Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын пайдалану және қызығушылығын арттыру.




1 слайд
Шет тілдерін үйрену, әсіресе ағылшын
тілі қазіргі – заманның қажеттілігі.
Н.Ә. Назарбаев.
Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын
пайдалану және қызығушылығын арттыру.
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі:
Сансызбаева Надежда Дайрабаевна.
1 слайд
Шет тілдерін үйрену, әсіресе ағылшын тілі қазіргі – заманның қажеттілігі. Н.Ә. Назарбаев. Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын пайдалану және қызығушылығын арттыру. Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Сансызбаева Надежда Дайрабаевна.

2 слайд
Жоспары:
1
2
3
Тіл дамытуда атқарылатын жұмыстың ең
негізгі түрі – сөздік жұмысын жүргізу
Пәнге деген қызығушылықты арттыруда
ең көп қолданылатын тиімді тәсіл
сабақты ойын түрінде өткізу
Коммуникативті сөйлеу біліктілігін
дамыту мақсатында сабақ үдерісінде ойын
түрлерін, коммуникативті ойындарды
қолдану
2 слайд
Жоспары: 1 2 3 Тіл дамытуда атқарылатын жұмыстың ең негізгі түрі – сөздік жұмысын жүргізу Пәнге деген қызығушылықты арттыруда ең көп қолданылатын тиімді тәсіл сабақты ойын түрінде өткізу Коммуникативті сөйлеу біліктілігін дамыту мақсатында сабақ үдерісінде ойын түрлерін, коммуникативті ойындарды қолдану

3 слайд
Ағылшын тілін оқытуда ойын
түрлерін мынадай мақсатта
қолдану тиімді
4
1
2
3
5
Алфавитті дұрыс меңгерту
Орфографияны дұрыс оқыту
Дұрыс оқу дағдысын қалыптастыру
Лексиканы меңгерту
Оқушылардың ойын дамыту, дұрыс
жазу, дұрыс айту,дұрыс білу дағдысын
қалыптастыру.
3 слайд
Ағылшын тілін оқытуда ойын түрлерін мынадай мақсатта қолдану тиімді 4 1 2 3 5 Алфавитті дұрыс меңгерту Орфографияны дұрыс оқыту Дұрыс оқу дағдысын қалыптастыру Лексиканы меңгерту Оқушылардың ойын дамыту, дұрыс жазу, дұрыс айту,дұрыс білу дағдысын қалыптастыру.

4 слайд
Оқушыларды шетел тілінде сөйлеуге
қарым-қатынас жасауға шет тілін
әрбір мұғалім өз сабақтарында
жаттығудың бір түрі ретінде
ойындарды қолданылып,сабақты
қызықты өтуге, оқушылардың тілге
деген қызығушылығын арттыруға
білім деңгейін тексеру құралы ретінде
пайдалануға болады.
4 слайд
Оқушыларды шетел тілінде сөйлеуге қарым-қатынас жасауға шет тілін әрбір мұғалім өз сабақтарында жаттығудың бір түрі ретінде ойындарды қолданылып,сабақты қызықты өтуге, оқушылардың тілге деген қызығушылығын арттыруға білім деңгейін тексеру құралы ретінде пайдалануға болады.

5 слайд
Міндеті - баланың
қызығушылығын
ояту, белсенділігін
арттыру.
5 слайд
Міндеті - баланың қызығушылығын ояту, белсенділігін арттыру.

6 слайд
Елбасымыз өз жолдауында
үш тілді меңгеру
қазақстандықтардың
өздері үшін міндетті шарт
екендігі 2020 жылға қарай
ағылшын тілін меңгерген
халықтың үлесі кем
дегенде 20 пайызды
құрауы қажет екендігін
атап өтті. Қазіргі кезде
мектептерде ағылшын тілін
меңгеруге аса көңіл
бөлінген
6 слайд
Елбасымыз өз жолдауында үш тілді меңгеру қазақстандықтардың өздері үшін міндетті шарт екендігі 2020 жылға қарай ағылшын тілін меңгерген халықтың үлесі кем дегенде 20 пайызды құрауы қажет екендігін атап өтті. Қазіргі кезде мектептерде ағылшын тілін меңгеруге аса көңіл бөлінген

