Әдебиет 51саб 4сын




1 слайд
№51 сабақ.
Күн райын
хабарлаймыз.
Құралай.
1 слайд
№51 сабақ. Күн райын хабарлаймыз. Құралай.

2 слайд
Психологиялық дайындық.
2 слайд
Психологиялық дайындық.

3 слайд
Үй тапсырмасы: «Қыс» сөзіне топтастыру
жасап келу. Үлкендерден қар, аяз түрлерін
сұрастырып жазып келу.
Жауабы:
Дескриптор:
Қыс сөзіне топтастыру жасайды-1б
3 слайд
Үй тапсырмасы: «Қыс» сөзіне топтастыру жасап келу. Үлкендерден қар, аяз түрлерін сұрастырып жазып келу. Жауабы: Дескриптор: Қыс сөзіне топтастыру жасайды-1б

4 слайд
4 слайд

5 слайд
Құндылық мақсаты: Табиғи және әлеуметтік
объектілер, тірі және жансыз табиғаттың
байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы
алғашқы түсініктің болуы.
Жаңа тақырып. ФС тапсырмасы
Топтық жұмыс
«Орында» айдары бойынша оқушылар еліміздің
картасын пайдаланып, жеріміздің батыс, шығыс,
оңтүстік, солтүстік бөлігінің бірінің ауа райын
хабарлау үшін тележүргізуші (диктор) рөліне еніп,
ертеңгі күн райына хабарлама жасайды.
І топ – Оңтүстік Қазақстан
ІІ топ – Солтүстік Қазақстан
ІІІ топ –Шығыс Қазақстан
ІV топ –Батыс Қазақстан
аумағындағы ауа райының
болжамын жасау.
Дескрипторы:
1. Тележүргізуші диктор рөліне еніп, ертеңгі
ауа райын қазіргі уақытпен байланыстыра
хабарлама жасайды-1б
2. Шартты белгілерді пайдаланып, ауа
температурасын көрсетеді. -1б
5 слайд
Құндылық мақсаты: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы. Жаңа тақырып. ФС тапсырмасы Топтық жұмыс «Орында» айдары бойынша оқушылар еліміздің картасын пайдаланып, жеріміздің батыс, шығыс, оңтүстік, солтүстік бөлігінің бірінің ауа райын хабарлау үшін тележүргізуші (диктор) рөліне еніп, ертеңгі күн райына хабарлама жасайды. І топ – Оңтүстік Қазақстан ІІ топ – Солтүстік Қазақстан ІІІ топ –Шығыс Қазақстан ІV топ –Батыс Қазақстан аумағындағы ауа райының болжамын жасау. Дескрипторы: 1. Тележүргізуші диктор рөліне еніп, ертеңгі ауа райын қазіргі уақытпен байланыстыра хабарлама жасайды-1б 2. Шартты белгілерді пайдаланып, ауа температурасын көрсетеді. -1б

6 слайд
6 слайд

7 слайд
«Түсініп оқы» айдары бойынша
«Джигсо» әдісімен «Құралай» мәтінін
оқиды.
1-топ. Жұмабек тұра
сала.................таныстырайын.
2-топ: Алтын арайлы күн.................қасында
отырды
3-топ: Күн ұясынан
көтерілмей............айтқаныңызды
орындаймын, ата
4-топ: Даланың аңы
қолға.....................ылдилап кете барды.
Дескрипторы:
1.Мәтінді әр топ бөліп-бөліп оқиды -1Б
2. Мәтіннен түсінгенін айтады.-1Б
7 слайд
«Түсініп оқы» айдары бойынша «Джигсо» әдісімен «Құралай» мәтінін оқиды. 1-топ. Жұмабек тұра сала.................таныстырайын. 2-топ: Алтын арайлы күн.................қасында отырды 3-топ: Күн ұясынан көтерілмей............айтқаныңызды орындаймын, ата 4-топ: Даланың аңы қолға.....................ылдилап кете барды. Дескрипторы: 1.Мәтінді әр топ бөліп-бөліп оқиды -1Б 2. Мәтіннен түсінгенін айтады.-1Б

8 слайд
8 слайд

9 слайд
9 слайд

10 слайд
ТАПСЫРМА.
3. Атасының «Дарқан даланың тілін ұқ,
сырын сезуге тырыс» деген сөзін қалай
түсіндің?
Табиғатты сүйе білсең, оны түсіне
аласың. Сырын ұғынасың.
10 слайд
ТАПСЫРМА. 3. Атасының «Дарқан даланың тілін ұқ, сырын сезуге тырыс» деген сөзін қалай түсіндің? Табиғатты сүйе білсең, оны түсіне аласың. Сырын ұғынасың.

11 слайд
11 слайд

12 слайд
«Өз ойым» әдісі
4. Қазақ халқы ерте заманнан бері күн райын
болжам жасап отырған. Жұмабектің атасы
да халықтық болжамға сүйеніп күн райын
алдын ала біліп отырады.
«Бағала» айдары
Жұмабектің атасы- ақылды, табиғатты
сүйетін, мейірімді адам.
Дескриптор:
Ойларын еркін жеткізеді-1Б
Көркем жазу емлесін сақтайды-1Б
12 слайд
«Өз ойым» әдісі 4. Қазақ халқы ерте заманнан бері күн райын болжам жасап отырған. Жұмабектің атасы да халықтық болжамға сүйеніп күн райын алдын ала біліп отырады. «Бағала» айдары Жұмабектің атасы- ақылды, табиғатты сүйетін, мейірімді адам. Дескриптор: Ойларын еркін жеткізеді-1Б Көркем жазу емлесін сақтайды-1Б

13 слайд
13 слайд

14 слайд
ТАПСЫРМА. «Дәлелде» айдары
Мәтіндегі негізгі ой: «Сен табиғатты сүйген
сайын онымен тілдесе алатын жағдайға
жетесің. Сондықтан мынау дарқан
даланың тілін ұқ, сырын сезуге тырыс»
Дескриптор:
ТАПСЫРМА.
Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды-1Б
Табиғатты сүю керектігін ұғынады-1Б
14 слайд
ТАПСЫРМА. «Дәлелде» айдары Мәтіндегі негізгі ой: «Сен табиғатты сүйген сайын онымен тілдесе алатын жағдайға жетесің. Сондықтан мынау дарқан даланың тілін ұқ, сырын сезуге тырыс» Дескриптор: ТАПСЫРМА. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды-1Б Табиғатты сүю керектігін ұғынады-1Б

15 слайд
15 слайд

16 слайд
«Білгенге маржан» айдары
Метеожерсерік – күн райын бақылау үшін,
ғарышқа ұшырылған жасанды жерсерік.
Жерсеріктен алынған мәлімет
компьютерге әртүрлі картина түрінде
келіп түседі.
Метеорологтер соған байланысты күн
райын болжап, ақпарат таратады
16 слайд
«Білгенге маржан» айдары Метеожерсерік – күн райын бақылау үшін, ғарышқа ұшырылған жасанды жерсерік. Жерсеріктен алынған мәлімет компьютерге әртүрлі картина түрінде келіп түседі. Метеорологтер соған байланысты күн райын болжап, ақпарат таратады

17 слайд
Үй тапсырмасы
Күн райын болжау , табиғатты бақылау
туралы не түсіндің?
Мәтіннен кешкі күннің батуы туралы
көріністі тауып, көшіріп жазып келу.
17 слайд
Үй тапсырмасы Күн райын болжау , табиғатты бақылау туралы не түсіндің? Мәтіннен кешкі күннің батуы туралы көріністі тауып, көшіріп жазып келу.

18 слайд
ҚЖ:
Қазақ халқының ауа райын бақылау
әдістері туралы әңгіме құрап жаз.
18 слайд
ҚЖ: Қазақ халқының ауа райын бақылау әдістері туралы әңгіме құрап жаз.

19 слайд
Кері байланыс
19 слайд
Кері байланыс