен басқа жануар емес, нақты қасқыр?

Үй жұмысы • Ш. Құдайбердиевтің «Ұждан» әңгімесін оқу, талдау

9 слайд
Үй жұмысы • Ш. Құдайбердиевтің «Ұждан» әңгімесін оқу, талдау

9 слайд

Үй жұмысы • Ш. Құдайбердиевтің «Ұждан» әңгімесін оқу, талдау