Материалдар / Әдебиет 51саб 4сын

Әдебиет 51саб 4сын

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиет 51саб 4сын
Авторы:
13 Қаңтар 2025
134
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№51 сабақ. Күн райын хабарлаймыз. Құралай.

1 слайд
№51 сабақ. Күн райын хабарлаймыз. Құралай.

1 слайд

№51 сабақ. Күн райын хабарлаймыз. Құралай.

Психологиялық дайындық.

2 слайд
Психологиялық дайындық.

2 слайд

Психологиялық дайындық.

Үй тапсырмасы: «Қыс» сөзіне топтастыру жасап келу. Үлкендерден қар, аяз түрлерін сұрастырып жазып келу. Жауабы: Дескриптор: Қ

3 слайд
Үй тапсырмасы: «Қыс» сөзіне топтастыру жасап келу. Үлкендерден қар, аяз түрлерін сұрастырып жазып келу. Жауабы: Дескриптор: Қыс сөзіне топтастыру жасайды-1б

3 слайд

Үй тапсырмасы: «Қыс» сөзіне топтастыру жасап келу. Үлкендерден қар, аяз түрлерін сұрастырып жазып келу. Жауабы: Дескриптор: Қыс сөзіне топтастыру жасайды-1б

4 слайд

4 слайд

Құндылық мақсаты: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы а

5 слайд
Құндылық мақсаты: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы. Жаңа тақырып. ФС тапсырмасы Топтық жұмыс «Орында» айдары бойынша оқушылар еліміздің картасын пайдаланып, жеріміздің батыс, шығыс, оңтүстік, солтүстік бөлігінің бірінің ауа райын хабарлау үшін тележүргізуші (диктор) рөліне еніп, ертеңгі күн райына хабарлама жасайды. І топ – Оңтүстік Қазақстан ІІ топ – Солтүстік Қазақстан ІІІ топ –Шығыс Қазақстан ІV топ –Батыс Қазақстан аумағындағы ауа райының болжамын жасау. Дескрипторы: 1. Тележүргізуші диктор рөліне еніп, ертеңгі ауа райын қазіргі уақытпен байланыстыра хабарлама жасайды-1б 2. Шартты белгілерді пайдаланып, ауа температурасын көрсетеді. -1б

5 слайд

Құндылық мақсаты: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы. Жаңа тақырып. ФС тапсырмасы Топтық жұмыс «Орында» айдары бойынша оқушылар еліміздің картасын пайдаланып, жеріміздің батыс, шығыс, оңтүстік, солтүстік бөлігінің бірінің ауа райын хабарлау үшін тележүргізуші (диктор) рөліне еніп, ертеңгі күн райына хабарлама жасайды. І топ – Оңтүстік Қазақстан ІІ топ – Солтүстік Қазақстан ІІІ топ –Шығыс Қазақстан ІV топ –Батыс Қазақстан аумағындағы ауа райының болжамын жасау. Дескрипторы: 1. Тележүргізуші диктор рөліне еніп, ертеңгі ауа райын қазіргі уақытпен байланыстыра хабарлама жасайды-1б 2. Шартты белгілерді пайдаланып, ауа температурасын көрсетеді. -1б

6 слайд

6 слайд

«Түсініп оқы» айдары бойынша «Джигсо» әдісімен «Құралай» мәтінін оқиды. 1-топ. Жұмабек тұра сала.................танысты

7 слайд
«Түсініп оқы» айдары бойынша «Джигсо» әдісімен «Құралай» мәтінін оқиды. 1-топ. Жұмабек тұра сала.................таныстырайын. 2-топ: Алтын арайлы күн.................қасында отырды 3-топ: Күн ұясынан көтерілмей............айтқаныңызды орындаймын, ата 4-топ: Даланың аңы қолға.....................ылдилап кете барды. Дескрипторы: 1.Мәтінді әр топ бөліп-бөліп оқиды -1Б 2. Мәтіннен түсінгенін айтады.-1Б

7 слайд

«Түсініп оқы» айдары бойынша «Джигсо» әдісімен «Құралай» мәтінін оқиды. 1-топ. Жұмабек тұра сала.................таныстырайын. 2-топ: Алтын арайлы күн.................қасында отырды 3-топ: Күн ұясынан көтерілмей............айтқаныңызды орындаймын, ата 4-топ: Даланың аңы қолға.....................ылдилап кете барды. Дескрипторы: 1.Мәтінді әр топ бөліп-бөліп оқиды -1Б 2. Мәтіннен түсінгенін айтады.-1Б

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

ТАПСЫРМА. 3. Атасының «Дарқан даланың тілін ұқ, сырын сезуге тырыс» деген сөзін қалай түсіндің? Таб

10 слайд
ТАПСЫРМА. 3. Атасының «Дарқан даланың тілін ұқ, сырын сезуге тырыс» деген сөзін қалай түсіндің? Табиғатты сүйе білсең, оны түсіне аласың. Сырын ұғынасың.

10 слайд

ТАПСЫРМА. 3. Атасының «Дарқан даланың тілін ұқ, сырын сезуге тырыс» деген сөзін қалай түсіндің? Табиғатты сүйе білсең, оны түсіне аласың. Сырын ұғынасың.

11 слайд

11 слайд

«Өз ойым» әдісі 4. Қазақ халқы ерте заманнан бері күн райын болжам жасап отырған. Жұмабектің атасы да халықты

12 слайд
«Өз ойым» әдісі 4. Қазақ халқы ерте заманнан бері күн райын болжам жасап отырған. Жұмабектің атасы да халықтық болжамға сүйеніп күн райын алдын ала біліп отырады.   «Бағала» айдары Жұмабектің атасы- ақылды, табиғатты сүйетін, мейірімді адам. Дескриптор: Ойларын еркін жеткізеді-1Б Көркем жазу емлесін сақтайды-1Б

12 слайд

«Өз ойым» әдісі 4. Қазақ халқы ерте заманнан бері күн райын болжам жасап отырған. Жұмабектің атасы да халықтық болжамға сүйеніп күн райын алдын ала біліп отырады.   «Бағала» айдары Жұмабектің атасы- ақылды, табиғатты сүйетін, мейірімді адам. Дескриптор: Ойларын еркін жеткізеді-1Б Көркем жазу емлесін сақтайды-1Б

13 слайд

13 слайд

ТАПСЫРМА. «Дәлелде» айдары Мәтіндегі негізгі ой: «Сен табиғатты сүйген сайын онымен тілдесе алатын жағдайға жетесің.

14 слайд
ТАПСЫРМА. «Дәлелде» айдары Мәтіндегі негізгі ой: «Сен табиғатты сүйген сайын онымен тілдесе алатын жағдайға жетесің. Сондықтан мынау дарқан даланың тілін ұқ, сырын сезуге тырыс» Дескриптор: ТАПСЫРМА. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды-1Б Табиғатты сүю керектігін ұғынады-1Б

14 слайд

ТАПСЫРМА. «Дәлелде» айдары Мәтіндегі негізгі ой: «Сен табиғатты сүйген сайын онымен тілдесе алатын жағдайға жетесің. Сондықтан мынау дарқан даланың тілін ұқ, сырын сезуге тырыс» Дескриптор: ТАПСЫРМА. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды-1Б Табиғатты сүю керектігін ұғынады-1Б

15 слайд

15 слайд

«Білгенге маржан» айдары Метеожерсерік – күн райын бақылау үшін, ғарышқа ұшырылған жасанды жерсерік. Жерсеріктен ал

16 слайд
«Білгенге маржан» айдары Метеожерсерік – күн райын бақылау үшін, ғарышқа ұшырылған жасанды жерсерік. Жерсеріктен алынған мәлімет компьютерге әртүрлі картина түрінде келіп түседі. Метеорологтер соған байланысты күн райын болжап, ақпарат таратады

16 слайд

«Білгенге маржан» айдары Метеожерсерік – күн райын бақылау үшін, ғарышқа ұшырылған жасанды жерсерік. Жерсеріктен алынған мәлімет компьютерге әртүрлі картина түрінде келіп түседі. Метеорологтер соған байланысты күн райын болжап, ақпарат таратады

Үй тапсырмасы Күн райын болжау , табиғатты бақылау туралы не түсіндің? Мәтіннен кешкі күннің батуы туралы к

17 слайд
Үй тапсырмасы Күн райын болжау , табиғатты бақылау туралы не түсіндің? Мәтіннен кешкі күннің батуы туралы көріністі тауып, көшіріп жазып келу.

17 слайд

Үй тапсырмасы Күн райын болжау , табиғатты бақылау туралы не түсіндің? Мәтіннен кешкі күннің батуы туралы көріністі тауып, көшіріп жазып келу.

ҚЖ: Қазақ халқының ауа райын бақылау әдістері туралы әңгіме құрап жаз.

18 слайд
ҚЖ: Қазақ халқының ауа райын бақылау әдістері туралы әңгіме құрап жаз.

18 слайд

ҚЖ: Қазақ халқының ауа райын бақылау әдістері туралы әңгіме құрап жаз.

Кері байланыс

19 слайд
Кері байланыс

19 слайд

Кері байланыс

Министірлікпен келісілген курстар тізімі