Материалдар / Әдебиеттік оқу 4-сынып Армандар орындалады слайд

Әдебиеттік оқу 4-сынып Армандар орындалады слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа тақырыпты игеруге қолайлы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
27 Сәуір 2020
5160
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Ж.Қайыпов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Қыдыралиева Хасия Дөшетқызы Әдеб

1 слайд
Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Ж.Қайыпов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Қыдыралиева Хасия Дөшетқызы Әдебиеттік оқу пәні 4-сынып

1 слайд

Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы Ж.Қайыпов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Қыдыралиева Хасия Дөшетқызы Әдебиеттік оқу пәні 4-сынып

Сабақтың тақырыбы: Армандар орындалады  Оқу мақсаты: 4.3.2.1-таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу,жаңа сюжеттер енгізу, өлең

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Армандар орындалады  Оқу мақсаты: 4.3.2.1-таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу,жаңа сюжеттер енгізу, өлең (бес жолды) жазу  Өлеңді зерделеп оқу .  Қателерді тауып, түзету.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Армандар орындалады  Оқу мақсаты: 4.3.2.1-таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу,жаңа сюжеттер енгізу, өлең (бес жолды) жазу  Өлеңді зерделеп оқу .  Қателерді тауып, түзету.

Өткен замандағы адамдар болашақ туралы нені армандауы мүмкін?

3 слайд
Өткен замандағы адамдар болашақ туралы нені армандауы мүмкін?

3 слайд

Өткен замандағы адамдар болашақ туралы нені армандауы мүмкін?

«Қойын дәптер» әдісі  Бүркіт Ысқақов (1924–1991) – ақын. Қарағанды облысы Нұра ауданы Көкмөлдір ауылында дүниеге келген.

4 слайд
«Қойын дәптер» әдісі  Бүркіт Ысқақов  (1924–1991) – ақын. Қарағанды облысы Нұра ауданы Көкмөлдір ауылында дүниеге келген. «Отан», «Сенің Отаның», «Кім жүйрік?», т.б. өлеңдері бар. Орыс ақындарының шығармаларын қазақ тіліне аударған. Өлеңдері орыс, өзбек, татар, т.б. тілдерге аударылған.

4 слайд

«Қойын дәптер» әдісі  Бүркіт Ысқақов  (1924–1991) – ақын. Қарағанды облысы Нұра ауданы Көкмөлдір ауылында дүниеге келген. «Отан», «Сенің Отаның», «Кім жүйрік?», т.б. өлеңдері бар. Орыс ақындарының шығармаларын қазақ тіліне аударған. Өлеңдері орыс, өзбек, татар, т.б. тілдерге аударылған.

Түсініп оқы. Қанатты қиял. Жазғытұрым. Жайлы кеш. Аулақта отыр қарт ата Қасындағы

5 слайд
Түсініп оқы. Қанатты қиял. Жазғытұрым. Жайлы кеш. Аулақта отыр қарт ата Қасындағы ұлына Әңгіме, шерін тарқата. – Шырағым, – деді ол, – ертеде Ұшатын кілем болыпты. Айшылық алыс жерлерге Шапшаң жетіп қоныпты. Адам оған ауыр жүк Артып, көкке ұшыпты. Кең аспанды аралап, Айды, Күнді құшыпты. Тыңдап сөзін атаның, Оқуға жүріп ұл кетті. Содан бері арада Талай ай, күн, жыл өтті. Қайтты бір күн баласы, Самолетін самғатып. Өнерімен ұшқыштық Көрген жанды таңғалтып. Осылайша, атаның Қиялын сан ғасырлық Шығарып біз шындыққа Іс жүзіне асырдық.

5 слайд

Түсініп оқы. Қанатты қиял. Жазғытұрым. Жайлы кеш. Аулақта отыр қарт ата Қасындағы ұлына Әңгіме, шерін тарқата. – Шырағым, – деді ол, – ертеде Ұшатын кілем болыпты. Айшылық алыс жерлерге Шапшаң жетіп қоныпты. Адам оған ауыр жүк Артып, көкке ұшыпты. Кең аспанды аралап, Айды, Күнді құшыпты. Тыңдап сөзін атаның, Оқуға жүріп ұл кетті. Содан бері арада Талай ай, күн, жыл өтті. Қайтты бір күн баласы, Самолетін самғатып. Өнерімен ұшқыштық Көрген жанды таңғалтып. Осылайша, атаның Қиялын сан ғасырлық Шығарып біз шындыққа Іс жүзіне асырдық.

Зерделеп оқы  Қарттың әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып оқы.  Ақын өлеңнің тақырыбын неліктен «Қана

6 слайд
Зерделеп оқы  Қарттың әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып оқы.  Ақын өлеңнің тақырыбын неліктен «Қанатты қиял» деп атаған?  Тыңда «Қанатты қиял» және Ы. Алтынсариннің «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңдеріндегі кейіпкерлердің арманы орындалғанын қалай дәлелдейсің

6 слайд

Зерделеп оқы  Қарттың әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып оқы.  Ақын өлеңнің тақырыбын неліктен «Қанатты қиял» деп атаған?  Тыңда «Қанатты қиял» және Ы. Алтынсариннің «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңдеріндегі кейіпкерлердің арманы орындалғанын қалай дәлелдейсің

Айтылуы мен жазылуына байланысты кестеден қате сөзді тап Айтылуы Жазылуы Ұшқұш Ұшқыш өнер өнөр

7 слайд
Айтылуы мен жазылуына байланысты кестеден қате сөзді тап Айтылуы Жазылуы Ұшқұш Ұшқыш өнер өнөр

7 слайд

Айтылуы мен жазылуына байланысты кестеден қате сөзді тап Айтылуы Жазылуы Ұшқұш Ұшқыш өнер өнөр

Оқу тапсырмасы  Синквейн. Бес жолды өлең. Арман  Зат есім. 1 сөз  Сын есім. 2 сөз  Етістік. 3 сөз  Сезімді білдіретін сөйле

8 слайд
Оқу тапсырмасы  Синквейн. Бес жолды өлең. Арман  Зат есім. 1 сөз  Сын есім. 2 сөз  Етістік. 3 сөз  Сезімді білдіретін сөйлем. 3-4 сөз  Мәндес сөз.

8 слайд

Оқу тапсырмасы  Синквейн. Бес жолды өлең. Арман  Зат есім. 1 сөз  Сын есім. 2 сөз  Етістік. 3 сөз  Сезімді білдіретін сөйлем. 3-4 сөз  Мәндес сөз.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі