Материалдар / "Ағаштар" ертегісі

"Ағаштар" ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану; Ағаштар ертегісі туралы мәлімет алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2022
442
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз .Шаттық шеңбері

1 слайд
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз .Шаттық шеңбері

1 слайд

Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз .Шаттық шеңбері

Өткенді қайталау «Жалуша» ойыны “ Смайликтер” әдісі арқылы бағалау

2 слайд
Өткенді қайталау «Жалуша» ойыны “ Смайликтер” әдісі арқылы бағалау

2 слайд

Өткенді қайталау «Жалуша» ойыны “ Смайликтер” әдісі арқылы бағалау

Ағаштар. Заттың қимылын білдіретін сөздер • 1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, ор

3 слайд
Ағаштар. Заттың қимылын білдіретін сөздер • 1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану;

3 слайд

Ағаштар. Заттың қимылын білдіретін сөздер • 1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану;

1-тапсырма “Ағаштар” әңгімесі • «Үштік одақ» әдісі арқылы • 1-оқушы: Оқылым. Берілген мәтінді оқиды. • 2-оқушы: Тыңдалым: Т

4 слайд
1-тапсырма “Ағаштар” әңгімесі • «Үштік одақ» әдісі арқылы • 1-оқушы: Оқылым. Берілген мәтінді оқиды. • 2-оқушы: Тыңдалым: Тыңдау барысында мәтіннің негізгі тұтарын тірек сөздермен белгіле. • 3-оқушы: Жазылым: мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің заттың қимылын білдіретін сөздер екенін дәлелдеп көр. Дескриптор: - мәтінді оқиды -сөздерді ажыратады«Екі тілек, бір жұлдыз» әдісі арқылы бағалау

4 слайд

1-тапсырма “Ағаштар” әңгімесі • «Үштік одақ» әдісі арқылы • 1-оқушы: Оқылым. Берілген мәтінді оқиды. • 2-оқушы: Тыңдалым: Тыңдау барысында мәтіннің негізгі тұтарын тірек сөздермен белгіле. • 3-оқушы: Жазылым: мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің заттың қимылын білдіретін сөздер екенін дәлелдеп көр. Дескриптор: - мәтінді оқиды -сөздерді ажыратады«Екі тілек, бір жұлдыз» әдісі арқылы бағалау

2-тапсырма «Құстарды ұясына орналастыр» ойыны • Тақтаға шыққан оқушыға үш құстың суреті сөздер жазылған беріледі. Заттың қимыл

5 слайд
2-тапсырма «Құстарды ұясына орналастыр» ойыны • Тақтаға шыққан оқушыға үш құстың суреті сөздер жазылған беріледі. Заттың қимылын білдіретін сөздерді көк ұяға, басқа зат атауын, түрін, түсін білдіретін сөздерді қызыл ұяға сал. Дескриптор: - Заттың қимылын білдіретін сөздерді табады. « Жұлдыздар» әдісі арқылы бағалау

5 слайд

2-тапсырма «Құстарды ұясына орналастыр» ойыны • Тақтаға шыққан оқушыға үш құстың суреті сөздер жазылған беріледі. Заттың қимылын білдіретін сөздерді көк ұяға, басқа зат атауын, түрін, түсін білдіретін сөздерді қызыл ұяға сал. Дескриптор: - Заттың қимылын білдіретін сөздерді табады. « Жұлдыздар» әдісі арқылы бағалау

кітап балалар қызыл жүрді ойнады оқыды өседі кеме дәмді кесті атасы күреді секірді жануар берді

6 слайд
кітап балалар қызыл жүрді ойнады оқыды өседі кеме дәмді кесті атасы күреді секірді жануар берді

6 слайд

кітап балалар қызыл жүрді ойнады оқыды өседі кеме дәмді кесті атасы күреді секірді жануар берді

3-тапсырма «Дұрыс, бұрыс» ойыны • Тақтадан ақпарат берілгенде, оқушы дұрыс болса, қолын көтереді. Бұрыс болса көтермейді. ДҰРЫС

7 слайд
3-тапсырма «Дұрыс, бұрыс» ойыны • Тақтадан ақпарат берілгенде, оқушы дұрыс болса, қолын көтереді. Бұрыс болса көтермейді. ДҰРЫС БҰРЫС «Шапалақ» әдісі арқылы бағалау

7 слайд

3-тапсырма «Дұрыс, бұрыс» ойыны • Тақтадан ақпарат берілгенде, оқушы дұрыс болса, қолын көтереді. Бұрыс болса көтермейді. ДҰРЫС БҰРЫС «Шапалақ» әдісі арқылы бағалау

• Қойшы балаларды оқытып жүр. • Жүргізуші мәшине жүргізеді. • Аспаз үй салып жүр. • Дәрігер адамдарды емдейді. • Суретші етік

8 слайд
• Қойшы балаларды оқытып жүр. • Жүргізуші мәшине жүргізеді. • Аспаз үй салып жүр. • Дәрігер адамдарды емдейді. • Суретші етік тігіп отыр. • Мұғалім балаларды емдеп жүр. • Ұшқыш әдемі киім тігеді. • Өрт сөндіруші өртті сөндіреді. ДҰРЫС БҰРЫС«Дұрыс, бұрыс» ойыны

8 слайд

• Қойшы балаларды оқытып жүр. • Жүргізуші мәшине жүргізеді. • Аспаз үй салып жүр. • Дәрігер адамдарды емдейді. • Суретші етік тігіп отыр. • Мұғалім балаларды емдеп жүр. • Ұшқыш әдемі киім тігеді. • Өрт сөндіруші өртті сөндіреді. ДҰРЫС БҰРЫС«Дұрыс, бұрыс» ойыны

4-тапсырма Жеке жұмыс • 104- бет 2-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Заттың қимылын білдіретін сөздерге сұрақ қой. Олардың ба

9 слайд
4-тапсырма Жеке жұмыс • 104- бет 2-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Заттың қимылын білдіретін сөздерге сұрақ қой. Олардың байланысын тап. Қайың тез өседі. Одан үй жиһаздарын жасайды. Қабығынан дәрі дайындайды. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

9 слайд

4-тапсырма Жеке жұмыс • 104- бет 2-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жаз. Заттың қимылын білдіретін сөздерге сұрақ қой. Олардың байланысын тап. Қайың тез өседі. Одан үй жиһаздарын жасайды. Қабығынан дәрі дайындайды. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

5-тапсырма Жұптық жұмыс: «Бірге ойланамыз» әдісі • Заттың қимылын білдіретін сөздерді толықтырып жазады. Орманда құстар сайр...

10 слайд
5-тапсырма Жұптық жұмыс: «Бірге ойланамыз» әдісі • Заттың қимылын білдіретін сөздерді толықтырып жазады. Орманда құстар сайр...йды. Балалар доппен ой..ады. Өлеңді мәнерлеп ...қиды. Далада жаңбыр жа..ып т..р.

10 слайд

5-тапсырма Жұптық жұмыс: «Бірге ойланамыз» әдісі • Заттың қимылын білдіретін сөздерді толықтырып жазады. Орманда құстар сайр...йды. Балалар доппен ой..ады. Өлеңді мәнерлеп ...қиды. Далада жаңбыр жа..ып т..р.

Рефлексия “Білім ағашы” әдісі - Мен бәрін жақсы түсіндім - Мен тапсырманы

11 слайд
Рефлексия “Білім ағашы” әдісі - Мен бәрін жақсы түсіндім - Мен тапсырманы толықтай орындай алмадым - Сабақ маған түсініксіз болды

11 слайд

Рефлексия “Білім ағашы” әдісі - Мен бәрін жақсы түсіндім - Мен тапсырманы толықтай орындай алмадым - Сабақ маған түсініксіз болды

Заттың атын білдіретін сөз: а) күн ә) биле б)суық

12 слайд
Заттың атын білдіретін сөз: а) күн ә) биле б)суық

12 слайд

Заттың атын білдіретін сөз: а) күн ә) биле б)суық

Кім? деген сұраққа жауап беретін сөз: а) ән; ә) күн; б)әнші

13 слайд
Кім? деген сұраққа жауап беретін сөз: а) ән; ә) күн; б)әнші

13 слайд

Кім? деген сұраққа жауап беретін сөз: а) ән; ә) күн; б)әнші

Не? сұрағына жауап беретін сөз: а) ақын; ә) кітап; б) адам

14 слайд
Не? сұрағына жауап беретін сөз: а) ақын; ә) кітап; б) адам

14 слайд

Не? сұрағына жауап беретін сөз: а) ақын; ә) кітап; б) адам

Жан-жануарға қойылатын сұрақ: а) кім? ә) не? б) кімдер?

15 слайд
Жан-жануарға қойылатын сұрақ: а) кім? ә) не? б) кімдер?

15 слайд

Жан-жануарға қойылатын сұрақ: а) кім? ә) не? б) кімдер?

Адамға қойылатын сұрақ: а) не? ә) кім? б) нелер?

16 слайд
Адамға қойылатын сұрақ: а) не? ә) кім? б) нелер?

16 слайд

Адамға қойылатын сұрақ: а) не? ә) кім? б) нелер?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