Материалдар / Әдебиет,өнер,театр,кино

Әдебиет,өнер,театр,кино

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиет,өнер,театр,кино тақырыбына арналған призентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2024
195
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Атырау облысы, Мақатауданы,Доссор поселкесі С.Шарипов атындағы Доссор мектеп интернатының тарих пән мұғалімі:Рахымғалиев а

1 слайд
Атырау облысы, Мақатауданы,Доссор поселкесі С.Шарипов атындағы Доссор мектеп интернатының тарих пән мұғалімі:Рахымғалиев а.Г. Сабақтың тақырыбы: Әдебиет,өнер,театр,кино Мақсаты: Қазақ әдебиетін,өнерін,қазақ драма театрлары мен қазақ киностудиясындағы тұңғыш деректі фильмдерді біліп,қазақ мәдениетін оқушыларға меңгерту.

1 слайд

Атырау облысы, Мақатауданы,Доссор поселкесі С.Шарипов атындағы Доссор мектеп интернатының тарих пән мұғалімі:Рахымғалиев а.Г. Сабақтың тақырыбы: Әдебиет,өнер,театр,кино Мақсаты: Қазақ әдебиетін,өнерін,қазақ драма театрлары мен қазақ киностудиясындағы тұңғыш деректі фильмдерді біліп,қазақ мәдениетін оқушыларға меңгерту.

Барлық оқушылар : Қазақ әдебиетін,өн ер иелерін,қазақ киносын,театрлард ы. Оқушылардың бас ым бөлігі: тарихи мәліметтерді с

2 слайд
Барлық оқушылар : Қазақ әдебиетін,өн ер иелерін,қазақ киносын,театрлард ы. Оқушылардың бас ым бөлігі: тарихи мәліметтерді с аралай отырып қазақ әдебиетін,өнерін,қазақ киноларын талдайды, қортынды жасай білед і. Кейбір оқушылар: Қазақ әдебиетінің тан ымал шеберлерін,музыка су рет өнерін,қазақтың алғашқы ленфидьм,ки нофильмдерін айтып қорыта жеткізе алады .

2 слайд

Барлық оқушылар : Қазақ әдебиетін,өн ер иелерін,қазақ киносын,театрлард ы. Оқушылардың бас ым бөлігі: тарихи мәліметтерді с аралай отырып қазақ әдебиетін,өнерін,қазақ киноларын талдайды, қортынды жасай білед і. Кейбір оқушылар: Қазақ әдебиетінің тан ымал шеберлерін,музыка су рет өнерін,қазақтың алғашқы ленфидьм,ки нофильмдерін айтып қорыта жеткізе алады .

“ Миға шабуыл” алдыңғы білімдерін тексеру: 1. Демократияландыру дегеніміз не? 2. «Невада-Семей» экологиялық қозғалысын кім жән

3 слайд
“ Миға шабуыл” алдыңғы білімдерін тексеру: 1. Демократияландыру дегеніміз не? 2. «Невада-Семей» экологиялық қозғалысын кім және қашан құрды? 3. «Невада-Семей» қозғалысының мақсаты қандай?

3 слайд

“ Миға шабуыл” алдыңғы білімдерін тексеру: 1. Демократияландыру дегеніміз не? 2. «Невада-Семей» экологиялық қозғалысын кім және қашан құрды? 3. «Невада-Семей» қозғалысының мақсаты қандай?

«Білім игеру әдісі» топтастыру І-топ «Әдебиет» ІІ-топ «Өнер» ІІІ-топ «Театр» І V -топ «Кино»

4 слайд
«Білім игеру әдісі» топтастыру І-топ «Әдебиет» ІІ-топ «Өнер» ІІІ-топ «Театр» І V -топ «Кино»

4 слайд

«Білім игеру әдісі» топтастыру І-топ «Әдебиет» ІІ-топ «Өнер» ІІІ-топ «Театр» І V -топ «Кино»

(араб.: асыл сөз) — сөз өнері, әлеуметтік мәні бар шығармалар жиынтығы.

5 слайд
(араб.: асыл сөз) — сөз өнері, әлеуметтік мәні бар шығармалар жиынтығы.

5 слайд

(араб.: асыл сөз) — сөз өнері, әлеуметтік мәні бар шығармалар жиынтығы.

