Материалдар / "Адамзаттың бәрін сүй, "бауырым деп" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Адамзаттың бәрін сүй, "бауырым деп" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
(орыс сыныптарына арналған)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2020
3041
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
5 сынып Сабақтың тақырыбы Адамзаттың бәрін сүй, «бауырым» деп ….

1 слайд
5 сынып Сабақтың тақырыбы Адамзаттың бәрін сүй, «бауырым» деп ….

1 слайд

5 сынып Сабақтың тақырыбы Адамзаттың бәрін сүй, «бауырым» деп ….

Сабақтың мақсаттары 5.3.6.1.тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып,мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру

2 слайд
Сабақтың мақсаттары 5.3.6.1.тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып,мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. 5.ТБ1.2. Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану. 5.А3. Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

2 слайд

Сабақтың мақсаттары 5.3.6.1.тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып,мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. 5.ТБ1.2. Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану. 5.А3. Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту.

Ой шақыру сұрақтары. 1. Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады? 2. Ол ұлт өкілдері туралы не білесіңдер? 3. Олар Қазақстанға қ

3 слайд
Ой шақыру сұрақтары. 1. Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады? 2. Ол ұлт өкілдері туралы не білесіңдер? 3. Олар Қазақстанға қалай және қашан келді? 4. Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы не білесіңдер?

3 слайд

Ой шақыру сұрақтары. 1. Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады? 2. Ол ұлт өкілдері туралы не білесіңдер? 3. Олар Қазақстанға қалай және қашан келді? 4. Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы не білесіңдер?

h t t p s : / / w w w . y o u t u b e . c o m / w a t c h ? v = O 4 k j O r D w T N 0 Қ азақстан халқы Ассамблеясы туралы бейне

4 слайд
h t t p s : / / w w w . y o u t u b e . c o m / w a t c h ? v = O 4 k j O r D w T N 0 Қ азақстан халқы Ассамблеясы туралы бейне жазбаны көру үшін екі рет бас

4 слайд

h t t p s : / / w w w . y o u t u b e . c o m / w a t c h ? v = O 4 k j O r D w T N 0 Қ азақстан халқы Ассамблеясы туралы бейне жазбаны көру үшін екі рет бас

Жаңа сөздерді оқып, қайталаймыз ұлт өкілдері – представители нации ұлт аралық келісім – межнациональное согласие мәдени орталық

5 слайд
Жаңа сөздерді оқып, қайталаймыз ұлт өкілдері – представители нации ұлт аралық келісім – межнациональное согласие мәдени орталық – культурный центр жер аударылу – отправить в ссылку халықтар достығы – дружба народов бейнеленген – изображено ынтымақ – согласие

5 слайд

Жаңа сөздерді оқып, қайталаймыз ұлт өкілдері – представители нации ұлт аралық келісім – межнациональное согласие мәдени орталық – культурный центр жер аударылу – отправить в ссылку халықтар достығы – дружба народов бейнеленген – изображено ынтымақ – согласие

6 слайд

6 слайд

Семантикалық карта Қазақстан халқы Ассамблеяс ының құрылуы Ассамблеян ың мақсаты «Жерұйық» фильмінің режиссері Фильмнің

7 слайд
Семантикалық карта Қазақстан халқы Ассамблеяс ының құрылуы Ассамблеян ың мақсаты «Жерұйық» фильмінің режиссері Фильмнің сценарийін жазғандар Жер аударылып келген ұлттар Фильмдегі басты кейіпкерлер               31.3.20

7 слайд

Семантикалық карта Қазақстан халқы Ассамблеяс ының құрылуы Ассамблеян ың мақсаты «Жерұйық» фильмінің режиссері Фильмнің сценарийін жазғандар Жер аударылып келген ұлттар Фильмдегі басты кейіпкерлер               31.3.20

Жазылым тапсырмасы. Көп нүктенің орнына жақшаның ішіндегі сөзді қойып жаз. Мысалы: Қазақ халқы өзге ұлт өкілдері

8 слайд
Жазылым тапсырмасы. Көп нүктенің орнына жақшаның ішіндегі сөзді қойып жаз. Мысалы: Қазақ халқы өзге ұлт өкілдерін құшақ жая қарсы алған. 31.3.20

8 слайд

Жазылым тапсырмасы. Көп нүктенің орнына жақшаның ішіндегі сөзді қойып жаз. Мысалы: Қазақ халқы өзге ұлт өкілдерін құшақ жая қарсы алған. 31.3.20

Сабақты бекіту мақсатында сұрақтар қою . 1. Қазақстан халқы Ассамлеясы қашан құрылды? 2. Оның төрағасы кім? 3. Ассамблея қанда

9 слайд
Сабақты бекіту мақсатында сұрақтар қою . 1. Қазақстан халқы Ассамлеясы қашан құрылды? 2. Оның төрағасы кім? 3. Ассамблея қандай жұмыстар атқарады? 4. Қандай мәдени орталықтар мен ұйымдарды білесің? 31.3.20

9 слайд

Сабақты бекіту мақсатында сұрақтар қою . 1. Қазақстан халқы Ассамлеясы қашан құрылды? 2. Оның төрағасы кім? 3. Ассамблея қандай жұмыстар атқарады? 4. Қандай мәдени орталықтар мен ұйымдарды білесің? 31.3.20

31.3.20

10 слайд
31.3.20

10 слайд

31.3.20

31.3.20

11 слайд
31.3.20

11 слайд

31.3.20