Материалдар / Әдебиет 50саб 4сын

Әдебиет 50саб 4сын

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиет 50саб 4сын
Авторы:
13 Қаңтар 2025
173
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№50 сабақ. Қыс бейнесі. Қызыл шұнақ. Қыс.

1 слайд
№50 сабақ. Қыс бейнесі. Қызыл шұнақ. Қыс.

1 слайд

№50 сабақ. Қыс бейнесі. Қызыл шұнақ. Қыс.

2 слайд

2 слайд

Өткенді пысықтау «Жаратылыс жұмбағы» өлеңін мәнерлеп оқып беру Дескриптор: «Жаратылыс жұмбағы» өлеңін мәнерлеп оқиды-1б

3 слайд
Өткенді пысықтау «Жаратылыс жұмбағы» өлеңін мәнерлеп оқып беру Дескриптор: «Жаратылыс жұмбағы» өлеңін мәнерлеп оқиды-1б

3 слайд

Өткенді пысықтау «Жаратылыс жұмбағы» өлеңін мәнерлеп оқып беру Дескриптор: «Жаратылыс жұмбағы» өлеңін мәнерлеп оқиды-1б

Құндылық мақсаты: Туған елге деген сүйіспеншілігін білдіре алу Жаңа тақырып. Фс тапсырмасы

4 слайд
Құндылық мақсаты: Туған елге деген сүйіспеншілігін білдіре алу Жаңа тақырып. Фс тапсырмасы Қызығушылықты ояту. Сөзжұмбақтар шешімдеріне байланысты сабақ тақырыбын болжатады. 1.Таудан топ түсті, Аяқ-қолы жоқ түсті. (Бұршақ) 2. Отқа жанбас, Суға батпас. (Мұз) 3. Қуып едім мойын бұрмады. Ұстайын деп ем қолға тұрмады. (Боран) 4. Қыста бар да, жазда жоқ Ол көп бөлса көңіл тоқ. (Қар) Дескрипторы: 1. Қысқы табиғат құбылыстарын еске түсіреді.-1Б 2. Қысқа сипаттама береді.-1Б

4 слайд

Құндылық мақсаты: Туған елге деген сүйіспеншілігін білдіре алу Жаңа тақырып. Фс тапсырмасы Қызығушылықты ояту. Сөзжұмбақтар шешімдеріне байланысты сабақ тақырыбын болжатады. 1.Таудан топ түсті, Аяқ-қолы жоқ түсті. (Бұршақ) 2. Отқа жанбас, Суға батпас. (Мұз) 3. Қуып едім мойын бұрмады. Ұстайын деп ем қолға тұрмады. (Боран) 4. Қыста бар да, жазда жоқ Ол көп бөлса көңіл тоқ. (Қар) Дескрипторы: 1. Қысқы табиғат құбылыстарын еске түсіреді.-1Б 2. Қысқа сипаттама береді.-1Б

«Сипатта» айдары бойынша сынып қабырғасына қысқы табиғат құбылыстарын білдіретін суреттер ілінеді.

5 слайд
«Сипатта» айдары бойынша сынып қабырғасына қысқы табиғат құбылыстарын білдіретін суреттер ілінеді.

5 слайд

«Сипатта» айдары бойынша сынып қабырғасына қысқы табиғат құбылыстарын білдіретін суреттер ілінеді.

С. Сейфуллиннің және Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинақтап, тірек сөздер арқылы мәліметтер қо

6 слайд
С. Сейфуллиннің және Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинақтап, тірек сөздер арқылы мәліметтер қорын толықтырады

6 слайд

С. Сейфуллиннің және Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинақтап, тірек сөздер арқылы мәліметтер қорын толықтырады

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

Оқылым «Түсініп оқы» айдары бойыншаСәкен Сейфуллиннің «Қызыл шұнақ» және Ж.Аймауытовтың «Қыс» өле

9 слайд
Оқылым «Түсініп оқы» айдары бойыншаСәкен Сейфуллиннің «Қызыл шұнақ» және Ж.Аймауытовтың «Қыс» өлеңдерін мұғалім мәнерлеп оқиды, оқушылар мұқият тыңдап, төмендегі сұрақтардың жауабын іздеп отырады.

9 слайд

Оқылым «Түсініп оқы» айдары бойыншаСәкен Сейфуллиннің «Қызыл шұнақ» және Ж.Аймауытовтың «Қыс» өлеңдерін мұғалім мәнерлеп оқиды, оқушылар мұқият тыңдап, төмендегі сұрақтардың жауабын іздеп отырады.

