Материалдар / Әдіс тәсілдер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әдіс тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдіс тәсілдер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2020
251
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы :________________________________ Мен нені білемін ? ( кіріспе тапсырма ) Мен нені білгім келеді ? ( кіріспе тапсырма )

1 слайд
Тақырыбы :________________________________ Мен нені білемін ? ( кіріспе тапсырма ) Мен нені білгім келеді ? ( кіріспе тапсырма ) Мен нені білдім? ( талқылау)

Он сұрақ ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 1

2 слайд
Он сұрақ ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады , оған жауап не ИӘ , не ЖОҚ деп беріледі.

Көк қалпақ - шолу Мен не аштым? Тағы не ашылған жоқ? Мен оны қалай аша аламын? Мен барлық қалпақты кие алдым ба? Жалпы түсініг

3 слайд
Көк қалпақ - шолу Мен не аштым? Тағы не ашылған жоқ? Мен оны қалай аша аламын? Мен барлық қалпақты кие алдым ба? Жалпы түсінігіңізді жазыңыз .Сары қалпақ - Позитив Жағымды тұстары қандай болды? Оның артықшылығы қандай? Маған не ұнайды? Оң тармақтарын жазыңыз .Қызыл қалпақ – Түйсік Менің түйсіктік реакциям қандай ? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жазыңыз. Қара қалпақ - Жағымсыз Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз? Қандай проблемалар бар? Маған не ұнамайды? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз.Де Бононың қалпақтары : мәтінге/суретке/оқуға ықпал етудің 6 тәсілі. ( қажеті жоғын алып тастаңыз ) Көк қалпақты барлық топтан кейін кері байланысты алу үшін пайдаланыңыз .

К і р ж а я т ы н ж і пСөздерді қойыңыз

4 слайд
К і р ж а я т ы н ж і пСөздерді қойыңыз

С т и к е р л е р т о б ыА Ә В Б Бұл қалай жұмыс істейді: 1. Әрбір топқа жұмыс парағы берілді . Сұрақ/тақырыпты оқып,

5 слайд
С т и к е р л е р т о б ыА Ә В Б Бұл қалай жұмыс істейді: 1. Әрбір топқа жұмыс парағы берілді . Сұрақ/тақырыпты оқып, жауап ретінде стикерде фактілерді қосу қажет (2 минут ішінде) . 2. Уақыт аяқталар шақта, парақ сағат тілінің бағыты бойынша келесі топқа беріледі, оның қатысушылары оған өзінің стикерлерін іледі. 3. Барлық топ парақтармен жұмыс істеп болған соң, тапсырма орындалды деп есептеледі. R EM EM B ER : Y ou m ay n ot rep eat an y facts or in form ation th at h as alread y b een ad d ed b y an oth er g rou p .

Серпілген сауал Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың

6 слайд
Серпілген сауал Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз. Мысалы, “ Джимми , Сандраның жауабы туралы сен не ойлайсың? ” “ Сандра , Карлдың жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады ? ” “ Карл , естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіруге болады ? ”

Сұрақты ұстап ал! Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді

7 слайд
Сұрақты ұстап ал! Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіруге итермелейді. Сіз оқушыларға жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыға лақтыруына мүмкіндік бере аласыз. Сонымен қатар, бұл тапсырманы командамен шешуге де болады. Мұғалім кезек-кезекпен фасольды қапшықты әр командаға лақтырады. Егер де қапшықты қағып алған адам сұраққа жауап берсе, онда команда 3 балл алады. Егер де ол жауабын білмесе, қапшықты басқа командаға 2 балға лақтырады . Егер де қапшық тағы да кері лақтырылатын болса, онда дұрыс жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді.

Кабинет объектілерінің модельдері Әрбір топ қораптағы заттарды пайдалана отырып, өздеріне берілген сұлбаны/жүйені/картаны дыбыс

8 слайд
Кабинет объектілерінің модельдері Әрбір топ қораптағы заттарды пайдалана отырып, өздеріне берілген сұлбаны/жүйені/картаны дыбыстауы қажет (қажетсізін алып тастаңыз) . Ескерілуі тиіс: · Сұлба қандай нысанда болуы тиіс ? · Бұл нысанды дыбыстау үшін нені пайдалана аламыз ? · Негізгі объектілерді қалай ұсына аламыз ?

Бірге ойлаймыз · көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз. · мұғаліміңіз 1 – 4 дейін санды таң

9 слайд
Бірге ойлаймыз · көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз. · мұғаліміңіз 1 – 4 дейін санды таңдайды; · осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді; · талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл .

Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. Constantinople Константинополь Сіздің нәтижеңіз қандай ? ө

10 слайд
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. Constantinople Константинополь Сіздің нәтижеңіз қандай ? өте жақсы : 10 және одан да көп сөз жақсы : 8 және одан да көп сөз жаман емес: 6 және одан да көп сөз

конверт-сұрақ 2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз ( оқу мақсатына қарай ) . Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше

11 слайд
конверт-сұрақ 2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз ( оқу мақсатына қарай ) . Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаңыз. Әрқайсысына екі минут беріңіз : оқушы стикерде атын және жауабын жазады ; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз ( аттарын атамастан ); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.

Лездеме ! Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: Бұл слай

12 слайд
Лездеме ! Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: Бұл слайдты топ үшін пленарлық сабақ өткізген кезде пайдаланыңыз. Сөздің өзін атамай түсіндіруКонверттен бір сөзді бір рет алу Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!

Келтірілген мысалды пайдалана отырып, жоқ сөздерді қойыңыз : Машина үшін металл жиһаз үшін ағаш сияқты ____ үшін _____......

13 слайд
Келтірілген мысалды пайдалана отырып, жоқ сөздерді қойыңыз : Машина үшін металл жиһаз үшін ағаш сияқты ____ үшін _____............. үшін _____ сияқты . Мұғалім затқа қатысты баламаларды ұсынуы тиіс.____ үшін _____............. үшін _____ сияқты . ____ үшін _____............. үшін _____ сияқты . ____ үшін _____............. үшін _____ сияқты . ____ үшін _____............. үшін _____ сияқты .

Тақырыптық Теннис есеп : Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0 , тең және т.б. ) немесе әрбір қатысушы сөз таба

14 слайд
Тақырыптық Теннис есеп : Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0 , тең және т.б. ) немесе әрбір қатысушы сөз таба алмаған кезде 1 балл беріледі. 3 адамнан топқа бөлініңіздер : 2 ойыншы және судья Мен тақырыпты айтқан соң сіздер кезекпен берілген тақырыпқа қатысы бар сөздерді айта бастайсыздар, біреулеріңіз тоқтағанға дейін жалғаса береді . Топтың үшінші қатысушысы сөздерді жазады және есеп жүргізеді.

Сөйлемді толықтыру Мына сөйлемді толықтырыңыз : Мен бүгін … жаттап алдым . Сіз тақтаға шығып өзіңіздің сөйлеміңізді айтқанда,

15 слайд
Сөйлемді толықтыру Мына сөйлемді толықтырыңыз : Мен бүгін … жаттап алдым . Сіз тақтаға шығып өзіңіздің сөйлеміңізді айтқанда, сіздің сыныптастарыңыз материалды қаншалықты меңгергендігіңізге наразылық білдіру үшін сізге бірқатар сұрақ қояды. Білімін тексеруге арналған кейбір сұрақтар: Неге .... Мұны қайдан білесіз.... … үшін сізде қандай дәлел бар. Сіз неге олай ойлайсыз… Сіз келісесіз бе… Түсіндіре аласыз ба… … үшін не істеу керек.

1 -оқушы : сізде артқы жағында жауабы жазылған сұрақтар болады . Бірінші сұрақ қойыңыз. 2-оқушы толық жауап бере алмаған жағ

16 слайд
1 -оқушы : сізде артқы жағында жауабы жазылған сұрақтар болады . Бірінші сұрақ қойыңыз. 2-оқушы толық жауап бере алмаған жағдайда ғана, жол сілтеп көмектесіңіз. 2 -оқушы : сіз толық жауап бересіз . Егер де сұрақтың жауабын білмесеңіз, көмек сұрауыңызға болады. тренер ойыншыСіздердің әрқайсыңызға бүгінгі оқылған материалға қатысты 5 сұрақ жазу керек. Сұрақтардың әрқайсысы түрлі сұрау есімдігінен басталуы тиіс: не кім қашан қайда неге қалай Егер ... болса, не болады?

