Материалдар / Әдебиеттік оқу 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдебиеттік оқу 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге қосымша көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
364
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 2.2.1.1.Мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,(рольге бөліп) мәнерлеп оқу С

1 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 2.2.1.1.Мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,(рольге бөліп) мәнерлеп оқу Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Мәтінді түсініп оқиды,мағынасын түсіндіре алады. Көптеген оқушылар: Өлеңді мәнерлеп оқып,авторын атайды,сызба арқылы әңгімелей алады. Кейбір оқушылар: Өлең жолдарын өз бетінше жалғастыра алады. Бағалау критерийлері Мәтінді дауыстап мәнерлеп оқиды,рольге бөліп оқиды.

1 слайд

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 2.2.1.1.Мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,(рольге бөліп) мәнерлеп оқу Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Мәтінді түсініп оқиды,мағынасын түсіндіре алады. Көптеген оқушылар: Өлеңді мәнерлеп оқып,авторын атайды,сызба арқылы әңгімелей алады. Кейбір оқушылар: Өлең жолдарын өз бетінше жалғастыра алады. Бағалау критерийлері Мәтінді дауыстап мәнерлеп оқиды,рольге бөліп оқиды.

Сабағымның мақсатын смарт талаптарын орындай отырып жоспарлап ,сол мақсатқа жетуде жұмыс формаларын түрлендіре өткіздім Белсен

2 слайд
Сабағымның мақсатын смарт талаптарын орындай отырып жоспарлап ,сол мақсатқа жетуде жұмыс формаларын түрлендіре өткіздім Белсенді оқу ортасы Жаңа сабақ тақырыбына байланысты ақпарат беру үшін Ұжымдық жұмыс Мұғалім түсіндірмесі,бейнежазба көрсету. Ф.Оңғарсынова туралы “ Әже” өлеңін мәнерлеп оқыту ҚБ. Жымиғыштар» арқылы бағалау Жұптар бір-бірінің ойын тыңдай отырып,ортақ шешім қабылдауға үйрену үшін Жұптық жұмыс. “ Дауыстап ойлау ” әдісі Күннің шуағы жылы, Ананың құшағы жылы. Жұптаса отырып берілген тапсырманы біреуі дауыстап оқиды,екіншісі тыңдай отырып ой түйеді.Бір-біріне түсіндіреді. ҚБ. «Бас бармақ» арқылы бағалау Топтық жұмыс 1топ: Өлеңді жаттап ал (бір-бір қатардан бөліп алып жаттайды 2топ : Өлеңге әуен таңдап ,әндетіп айтып көр 3топ: Әже туралы эссе жаз Қ Б: «Бағдаршам» әдісі арқылы Дәптермен жұмыс: Ақын қолданған сөздерге назар аудар.Кестені дәптеріңе толтыр Қ Б: «Мадақтау» арқылы бағалау Ақын қолданған көркемсөздер Мағынасы ( ашынып) асырып) ренжіп,ашуланып мақтап,шаттанып

2 слайд

Сабағымның мақсатын смарт талаптарын орындай отырып жоспарлап ,сол мақсатқа жетуде жұмыс формаларын түрлендіре өткіздім Белсенді оқу ортасы Жаңа сабақ тақырыбына байланысты ақпарат беру үшін Ұжымдық жұмыс Мұғалім түсіндірмесі,бейнежазба көрсету. Ф.Оңғарсынова туралы “ Әже” өлеңін мәнерлеп оқыту ҚБ. Жымиғыштар» арқылы бағалау Жұптар бір-бірінің ойын тыңдай отырып,ортақ шешім қабылдауға үйрену үшін Жұптық жұмыс. “ Дауыстап ойлау ” әдісі Күннің шуағы жылы, Ананың құшағы жылы. Жұптаса отырып берілген тапсырманы біреуі дауыстап оқиды,екіншісі тыңдай отырып ой түйеді.Бір-біріне түсіндіреді. ҚБ. «Бас бармақ» арқылы бағалау Топтық жұмыс 1топ: Өлеңді жаттап ал (бір-бір қатардан бөліп алып жаттайды 2топ : Өлеңге әуен таңдап ,әндетіп айтып көр 3топ: Әже туралы эссе жаз Қ Б: «Бағдаршам» әдісі арқылы Дәптермен жұмыс: Ақын қолданған сөздерге назар аудар.Кестені дәптеріңе толтыр Қ Б: «Мадақтау» арқылы бағалау Ақын қолданған көркемсөздер Мағынасы ( ашынып) асырып) ренжіп,ашуланып мақтап,шаттанып

Оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшелктерін ескере отырып , тапсырманы сараланған түрде жоспарладым Сараланған тапсырма:

3 слайд
Оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшелктерін ескере отырып , тапсырманы сараланған түрде жоспарладым Сараланған тапсырма: Барынша қолдау көрсету: Өлеңнен тентек, жақсы іс, әжетайым сөздерін тауып , мағынасын ашып түсіндір. Орташа қолдау көрсету: Өлеңді мәнерлеп оқып, сызба арқылы автор туралы әңгімеле. Аз қолдау көрсету: Берілген кестені пайдаланып,өлең жолдарын өз бетінше жалғастыр. Әже Мен ұйықтарда айтады Ертегісін,әндерін ----------------------------- ------------------------------- Қалыптастырушы бағалау: «Жымиғыштар»арқылы Жаңа сабақтың оқу мақсатына жеткенін білу мақсатында оқушылардан қалыптастырушы бағалау тапсырмасын алдым Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: 1. Әже мен немере арасындағы диалог мәтінді рольге бөліп оқы. Дескриптор: 1.Мәтінді жұпта оқиды. 2.Рольге бөліп оқиды. аФариза Оңғарсынова Атырау облысында туған Ақын А удармашы

3 слайд

Оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшелктерін ескере отырып , тапсырманы сараланған түрде жоспарладым Сараланған тапсырма: Барынша қолдау көрсету: Өлеңнен тентек, жақсы іс, әжетайым сөздерін тауып , мағынасын ашып түсіндір. Орташа қолдау көрсету: Өлеңді мәнерлеп оқып, сызба арқылы автор туралы әңгімеле. Аз қолдау көрсету: Берілген кестені пайдаланып,өлең жолдарын өз бетінше жалғастыр. Әже Мен ұйықтарда айтады Ертегісін,әндерін ----------------------------- ------------------------------- Қалыптастырушы бағалау: «Жымиғыштар»арқылы Жаңа сабақтың оқу мақсатына жеткенін білу мақсатында оқушылардан қалыптастырушы бағалау тапсырмасын алдым Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы: 1. Әже мен немере арасындағы диалог мәтінді рольге бөліп оқы. Дескриптор: 1.Мәтінді жұпта оқиды. 2.Рольге бөліп оқиды. аФариза Оңғарсынова Атырау облысында туған Ақын А удармашы

Кері байланыс Қызыл - түсінбедім Сары - сұрағым бар Жасыл- түсіндім

4 слайд
Кері байланыс Қызыл - түсінбедім Сары - сұрағым бар Жасыл- түсіндім

4 слайд

Кері байланыс Қызыл - түсінбедім Сары - сұрағым бар Жасыл- түсіндім

Тренер мен әріптестерімнің берген кері байланыстарының негізінде менің түйгенім Саба қты ұйымдастыр

5 слайд
Тренер мен әріптестерімнің берген кері байланыстарының негізінде менің түйгенім Саба қты ұйымдастырғанда оқу бағдарламасы мен оқу жоспарында көрсетілген оқу мақсаттарын басшылыққа алу Сабақ мақсатын анық тұжырымдау ,яғни нақты ,өлшемді ,қолжетімді,шынайы мақсаттар қою Орта мерзімді жоспарда көрсетілген барлық іс-әрекеттерді ,әдістемелік кеңестерді ,ресурстарды мұқият зерделеу Белсенді оқу тәсілдерін тиімді қолдану Оқушылардың жеке ерекшеліктерін, қабілеттерін, қажеттіліктерін ескеру

5 слайд

Тренер мен әріптестерімнің берген кері байланыстарының негізінде менің түйгенім Саба қты ұйымдастырғанда оқу бағдарламасы мен оқу жоспарында көрсетілген оқу мақсаттарын басшылыққа алу Сабақ мақсатын анық тұжырымдау ,яғни нақты ,өлшемді ,қолжетімді,шынайы мақсаттар қою Орта мерзімді жоспарда көрсетілген барлық іс-әрекеттерді ,әдістемелік кеңестерді ,ресурстарды мұқият зерделеу Белсенді оқу тәсілдерін тиімді қолдану Оқушылардың жеке ерекшеліктерін, қабілеттерін, қажеттіліктерін ескеру