Әдіс-тәсілдер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
True or False:
Test your knowledge of the lesson so
far by deciding whether the following
statements are true or false Өзіңізді тексеріңіз :
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе
ЖАЛҒАН ба ?
1 слайд
True or False: Test your knowledge of the lesson so far by deciding whether the following statements are true or false Өзіңізді тексеріңіз : Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба ?
2 слайд
A
B
C
D
E
F Жұмыс істеу барысында келесі факторларды
________ тәртіппен қойыңыз, м-ы, олардың құндылығы,
маңыздылығы.
2 слайд
A B C D E F Жұмыс істеу барысында келесі факторларды ________ тәртіппен қойыңыз, м-ы, олардың құндылығы, маңыздылығы.
3 слайд
Блиц- кездесу
Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама-
қарсы жаққа қарап отырыңыз.
Бірінші қатысушыда келесі әріптесіне өтпей тұрып,
төменде келтірілген негізгі сөзді (дерді) түсіндіру үшін бар-
жоғы 30 секунды бар – мұғалім түсіндіру үшін негізгі сөзді
мысал ретінде келтіреді.
Сіздің негізгі сөзіңіз :
3 слайд
Блиц- кездесу Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама- қарсы жаққа қарап отырыңыз. Бірінші қатысушыда келесі әріптесіне өтпей тұрып, төменде келтірілген негізгі сөзді (дерді) түсіндіру үшін бар- жоғы 30 секунды бар – мұғалім түсіндіру үшін негізгі сөзді мысал ретінде келтіреді. Сіздің негізгі сөзіңіз :
4 слайд
Он сұрақ !
Мұғалім бір оқушыны таңдап алады
және оның маңдайына негізгі сөз
жазылған стикерді жапсырады –
қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя
алады , оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ
деп беріледі.
4 слайд
Он сұрақ ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады , оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.
5 слайд
Alphabet Line
Бізге 5 ерікті қажет !
Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана
отырып, қатысушылар алға шығулары керек
және кезек-кезекпен берілген тапсырма
бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады.
__________________
Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта
ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз:
А - A ббат тық
Б – Білге қаған
В – ВизантияӘліпби желісі
5 слайд
Alphabet Line Бізге 5 ерікті қажет ! Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады. __________________ Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз: А - A ббат тық Б – Білге қаған В – ВизантияӘліпби желісі
6 слайд
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді
құрастыру қажет.
_________________________________________ Constantinople Константинопол
ь
Сіздің нәтижеңіз қандай ?
өте жақсы : 10 және одан да көп сөз
жақсы : 8 және одан да көп сөз
жаман емес: 6 және одан да көп сөз
6 слайд
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. _________________________________________ Constantinople Константинопол ь Сіздің нәтижеңіз қандай ? өте жақсы : 10 және одан да көп сөз жақсы : 8 және одан да көп сөз жаман емес: 6 және одан да көп сөз
7 слайд
Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз :
Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ
ВСТАВЬТЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ
7 слайд
Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз : Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ ВСТАВЬТЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ
8 слайд
Серпілген сауал
Тақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға және талқылау
дағдыларын дамытуға қол жеткізу
үшін сыныптағы оқушылардың
арасында сұрақтарды лақтырыңыз .
Мысалы ,
“ Джимми , Сандраның жауабы
туралы сен не ойлайсың ? ”
“ Сандра , Карлдың жауабын
барынша кеңейту үшін оны қалай
дамытуға болады ? ”
“ Карл , естігеннің барлығын бір
жауапқа қалай біріктіруге болады ? ”
8 слайд
Серпілген сауал Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз . Мысалы , “ Джимми , Сандраның жауабы туралы сен не ойлайсың ? ” “ Сандра , Карлдың жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады ? ” “ Карл , естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіруге болады ? ”
9 слайд
Келтірілген мысалды пайдалана отырып, жоқ сөздерді
қойыңыз :
Машин а үшін металл жиһаз үшін ағаш
сияқты
____ үшін _____............. үшін _____ сияқты .
Мұғалім затқа қатысты баламаларды ұсынуы тиіс.____ үшін _____............. үшін _____ сияқты .
____ үшін _____............. үшін _____ сияқты .
____ үшін _____............. үшін _____ сияқты .
____ үшін _____............. үшін _____ сияқты .
9 слайд
Келтірілген мысалды пайдалана отырып, жоқ сөздерді қойыңыз : Машин а үшін металл жиһаз үшін ағаш сияқты ____ үшін _____............. үшін _____ сияқты . Мұғалім затқа қатысты баламаларды ұсынуы тиіс.____ үшін _____............. үшін _____ сияқты . ____ үшін _____............. үшін _____ сияқты . ____ үшін _____............. үшін _____ сияқты . ____ үшін _____............. үшін _____ сияқты .
10 слайд
Сұрақты ұстап ал !
Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль
салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау
үдерісіне кинестикалық сипат береді және
оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін
ниет білдіруге итермелейді. Сіз
оқушыларға жауапты білмеген жағдайда
сұрақты басқа оқушыға лақтыруына
мүмкіндік бере аласыз. Сонымен қатар, бұл
тапсырманы командамен шешуге де
болады. Мұғалім кезек-кезекпен фасольды
қапшықты әр командаға лақтырады. Егер
де қапшықты қағып алған адам сұраққа
жауап берсе, онда команда 3 балл алады.
Егер де ол жауабын білмесе, қапшықты
басқа командаға 2 балға лақтырады . Егер
де қапшық тағы да кері лақтырылатын
болса, онда дұрыс жауаптың құны 1 балға
дейін төмендейді.
10 слайд
Сұрақты ұстап ал ! Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіруге итермелейді. Сіз оқушыларға жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыға лақтыруына мүмкіндік бере аласыз. Сонымен қатар, бұл тапсырманы командамен шешуге де болады. Мұғалім кезек-кезекпен фасольды қапшықты әр командаға лақтырады. Егер де қапшықты қағып алған адам сұраққа жауап берсе, онда команда 3 балл алады. Егер де ол жауабын білмесе, қапшықты басқа командаға 2 балға лақтырады . Егер де қапшық тағы да кері лақтырылатын болса, онда дұрыс жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді.
11 слайд
Лездеме !
Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін
сізде бір минут бар:
Бұл слайдты топ үшін
пленарлық сабақ өткізген
кезде пайдаланыңыз. Сөздің өзін атамай түсіндіруКонверттен бір сөзді бір рет алу
Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні
таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!
11 слайд
Лездеме ! Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: Бұл слайдты топ үшін пленарлық сабақ өткізген кезде пайдаланыңыз. Сөздің өзін атамай түсіндіруКонверттен бір сөзді бір рет алу Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!
12 слайд
Сөздің өзін пайдаланбастан бүгінгі сабақтың әрбір негізгі сөзін
түсіндіру үшін сізде бір минут бар :
КЕЗЕГІ ЖЕТПЕГЕН
СӨЗДЕРДІ ЖАБЫҢЫЗ.ОСЫ СЛАЙДТЫ БАРЛЫҚ
СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
САБАҚТА
ПАЙДАЛАНЫҢЫЗ.
12 слайд
Сөздің өзін пайдаланбастан бүгінгі сабақтың әрбір негізгі сөзін түсіндіру үшін сізде бір минут бар : КЕЗЕГІ ЖЕТПЕГЕН СӨЗДЕРДІ ЖАБЫҢЫЗ.ОСЫ СЛАЙДТЫ БАРЛЫҚ СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН САБАҚТА ПАЙДАЛАНЫҢЫЗ.
13 слайд
конверт- сұрақ
2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз
( оқу мақсатына қарай ) . Әрбір оқушыда
өзінікі болатындай етіп, бірнеше
конверт дайындаңыз. Әрқайсысына екі
минут беріңіз : оқушы стикерде атын
және жауабын жазады ; екі минут өткен
соң конверт келесі оқушыға беріледі,
осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы
жауап бергенше жүре береді.
Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты
дауыстап оқыңыз ( аттарын
атамастан ); сынып белгілі бір
сұрақтың қаншалықты дұрыс
болғанын талқылайды.
13 слайд
конверт- сұрақ 2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз ( оқу мақсатына қарай ) . Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаңыз. Әрқайсысына екі минут беріңіз : оқушы стикерде атын және жауабын жазады ; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз ( аттарын атамастан ); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.
14 слайд
Қатысушыларға айтарлықтай
маңыздысын анықтап, талқылау үшін
тізім беріледі. Тізімнің әрбір тармағын
үлкен ромбылы торға орналастыру
қажет. Маңызды тармақтарды әдетте
ромбының жоғарғы жағына, ал
оншалықты маңызды еместерін төменгі
бөлігіне орналастырады. Әр қатарда
орналасқан тармақтардың маңызы
бірдей. Кейбір топтар ең маңызды
карточкаларын орталықта орналастыра
алады ( екі нұсқасы сәйкес келеді, себебі
тапсырманың маңызды элементі
топтағы талқылау үдерісі болып
табылады ). Ромбының нысаны топқа
бірқатар басымдықтар мен
перспективаларды қамтуға мүмкіндік
береді. 9 -ромб
14 слайд
Қатысушыларға айтарлықтай маңыздысын анықтап, талқылау үшін тізім беріледі. Тізімнің әрбір тармағын үлкен ромбылы торға орналастыру қажет. Маңызды тармақтарды әдетте ромбының жоғарғы жағына, ал оншалықты маңызды еместерін төменгі бөлігіне орналастырады. Әр қатарда орналасқан тармақтардың маңызы бірдей. Кейбір топтар ең маңызды карточкаларын орталықта орналастыра алады ( екі нұсқасы сәйкес келеді, себебі тапсырманың маңызды элементі топтағы талқылау үдерісі болып табылады ). Ромбының нысаны топқа бірқатар басымдықтар мен перспективаларды қамтуға мүмкіндік береді. 9 -ромб
15 слайд
Тақырыбы :________________________________
Мен нені білемін ?
( кіріспе тапсырма ) Мен нені білгім келеді ?
( кіріспе тапсырма ) Мен нені білдім?
( талқылау)
15 слайд
Тақырыбы :________________________________ Мен нені білемін ? ( кіріспе тапсырма ) Мен нені білгім келеді ? ( кіріспе тапсырма ) Мен нені білдім? ( талқылау)
16 слайд
Артығы қайсы ?
НЕГЕ ?
Мына сөйлемді жауап үшін
пайдаланыңыз:
... және ... екеуі де … болып
табылады , сонымен қатар ... - ....A
B C
16 слайд
Артығы қайсы ? НЕГЕ ? Мына сөйлемді жауап үшін пайдаланыңыз: ... және ... екеуі де … болып табылады , сонымен қатар ... - ....A B C
17 слайд
Арасындағы айырмашылығы …
Неге ?
Мына сөйлемді жауап үшін
пайдаланыңыз:
. .. ... болып табылады , ал ....
- .....A
B
Суретті немесе
негізгі сөзді қойыңыз
17 слайд
Арасындағы айырмашылығы … Неге ? Мына сөйлемді жауап үшін пайдаланыңыз: . .. ... болып табылады , ал .... - .....A B Суретті немесе негізгі сөзді қойыңыз
18 слайд
Сізде әрбір тапсырмаға 30 секундыңыз бар ...
Әріптесіңізге өз
зерттеуіңізден бір факті
туралы айтып беріңіз .
жаңа әріптесіңізге бұрылып, оған
алдыңғы әріптесіңіздің фактісін айтыңыз .
Бұл фактінің қаншалықты нақты
екендігін талқылаңыз.
Сіздің пікіріңіз бойынша осы
тақырыпты оқу барысында біздің
білуіміз қажет кез келген нақты
ақпаратты жазыңыз .
18 слайд
Сізде әрбір тапсырмаға 30 секундыңыз бар ... Әріптесіңізге өз зерттеуіңізден бір факті туралы айтып беріңіз . жаңа әріптесіңізге бұрылып, оған алдыңғы әріптесіңіздің фактісін айтыңыз . Бұл фактінің қаншалықты нақты екендігін талқылаңыз. Сіздің пікіріңіз бойынша осы тақырыпты оқу барысында біздің білуіміз қажет кез келген нақты ақпаратты жазыңыз .
19 слайд
тақырыптық Теннис
есеп :
Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0 , тең және т.б. )
немесе әрбір қатысушы сөз таба алмаған кезде 1 балл беріледі. 3 адамнан топқа бөлініңіздер :
2 ойыншы және судья
Мен тақырыпты айтқан соң
сіздер кезекпен берілген
тақырыпқа қатысы бар сөздерді
айта бастайсыздар, біреулеріңіз
тоқтағанға дейін жалғаса береді .
Топтың үшінші қатысушысы
сөздерді жазады және есеп
жүргізеді.
19 слайд
тақырыптық Теннис есеп : Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0 , тең және т.б. ) немесе әрбір қатысушы сөз таба алмаған кезде 1 балл беріледі. 3 адамнан топқа бөлініңіздер : 2 ойыншы және судья Мен тақырыпты айтқан соң сіздер кезекпен берілген тақырыпқа қатысы бар сөздерді айта бастайсыздар, біреулеріңіз тоқтағанға дейін жалғаса береді . Топтың үшінші қатысушысы сөздерді жазады және есеп жүргізеді.
20 слайд
Сөйлемді толықтыру
Мына сөйлемді толықтырыңыз :
Мен бүгін … жаттап алдым .
Сіз тақтаға шығып өзіңіздің
сөйлеміңізді айтқанда,
сіздің сыныптастарыңыз
материалды қаншалықты
меңгергендігіңізге
наразылық білдіру үшін
сізге бірқатар сұрақ қояды. Білімін тексеруге арналған кейбір
сұрақтар :
Неге ....
Мұны қайдан білесіз ....
… үшін сізде қандай дәлел бар.
Сіз неге олай ойлайсыз …
Сіз келісесіз бе …
Түсіндіре аласыз ба …
… үшін не істеу керек.
20 слайд
Сөйлемді толықтыру Мына сөйлемді толықтырыңыз : Мен бүгін … жаттап алдым . Сіз тақтаға шығып өзіңіздің сөйлеміңізді айтқанда, сіздің сыныптастарыңыз материалды қаншалықты меңгергендігіңізге наразылық білдіру үшін сізге бірқатар сұрақ қояды. Білімін тексеруге арналған кейбір сұрақтар : Неге .... Мұны қайдан білесіз .... … үшін сізде қандай дәлел бар. Сіз неге олай ойлайсыз … Сіз келісесіз бе … Түсіндіре аласыз ба … … үшін не істеу керек.
21 слайд
1 -оқушы : сізде артқы жағында жауабы
жазылған сұрақтар болады . Бірінші
сұрақ қойыңыз. 2-оқушы толық жауап
бере алмаған жағдайда ғана, жол сілтеп
көмектесіңіз . 2 -оқушы : сіз толық жауап бересіз . Егер де
сұрақтың жауабын білмесеңіз, көмек
сұрауыңызға болады. тренер ойыншыСіздердің әрқайсыңызға бүгінгі
оқылған материалға қатысты 5
сұрақ жазу керек. Сұрақтардың
әрқайсысы түрлі сұрау есімдігінен
басталуы тиіс:
не
кім
қашан
қайда
неге
қалай
Егер ... болса, не болады?
21 слайд
1 -оқушы : сізде артқы жағында жауабы жазылған сұрақтар болады . Бірінші сұрақ қойыңыз. 2-оқушы толық жауап бере алмаған жағдайда ғана, жол сілтеп көмектесіңіз . 2 -оқушы : сіз толық жауап бересіз . Егер де сұрақтың жауабын білмесеңіз, көмек сұрауыңызға болады. тренер ойыншыСіздердің әрқайсыңызға бүгінгі оқылған материалға қатысты 5 сұрақ жазу керек. Сұрақтардың әрқайсысы түрлі сұрау есімдігінен басталуы тиіс: не кім қашан қайда неге қалай Егер ... болса, не болады?
22 слайд
4 адамнан тұрады топтар :
· көшбасшы сіздің топқа берілген сұрақты оқиды.
Топтың қатысушылары жауаптарын планшетке
жазып, үлкен саусағын жоғары көрсетеді, ол
олардың дайын екендігін білдіреді.
· Көшбасшы белгі бергенде, барлығы жауабын
ашады. Топтағы түсініспеушілікті талқылаңыз
( егер де келісімге келмесеңіздер, онда сыныптың
қалғандарына өтініш білдіру қажет ).Өздік жұмыс :
Сыныптастарыңыз үшін 5 сұрақ жазыңыз
(әрбір карточкаға бір сұрақ жазып,
жауаптарын артында көрсетесіздер).
Басқа топпен карточкаларды алмасыңыз.
22 слайд
4 адамнан тұрады топтар : · көшбасшы сіздің топқа берілген сұрақты оқиды. Топтың қатысушылары жауаптарын планшетке жазып, үлкен саусағын жоғары көрсетеді, ол олардың дайын екендігін білдіреді. · Көшбасшы белгі бергенде, барлығы жауабын ашады. Топтағы түсініспеушілікті талқылаңыз ( егер де келісімге келмесеңіздер, онда сыныптың қалғандарына өтініш білдіру қажет ).Өздік жұмыс : Сыныптастарыңыз үшін 5 сұрақ жазыңыз (әрбір карточкаға бір сұрақ жазып, жауаптарын артында көрсетесіздер). Басқа топпен карточкаларды алмасыңыз.
23 слайд
Екеуі деТиісті тақырып астына өзіңіз білетіннің
барлығын жазыңыз :
23 слайд
Екеуі деТиісті тақырып астына өзіңіз білетіннің барлығын жазыңыз :
24 слайд
Бірге ойлаймыз
· көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз.
· мұғаліміңіз 1 – 4 дейін санды таңдайды;
· осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді;
· талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.
24 слайд
Бірге ойлаймыз · көршілеріңіз естімейтіндей етіп, сіздің сұрағыңызға жауапты талқылаңыз. · мұғаліміңіз 1 – 4 дейін санды таңдайды; · осы санға сәйкес келетін оқушы жауап береді; · талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.
25 слайд
Д етальдарын қосу
Командада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін
сөйлемді кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты
к оманда сыйлық алады !
Бастапқы сөйлемнің мысалы :
Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылы басталды .
Кеңейтілген сөйлемнің мысалы :
1939 және 1945 жылдар аралығында орын алған екінші
дүниежүзілік соғыс, немістердің Польшаға баса-көктеп
кіруінен басталды және Ұлыбритания Германияға соғыс
жариялады.
25 слайд
Д етальдарын қосу Командада жұмыс істеу кезінде сізге алынған білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты к оманда сыйлық алады ! Бастапқы сөйлемнің мысалы : Екінші дүниежүзілік соғыс 1939 жылы басталды . Кеңейтілген сөйлемнің мысалы : 1939 және 1945 жылдар аралығында орын алған екінші дүниежүзілік соғыс, немістердің Польшаға баса-көктеп кіруінен басталды және Ұлыбритания Германияға соғыс жариялады.
26 слайд
Маған көрсет !
Сөздер тізбектелген сөйлем берілген, олардың ішінен дұрысын
таңдап алу керек. Мен 3-ке дейін санап болғанда, әрбір сөйлем
үшін дұрыс сөз жазылған планшеттеріңді көтеріңдер. Бір сөйлемді
бір рет талқылаймыз.
Тәжірибе :
Барынша көп дұрыс жауап берген оқушы сыйлық алады.
Ал бастаймыз !
1.
2.
3.
4.
5.
26 слайд
Маған көрсет ! Сөздер тізбектелген сөйлем берілген, олардың ішінен дұрысын таңдап алу керек. Мен 3-ке дейін санап болғанда, әрбір сөйлем үшін дұрыс сөз жазылған планшеттеріңді көтеріңдер. Бір сөйлемді бір рет талқылаймыз. Тәжірибе : Барынша көп дұрыс жауап берген оқушы сыйлық алады. Ал бастаймыз ! 1. 2. 3. 4. 5.
27 слайд
Сұрақты тап …
Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған .
Қандай сұрақтар қойылды ?1
2 3
4
5
6
7
8910
27 слайд
Сұрақты тап … Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған . Қандай сұрақтар қойылды ?1 2 3 4 5 6 7 8910
28 слайд
Жадыны дамытуға арналған ойын
Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі
сөздер келтірілген.
Оларды жаттау үшін, сендерде 2 минут бар:
Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске алу қажет.
Барынша көп дұрыс жауаптарға сыйлық тағайындалады – дұрыс сөз +
жазу ережесін сақтау ! Негізгі сөздерді қойыңдар
28 слайд
Жадыны дамытуға арналған ойын Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер келтірілген. Оларды жаттау үшін, сендерде 2 минут бар: Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске алу қажет. Барынша көп дұрыс жауаптарға сыйлық тағайындалады – дұрыс сөз + жазу ережесін сақтау ! Негізгі сөздерді қойыңдар
29 слайд
Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер
келтірілген.
Олардың ретін жаттау үшін, сендерде 2 минут бар.
Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске түсіру
қажет. Оқиғаларды дұрыс ретпен бірінші болып атаған топқа
сыйлық беріледі. Жадыны дамытуға арналған ойын
29 слайд
Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер келтірілген. Олардың ретін жаттау үшін, сендерде 2 минут бар. Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске түсіру қажет. Оқиғаларды дұрыс ретпен бірінші болып атаған топқа сыйлық беріледі. Жадыны дамытуға арналған ойын
30 слайд
Тақырыптық түйінді сөздер
Келтірілген сөздердің қайсысы
________________________________ жатады ?
Сөздер банкісі
Біздің тақырып
Оқушыны шатастыру үшін
тақырыпқа қатысы бар сөздерді
оған қатысы жоқ сөздермен
араластырып орналастырыңдар. Негізгі сөздер осы жерге
ауыстырылуы тиіс.
30 слайд
Тақырыптық түйінді сөздер Келтірілген сөздердің қайсысы ________________________________ жатады ? Сөздер банкісі Біздің тақырып Оқушыны шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араластырып орналастырыңдар. Негізгі сөздер осы жерге ауыстырылуы тиіс.
31 слайд
Ойлан , Бірік , Бөліс
Оқушылар ойына келген
жауаптарды немесе
идеяларды барынша көп
жазады ( Ойлан ) . Одан кейін
олар өз идеяларын
әріптестерімен біріктіреді
( Бірік ) және соңында мұғалім
бүкіл сыныптың идеяларын
талқылауды бастайды
(Бөліс).
31 слайд
Ойлан , Бірік , Бөліс Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады ( Ойлан ) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді ( Бірік ) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).
32 слайд
Бірге ойлаймыз
Бұл сыныбыңызда талқылауға және диалогқа
ықпал ететін және «Қолыңды көтер/1 адамға
сену» көзқарасынан бас тартуға көмектесетін
жақсы тәсілі .
1. Оқушыларды 4 адамнан тұратын топқа
бөліңіз , әр оқушыға 1-ден 4-ке дейін нөмір
беріңіз.
2. Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау
үшін сұрақ қоясыз . Берілген уақыт біткеннен
кейін, олар өз жауаптарын планшетке жазады
және сыныппен бөліседі.
Сізге балалар арасында бәсекелестік тудыру
үшін ұпай есептеу жүйесін пайдалануға болады.
Одан кейін барған сайын күрделілігі артатын
сұрақтарды пайдалана отырып, сипатталған
қадамдарды қайталайсыз.
32 слайд
Бірге ойлаймыз Бұл сыныбыңызда талқылауға және диалогқа ықпал ететін және «Қолыңды көтер/1 адамға сену» көзқарасынан бас тартуға көмектесетін жақсы тәсілі . 1. Оқушыларды 4 адамнан тұратын топқа бөліңіз , әр оқушыға 1-ден 4-ке дейін нөмір беріңіз. 2. Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоясыз . Берілген уақыт біткеннен кейін, олар өз жауаптарын планшетке жазады және сыныппен бөліседі. Сізге балалар арасында бәсекелестік тудыру үшін ұпай есептеу жүйесін пайдалануға болады. Одан кейін барған сайын күрделілігі артатын сұрақтарды пайдалана отырып, сипатталған қадамдарды қайталайсыз.
33 слайд
1 . Топтарға бөліңіз. Әр топ топ мүшелерінің санына қарай өз мүшелеріне 1-ден 4-ке дейін
немесе 5-ке дейін нөмір береді.
2. Мұғалім сұрақ қояды, ойлануға уақыт белгілейді және одан кейін “Бірге ойлаймыз” – деп
айтады.
3. Оқушылар тұрады және сұрақты ауызша талқылау үшін үстелдің орта тұсында түйісе,
еңкейеді.
4. Барлығы жауапты білгеннен кейін, өз орындарына отырады да , сынып дайын деп айтады.
5. Санды таңдау үшін зырылдауықты айналдырады ( немесе 1-ден 4-ке немесе 5-ке дейін кез
келген санды атаңыз ). Әр команданың тиісті оқушысы үстелден планшет пен қаламды алып,
жауап жазады да, орнынан тұрады. Бұл тыныштықта орындалады.
6. Командаға бір мезетте жауаптарын көрсетуге белгі беріңіз. Әрбір дұрыс жауап үшін
ұпайларын есептейсіз.
33 слайд
1 . Топтарға бөліңіз. Әр топ топ мүшелерінің санына қарай өз мүшелеріне 1-ден 4-ке дейін немесе 5-ке дейін нөмір береді. 2. Мұғалім сұрақ қояды, ойлануға уақыт белгілейді және одан кейін “Бірге ойлаймыз” – деп айтады. 3. Оқушылар тұрады және сұрақты ауызша талқылау үшін үстелдің орта тұсында түйісе, еңкейеді. 4. Барлығы жауапты білгеннен кейін, өз орындарына отырады да , сынып дайын деп айтады. 5. Санды таңдау үшін зырылдауықты айналдырады ( немесе 1-ден 4-ке немесе 5-ке дейін кез келген санды атаңыз ). Әр команданың тиісті оқушысы үстелден планшет пен қаламды алып, жауап жазады да, орнынан тұрады. Бұл тыныштықта орындалады. 6. Командаға бір мезетте жауаптарын көрсетуге белгі беріңіз. Әрбір дұрыс жауап үшін ұпайларын есептейсіз.
34 слайд
1. Жұпқа бөлініңіздер .
2. 3 ұйғарым жазыңыз, оның
біреуі “жалған” болып табылады.
3. Өз ұйғарымдарыңызды басқа
жұпқа беріңіздер .
4. Екінші жұп ұйғарымды оқиды
және үш жауаптың қайсысы дұрыс
еместігін талқылайды.
34 слайд
1. Жұпқа бөлініңіздер . 2. 3 ұйғарым жазыңыз, оның біреуі “жалған” болып табылады. 3. Өз ұйғарымдарыңызды басқа жұпқа беріңіздер . 4. Екінші жұп ұйғарымды оқиды және үш жауаптың қайсысы дұрыс еместігін талқылайды.
35 слайд
Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді :
СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен бөліседі) .
ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды.
ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді.
( Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға болады (қазір немесе
кешіректеу). Т ы
ң д а й т ы
н ү ш
б ұ р ы
ш
т а р
35 слайд
Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді : СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен бөліседі) . ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды. ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді. ( Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға болады (қазір немесе кешіректеу). Т ы ң д а й т ы н ү ш б ұ р ы ш т а р
36 слайд
1-ші оқушыда ақпараттың 50
пайызы жазылған парақ бар . Ақпараттағы ақаулық
Ақпараттың қалған бөлігі 2-ші
оқушыдағы парақта .
Жұптағы екі оқушы бір-біріне өз бөлігіне қатысты түсініктеме
береді ( оны қағаздан көрсетпестен ).
Жұптар сыныппен кері байланыс орнатады.
36 слайд
1-ші оқушыда ақпараттың 50 пайызы жазылған парақ бар . Ақпараттағы ақаулық Ақпараттың қалған бөлігі 2-ші оқушыдағы парақта . Жұптағы екі оқушы бір-біріне өз бөлігіне қатысты түсініктеме береді ( оны қағаздан көрсетпестен ). Жұптар сыныппен кері байланыс орнатады.
37 слайд
Кабинет объектілерінің модельдері
Әрбір топ қораптағы заттарды пайдалана отырып, өздеріне берілген
сұлбаны/жүйені/картаны дыбыстауы қажет (қажетсізін алып тастаңыз) .
Ескерілуі тиіс :
· С ұлба қандай нысанда
болуы тиіс ?
· Бұл нысанды дыбыстау
үшін нені пайдалана
аламыз ?
· Негізгі объектілерді қалай
ұсына аламыз ?
37 слайд
Кабинет объектілерінің модельдері Әрбір топ қораптағы заттарды пайдалана отырып, өздеріне берілген сұлбаны/жүйені/картаны дыбыстауы қажет (қажетсізін алып тастаңыз) . Ескерілуі тиіс : · С ұлба қандай нысанда болуы тиіс ? · Бұл нысанды дыбыстау үшін нені пайдалана аламыз ? · Негізгі объектілерді қалай ұсына аламыз ?
38 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз
сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында
талқыланады. Сұрақтары бар қорап
38 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. Сұрақтары бар қорап
39 слайд
Оқушылар СҰРАҚТАРЫН
қалдырады
Мысалы –
· Жаңа тақырыпты оқыған кезде не
туралы білгіңіз келеді?
· Білімді бағалау үшін мұғалімнен нем...
39 слайд
Оқушылар СҰРАҚТАРЫН қалдырады Мысалы – · Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді? · Білімді бағалау үшін мұғалімнен нем...