Ағылшын тілі сабағында электрондық оқулықты қолдану – тұлға дайындау кепілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
« Біз бүкіл еліміз бойынша әлемдік
стандарттар деңгейінде сапалы
білім беру қызметін көрсетуге қол
жеткізуіміз керек »
Н.Ә.Назарбаев « Біз бүкіл еліміз бойынша әлемдік
стандарттар деңгейінде сапалы
білім беру қызметін көрсетуге қол
жеткізуіміз керек »
Н.Ә.Назарбаев
2 слайд
« Біз бүкіл еліміз бойынша әлемдік стандарттар деңгейінде сапалы білім беру қызметін көрсетуге қол жеткізуіміз керек » Н.Ә.Назарбаев « Біз бүкіл еліміз бойынша әлемдік стандарттар деңгейінде сапалы білім беру қызметін көрсетуге қол жеткізуіміз керек » Н.Ә.Назарбаев
3 слайд
Электрондық оқулық дегеніміз – білім
берудің компьютерлік технологиясын
кеңінен пайдалануға негізделген
электрондық оқып-үйренудің
мультимедиялық оқулығы.
Электрондық оқулық пен оқытудың
негізгі мақсаты: «Оқыту процесін үздіксіз
және толық деңгейін бақылау, сонымен
қатар ақпараттық ізденіс қабілетін
дамыту.»
Электронды оқулық – бұл дидактикалық
әдiс - тәсiлдер мен ақпараттық технологияны
қолдануға негiзделген түбегейлi жүйе.
3 слайд
Электрондық оқулық дегеніміз – білім берудің компьютерлік технологиясын кеңінен пайдалануға негізделген электрондық оқып-үйренудің мультимедиялық оқулығы. Электрондық оқулық пен оқытудың негізгі мақсаты: «Оқыту процесін үздіксіз және толық деңгейін бақылау, сонымен қатар ақпараттық ізденіс қабілетін дамыту.» Электронды оқулық – бұл дидактикалық әдiс - тәсiлдер мен ақпараттық технологияны қолдануға негiзделген түбегейлi жүйе.
4 слайд
Тиімді жақтары
Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп
отырмайды.
Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информатика негіздерінен кез
келген мәліметті алып, оқып үйренуіне болады.
Тақырыптың үлкен, қиын бөліктерін өткенде қосымша
бейнехабар, клиптер, аудиохабарларды пайдаланады.
Таңдап алған хабарды көшіруге мүмкіндік бар.
Сарамандық жұмыстар жылдам түсіндіріледі.
Бағдарламаны меңгеруге арналған тест сұрақтармен
қамтамасыз етілген.
Көрнекілік құралдарға деген мұқтаждықты азайтады.
Мүғалім әр оқушымен дербес жеке жұмыс жүргізуіне мүмкіндік
туғызады.
Оқушының ой өрісін, дүниетанымын кеңейтуге, тану үрдісіне
ықпал етеді.
Зерттеушілік қабілеті бар тұлға қалыптасады.
Өзіндік даярлаудағы тиімділігі жоғары
4 слайд
Тиімді жақтары Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп отырмайды. Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информатика негіздерінен кез келген мәліметті алып, оқып үйренуіне болады. Тақырыптың үлкен, қиын бөліктерін өткенде қосымша бейнехабар, клиптер, аудиохабарларды пайдаланады. Таңдап алған хабарды көшіруге мүмкіндік бар. Сарамандық жұмыстар жылдам түсіндіріледі. Бағдарламаны меңгеруге арналған тест сұрақтармен қамтамасыз етілген. Көрнекілік құралдарға деген мұқтаждықты азайтады. Мүғалім әр оқушымен дербес жеке жұмыс жүргізуіне мүмкіндік туғызады. Оқушының ой өрісін, дүниетанымын кеңейтуге, тану үрдісіне ықпал етеді. Зерттеушілік қабілеті бар тұлға қалыптасады. Өзіндік даярлаудағы тиімділігі жоғары
5 слайд
Электронды оқулықтар оқушылардың
- бiлiм деңгейiн тереңдетуге;
- ауызекi тiлде сөйлей бiлу дағдыларын
қалыптастыруға;
- өз бетiнше iздену қабiлетiн қалыптастыру-
ға;
- ойларын дамытуға;
- оқушылардың сөздiк қорының
молаюына;
- тiлдi үйренуге деген ынтасы мен
қызығушылығының артуына;
- сабақта өзiн еркiн ұстап, өз мүмкiншiлiгiн
кеңiнен пайдалана алуына;
- өз iсiне талдау жасай алуға көптен-көп
көмегiн тигiзедi.
5 слайд
Электронды оқулықтар оқушылардың - бiлiм деңгейiн тереңдетуге; - ауызекi тiлде сөйлей бiлу дағдыларын қалыптастыруға; - өз бетiнше iздену қабiлетiн қалыптастыру- ға; - ойларын дамытуға; - оқушылардың сөздiк қорының молаюына; - тiлдi үйренуге деген ынтасы мен қызығушылығының артуына; - сабақта өзiн еркiн ұстап, өз мүмкiншiлiгiн кеңiнен пайдалана алуына; - өз iсiне талдау жасай алуға көптен-көп көмегiн тигiзедi.
6 слайд
Электронды оқулық үш вариантта жасалған: компьютерлік интернет
желісі арқылы және аудиторияда оқыту процесі кезінде қолдану үшін.
Ол заман талабына сай, компьютер арқылы оқыту құралы
талаптарына сай. Біріншіден, заманға сай мультимедиялық
ақпараттарды алу жолдарын (амалдарын) кіргізу мүмкіндігін кіргізеді,
оқыту бағдарламасы ретінде. Екіншіден, білімді тексеру үшін
интерактивті құралдарды кіргізу мүмкіндіктері, сонымен қатар, өзін-
өзі тексеру мүмкіндігі және үшіншіден, қазіргі кезде оқулықтардың
жетіспеуін байланысты электронды түрін дискетаға түсіріп, үй
жағдайында компьютерде қолдануға болады. Егер де оқулықты
серверге қойса, онда оның қоланылуына шек қойылмайды.
Соңғы жылдары жаңа ақпараттық технологияларды қолдану туралы
жиі сөз болып жүр. Бұл жаңа техникалық құралдар ғана емес, сонымен
қатар, оқытудың жаңа формалары мен әдістері, оқыту процесіне
жаңаша қарау.
Шетел тіліне оқытудың негізгі мақсаты: студенттердің
коммуникативті мәдениетін қалыптастыру мен дамыту, шетел
тілінде іс-жүзінде сөйлеуге үйрету.
6 слайд
Электронды оқулық үш вариантта жасалған: компьютерлік интернет желісі арқылы және аудиторияда оқыту процесі кезінде қолдану үшін. Ол заман талабына сай, компьютер арқылы оқыту құралы талаптарына сай. Біріншіден, заманға сай мультимедиялық ақпараттарды алу жолдарын (амалдарын) кіргізу мүмкіндігін кіргізеді, оқыту бағдарламасы ретінде. Екіншіден, білімді тексеру үшін интерактивті құралдарды кіргізу мүмкіндіктері, сонымен қатар, өзін- өзі тексеру мүмкіндігі және үшіншіден, қазіргі кезде оқулықтардың жетіспеуін байланысты электронды түрін дискетаға түсіріп, үй жағдайында компьютерде қолдануға болады. Егер де оқулықты серверге қойса, онда оның қоланылуына шек қойылмайды. Соңғы жылдары жаңа ақпараттық технологияларды қолдану туралы жиі сөз болып жүр. Бұл жаңа техникалық құралдар ғана емес, сонымен қатар, оқытудың жаңа формалары мен әдістері, оқыту процесіне жаңаша қарау. Шетел тіліне оқытудың негізгі мақсаты: студенттердің коммуникативті мәдениетін қалыптастыру мен дамыту, шетел тілінде іс-жүзінде сөйлеуге үйрету.
7 слайд
Оқушыға
ұсыныстар
лекцияБақылауға ену
талдау - Курсты автоматты түрде
қалыптастыру;
- Оқытушының курс
құрамын түзетуi оқытушы
жоқ
Ия
жоқ ия
жоқ практикалекция Лаб.жұмыс бақылау
практикалекция Лаб.жұмыс бақылау
практикалекция Қорытынды бақылау Оқытушының
бақылау мен тест
жұмыстарының
қорытындысын
тексеруi
Оқушыға
ұсыныстарЭО ортасында жұмыс жасау құрылымы
7 слайд
Оқушыға ұсыныстар лекцияБақылауға ену талдау - Курсты автоматты түрде қалыптастыру; - Оқытушының курс құрамын түзетуi оқытушы жоқ Ия жоқ ия жоқ практикалекция Лаб.жұмыс бақылау практикалекция Лаб.жұмыс бақылау практикалекция Қорытынды бақылау Оқытушының бақылау мен тест жұмыстарының қорытындысын тексеруi Оқушыға ұсыныстарЭО ортасында жұмыс жасау құрылымы
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Сонымен ағылшын тілі сабақтарында электрондық оқулықты Сонымен ағылшын тілі сабақтарында электрондық оқулықты
пайдаланудың маңызы зорпайдаланудың маңызы зор
. .
Электрондық оқу құралыЭлектрондық оқу құралы
--
бұл оқу курсының бұл оқу курсының
ең маңызды бөлімдерінең маңызды бөлімдерін
, ,
сонымен бірге есептер жинағысонымен бірге есептер жинағы
, ,
анықтамаларанықтамалар
, ,
энциклопедияларэнциклопедиялар
, ,
карталаркарталар
, ,
атластаратластар
, ,
оқу эксперименттерін жүргізу оқу эксперименттерін жүргізу
нұсқауларынұсқаулары
, ,
практикумға және тпрактикумға және т
..
б білім беруді басқаратын мемлекеттік б білім беруді басқаратын мемлекеттік
органдар тағайындаған арнайы статусы бар берілген түрдегі баспаларды органдар тағайындаған арнайы статусы бар берілген түрдегі баспаларды
қамтитын электрондық оқу басылымықамтитын электрондық оқу басылымы
. .
Оқу процесінде оқытудың Оқу процесінде оқытудың
ақпараттықақпараттық
– –
коммуникациялық технологияларын тиімді пайдалану және коммуникациялық технологияларын тиімді пайдалану және
қолдану айтарлықтай оң тәжірибе беріп отырқолдану айтарлықтай оң тәжірибе беріп отыр
. .
Атап айтсақАтап айтсақ
, ,
оқушылардың өз бетімен ізденісіоқушылардың өз бетімен ізденісі
,,
пәнге деген қызығушылығын пәнге деген қызығушылығын
арттырыпарттырып
, ,
шығармашылығын дамытуғашығармашылығын дамытуға
, ,
оқу қызметінің мәдениеті оқу қызметінің мәдениеті
қалыптастыруғақалыптастыруға
, ,
дербес жұмыстарын ұйымдастыруға өте маңыздыдербес жұмыстарын ұйымдастыруға өте маңызды
..
10 слайд
Сонымен ағылшын тілі сабақтарында электрондық оқулықты Сонымен ағылшын тілі сабақтарында электрондық оқулықты пайдаланудың маңызы зорпайдаланудың маңызы зор . . Электрондық оқу құралыЭлектрондық оқу құралы -- бұл оқу курсының бұл оқу курсының ең маңызды бөлімдерінең маңызды бөлімдерін , , сонымен бірге есептер жинағысонымен бірге есептер жинағы , , анықтамаларанықтамалар , , энциклопедияларэнциклопедиялар , , карталаркарталар , , атластаратластар , , оқу эксперименттерін жүргізу оқу эксперименттерін жүргізу нұсқауларынұсқаулары , , практикумға және тпрактикумға және т .. б білім беруді басқаратын мемлекеттік б білім беруді басқаратын мемлекеттік органдар тағайындаған арнайы статусы бар берілген түрдегі баспаларды органдар тағайындаған арнайы статусы бар берілген түрдегі баспаларды қамтитын электрондық оқу басылымықамтитын электрондық оқу басылымы . . Оқу процесінде оқытудың Оқу процесінде оқытудың ақпараттықақпараттық – – коммуникациялық технологияларын тиімді пайдалану және коммуникациялық технологияларын тиімді пайдалану және қолдану айтарлықтай оң тәжірибе беріп отырқолдану айтарлықтай оң тәжірибе беріп отыр . . Атап айтсақАтап айтсақ , , оқушылардың өз бетімен ізденісіоқушылардың өз бетімен ізденісі ,, пәнге деген қызығушылығын пәнге деген қызығушылығын арттырыпарттырып , , шығармашылығын дамытуғашығармашылығын дамытуға , , оқу қызметінің мәдениеті оқу қызметінің мәдениеті қалыптастыруғақалыптастыруға , , дербес жұмыстарын ұйымдастыруға өте маңыздыдербес жұмыстарын ұйымдастыруға өте маңызды ..
11 слайд
Қазіргі кезде белгілі бір білім көлемімен Қазіргі кезде белгілі бір білім көлемімен
қамтамасыз ету жеткіліксіз. Оқушыны білім қамтамасыз ету жеткіліксіз. Оқушыны білім
алуға, оқуға, үйретуге көп мән берілуі алуға, оқуға, үйретуге көп мән берілуі
тиіс.Оқушыларды кәсіптік білім алуымен қатар тиіс.Оқушыларды кәсіптік білім алуымен қатар
шешендік шеберлігі мен баяндау жүйелілігі шешендік шеберлігі мен баяндау жүйелілігі
қалыптасқан, өз пікірін ашық білдіретін саналы қалыптасқан, өз пікірін ашық білдіретін саналы
ұрпақ етіп тәрбиелеп, өұрпақ етіп тәрбиелеп, ө
ркениет көшінен қалмайркениет көшінен қалмай
, ,
соған сәйкес қадам жасауғасоған сәйкес қадам жасауға
, ,
толыққанды білім толыққанды білім
алуға қол жеткізуге үлесімізді қосуымызалуға қол жеткізуге үлесімізді қосуымыз
керек керек
..
11 слайд
Қазіргі кезде белгілі бір білім көлемімен Қазіргі кезде белгілі бір білім көлемімен қамтамасыз ету жеткіліксіз. Оқушыны білім қамтамасыз ету жеткіліксіз. Оқушыны білім алуға, оқуға, үйретуге көп мән берілуі алуға, оқуға, үйретуге көп мән берілуі тиіс.Оқушыларды кәсіптік білім алуымен қатар тиіс.Оқушыларды кәсіптік білім алуымен қатар шешендік шеберлігі мен баяндау жүйелілігі шешендік шеберлігі мен баяндау жүйелілігі қалыптасқан, өз пікірін ашық білдіретін саналы қалыптасқан, өз пікірін ашық білдіретін саналы ұрпақ етіп тәрбиелеп, өұрпақ етіп тәрбиелеп, ө ркениет көшінен қалмайркениет көшінен қалмай , , соған сәйкес қадам жасауғасоған сәйкес қадам жасауға , , толыққанды білім толыққанды білім алуға қол жеткізуге үлесімізді қосуымызалуға қол жеткізуге үлесімізді қосуымыз керек керек ..
12 слайд
НазарларыңызғаНазарларыңызға
рақмет!рақмет!
12 слайд
НазарларыңызғаНазарларыңызға рақмет!рақмет!