7 слайд
ХХI ғасыр жаңа технологиялар ғасыры.
Сондықтан қазіргі күні шетел тілін
жылдам әрі тиімді үйреніп алуға болады.
Тіл дамытуда атқарылатын жұмыстың ең
негізгі түрі – сөздік жұмысын жүргізу Тіл
үйрету дегеніміз- кез келген сөзді құрғақ
жаттап алу емес, жаңа сөздің мағанасын
түсініп, саналы түрде есте сақтау,жаттау,
ауызша, жазбаша сөздерді дұрыс
қолдана білу
7 слайд
ХХI ғасыр жаңа технологиялар ғасыры. Сондықтан қазіргі күні шетел тілін жылдам әрі тиімді үйреніп алуға болады. Тіл дамытуда атқарылатын жұмыстың ең негізгі түрі – сөздік жұмысын жүргізу Тіл үйрету дегеніміз- кез келген сөзді құрғақ жаттап алу емес, жаңа сөздің мағанасын түсініп, саналы түрде есте сақтау,жаттау, ауызша, жазбаша сөздерді дұрыс қолдана білу

8 слайд
Оқушыларға жаңа сөздерді үйретуде төмендегідей
әдістемелік талаптар ескерілу тиіс.
Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру.
Сөздердің мағынасын түсініп есте сақтаумен
бірге , дұрыс айтып үйренудің мәні зор.
Заттың өзін көрсету арқылы меңгерту. Затты
нақты көрсеткенде оқушының көру қабілеті
арқылы сөздің мағынасын түсініп , есте сақтау
мүмкіндігі артады.
Жаңа сөзді аудару арқылы меңгерту.Жаңа
сөздерді оқушылардың ана тіліне аудару сөздің
дәл мағынасын ашатын бірден –бір тәсіл деуге
болады.
Сабақты ойын түрінде өткізу.
Сабақта техникалық құралдарды тиімді қолдану.
8 слайд
Оқушыларға жаңа сөздерді үйретуде төмендегідей әдістемелік талаптар ескерілу тиіс. Жаңа сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру. Сөздердің мағынасын түсініп есте сақтаумен бірге , дұрыс айтып үйренудің мәні зор. Заттың өзін көрсету арқылы меңгерту. Затты нақты көрсеткенде оқушының көру қабілеті арқылы сөздің мағынасын түсініп , есте сақтау мүмкіндігі артады. Жаңа сөзді аудару арқылы меңгерту.Жаңа сөздерді оқушылардың ана тіліне аудару сөздің дәл мағынасын ашатын бірден –бір тәсіл деуге болады. Сабақты ойын түрінде өткізу. Сабақта техникалық құралдарды тиімді қолдану.

9 слайд
Ойынға қойылатын әдістемелік талаптар:
Ойынның мақсаты нақты және керекті
көрнекіліктер мен материалдар күн ілгері
дайындалып, оңтайлы жерге қою.
Ойынға кірісер алдында оның жүргізулі тәртібін
оқушыларға әбден түсіндіру.
Ойынға сыныптағы оқушылардың түгел қатысуын
қамтамасыз ету.
Ойын үстінде шешім қабылдай білуіне , ойлана
білуіне жетелеу.
Ойын түрлерін бағдарламаға сай іріктеп алу.
Ойынды баланың жас ерекшелігіне қарай
түрлендіріп пайдалану.
Қарапайым ойыннан қиын ойынға көшу.
Міндетті түрде ойынның қорытындысын
жариялау қажет.
Дидактикалық ойындар.
Қозғалыс
ойындары.
Сергіту.
9 слайд
Ойынға қойылатын әдістемелік талаптар: Ойынның мақсаты нақты және керекті көрнекіліктер мен материалдар күн ілгері дайындалып, оңтайлы жерге қою. Ойынға кірісер алдында оның жүргізулі тәртібін оқушыларға әбден түсіндіру. Ойынға сыныптағы оқушылардың түгел қатысуын қамтамасыз ету. Ойын үстінде шешім қабылдай білуіне , ойлана білуіне жетелеу. Ойын түрлерін бағдарламаға сай іріктеп алу. Ойынды баланың жас ерекшелігіне қарай түрлендіріп пайдалану. Қарапайым ойыннан қиын ойынға көшу. Міндетті түрде ойынның қорытындысын жариялау қажет. Дидактикалық ойындар. Қозғалыс ойындары. Сергіту.

10 слайд
Іскерлік ойындар
Интеллектуалдық ойындар
Ағылшын тілі пәнінде рольдік
ойындарды қолдану
10 слайд
Іскерлік ойындар Интеллектуалдық ойындар Ағылшын тілі пәнінде рольдік ойындарды қолдану

11 слайд
Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев
айтқандай «Еліміздің ертеңі бүгінгі
жас ұрпақтың қолында , ал жас
ұрпақтың тағдыры ұстаздардың
қолында». Сондықтан біз ұстаздар
ХХI ғасырдың біздің алдымызға
қойып отырған барлық
талаптарына сай болып , үздіксіз
білімімізді көтеріп отыруымыз
қажет.
11 слайд
Елбасымыз Н.Ә. Назарбаев айтқандай «Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында , ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында». Сондықтан біз ұстаздар ХХI ғасырдың біздің алдымызға қойып отырған барлық талаптарына сай болып , үздіксіз білімімізді көтеріп отыруымыз қажет.

12 слайд
Ойын – оқытуда жаңа технологияның маңызды бөлігі болып
табылады. «Ойын» ұғымына түсініктеме берсек – бұл адамның
мінез- құлқын өзі басқарумен анықталатын қоғамдық тәжірибені
қалыптастыруға арналған жағдаяттар негізінде іс-әрекеттің бір түрі.
12 слайд
Ойын – оқытуда жаңа технологияның маңызды бөлігі болып табылады. «Ойын» ұғымына түсініктеме берсек – бұл адамның мінез- құлқын өзі басқарумен анықталатын қоғамдық тәжірибені қалыптастыруға арналған жағдаяттар негізінде іс-әрекеттің бір түрі.

13 слайд
Ойын әрекеті
мынадай
қызметтерді
атқарады:
Коммуника
тивтік
немесе
қарым-
қатынастық
Ойын -сауық
Диагностикалық
(ойын
барысында өзін-
өзі тануы)
Коррекциялық
(өзін-өзі
түзетуі)
Әлеуметтендіру
13 слайд
Ойын әрекеті мынадай қызметтерді атқарады: Коммуника тивтік немесе қарым- қатынастық Ойын -сауық Диагностикалық (ойын барысында өзін- өзі тануы) Коррекциялық (өзін-өзі түзетуі) Әлеуметтендіру

14 слайд
Қазіргі уақыттағы сабақ үдерісінде қойылып отырған
талаптардың бірі - оқушылардың коммуникативті
сөйлеу біліктілігін дамыту мақсатында сабақ үдерісінде
ойын түрлерін, коммуникативті ойындарды қолдану.
14 слайд
Қазіргі уақыттағы сабақ үдерісінде қойылып отырған талаптардың бірі - оқушылардың коммуникативті сөйлеу біліктілігін дамыту мақсатында сабақ үдерісінде ойын түрлерін, коммуникативті ойындарды қолдану.

15 слайд
Interviewing an interesting
person.
Бір оқушы танымал атақты адамның
(саясат қайраткері, әнші, актер,
спортшы, т.б) ролін ойнайды.
Сыныптастары әртүрлі сұрақтар қоя
отырып, оның кім екендігін табуы тиіс.
Сұрақтар былай болуы мүмкін:
What's your hobby? What kind of meal/
sport/clothes/ do you like? Are you a
man or a woman? Are you married or a
single? т.б.
15 слайд
Interviewing an interesting person. Бір оқушы танымал атақты адамның (саясат қайраткері, әнші, актер, спортшы, т.б) ролін ойнайды. Сыныптастары әртүрлі сұрақтар қоя отырып, оның кім екендігін табуы тиіс. Сұрақтар былай болуы мүмкін: What's your hobby? What kind of meal/ sport/clothes/ do you like? Are you a man or a woman? Are you married or a single? т.б.

16 слайд
Мына төмендегі сұрақтарды пайдалана
отырып, оқушылардың сүйікті заттары,
әрекеттері туралы айтыңыздар деп сұрақ
арқылы ойынатуға болады.
oWHAT IS YOUR FAVOURITE TV SHOW? WHY?
oWHAT IS YOUR FAVOURITE MAGAZINE? WHY?
oWHAT IS YOUR FAVOURITE GIFT YOU HAVE
RECEIVED? WHY?
oWHAT IS YOUR FAVOURITE TIME OF THE DAY?
WHY?
oWHAT IS YOUR FAVOURITE DAY OF THE WEEK?
WHY?
16 слайд
Мына төмендегі сұрақтарды пайдалана отырып, оқушылардың сүйікті заттары, әрекеттері туралы айтыңыздар деп сұрақ арқылы ойынатуға болады. oWHAT IS YOUR FAVOURITE TV SHOW? WHY? oWHAT IS YOUR FAVOURITE MAGAZINE? WHY? oWHAT IS YOUR FAVOURITE GIFT YOU HAVE RECEIVED? WHY? oWHAT IS YOUR FAVOURITE TIME OF THE DAY? WHY? oWHAT IS YOUR FAVOURITE DAY OF THE WEEK? WHY?

17 слайд
Грамматиканы үйреніп жатқан оқушыларды ойын
барысында бақылаған Бельгиялық бизнесмен “It
isn’t silly at all” - “Бұл мүлдем ақымақтық емес” деп
өзінің таң қалғандығын білдірген екен, сол сияқты
ойын процесі бір уақытта тиімді әрі қызықты болуы
мүмкін.Қытай даналығында: «Маған айтсаң, мен
ұмытып қаламын; маған көрсетсең, мен есімде
сақтаймын; ал өзіме әрекет жасауға мүмкіндік
берсен, мен үйренемін» деп айтылғандай, біз балаға
бір ақпаратты тек айтып қана қойсақ, ол ұмытып
кетуі мүмкін, көрсетсек есінде қалуы мүмкін, ал
ойын үрдісінде баланың өзіне жасауға мүмкіндік
берсек, бала өзі үйреніп кетуі әбден мүмкін.
Сонымен қатар, зерттеу барысында шетел
мектептерінде сабақ үдерісінде қолданылатын ойын
түрлері мен ойын әрекеттері, жаттығулар
оқушыларға беріліп, салыстырыла талданды.
17 слайд
Грамматиканы үйреніп жатқан оқушыларды ойын барысында бақылаған Бельгиялық бизнесмен “It isn’t silly at all” - “Бұл мүлдем ақымақтық емес” деп өзінің таң қалғандығын білдірген екен, сол сияқты ойын процесі бір уақытта тиімді әрі қызықты болуы мүмкін.Қытай даналығында: «Маған айтсаң, мен ұмытып қаламын; маған көрсетсең, мен есімде сақтаймын; ал өзіме әрекет жасауға мүмкіндік берсен, мен үйренемін» деп айтылғандай, біз балаға бір ақпаратты тек айтып қана қойсақ, ол ұмытып кетуі мүмкін, көрсетсек есінде қалуы мүмкін, ал ойын үрдісінде баланың өзіне жасауға мүмкіндік берсек, бала өзі үйреніп кетуі әбден мүмкін. Сонымен қатар, зерттеу барысында шетел мектептерінде сабақ үдерісінде қолданылатын ойын түрлері мен ойын әрекеттері, жаттығулар оқушыларға беріліп, салыстырыла талданды.

