"Ағылшын тілі пәнін қашықтықтан оқуда сыныптастарыммен "SPEAKING" дағдысын жүзеге асыру жолдары"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мектепке дейінгі ұйым педагогтарының шетел
тілінен тілдік лексикалық, грамматикалық,
фонетикалық құзыреттілігін дамытуда
«Мектепке алды даярлық – мектеп,
қашықтықтан оқытуда тиімді
жолдары»
арасында сабақтастық орнатудың тиімділігі.
Еңбекшіқазақ ауданы «Рахат ауылдық округі» КММ
шетел тілі мұғалімі: Қыдырбаев Абай Жүсіпбайұлы
1 слайд
Мектепке дейінгі ұйым педагогтарының шетел тілінен тілдік лексикалық, грамматикалық, фонетикалық құзыреттілігін дамытуда «Мектепке алды даярлық – мектеп, қашықтықтан оқытуда тиімді жолдары» арасында сабақтастық орнатудың тиімділігі. Еңбекшіқазақ ауданы «Рахат ауылдық округі» КММ шетел тілі мұғалімі: Қыдырбаев Абай Жүсіпбайұлы
2 слайд
Сабақтастық білім беруде:
*Балалардың жеке тұлғалық дамуын қалыптастырып,
олардың одан арғы өмірлік қызметтерін қамтамасыз етеді;
*Білім беру кезеңдерінде үздіксіз білім беру (балабақша-
мектеп);
*Біртұтас білім беру жүйесінде осы кезеңдердің және
оқыту түрлерінің ұйымдастыруға өз әсерін тигізеді.
2 слайд
Сабақтастық білім беруде: *Балалардың жеке тұлғалық дамуын қалыптастырып, олардың одан арғы өмірлік қызметтерін қамтамасыз етеді; *Білім беру кезеңдерінде үздіксіз білім беру (балабақша- мектеп); *Біртұтас білім беру жүйесінде осы кезеңдердің және оқыту түрлерінің ұйымдастыруға өз әсерін тигізеді.
3 слайд
Мектепке дейінгі мекеме мен бастауыш
сынып арасындағы сабақтастықтың
негіздемесі:
-балалардың білуге деген құмарлығын дамыту;
-балалардың өздігінен шығармашылық жұмыс
тапсырмаларын шеше білу қабілетін дамыту;
3 слайд
Мектепке дейінгі мекеме мен бастауыш сынып арасындағы сабақтастықтың негіздемесі: -балалардың білуге деген құмарлығын дамыту; -балалардың өздігінен шығармашылық жұмыс тапсырмаларын шеше білу қабілетін дамыту;
4 слайд
Мектепке дейінгі мекеменің
мақсаты:
-психологиялық дамуына жағдай
жасау (есте сақтау, ойлау,
қабылдау)
-мектепте оқуға дайындау
4 слайд
Мектепке дейінгі мекеменің мақсаты: -психологиялық дамуына жағдай жасау (есте сақтау, ойлау, қабылдау) -мектепте оқуға дайындау
5 слайд
Бастауыш мектептің мақсаты:
-қабілеттерін, ойлауын дамыту;
-ерік, жігер сезімін дамыту.
5 слайд
Бастауыш мектептің мақсаты: -қабілеттерін, ойлауын дамыту; -ерік, жігер сезімін дамыту.
6 слайд
Екі ұйым арасындағы әрекет:
Мектеп пен мектепке дейінгі мекемедегі сабақтарды
салыстыра отыра келесі ұқсастықтарды атап айтуға болады:
Бір маңыздылық: балалардың танымдық әрекетін басқару,
білім және білікпен қаруландыру бірмезетте жан-жақты
тәрбиелеу. Оқыту мектепте де, мектепке дейінгі мекемеде де
бағдарлама бойынша өткізіледі. Айқын және қатаң
ұйымдастыру: әрқашан, әр уақытта нақты сабақ кестесі, әр
баланы оқыту міндеті, педагогтың барлық балалармен
ұжымдық жұмыс жүргізуі.
6 слайд
Екі ұйым арасындағы әрекет: Мектеп пен мектепке дейінгі мекемедегі сабақтарды салыстыра отыра келесі ұқсастықтарды атап айтуға болады: Бір маңыздылық: балалардың танымдық әрекетін басқару, білім және білікпен қаруландыру бірмезетте жан-жақты тәрбиелеу. Оқыту мектепте де, мектепке дейінгі мекемеде де бағдарлама бойынша өткізіледі. Айқын және қатаң ұйымдастыру: әрқашан, әр уақытта нақты сабақ кестесі, әр баланы оқыту міндеті, педагогтың барлық балалармен ұжымдық жұмыс жүргізуі.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Say name / Check
my beat/
piu – piu The jelly
fish Hidden
words Дуэль Prepositions
Daily
routines.
8 слайд
Say name / Check my beat/ piu – piu The jelly fish Hidden words Дуэль Prepositions Daily routines.