"Адамның сырт келбеті мен мінезі" 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: Адамның сырт
келбеті мен мінезі
Оқу мақсаты:
5.О6.Оқылым
стратегияларын
қолдану ;жалпы маз мұнын
түсіну үшін оқу,нақты
ақпаратты табу үшін оқу.
5.Т / А1.Тірек сөздер
арқылы тақырыпты
болжау,негізгі ойды
анықтау ; 5.ӘТН4.Сан
есімнің мағыналық
түрлерін ажырата білу. Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар орындай алады:
Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды.Жазба жұмыс
жасайды.Сұраққа жауап береді.Тақырыптың
мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз
бетінше жұмыс жасайды.Қосымша үлестірме
ресурстармен жұмыс жасайды.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмаларды орындайды.Әртүрлі мәтінді
талдай алады,тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Сабақтың тақырыбы :
Ы.Алтынсариннің
«Бағып-қағуда көп мағына
бар»№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ
қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі
Махаметова Лола ИрисматовнаҰзақ мерзімді жоспардың
тарауы: Адамның сырт
келбеті мен мінезі Оқу мақсаты:
5.О6.Оқылым
стратегияларын
қолдану ;жалпы маз мұнын
түсіну үшін оқу,нақты
ақпаратты табу үшін оқу.
5.Т / А1.Тірек сөздер
арқылы тақырыпты
болжау,негізгі ойды
анықтау ; 5.ӘТН4.Сан
есімнің мағыналық
түрлерін ажырата білу. Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар орындай алады:
Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды.Жазба жұмыс
жасайды.Сұраққа жауап береді.Тақырыптың
мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз
бетінше жұмыс жасайды.Қосымша үлестірме
ресурстармен жұмыс жасайды.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмаларды орындайды.Әртүрлі мәтінді
талдай алады,тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Сабақтың тақырыбы :
Ы.Алтынсариннің
«Бағып-қағуда көп мағына
бар» № 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ
қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі
Махаметова Лола Ирисматовна
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі Оқу мақсаты: 5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану ;жалпы маз мұнын түсіну үшін оқу,нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.Т / А1.Тірек сөздер арқылы тақырыпты болжау,негізгі ойды анықтау ; 5.ӘТН4.Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.Жазба жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Тақырыптың мазмұнын түсінеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды.Әртүрлі мәтінді талдай алады,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Сабақтың тақырыбы : Ы.Алтынсариннің «Бағып-қағуда көп мағына бар»№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Махаметова Лола ИрисматовнаҰзақ мерзімді жоспардың тарауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі Оқу мақсаты: 5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану ;жалпы маз мұнын түсіну үшін оқу,нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.Т / А1.Тірек сөздер арқылы тақырыпты болжау,негізгі ойды анықтау ; 5.ӘТН4.Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.Жазба жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Тақырыптың мазмұнын түсінеді. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды.Әртүрлі мәтінді талдай алады,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Сабақтың тақырыбы : Ы.Алтынсариннің «Бағып-қағуда көп мағына бар» № 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Махаметова Лола Ирисматовна
2 слайд
м
«Екі жақты
күнделік»
Мәтіннен тірек
сөздерді анықтап,екі
бағанға жазады. « РӨЛДІК ОЙЫН »
жұптық жұмыс
Бақша ағаштары
әңгімесі
« Еркін
микрофон»әдісі
«Т әрбиедегі
үлкендердің рөлі »
тақырыбында сұхбат
жүргізу Белсенді әдіс-тәсілдер-жетістікке бізді жетелер
« Ой қозғау»
1-тапсырма
Мәтінмен
танысады. «Ойлан-жұптас-
бөліс»
Қоңыр тобының
«Бесік жырынан»
үзінді
Жұлдызды кімге
бересің?
Әдісі арқылы бір-бірін
бағалайды.«Екі жақты
күнделік»
Мәтіннен тірек
сөздерді анықтап,екі
бағанға жазады. « РӨЛДІК ОЙЫН »
жұптық жұмыс
Бақша ағаштары
әңгімесі « Еркін
микрофон»әдісі
«Т әрбиедегі
үлкендердің рөлі »
тақырыбында сұхбат
жүргізу Белсенді әдіс-тәсілдер-жетістікке бізді жетелер « Ой қозғау»
1-тапсырма
Мәтінмен
танысады. «Ойлан-жұптас-
бөліс»
Қоңыр тобының
«Бесік жырынан»
үзінді Жұлдызды кімге
бересің?
Әдісі арқылы бір-бірін
бағалайды.
2 слайд
м «Екі жақты күнделік» Мәтіннен тірек сөздерді анықтап,екі бағанға жазады. « РӨЛДІК ОЙЫН » жұптық жұмыс Бақша ағаштары әңгімесі « Еркін микрофон»әдісі «Т әрбиедегі үлкендердің рөлі » тақырыбында сұхбат жүргізу Белсенді әдіс-тәсілдер-жетістікке бізді жетелер « Ой қозғау» 1-тапсырма Мәтінмен танысады. «Ойлан-жұптас- бөліс» Қоңыр тобының «Бесік жырынан» үзінді Жұлдызды кімге бересің? Әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.«Екі жақты күнделік» Мәтіннен тірек сөздерді анықтап,екі бағанға жазады. « РӨЛДІК ОЙЫН » жұптық жұмыс Бақша ағаштары әңгімесі « Еркін микрофон»әдісі «Т әрбиедегі үлкендердің рөлі » тақырыбында сұхбат жүргізу Белсенді әдіс-тәсілдер-жетістікке бізді жетелер « Ой қозғау» 1-тапсырма Мәтінмен танысады. «Ойлан-жұптас- бөліс» Қоңыр тобының «Бесік жырынан» үзінді Жұлдызды кімге бересің? Әдісі арқылы бір-бірін бағалайды.
3 слайд
Саралау
тапсырмалары
Берілген мәтіннің
мазмұнын түсіндіріп
береді. “ Еркін микрафон “ әдісі
арқылы сұхбат жүргізу.
Оқушылар өз ойларын
ашық,нақты жеткізеді.Қосымша үлестірме
ресурстармен жұмыс
жасайды.Рөлдік ойын
Ойлан-жұптас-бөліс
Еркін микрафон
Барлық
оқушылар
орындай алатын
тапсырмалар Оқушылардың
көпшілігі
орындайтын
тапсырмалар Кейбір оқушылар
орындайтын
тапсырмаларСаралау
тапсырмалары Берілген мәтіннің
мазмұнын түсіндіріп
береді. “ Еркін микрафон “ әдісі
арқылы сұхбат жүргізу.
Оқушылар өз ойларын
ашық,нақты жеткізеді. Қосымша үлестірме
ресурстармен жұмыс
жасайды. Рөлдік ойын
Ойлан-жұптас-бөліс
Еркін микрафон
Барлық
оқушылар
орындай алатын
тапсырмалар Оқушылардың
көпшілігі
орындайтын
тапсырмалар Кейбір оқушылар
орындайтын
тапсырмалар
3 слайд
Саралау тапсырмалары Берілген мәтіннің мазмұнын түсіндіріп береді. “ Еркін микрафон “ әдісі арқылы сұхбат жүргізу. Оқушылар өз ойларын ашық,нақты жеткізеді.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Рөлдік ойын Ойлан-жұптас-бөліс Еркін микрафон Барлық оқушылар орындай алатын тапсырмалар Оқушылардың көпшілігі орындайтын тапсырмалар Кейбір оқушылар орындайтын тапсырмаларСаралау тапсырмалары Берілген мәтіннің мазмұнын түсіндіріп береді. “ Еркін микрафон “ әдісі арқылы сұхбат жүргізу. Оқушылар өз ойларын ашық,нақты жеткізеді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Рөлдік ойын Ойлан-жұптас-бөліс Еркін микрафон Барлық оқушылар орындай алатын тапсырмалар Оқушылардың көпшілігі орындайтын тапсырмалар Кейбір оқушылар орындайтын тапсырмалар
4 слайд
“ Көңіл күй деңгейі” кестесі арқылы
смайликтермен бағалау
Өзін - өзі бағалау, топтық бағалау, ауызша
қолдап отырамын. Қалыптастырушы
бағалау
Бағалау критерийлері Дескрипторлар
1. Оқылым стратегияларын
қолданады. Ақпаратты
іріктеп,өз пікірлерін
білдіреді.
2. Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсінеді. Негізгі
ойды анықтайды.
3. Сан есімнің мағыналық
түрлерін ажырата алады. Мәтіннің мазмұнын түсіндіріп
бере алады.
Мәтіннен тірек сөздерді
анықтайды.
Есептік сан есімдермен
тіркестіріп жазады.
Негізгі ойды анықтап,ретімен
айтады.Критериалды бағалау“ Көңіл күй деңгейі” кестесі арқылы
смайликтермен бағалау Өзін - өзі бағалау, топтық бағалау, ауызша
қолдап отырамын. Қалыптастырушы
бағалау
4 слайд
“ Көңіл күй деңгейі” кестесі арқылы смайликтермен бағалау Өзін - өзі бағалау, топтық бағалау, ауызша қолдап отырамын. Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийлері Дескрипторлар 1. Оқылым стратегияларын қолданады. Ақпаратты іріктеп,өз пікірлерін білдіреді. 2. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді. Негізгі ойды анықтайды. 3. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата алады. Мәтіннің мазмұнын түсіндіріп бере алады. Мәтіннен тірек сөздерді анықтайды. Есептік сан есімдермен тіркестіріп жазады. Негізгі ойды анықтап,ретімен айтады.Критериалды бағалау“ Көңіл күй деңгейі” кестесі арқылы смайликтермен бағалау Өзін - өзі бағалау, топтық бағалау, ауызша қолдап отырамын. Қалыптастырушы бағалау
5 слайд
Ықшамсабақтың маған пайдасы
Әріптестердің кері
байланысы Тренердің кері
байланысы
Болашақта тәжірибені дамыту үшін сабақ мақсаттарын жүзеге
асыруда белсенді оқыту тәсілін қолданып, құндылықтарды
ескеремін. Жаңартылған білім бағдарламасын іске асыруда кәсіби
біліктілігімді жүйелі дамыту үшін әріптестеріме қолдау көрсетуді
жөн санап, өз біліктілігімді арттыруға белсене кірісемін. Сабақ мақсаты SMART мақсатқа сай болуын және
әдіс-тәсілдер оқу мақсатына сай болуы туралы
бағыт-бағдар берді.
Сараланған тапсырманы әріптестеріммен
бірлесе отырып жоспарлауды үйрендім.
Өз әріптестерімнің ықшам сабағында
қолданған әдіс-тәсілдері осы ҚМЖ-ды
құруыма ықпал етті.Ықшамсабақтың маған пайдасы Әріптестердің кері
байланысы Тренердің кері
байланысы Болашақта тәжірибені дамыту үшін сабақ мақсаттарын жүзеге
асыруда белсенді оқыту тәсілін қолданып, құндылықтарды
ескеремін. Жаңартылған білім бағдарламасын іске асыруда кәсіби
біліктілігімді жүйелі дамыту үшін әріптестеріме қолдау көрсетуді
жөн санап, өз біліктілігімді арттыруға белсене кірісемін. Сабақ мақсаты SMART мақсатқа сай болуын және
әдіс-тәсілдер оқу мақсатына сай болуы туралы
бағыт-бағдар берді. Сараланған тапсырманы әріптестеріммен
бірлесе отырып жоспарлауды үйрендім.
Өз әріптестерімнің ықшам сабағында
қолданған әдіс-тәсілдері осы ҚМЖ-ды
құруыма ықпал етті.
5 слайд
Ықшамсабақтың маған пайдасы Әріптестердің кері байланысы Тренердің кері байланысы Болашақта тәжірибені дамыту үшін сабақ мақсаттарын жүзеге асыруда белсенді оқыту тәсілін қолданып, құндылықтарды ескеремін. Жаңартылған білім бағдарламасын іске асыруда кәсіби біліктілігімді жүйелі дамыту үшін әріптестеріме қолдау көрсетуді жөн санап, өз біліктілігімді арттыруға белсене кірісемін. Сабақ мақсаты SMART мақсатқа сай болуын және әдіс-тәсілдер оқу мақсатына сай болуы туралы бағыт-бағдар берді. Сараланған тапсырманы әріптестеріммен бірлесе отырып жоспарлауды үйрендім. Өз әріптестерімнің ықшам сабағында қолданған әдіс-тәсілдері осы ҚМЖ-ды құруыма ықпал етті.Ықшамсабақтың маған пайдасы Әріптестердің кері байланысы Тренердің кері байланысы Болашақта тәжірибені дамыту үшін сабақ мақсаттарын жүзеге асыруда белсенді оқыту тәсілін қолданып, құндылықтарды ескеремін. Жаңартылған білім бағдарламасын іске асыруда кәсіби біліктілігімді жүйелі дамыту үшін әріптестеріме қолдау көрсетуді жөн санап, өз біліктілігімді арттыруға белсене кірісемін. Сабақ мақсаты SMART мақсатқа сай болуын және әдіс-тәсілдер оқу мақсатына сай болуы туралы бағыт-бағдар берді. Сараланған тапсырманы әріптестеріммен бірлесе отырып жоспарлауды үйрендім. Өз әріптестерімнің ықшам сабағында қолданған әдіс-тәсілдері осы ҚМЖ-ды құруыма ықпал етті.