Өнер — көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сан

6 слайд
Өнер — көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының формасы. Өнер өмірде болған оқиғаларды қаз-қалпында алмай, өзгертіп, түрлендіріп, көркем образдарды типтендіру арқылы сомдайтын эстетикалық құбылы

6 слайд

Өнер — көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының формасы. Өнер өмірде болған оқиғаларды қаз-қалпында алмай, өзгертіп, түрлендіріп, көркем образдарды типтендіру арқылы сомдайтын эстетикалық құбылы

Театр ойын - сауық орны. Мұнда ойын - сауықтан басқа драмалық шығармалар, мәдени шаралар да өтеді. Театр ең алғаш Грецияда а

7 слайд
Театр ойын - сауық орны. Мұнда ойын - сауықтан басқа драмалық шығармалар, мәдени шаралар да өтеді. Театр ең алғаш Грецияда ашылған. Қазақ театр өнері ежелден келе жатқан салт - дәстүрлерімізге негізделген. Үйлену салты, шілдехана тойымен байланысты өтетін ойын - сауықтар, ақындар айтысы, т. б. дәстүрлеріміз театр өнерінің алғашқы көріністері болған.

7 слайд

Театр ойын - сауық орны. Мұнда ойын - сауықтан басқа драмалық шығармалар, мәдени шаралар да өтеді. Театр ең алғаш Грецияда ашылған. Қазақ театр өнері ежелден келе жатқан салт - дәстүрлерімізге негізделген. Үйлену салты, шілдехана тойымен байланысты өтетін ойын - сауықтар, ақындар айтысы, т. б. дәстүрлеріміз театр өнерінің алғашқы көріністері болған.

«Менің атым Қожа» авторы Бердібек Соқпақбаев 1963 жылы “Қыз Жібек” "Амангелді" фильмі 1938 жылы .

8 слайд
«Менің атым Қожа» авторы Бердібек Соқпақбаев 1963 жылы “Қыз Жібек” "Амангелді" фильмі 1938 жылы  .

8 слайд

«Менің атым Қожа» авторы Бердібек Соқпақбаев 1963 жылы “Қыз Жібек” "Амангелді" фильмі 1938 жылы  .

Постермен жұмыс І-топ «Әдебиет» ІІ-топ «Өнер» ІІІ-топ «Театр» І V -топ «Кино»

9 слайд
Постермен жұмыс І-топ «Әдебиет» ІІ-топ «Өнер» ІІІ-топ «Театр» І V -топ «Кино»

9 слайд

Постермен жұмыс І-топ «Әдебиет» ІІ-топ «Өнер» ІІІ-топ «Театр» І V -топ «Кино»

Радиоға қоңыраулар шалу Бұл қалай жұмыс істейді : Оқушыларға тапсырма беріледі Талқылау тақырыбы радио жүргізушісімен т

10 слайд
Радиоға қоңыраулар шалу Бұл қалай жұмыс істейді : Оқушыларға тапсырма беріледі Талқылау тақырыбы радио жүргізушісімен таңдалады.Төрт қонақ рольдік карточка алып, сол карточкадағыдай рольдерін ойнауы тиіс. Құрдастар аудиториясы,сұрақтарымен «қайта қайта қоңырау шалады», белгілер жасап және т.б. жазып отырады. Мазмұнға ора лу

10 слайд

Радиоға қоңыраулар шалу Бұл қалай жұмыс істейді : Оқушыларға тапсырма беріледі Талқылау тақырыбы радио жүргізушісімен таңдалады.Төрт қонақ рольдік карточка алып, сол карточкадағыдай рольдерін ойнауы тиіс. Құрдастар аудиториясы,сұрақтарымен «қайта қайта қоңырау шалады», белгілер жасап және т.б. жазып отырады. Мазмұнға ора лу

Көзбен көретін айғақтар

11 слайд
Көзбен көретін айғақтар

11 слайд

Көзбен көретін айғақтар

Үйге тапсырма: Әдебиет,өнер,театр,кино тақырыбын оқу. Бағалау: № « ________

12 слайд
Үйге тапсырма: Әдебиет,өнер,театр,кино тақырыбын оқу. Бағалау: № « ________ »топ оқушылары І ІІ ІІІ ІҮ қорытынды 1 Жақсылықова Әсел 2 Асылбекұлы Ғалымбек 3 Мақсотұлы Жаңабек 4 Бектілеу Айдос 5 Қуанышқалиев Асхат Бағалау парағы

12 слайд

Үйге тапсырма: Әдебиет,өнер,театр,кино тақырыбын оқу. Бағалау: № « ________ »топ оқушылары І ІІ ІІІ ІҮ қорытынды 1 Жақсылықова Әсел 2 Асылбекұлы Ғалымбек 3 Мақсотұлы Жаңабек 4 Бектілеу Айдос 5 Қуанышқалиев Асхат Бағалау парағы

Кері байланыс

13 слайд
Кері байланыс

13 слайд

Кері байланыс

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