18 слайд
Шетелдік мектептердегі ойын әдістерінің жүргізілуі
өте еркін, яғни олар ойын барысында өздерін өте
еркін ұстайды, ролдік ойындарды да нағыз образға
шынайы түрде ене отырып орындайды, ал біздің
мектеп оқушыларының коммуникативтік
ойындарды қолдану барысында, өз ойларын
жеткілікті дәрежеде жеткізе алмауы, олардың
сөздерді айтуда қателесемін деген ойдың
туындауында, себебі қазақ мектебінің кейбір
балаларына ұялшақтық пен ұяңдық тән, олардың
бойында өзгелермен жылдам қарым-қатынасқа
түсу сияқты қасиеттер баяу. Міне, осы мәселені
шешу үшін, ағылшын тілі сабақтарында
оқушылардың коммуникативтік сөйлеу біліктілігін
қалыптастырып, дамытуда ойын әдісінің ролі өте
зор.
18 слайд
Шетелдік мектептердегі ойын әдістерінің жүргізілуі өте еркін, яғни олар ойын барысында өздерін өте еркін ұстайды, ролдік ойындарды да нағыз образға шынайы түрде ене отырып орындайды, ал біздің мектеп оқушыларының коммуникативтік ойындарды қолдану барысында, өз ойларын жеткілікті дәрежеде жеткізе алмауы, олардың сөздерді айтуда қателесемін деген ойдың туындауында, себебі қазақ мектебінің кейбір балаларына ұялшақтық пен ұяңдық тән, олардың бойында өзгелермен жылдам қарым-қатынасқа түсу сияқты қасиеттер баяу. Міне, осы мәселені шешу үшін, ағылшын тілі сабақтарында оқушылардың коммуникативтік сөйлеу біліктілігін қалыптастырып, дамытуда ойын әдісінің ролі өте зор.

19 слайд
Атақты американдық жазушы Е.
Градин
«You cannot effectively learn a
foreign language until you make a million
mistakes in that language.
So hurry up and
made your million mistakes» деп
айтқандай, кез-келген адам ағылшын
тілін сөйлеу әрекетінде миллиондаған
қателерді жіберу арқылы үйреніп,
шыңдалады.
19 слайд
Атақты американдық жазушы Е. Градин «You cannot effectively learn a foreign language until you make a million mistakes in that language. So hurry up and made your million mistakes» деп айтқандай, кез-келген адам ағылшын тілін сөйлеу әрекетінде миллиондаған қателерді жіберу арқылы үйреніп, шыңдалады.

20 слайд
Ағылшын тілі пәнінде
көбіне рольдік ойындар,
грамматикалық ойындар,
танымдық ойындар
қолданылады.
Ойын-оқу,
еңбек іс-әрекеттерімен
бірге
адамның өмір
сүруінің маңызды
бір
түрі.
20 слайд
Ағылшын тілі пәнінде көбіне рольдік ойындар, грамматикалық ойындар, танымдық ойындар қолданылады. Ойын-оқу, еңбек іс-әрекеттерімен бірге адамның өмір сүруінің маңызды бір түрі.

21 слайд
Қорыта келгенде, оқу үрдісінде
«ойын түрлерін пайдалану
біріншіден, оқушылардың
білімін
берік меңгерту құралы
болса, екіншіден балалардың
сабаққа деген қызығушылығын
көтеру болып табылады. Ойын
түрлерін пайдалану мынадай
нәтижеге жеткізеді.
21 слайд
Қорыта келгенде, оқу үрдісінде «ойын түрлерін пайдалану біріншіден, оқушылардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден балалардың сабаққа деген қызығушылығын көтеру болып табылады. Ойын түрлерін пайдалану мынадай нәтижеге жеткізеді.

22 слайд
Нәтиже:
1. Әр оқушының
шығармашылығы артады.
2. Жылдам жұмыс істеуге
дағдыланады
3. Оқушының жеке қабілеті
анықталады
4. Оқушы топ жаруға ұмтылады.
5. Оқушының ойлау қабілеті
дамиды
6. Әр оқушы өз деңгейінмен
бағаланады.
22 слайд
Нәтиже: 1. Әр оқушының шығармашылығы артады. 2. Жылдам жұмыс істеуге дағдыланады 3. Оқушының жеке қабілеті анықталады 4. Оқушы топ жаруға ұмтылады. 5. Оқушының ойлау қабілеті дамиды 6. Әр оқушы өз деңгейінмен бағаланады.

23 слайд
НАЗАР САЛЫП
ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
23 слайд
НАЗАР САЛЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!