Материалдар / "Адамзат мәдениетінің рухани – адамгершілік әлемі" 4- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Адамзат мәдениетінің рухани – адамгершілік әлемі" 4- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2020
548
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Адамзат мәдениетінің рухани – адамгершілік әлемі

1 слайд
Тақырыбы: Адамзат мәдениетінің рухани – адамгершілік әлемі

1 слайд

Тақырыбы: Адамзат мәдениетінің рухани – адамгершілік әлемі

Құндылығы: Ақиқат Қасиеттері: Тек жақсы және қажетті заттарды айту, басқалардан жақсылықты іздеу, кішіпейілдік.

2 слайд
Құндылығы: Ақиқат Қасиеттері: Тек жақсы және қажетті заттарды айту, басқалардан жақсылықты іздеу, кішіпейілдік.

2 слайд

Құндылығы: Ақиқат Қасиеттері: Тек жақсы және қажетті заттарды айту, басқалардан жақсылықты іздеу, кішіпейілдік.

Мақсаты: Оқушыларға адамзат мәдениетінің рухани – адамгершілік әлемі туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін аш

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға адамзат мәдениетінің рухани – адамгершілік әлемі туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға тек жақсы және қажетті заттарды айту керектігін үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы кішіпейілдік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды басқалардан жақсылық іздей білуге тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға адамзат мәдениетінің рухани – адамгершілік әлемі туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға тек жақсы және қажетті заттарды айту керектігін үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы кішіпейілдік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды басқалардан жақсылық іздей білуге тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

«Өз күлкіңді шеңбермен көршіңе сыйла» жаттығуы. Шеңберде тұрып, «Мен саған өз күлкімді сыйлаймын, ал сен көршіңе сыйла» деп

5 слайд
«Өз күлкіңді шеңбермен көршіңе сыйла» жаттығуы. Шеңберде тұрып, «Мен саған өз күлкімді сыйлаймын, ал сен көршіңе сыйла» деп жалғастыру .

5 слайд

«Өз күлкіңді шеңбермен көршіңе сыйла» жаттығуы. Шеңберде тұрып, «Мен саған өз күлкімді сыйлаймын, ал сен көршіңе сыйла» деп жалғастыру .

Сабақтың дәйексөзі. «Адам өміріндегі ең қажетті білім – өзін-өзі тану» Б. Фонтенель

6 слайд
Сабақтың дәйексөзі. «Адам өміріндегі ең қажетті білім – өзін-өзі тану» Б. Фонтенель Сұрақтар: 1. Адам өзін қалай тани алады? 2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

6 слайд

Сабақтың дәйексөзі. «Адам өміріндегі ең қажетті білім – өзін-өзі тану» Б. Фонтенель Сұрақтар: 1. Адам өзін қалай тани алады? 2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Грек даналарының нақыл сөздерін көкейлеріңе түйіп алыңдар. Грек даналарының нақыл сөздері  Арды биік қоюға әдеттен.  Сөйле

7 слайд
Грек даналарының нақыл сөздерін көкейлеріңе түйіп алыңдар. Грек даналарының нақыл сөздері  Арды биік қоюға әдеттен.  Сөйлеген кезде асықпа.  Жалған сөзден аулақ бол.  Күшпен алма, ақылмен ал.  Ұят нәрседен қаш.  Білімді сүй.  Жолда асықпа.  Өзіңді-өзің сақта.

7 слайд

Грек даналарының нақыл сөздерін көкейлеріңе түйіп алыңдар. Грек даналарының нақыл сөздері  Арды биік қоюға әдеттен.  Сөйлеген кезде асықпа.  Жалған сөзден аулақ бол.  Күшпен алма, ақылмен ал.  Ұят нәрседен қаш.  Білімді сүй.  Жолда асықпа.  Өзіңді-өзің сақта.

Мұғалім сыйы. «Екі дос және қария»

8 слайд
Мұғалім сыйы. «Екі дос және қария»

8 слайд

Мұғалім сыйы. «Екі дос және қария»

Сұрақтар: 1. Не үшін адамдар Арман туралы ұмытып кетті? 2.Сауранның қай істері үшін ел оны құрметтейтін болды? 3. Екі дос тура

9 слайд
Сұрақтар: 1. Не үшін адамдар Арман туралы ұмытып кетті? 2.Сауранның қай істері үшін ел оны құрметтейтін болды? 3. Екі дос туралы пікіріңіз? 4. Әңгімеден не түсіндіңіз?

9 слайд

Сұрақтар: 1. Не үшін адамдар Арман туралы ұмытып кетті? 2.Сауранның қай істері үшін ел оны құрметтейтін болды? 3. Екі дос туралы пікіріңіз? 4. Әңгімеден не түсіндіңіз?

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 5-тапсырма Сөйлемдерді өз ойларыңмен жалғастырып жазыңдар. Дү

10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 5-тапсырма Сөйлемдерді өз ойларыңмен жалғастырып жазыңдар. Дүниедегі ең асыл, ол – ... . Адамға ең қажетті, ол – ... . Жер бетіндегі ең әсем, ол – ... . Аспандағы ең сұлу, ол – ... . Мұхиттағы ең үлкен, ол – ... . Сөздегі ең маржан, ол – ... . Тағамдағы ең тәтті, ол – ... . Өмірдегі ең басты, ол – ... .

10 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. 5-тапсырма Сөйлемдерді өз ойларыңмен жалғастырып жазыңдар. Дүниедегі ең асыл, ол – ... . Адамға ең қажетті, ол – ... . Жер бетіндегі ең әсем, ол – ... . Аспандағы ең сұлу, ол – ... . Мұхиттағы ең үлкен, ол – ... . Сөздегі ең маржан, ол – ... . Тағамдағы ең тәтті, ол – ... . Өмірдегі ең басты, ол – ... .

«Тасбақалардың жүгірісі». Бұл жүгірудің еркекшелігі, мәреге ең соңғы келген ойыншы жеңеді. Ойыншылар бөлменің бір жағына қа

11 слайд
«Тасбақалардың жүгірісі».  Бұл жүгірудің еркекшелігі, мәреге ең соңғы келген ойыншы жеңеді. Ойыншылар бөлменің бір жағына қатарлап тұрады, содан соң қарама- қарсы жаққа «жүгіреді». Бір орында тұруға болмайды. Барлығы қимыл- қозғалыста болуы қажет. Қимылдары баяу болады. Ең соңғы мәреге жеткен «тасбақа» жеңіске ие болады.

11 слайд

«Тасбақалардың жүгірісі».  Бұл жүгірудің еркекшелігі, мәреге ең соңғы келген ойыншы жеңеді. Ойыншылар бөлменің бір жағына қатарлап тұрады, содан соң қарама- қарсы жаққа «жүгіреді». Бір орында тұруға болмайды. Барлығы қимыл- қозғалыста болуы қажет. Қимылдары баяу болады. Ең соңғы мәреге жеткен «тасбақа» жеңіске ие болады.

Топпен ән айту. Ана тілі Өлеңін жазған Әдібай Табылдиев Әнін жазған Мақсат Дауылбаев Ақыл-ойын дананың, Ана тілден аламын. Ан

12 слайд
Топпен ән айту. Ана тілі Өлеңін жазған Әдібай Табылдиев Әнін жазған Мақсат Дауылбаев Ақыл-ойын дананың, Ана тілден аламын. Ана тілім ардақты, Ақ сүтіндей анамның. Өсірген ой, білімді, Сүйем туған тілімді. Мақсат етем әр сөздің, Мәнін терең білуді.

12 слайд

Топпен ән айту. Ана тілі Өлеңін жазған Әдібай Табылдиев Әнін жазған Мақсат Дауылбаев Ақыл-ойын дананың, Ана тілден аламын. Ана тілім ардақты, Ақ сүтіндей анамның. Өсірген ой, білімді, Сүйем туған тілімді. Мақсат етем әр сөздің, Мәнін терең білуді.

Үй тапсырмасы. 1. №1 – сабақ. 3 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №2, « Сократ – ежелгі грек ойшылы » мәтінін оқып келу.

13 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №1 – сабақ. 3 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №2, « Сократ – ежелгі грек ойшылы » мәтінін оқып келу.

13 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №1 – сабақ. 3 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №2, « Сократ – ежелгі грек ойшылы » мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыру

14 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

14 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.