10 слайд

10 слайд

«Қызыл шұнақ» 1. Ақын суреттеген қыс мінезі қандай? 2. Аяз бейнесі кейіптеу тәсілімен берілгенін дәлел

11 слайд
«Қызыл шұнақ» 1. Ақын суреттеген қыс мінезі қандай? 2. Аяз бейнесі кейіптеу тәсілімен берілгенін дәлелдейтін сөздерді тап. 3. Ақынның «қылшылдап, жалаңдап, ысқырып, санын сабалап, аузын ашып» деген сөздерін оқығанда қандай сезімдер пайда болады? Дескрипторы: «Қызыл шұнақ» 1. Өлеңді мұқият тыңдайды.-1Б 2. Сұрақтардың жауабын табады.-1Б 3.Өз қорытындыларын ұжыммен бөліседі.-1Б

11 слайд

«Қызыл шұнақ» 1. Ақын суреттеген қыс мінезі қандай? 2. Аяз бейнесі кейіптеу тәсілімен берілгенін дәлелдейтін сөздерді тап. 3. Ақынның «қылшылдап, жалаңдап, ысқырып, санын сабалап, аузын ашып» деген сөздерін оқығанда қандай сезімдер пайда болады? Дескрипторы: «Қызыл шұнақ» 1. Өлеңді мұқият тыңдайды.-1Б 2. Сұрақтардың жауабын табады.-1Б 3.Өз қорытындыларын ұжыммен бөліседі.-1Б

12 слайд

12 слайд

ТАПСЫРМА. «Қыс» 1.Ақын суреттеген қыс мінезі қандай? ТАПСЫРМА. 2.Аллитерация деген не? Өлеңнен тап

13 слайд
ТАПСЫРМА. «Қыс» 1.Ақын суреттеген қыс мінезі қандай? ТАПСЫРМА. 2.Аллитерация деген не? Өлеңнен тап

13 слайд

ТАПСЫРМА. «Қыс» 1.Ақын суреттеген қыс мінезі қандай? ТАПСЫРМА. 2.Аллитерация деген не? Өлеңнен тап

14 слайд

14 слайд

«Зерделеп оқы, дәлелде» айдары. Екі өлеңді салыстыру

15 слайд
«Зерделеп оқы, дәлелде» айдары. Екі өлеңді салыстыру

15 слайд

«Зерделеп оқы, дәлелде» айдары. Екі өлеңді салыстыру

«Тыңда» айдары бойынша Абай Құнанбаевтың “Қыс” туралы өлеңін хормен айтады

16 слайд
«Тыңда» айдары бойынша Абай Құнанбаевтың “Қыс” туралы өлеңін хормен айтады

16 слайд

«Тыңда» айдары бойынша Абай Құнанбаевтың “Қыс” туралы өлеңін хормен айтады

•«Қазақстанның кейбір облыстарында өлеңдегідей қыс болмайды» дегенге сенесіңдер ме? (Иә/жоқ) •Жауабы: Иә.Мысалы Түркістан облы

17 слайд
•«Қазақстанның кейбір облыстарында өлеңдегідей қыс болмайды» дегенге сенесіңдер ме? (Иә/жоқ) •Жауабы: Иә.Мысалы Түркістан облысының оңтүстігінде қар өте сирек жауады.

17 слайд

•«Қазақстанның кейбір облыстарында өлеңдегідей қыс болмайды» дегенге сенесіңдер ме? (Иә/жоқ) •Жауабы: Иә.Мысалы Түркістан облысының оңтүстігінде қар өте сирек жауады.

ҚЖ: Эйлер диаграммасына өз жеріндегі және өлеңдердегі қысты салыстырып жазу

18 слайд
ҚЖ: Эйлер диаграммасына өз жеріндегі және өлеңдердегі қысты салыстырып жазу

18 слайд

ҚЖ: Эйлер диаграммасына өз жеріндегі және өлеңдердегі қысты салыстырып жазу

Үйге тапсырма: «Қыс» сөзіне топтастыру жасап келу Үлкендерден қар, аяз түрлерін сұрастырып жазып келу

19 слайд
Үйге тапсырма: «Қыс» сөзіне топтастыру жасап келу Үлкендерден қар, аяз түрлерін сұрастырып жазып келу

19 слайд

Үйге тапсырма: «Қыс» сөзіне топтастыру жасап келу Үлкендерден қар, аяз түрлерін сұрастырып жазып келу

20 слайд

20 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі