Әдебиеттік оқу. 3-сынып Ашық сабақ. Б. Емельянов " Бүркіт"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әдебиеттік оқу. 3-сынып Ашық сабақ. Б. Емельянов " Бүркіт"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сын тұрғысынан ойлау,жүйелі сөйлеуге жаттықтыру, талдау дағдыларын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Б.Емельянов. Бүркіт

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Б.Емельянов. Бүркіт

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Б.Емельянов. Бүркіт

Жалпы мақсаттары: 1.Оқушыларды жаңа мәтінмен

#2 слайд
Жалпы мақсаттары: 1.Оқушыларды жаңа мәтінмен таныстыра отырып ондағы негізгі ойды анықтау; бүркіт өмірімен таныстыру. 2. Сын тұрғысынан ойлау,жүйелі сөйлеуге жаттықтыру, талдау дағдыларын дамыту. 3. Оқушыларды Отанын, халқын сүюге,табиғатты қызықтап,оны қорғай білуге, адамгершілікке тәрбиелеу. Негізгі идеясы: Қатыгездік – адам мінез- құлқындағы жағымсыз іс-әрекет.

2 слайд

Жалпы мақсаттары: 1.Оқушыларды жаңа мәтінмен таныстыра отырып ондағы негізгі ойды анықтау; бүркіт өмірімен таныстыру. 2. Сын тұрғысынан ойлау,жүйелі сөйлеуге жаттықтыру, талдау дағдыларын дамыту. 3. Оқушыларды Отанын, халқын сүюге,табиғатты қызықтап,оны қорғай білуге, адамгершілікке тәрбиелеу. Негізгі идеясы: Қатыгездік – адам мінез- құлқындағы жағымсыз іс-әрекет.

Оқыту нәтижелері: 1.Жаңа мәтінмен таныса отырып,ондағы негізгі ойды анықтайды. 2. Алған білімді жай қабылдамайды, саралайды, с

#3 слайд
Оқыту нәтижелері: 1.Жаңа мәтінмен таныса отырып,ондағы негізгі ойды анықтайды. 2. Алған білімді жай қабылдамайды, саралайды, салыстырады, қолданады. 3. Сын тұрғысынан ойлай алуға дағдыланады; 4. Өз бетінше шешім қабылдап, дәлелдемелер келтіреді, қорытынды жасай алады.

3 слайд

Оқыту нәтижелері: 1.Жаңа мәтінмен таныса отырып,ондағы негізгі ойды анықтайды. 2. Алған білімді жай қабылдамайды, саралайды, салыстырады, қолданады. 3. Сын тұрғысынан ойлай алуға дағдыланады; 4. Өз бетінше шешім қабылдап, дәлелдемелер келтіреді, қорытынды жасай алады.

І. Қызығушылығын ояту. Білу. А) Ұйымдастыру сәтін өткізу, оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Ә)Оқушыларды күн,ай және от арқ

#4 слайд
І. Қызығушылығын ояту. Білу. А) Ұйымдастыру сәтін өткізу, оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Ә)Оқушыларды күн,ай және от арқылы үш топқа бөлу. 2.Жылулық шеңбері арқылы оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. 3.Үй тапсырмасын бекіту.Кері байланыс жасау.

4 слайд

І. Қызығушылығын ояту. Білу. А) Ұйымдастыру сәтін өткізу, оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. Ә)Оқушыларды күн,ай және от арқылы үш топқа бөлу. 2.Жылулық шеңбері арқылы оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. 3.Үй тапсырмасын бекіту.Кері байланыс жасау.

1-тәсіл.”Атаулар бойынша үш сұрақ” 1.Қайда? Сіз бұл терминді бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестірдіңіз? 2.Қалай? Өз

#5 слайд
1-тәсіл.”Атаулар бойынша үш сұрақ” 1.Қайда? Сіз бұл терминді бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестірдіңіз? 2.Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба? 3.Қандай? Сабақта осы атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?

5 слайд

1-тәсіл.”Атаулар бойынша үш сұрақ” 1.Қайда? Сіз бұл терминді бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестірдіңіз? 2.Қалай? Өз тәжірибеңізден осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба? 3.Қандай? Сабақта осы атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсың?

Б.Емельянов. Бүркіт

#6 слайд
Б.Емельянов. Бүркіт

6 слайд

Б.Емельянов. Бүркіт

Борис Емельянов (1903 – 1965) ж.ж Орыс жазушысы Бірнеше кітаптардың авторы «Военная тайна» «Клятва Гайдара» «Талант» «Полный

#7 слайд
Борис Емельянов (1903 – 1965) ж.ж Орыс жазушысы Бірнеше кітаптардың авторы «Военная тайна» «Клятва Гайдара» «Талант» «Полный пенсион» Шығармалары: «Раздумье» «Буян» «Добро и зло» «Слепой беркут»

7 слайд

Борис Емельянов (1903 – 1965) ж.ж Орыс жазушысы Бірнеше кітаптардың авторы «Военная тайна» «Клятва Гайдара» «Талант» «Полный пенсион» Шығармалары: «Раздумье» «Буян» «Добро и зло» «Слепой беркут»

ІІ. Мағынаны тану

#8 слайд
ІІ. Мағынаны тану

8 слайд

ІІ. Мағынаны тану

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

Дәптерге сөздік жұмысын орындау. Қадам-адым Томаға-қыран құстың көзін жауып тұратын былғары тұмылдырық Шел- көздің қарашығ

#14 слайд
Дәптерге сөздік жұмысын орындау. Қадам-адым Томаға-қыран құстың көзін жауып тұратын былғары тұмылдырық Шел- көздің қарашығын жауып тұратын ақшыл ет

14 слайд

Дәптерге сөздік жұмысын орындау. Қадам-адым Томаға-қыран құстың көзін жауып тұратын былғары тұмылдырық Шел- көздің қарашығын жауып тұратын ақшыл ет

Оба-өте қауіпті, қатерлі жұқпалы ауру Рота- әскери бөлімше Шынжыр- бір біріне ілмектелген шығыршықтар тізбегі

#15 слайд
Оба-өте қауіпті, қатерлі жұқпалы ауру Рота- әскери бөлімше Шынжыр- бір біріне ілмектелген шығыршықтар тізбегі

15 слайд

Оба-өте қауіпті, қатерлі жұқпалы ауру Рота- әскери бөлімше Шынжыр- бір біріне ілмектелген шығыршықтар тізбегі

Түсіну. 2-тәсіл. «Оңай және қиын сұрақтар кестесі» Оңай сұрақтар Қиын сұрақтар 1.Мәтін қалай аталады? 2.Мәтін кейіпкерлері к

#16 слайд
Түсіну. 2-тәсіл. «Оңай және қиын сұрақтар кестесі» Оңай сұрақтар Қиын сұрақтар 1.Мәтін қалай аталады? 2.Мәтін кейіпкерлері кімдер? 3.Жолаушылар қайда келді? 4.Олар кімдер еді? 5.Гайдар нені көрді,неге таңырқады? 6.Жолаушыларды қарт қайда шақырды,қалай күтті? 1.Жолаушылар бүркіттің соқыр екенін қайдан білді? 2.Қарт жолаушыларға қандай әңгіме айтты? 3.Оқиға қай кезде болған еді? 4.Қиын кезде қыран бүркіттің қандай пайдасы тиген екен? 5.Жауыз адамдар бүркітке не істеді?

16 слайд

Түсіну. 2-тәсіл. «Оңай және қиын сұрақтар кестесі» Оңай сұрақтар Қиын сұрақтар 1.Мәтін қалай аталады? 2.Мәтін кейіпкерлері кімдер? 3.Жолаушылар қайда келді? 4.Олар кімдер еді? 5.Гайдар нені көрді,неге таңырқады? 6.Жолаушыларды қарт қайда шақырды,қалай күтті? 1.Жолаушылар бүркіттің соқыр екенін қайдан білді? 2.Қарт жолаушыларға қандай әңгіме айтты? 3.Оқиға қай кезде болған еді? 4.Қиын кезде қыран бүркіттің қандай пайдасы тиген екен? 5.Жауыз адамдар бүркітке не істеді?

