Әдебиет,өнер,театр,кино
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Атырау облысы,
Мақатауданы,Доссор
поселкесі С.Шарипов
атындағы Доссор
мектеп интернатының
тарих пән
мұғалімі:Рахымғалиев
а.Г. Сабақтың тақырыбы:
Әдебиет,өнер,театр,кино
Мақсаты:
Қазақ әдебиетін,өнерін,қазақ драма театрлары
мен қазақ киностудиясындағы тұңғыш деректі
фильмдерді біліп,қазақ мәдениетін оқушыларға
меңгерту.
1 слайд
Атырау облысы, Мақатауданы,Доссор поселкесі С.Шарипов атындағы Доссор мектеп интернатының тарих пән мұғалімі:Рахымғалиев а.Г. Сабақтың тақырыбы: Әдебиет,өнер,театр,кино Мақсаты: Қазақ әдебиетін,өнерін,қазақ драма театрлары мен қазақ киностудиясындағы тұңғыш деректі фильмдерді біліп,қазақ мәдениетін оқушыларға меңгерту.
2 слайд
Барлық оқушылар :
Қазақ әдебиетін,өн ер иелерін,қазақ
киносын,театрлард ы.
Оқушылардың бас ым бөлігі:
тарихи мәліметтерді с аралай отырып қазақ
әдебиетін,өнерін,қазақ киноларын талдайды,
қортынды жасай білед і.
Кейбір оқушылар:
Қазақ әдебиетінің тан ымал
шеберлерін,музыка су рет өнерін,қазақтың
алғашқы ленфидьм,ки нофильмдерін айтып
қорыта жеткізе алады .
2 слайд
Барлық оқушылар : Қазақ әдебиетін,өн ер иелерін,қазақ киносын,театрлард ы. Оқушылардың бас ым бөлігі: тарихи мәліметтерді с аралай отырып қазақ әдебиетін,өнерін,қазақ киноларын талдайды, қортынды жасай білед і. Кейбір оқушылар: Қазақ әдебиетінің тан ымал шеберлерін,музыка су рет өнерін,қазақтың алғашқы ленфидьм,ки нофильмдерін айтып қорыта жеткізе алады .
3 слайд
“ Миға шабуыл”
алдыңғы білімдерін тексеру:
1. Демократияландыру дегеніміз не?
2. «Невада-Семей» экологиялық
қозғалысын кім және қашан құрды?
3. «Невада-Семей» қозғалысының
мақсаты қандай?
3 слайд
“ Миға шабуыл” алдыңғы білімдерін тексеру: 1. Демократияландыру дегеніміз не? 2. «Невада-Семей» экологиялық қозғалысын кім және қашан құрды? 3. «Невада-Семей» қозғалысының мақсаты қандай?
4 слайд
«Білім игеру әдісі» топтастыру
І-топ «Әдебиет»
ІІ-топ «Өнер»
ІІІ-топ «Театр»
І V -топ «Кино»
4 слайд
«Білім игеру әдісі» топтастыру І-топ «Әдебиет» ІІ-топ «Өнер» ІІІ-топ «Театр» І V -топ «Кино»
5 слайд
(араб.: асыл сөз) — сөз өнері,
әлеуметтік мәні бар шығармалар
жиынтығы.
5 слайд
(араб.: асыл сөз) — сөз өнері, әлеуметтік мәні бар шығармалар жиынтығы.
6 слайд
Өнер — көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан
дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының
формасы. Өнер өмірде болған оқиғаларды қаз-қалпында алмай, өзгертіп, түрлендіріп,
көркем образдарды типтендіру арқылы сомдайтын эстетикалық құбылы
6 слайд
Өнер — көркем образдар жүйесі арқылы адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының формасы. Өнер өмірде болған оқиғаларды қаз-қалпында алмай, өзгертіп, түрлендіріп, көркем образдарды типтендіру арқылы сомдайтын эстетикалық құбылы
7 слайд
Театр ойын - сауық орны. Мұнда ойын - сауықтан басқа драмалық
шығармалар, мәдени шаралар да өтеді. Театр ең алғаш Грецияда ашылған.
Қазақ театр өнері ежелден келе жатқан салт - дәстүрлерімізге негізделген.
Үйлену салты, шілдехана тойымен байланысты өтетін ойын - сауықтар,
ақындар айтысы, т. б. дәстүрлеріміз театр өнерінің алғашқы көріністері
болған.
7 слайд
Театр ойын - сауық орны. Мұнда ойын - сауықтан басқа драмалық шығармалар, мәдени шаралар да өтеді. Театр ең алғаш Грецияда ашылған. Қазақ театр өнері ежелден келе жатқан салт - дәстүрлерімізге негізделген. Үйлену салты, шілдехана тойымен байланысты өтетін ойын - сауықтар, ақындар айтысы, т. б. дәстүрлеріміз театр өнерінің алғашқы көріністері болған.
8 слайд
«Менің атым Қожа» авторы Бердібек Соқпақбаев
1963 жылы “Қыз Жібек”
"Амангелді" фильмі 1938 жылы .
8 слайд
«Менің атым Қожа» авторы Бердібек Соқпақбаев 1963 жылы “Қыз Жібек” "Амангелді" фильмі 1938 жылы .
9 слайд
Постермен жұмыс
І-топ «Әдебиет»
ІІ-топ «Өнер»
ІІІ-топ «Театр»
І V -топ «Кино»
9 слайд
Постермен жұмыс І-топ «Әдебиет» ІІ-топ «Өнер» ІІІ-топ «Театр» І V -топ «Кино»
10 слайд
Радиоға қоңыраулар
шалу
Бұл қалай жұмыс істейді : Оқушыларға тапсырма беріледі
Талқылау тақырыбы радио жүргізушісімен таңдалады.Төрт қонақ рольдік карточка алып, сол
карточкадағыдай рольдерін ойнауы тиіс. Құрдастар аудиториясы,сұрақтарымен «қайта қайта
қоңырау шалады», белгілер жасап және т.б. жазып отырады.
Мазмұнға ора
лу
10 слайд
Радиоға қоңыраулар шалу Бұл қалай жұмыс істейді : Оқушыларға тапсырма беріледі Талқылау тақырыбы радио жүргізушісімен таңдалады.Төрт қонақ рольдік карточка алып, сол карточкадағыдай рольдерін ойнауы тиіс. Құрдастар аудиториясы,сұрақтарымен «қайта қайта қоңырау шалады», белгілер жасап және т.б. жазып отырады. Мазмұнға ора лу
11 слайд
Көзбен көретін айғақтар
11 слайд
Көзбен көретін айғақтар
12 слайд
Үйге тапсырма: Әдебиет,өнер,театр,кино
тақырыбын оқу.
Бағалау:
№ « ________ »топ оқушылары І ІІ ІІІ ІҮ қорытынды
1 Жақсылықова Әсел
2 Асылбекұлы Ғалымбек
3 Мақсотұлы Жаңабек
4 Бектілеу Айдос
5 Қуанышқалиев Асхат Бағалау парағы
12 слайд
Үйге тапсырма: Әдебиет,өнер,театр,кино тақырыбын оқу. Бағалау: № « ________ »топ оқушылары І ІІ ІІІ ІҮ қорытынды 1 Жақсылықова Әсел 2 Асылбекұлы Ғалымбек 3 Мақсотұлы Жаңабек 4 Бектілеу Айдос 5 Қуанышқалиев Асхат Бағалау парағы
13 слайд
Кері байланыс
13 слайд
Кері байланыс