4 адамнан тұрады топтар : · көшбасшы сіздің топқа берілген сұрақты оқиды. Топтың қатысушылары жауаптарын планшетке жазып, үл

17 слайд
4 адамнан тұрады топтар : · көшбасшы сіздің топқа берілген сұрақты оқиды. Топтың қатысушылары жауаптарын планшетке жазып, үлкен саусағын жоғары көрсетеді, ол олардың дайын екендігін білдіреді. · Көшбасшы белгі бергенде, барлығы жауабын ашады. Топтағы түсініспеушілікті талқылаңыз ( егер де келісімге келмесеңіздер, онда сыныптың қалғандарына өтініш білдіру қажет ).Өздік жұмыс : Сыныптастарыңыз үшін 5 сұрақ жазыңыз (әрбір карточкаға бір сұрақ жазып, жауаптарын артында көрсетесіздер). Басқа топпен карточкаларды алмасыңыз.

1 . Топтарға бөліңіз. Әр топ топ мүшелерінің санына қарай өз мүшелеріне 1-ден 4-ке дейін немесе 5-ке дейін нөмір береді.

18 слайд
1 . Топтарға бөліңіз. Әр топ топ мүшелерінің санына қарай өз мүшелеріне 1-ден 4-ке дейін немесе 5-ке дейін нөмір береді. 2. Мұғалім сұрақ қояды, ойлануға уақыт белгілейді және одан кейін “Бірге ойлаймыз” – деп айтады. 3. Оқушылар тұрады және сұрақты ауызша талқылау үшін үстелдің орта тұсында түйісе, еңкейеді. 4. Барлығы жауапты білгеннен кейін, өз орындарына отырады да, сынып дайын деп айтады. 5. Санды таңдау үшін зырылдауықты айналдырады (немесе 1-ден 4-ке немесе 5-ке дейін кез келген санды атаңыз). Әр команданың тиісті оқушысы үстелден планшет пен қаламды алып, жауап жазады да, орнынан тұрады. Бұл тыныштықта орындалады. 6. Командаға бір мезетте жауаптарын көрсетуге белгі беріңіз. Әрбір дұрыс жауап үшін ұпайларын есептейсіз.

1. Жұпқа бөлініңіздер . 2. 3 ұйғарым жазыңыз, оның біреуі “жалған” болып табылады. 3. Өз ұйғарымдарыңызды басқа жұпқа б

19 слайд
1. Жұпқа бөлініңіздер . 2. 3 ұйғарым жазыңыз, оның біреуі “жалған” болып табылады. 3. Өз ұйғарымдарыңызды басқа жұпқа беріңіздер . 4. Екінші жұп ұйғарымды оқиды және үш жауаптың қайсысы дұрыс еместігін талқылайды.

Ойлан , Бірік , Бөліс Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз иде

20 слайд
Ойлан , Бірік , Бөліс Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік ) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

Бірге ойлаймыз Бұл сыныбыңызда талқылауға және диалогқа ықпал ететін және «Қолыңды көтер/1 адамға сену» көзқарасынан бас тарту

21 слайд
Бірге ойлаймыз Бұл сыныбыңызда талқылауға және диалогқа ықпал ететін және «Қолыңды көтер/1 адамға сену» көзқарасынан бас тартуға көмектесетін жақсы тәсілі . 1. Оқушыларды 4 адамнан тұратын топқа бөліңіз , әр оқушыға 1-ден 4-ке дейін нөмір беріңіз. 2. Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоясыз . Берілген уақыт біткеннен кейін, олар өз жауаптарын планшетке жазады және сыныппен бөліседі. Сізге балалар арасында бәсекелестік тудыру үшін ұпай есептеу жүйесін пайдалануға болады. Одан кейін барған сайын күрделілігі артатын сұрақтарды пайдалана отырып, сипатталған қадамдарды қайталайсыз.

Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: · Оқушыларда қызыл,

22 слайд
Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: · Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті). · Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. · Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

Құрастыр, одан кейін Жауап бер Оқушыларға жауап бергенге дейін өз ойларын жинақтауға мүмкіндік беріңіз– · жауап алдындағы 30

23 слайд
Құрастыр, одан кейін Жауап бер Оқушыларға жауап бергенге дейін өз ойларын жинақтауға мүмкіндік беріңіз– · жауап алдындағы 30 секундтық үнсіз ойлау; · жұптағы 2-3 минуттық миға шабуыл; · жауап бермес бұрын бірнеше ойларыңды жаз; · өз көршіңмен болжамды жауапты талқыла.

Көршіңе әңгімелеп бер «Көршіңе әңгімелеп бер» әдістемесі оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. · сұра

24 слайд
Көршіңе әңгімелеп бер «Көршіңе әңгімелеп бер» әдістемесі оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. · сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз; · одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз; · оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз .

Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Басбармақ жоғарыға қара

25 слайд
Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

Идея туралы ойлар Сұраққа жауап алған кезде, бұл идея туралы өзгелердің ойларын сұрау жолымен ойлау логикасын ашыңыз. Мысалы

26 слайд
Идея туралы ойлар Сұраққа жауап алған кезде, бұл идея туралы өзгелердің ойларын сұрау жолымен ойлау логикасын ашыңыз. Мысалы: “ _________ идея туралы қалғандары не ойлайды ? ”

Бағалау үшін достық пиғылдағы критерийлері бар үлдірленген карточкалар дайындаңыз. Үлдірленген критерийлер

27 слайд
Бағалау үшін достық пиғылдағы критерийлері бар үлдірленген карточкалар дайындаңыз. Үлдірленген критерийлер

А Ә Б В Сыныптағы оқушының әрқайсысына А, Ә, Б және В әріптерімен қоса төрт- төрттен үлдірленген карточкалардың жинағын дайын

28 слайд
А Ә Б В Сыныптағы оқушының әрқайсысына А, Ә, Б және В әріптерімен қоса төрт- төрттен үлдірленген карточкалардың жинағын дайындаңыз. Жауаптың төрт нұсқасы бар сұрақтар қойыңыз, оқушылар дұрыс жауапқа сәйкес келетін карточкаларын көрсетуі керек. Олардан қалғандарының карточка- жауаптарына қарамауын өтініңіз.

1 2 3 4 5 6 7 8 9Крестиктер-нөлдіктер Rules: 1 . 1-ші команда ( нөлдіктер ) кестеден сан таңдайды . 2. Мұғалім сол нөмірде

29 слайд
1 2 3 4 5 6 7 8 9Крестиктер-нөлдіктер Rules: 1 . 1-ші команда ( нөлдіктер ) кестеден сан таңдайды . 2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды . 3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды . 4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады .Ереже

Екеуі деТиісті тақырып астына өзіңіз білетіннің барлығын жазыңыз :

30 слайд
Екеуі деТиісті тақырып астына өзіңіз білетіннің барлығын жазыңыз :

Тақырыптық түйінді сөздер Келтірілген сөздердің қайсысы ________________________________ жатады ? Сөздер банкісі Біздің тақы

31 слайд
Тақырыптық түйінді сөздер Келтірілген сөздердің қайсысы ________________________________ жатады ? Сөздер банкісі Біздің тақырып Оқушыны шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араластырып орналастырыңдар. Негізгі сөздер осы жерге ауыстырылуы тиіс.

Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқ

32 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. Сұрақтары бар қорап

Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы – · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұғ

33 слайд
Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы – · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұғалімнен немесе басқа оқушылардан сұрау. · Алдағы уақытта біліміңізді жақсартқыңыз келетін білім/түсінбеу саласын көрсету. Қабілеттері шамалы оқушыларды «Не» сұрау есімдігін пайдаланып сұрақ қоюға, ал қабілеттері барынша дамыған оқушыларды «Егер де …, не болады?» деген үлгіде сұрақ қоюға ынталандыру.

Өзіңізді тексеріңіз : Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба ?

34 слайд
Өзіңізді тексеріңіз : Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба ?

Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз : Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ ВСТАВЬТЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ

35 слайд
Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз : Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ ВСТАВЬТЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ

Сұрақты тап … Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған . Қандай сұрақтар қойылды ?1 2 3 4 5 6 7 8910

36 слайд
Сұрақты тап … Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған . Қандай сұрақтар қойылды ?1 2 3 4 5 6 7 8910

Жадыны дамытуға арналған ойын Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер келтірілген. Оларды жаттау үшін,

37 слайд
Жадыны дамытуға арналған ойын Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер келтірілген. Оларды жаттау үшін, сендерде 2 минут бар: Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске алу қажет. Барынша көп дұрыс жауаптарға сыйлық тағайындалады – дұрыс сөз + жазу ережесін сақтау ! Негізгі сөздерді қойыңдар

Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер келтірілген. Олардың ретін жаттау үшін, сендерде 2 минут бар. Жұп

38 слайд
Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер келтірілген. Олардың ретін жаттау үшін, сендерде 2 минут бар. Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске түсіру қажет. Оқиғаларды дұрыс ретпен бірінші болып атаған топқа сыйлық б...