Қолдану. 3- тәсіл. «Дөңгелек үстел» 1.Халық бүркіттің жақсылығын қалай қайтарды? 2.Гайдардың «жақсылықты ұмытпауды үйрен» деге

#17 слайд
Қолдану. 3- тәсіл. «Дөңгелек үстел» 1.Халық бүркіттің жақсылығын қалай қайтарды? 2.Гайдардың «жақсылықты ұмытпауды үйрен» дегенін қалай түсінесің? 3.Өздерің жан-жануарларға қандай көмек жасайсыңдар? Сергіту сәті “Көңілді күн”

17 слайд

Қолдану. 3- тәсіл. «Дөңгелек үстел» 1.Халық бүркіттің жақсылығын қалай қайтарды? 2.Гайдардың «жақсылықты ұмытпауды үйрен» дегенін қалай түсінесің? 3.Өздерің жан-жануарларға қандай көмек жасайсыңдар? Сергіту сәті “Көңілді күн”

Талдау. 4- тәсіл. «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» І топ. Бүркіттің әрекетін жауыз адамдардың әрекетімен салыстыр. ІІ топ. Бүркітк

#18 слайд
Талдау. 4- тәсіл. «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» І топ. Бүркіттің әрекетін жауыз адамдардың әрекетімен салыстыр. ІІ топ. Бүркітке сипаттама беру. ІІІ топ. Мәтіндегі жауыз адамдардың әрекеттерін санамалап айтып бер.

18 слайд

Талдау. 4- тәсіл. «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» І топ. Бүркіттің әрекетін жауыз адамдардың әрекетімен салыстыр. ІІ топ. Бүркітке сипаттама беру. ІІІ топ. Мәтіндегі жауыз адамдардың әрекеттерін санамалап айтып бер.

ІІІ. Ой толғаныс Жинақтау. 5-тәсіл. «Еркін жазу» Мен және бүркіт. 3 сөйлемнен тұратын шағын шығарма жазу

#19 слайд
ІІІ. Ой толғаныс Жинақтау. 5-тәсіл. «Еркін жазу» Мен және бүркіт. 3 сөйлемнен тұратын шағын шығарма жазу.

19 слайд

ІІІ. Ой толғаныс Жинақтау. 5-тәсіл. «Еркін жазу» Мен және бүркіт. 3 сөйлемнен тұратын шағын шығарма жазу.

Оқушының сабақтағы жұмысын бағалау парағы Оқушын ың аты жөні Үй тапсы рмасы Өзінді к пікір келтір уі Постер қорғау ы Сұрақ

#20 слайд
Оқушының сабақтағы жұмысын бағалау парағы Оқушын ың аты жөні Үй тапсы рмасы Өзінді к пікір келтір уі Постер қорғау ы Сұрақтар ға жауап беруі Ұпай Баға 1-4 ұпай -3 (үш) 5-8 ұпай – 4 (төрт) 9-12 ұпай - 5 бБес)

20 слайд

Оқушының сабақтағы жұмысын бағалау парағы Оқушын ың аты жөні Үй тапсы рмасы Өзінді к пікір келтір уі Постер қорғау ы Сұрақтар ға жауап беруі Ұпай Баға 1-4 ұпай -3 (үш) 5-8 ұпай – 4 (төрт) 9-12 ұпай - 5 бБес)

Үйге тапсырма 1.Мәтінді түсініп оқу. 2.Бүркіттің пайдасы туралы әңгіме жазып келу.

#21 слайд
Үйге тапсырма 1.Мәтінді түсініп оқу. 2.Бүркіттің пайдасы туралы әңгіме жазып келу.

21 слайд

Үйге тапсырма 1.Мәтінді түсініп оқу. 2.Бүркіттің пайдасы туралы әңгіме жазып келу.

Кері байланыс «Менің смайлым» Бүгінгі сабақтан білдім, үйрендім Қиындықтар кездесті бірақ жеңе білдім •Түсінбедім, •үйрен

#22 слайд
Кері байланыс «Менің смайлым» Бүгінгі сабақтан білдім, үйрендім Қиындықтар кездесті бірақ жеңе білдім •Түсінбедім, •үйренбедім

22 слайд

Кері байланыс «Менің смайлым» Бүгінгі сабақтан білдім, үйрендім Қиындықтар кездесті бірақ жеңе білдім •Түсінбедім, •үйренбедім

Файл форматы:
pptx
05.11.2018
871
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі