2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "Ағаштар" ертегісі

"Ағаштар" ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану; Ағаштар ертегісі туралы мәлімет алады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
30 Қазан 2022
616
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз .Шаттық шеңбері

1 слайд
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз .Шаттық шеңбері

1 слайд

Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз .Шаттық шеңбері

Өткенді қайталау «Жалуша» ойыны “ Смайликтер” әдісі арқылы бағалау

2 слайд
Өткенді қайталау «Жалуша» ойыны “ Смайликтер” әдісі арқылы бағалау

2 слайд

Өткенді қайталау «Жалуша» ойыны “ Смайликтер” әдісі арқылы бағалау

Ағаштар. Заттың қимылын білдіретін сөздер • 1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, ор

3 слайд
Ағаштар. Заттың қимылын білдіретін сөздер • 1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану;

3 слайд

Ағаштар. Заттың қимылын білдіретін сөздер • 1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану;

1-тапсырма “Ағаштар” әңгімесі • «Үштік одақ» әдісі арқылы • 1-оқушы: Оқылым. Берілген мәтінді оқиды. • 2-оқушы: Тыңдалым: Т

4 слайд
1-тапсырма “Ағаштар” әңгімесі • «Үштік одақ» әдісі арқылы • 1-оқушы: Оқылым. Берілген мәтінді оқиды. • 2-оқушы: Тыңдалым: Тыңдау барысында мәтіннің негізгі тұтарын тірек сөздермен белгіле. • 3-оқушы: Жазылым: мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің заттың қимылын білдіретін сөздер екенін дәлелдеп көр. Дескриптор: - мәтінді оқиды -сөздерді ажыратады«Екі тілек, бір жұлдыз» әдісі арқылы бағалау

4 слайд

1-тапсырма “Ағаштар” әңгімесі • «Үштік одақ» әдісі арқылы • 1-оқушы: Оқылым. Берілген мәтінді оқиды. • 2-оқушы: Тыңдалым: Тыңдау барысында мәтіннің негізгі тұтарын тірек сөздермен белгіле. • 3-оқушы: Жазылым: мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің заттың қимылын білдіретін сөздер екенін дәлелдеп көр. Дескриптор: - мәтінді оқиды -сөздерді ажыратады«Екі тілек, бір жұлдыз» әдісі арқылы бағалау

2-тапсырма «Құстарды ұясына орналастыр» ойыны • Тақтаға шыққан оқушыға үш құстың суреті сөздер жазылған беріледі. Заттың қимыл

5 слайд
2-тапсырма «Құстарды ұясына орналастыр» ойыны • Тақтаға шыққан оқушыға үш құстың суреті сөздер жазылған беріледі. Заттың қимылын білдіретін сөздерді көк ұяға, басқа зат атауын, түрін, түсін білдіретін сөздерді қызыл ұяға сал. Дескриптор: - Заттың қимылын білдіретін сөздерді табады. « Жұлдыздар» әдісі арқылы бағалау

5 слайд

2-тапсырма «Құстарды ұясына орналастыр» ойыны • Тақтаға шыққан оқушыға үш құстың суреті сөздер жазылған беріледі. Заттың қимылын білдіретін сөздерді көк ұяға, басқа зат атауын, түрін, түсін білдіретін сөздерді қызыл ұяға сал. Дескриптор: - Заттың қимылын білдіретін сөздерді табады. « Жұлдыздар» әдісі арқылы бағалау

кітап балалар қызыл жүрді ойнады оқыды өседі кеме дәмді кесті атасы күреді секірді жануар берді

6 слайд
кітап балалар қызыл жүрді ойнады оқыды өседі кеме дәмді кесті атасы күреді секірді жануар берді

6 слайд

кітап балалар қызыл жүрді ойнады оқыды өседі кеме дәмді кесті атасы күреді секірді жануар берді

3-тапсырма «Дұрыс, бұрыс» ойыны • Тақтадан ақпарат берілгенде, оқушы дұрыс болса, қолын көтереді. Бұрыс болса көтермейді. ДҰРЫС

7 слайд
3-тапсырма «Дұрыс, бұрыс» ойыны • Тақтадан ақпарат берілгенде, оқушы дұрыс болса, қолын көтереді. Бұрыс болса көтермейді. ДҰРЫС БҰРЫС «Шапалақ» әдісі арқылы бағалау

7 слайд

3-тапсырма «Дұрыс, бұрыс» ойыны • Тақтадан ақпарат берілгенде, оқушы дұрыс болса, қолын көтереді. Бұрыс болса көтермейді. ДҰРЫС БҰРЫС «Шапалақ» әдісі арқылы бағалау

• Қойшы балаларды оқытып жүр. • Жүргізуші мәшине жүргізеді. • Аспаз үй салып жүр. • Дәрігер адамдарды емдейді. • Суретші етік

8 слайд
• Қойшы балаларды оқытып жүр. • Жүргізуші мәшине жүргізеді. • Аспаз үй салып жүр. • Дәрігер адамдарды емдейді. • Суретші етік тігіп отыр. • Мұғалім балаларды емдеп жүр. • Ұшқыш әдемі киім тігеді. • Өрт сөндіруші өртті сөндіреді. ДҰРЫС БҰРЫС«Дұрыс, бұрыс» ойыны

8 слайд

• Қойшы балаларды оқытып жүр. • Жүргізуші мәшине жүргізеді. • Аспаз үй салып жүр. • Дәрігер адамдарды емдейді. • Суретші етік тігіп отыр. • Мұғалім балаларды емдеп жүр. • Ұшқыш әдемі киім тігеді. • Өрт сөндіруші өртті сөндіреді. ДҰРЫС БҰРЫС«Дұрыс, бұрыс» ойыны

4-тапсырма Жеке жұмыс • 104- бет 2-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Заттың қимылын білдіретін сөздерге сұрақ қой. Олардың ба

9 слайд
4-тапсырма Жеке жұмыс • 104- бет 2-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Заттың қимылын білдіретін сөздерге сұрақ қой. Олардың байланысын тап. Қайың тез өседі. Одан үй жиһаздарын жасайды. Қабығынан дәрі дайындайды. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

9 слайд

4-тапсырма Жеке жұмыс • 104- бет 2-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Заттың қимылын білдіретін сөздерге сұрақ қой. Олардың байланысын тап. Қайың тез өседі. Одан үй жиһаздарын жасайды. Қабығынан дәрі дайындайды. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

5-тапсырма Жұптық жұмыс: «Бірге ойланамыз» әдісі • Заттың қимылын білдіретін сөздерді толықтырып жазады. Орманда құстар сайр...

10 слайд
5-тапсырма Жұптық жұмыс: «Бірге ойланамыз» әдісі • Заттың қимылын білдіретін сөздерді толықтырып жазады. Орманда құстар сайр...йды. Балалар доппен ой..ады. Өлеңді мәнерлеп ...қиды. Далада жаңбыр жа..ып т..р.

10 слайд

5-тапсырма Жұптық жұмыс: «Бірге ойланамыз» әдісі • Заттың қимылын білдіретін сөздерді толықтырып жазады. Орманда құстар сайр...йды. Балалар доппен ой..ады. Өлеңді мәнерлеп ...қиды. Далада жаңбыр жа..ып т..р.

Рефлексия “Білім ағашы” әдісі - Мен бәрін жақсы түсіндім - Мен тапсырманы

11 слайд
Рефлексия “Білім ағашы” әдісі - Мен бәрін жақсы түсіндім - Мен тапсырманы толықтай орындай алмадым - Сабақ маған түсініксіз болды

11 слайд

Рефлексия “Білім ағашы” әдісі - Мен бәрін жақсы түсіндім - Мен тапсырманы толықтай орындай алмадым - Сабақ маған түсініксіз болды

Заттың атын білдіретін сөз: а) күн ә) биле б)суық

12 слайд
Заттың атын білдіретін сөз: а) күн ә) биле б)суық

12 слайд

Заттың атын білдіретін сөз: а) күн ә) биле б)суық

Кім? деген сұраққа жауап беретін сөз: а) ән; ә) күн; б)әнші

13 слайд
Кім? деген сұраққа жауап беретін сөз: а) ән; ә) күн; б)әнші

13 слайд

Кім? деген сұраққа жауап беретін сөз: а) ән; ә) күн; б)әнші

Не? сұрағына жауап беретін сөз: а) ақын; ә) кітап; б) адам

14 слайд
Не? сұрағына жауап беретін сөз: а) ақын; ә) кітап; б) адам

14 слайд

Не? сұрағына жауап беретін сөз: а) ақын; ә) кітап; б) адам

Жан-жануарға қойылатын сұрақ: а) кім? ә) не? б) кімдер?

15 слайд
Жан-жануарға қойылатын сұрақ: а) кім? ә) не? б) кімдер?

15 слайд

Жан-жануарға қойылатын сұрақ: а) кім? ә) не? б) кімдер?

Адамға қойылатын сұрақ: а) не? ә) кім? б) нелер?

16 слайд
Адамға қойылатын сұрақ: а) не? ә) кім? б) нелер?

16 слайд

Адамға қойылатын сұрақ: а) не? ә) кім? б) нелер?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі