Ағылшын тілі сабағында оқу сауаттылығын қолдану және бағалау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ
САУАТТЫЛЫҒЫН САБАҚТАРДА
ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ
БАҒАЛАУ
1 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН САБАҚТАРДА ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ
2 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
П едагогиклық
қызметтің
маңызды
бағыттары ретінде
оқуға үйрету
кезінде оқылған
мәтінді
балалардың түсіну
қабілеті;Оқу сауаттылығы – жазба мәтіндерді түсіну,өз мақсатына жету үшін оның
мазмұнын қолдану,қоғам өміріне белсенді қатысу үшін білімі мен
мүмкіншіліктерін дамыту қабілеті. Бұл кең ауқымды ұғым үш құрамдас
бөліктерден тұрады:
Пән мұғалімі
қызметінің
қолданбалы бағыты
ретінде қойылған
сұраққа толық
жауап беру кезінде
оқушыны мәтін
ақпаратын
қолдануға үйрету; Белсенді оқудың
басты
көрсеткіштерінің
бірі ретінде оқыға
туралы
мазмұндау;
2 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? П едагогиклық қызметтің маңызды бағыттары ретінде оқуға үйрету кезінде оқылған мәтінді балалардың түсіну қабілеті;Оқу сауаттылығы – жазба мәтіндерді түсіну,өз мақсатына жету үшін оның мазмұнын қолдану,қоғам өміріне белсенді қатысу үшін білімі мен мүмкіншіліктерін дамыту қабілеті. Бұл кең ауқымды ұғым үш құрамдас бөліктерден тұрады: Пән мұғалімі қызметінің қолданбалы бағыты ретінде қойылған сұраққа толық жауап беру кезінде оқушыны мәтін ақпаратын қолдануға үйрету; Белсенді оқудың басты көрсеткіштерінің бірі ретінде оқыға туралы мазмұндау;
3 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ
Ақпаратты табу:
•
мәтінді көзбен “жүгіртіп
өту;
•
оның негізгі бөліктерін
белгілеу;
•
іздеу аймағын қысқарту;
•
мәтіннің негізгі
бөліктерінің мәнін
тұжырымдау;
•
мәтінді ұғынғанын
көрсету; Мәтінді талдауы және
түсінуі:
•
мәтінде берілген ақпарат
бөліктерін біріктіру;
•
қорытындыларды
шығару;
•
мәтіннің негізгі идеясы
туралы қорытынды жасау;
•
мәтінді -өмірлік тәжірибе
мен байланыстыру, оның
сыни талдауын жасау; Рефлексия:
•
мәтінді түсіну және
ұғыну;
•
ақпаратты бағалау
және оның негізінде
болжам мен қорытынды
жасап, тұжырымдау
3 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ Ақпаратты табу: • мәтінді көзбен “жүгіртіп өту; • оның негізгі бөліктерін белгілеу; • іздеу аймағын қысқарту; • мәтіннің негізгі бөліктерінің мәнін тұжырымдау; • мәтінді ұғынғанын көрсету; Мәтінді талдауы және түсінуі: • мәтінде берілген ақпарат бөліктерін біріктіру; • қорытындыларды шығару; • мәтіннің негізгі идеясы туралы қорытынды жасау; • мәтінді -өмірлік тәжірибе мен байланыстыру, оның сыни талдауын жасау; Рефлексия: • мәтінді түсіну және ұғыну; • ақпаратты бағалау және оның негізінде болжам мен қорытынды жасап, тұжырымдау
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Reading skills:
•
Stimulate discussion….
•
Get key vocabulary out of
the way…
•
Read and answer the
questions…
•
Read and repeat…
•
True or false….
•
Summarize…
•
Quiz time…. •
GOOGLE forms
•
Jeopardy
•
Joyteka.com
•
British council.org Programs:
5 слайд
Reading skills: • Stimulate discussion…. • Get key vocabulary out of the way… • Read and answer the questions… • Read and repeat… • True or false…. • Summarize… • Quiz time…. • GOOGLE forms • Jeopardy • Joyteka.com • British council.org Programs:
6 слайд
Ағылшын тілі сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын жасау.
Ағылшын сабақ сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын
орындаудағы тиімді тұстары:
-
Оқушылар тапсырманы мұқият оқып, жауабын іздеуге дағдыланады;
-
Мұғалімнің бағалау кезіндегі уақыты жеңілдейді;
-
Оқушылардың білім сапасының өсімін бақылауға септігін тигізеді.
6 слайд
Ағылшын тілі сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын жасау. Ағылшын сабақ сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын орындаудағы тиімді тұстары: - Оқушылар тапсырманы мұқият оқып, жауабын іздеуге дағдыланады; - Мұғалімнің бағалау кезіндегі уақыты жеңілдейді; - Оқушылардың білім сапасының өсімін бақылауға септігін тигізеді.
7 слайд
Ағылшын тілі сабағында ойын түрінде jeopardy сайтында жасауға болады.
Тиімділігі:
- Топтық жұмыстарда жарыс түрінде ұйымдастырылса, оқушылардың
сабаққа деген қызығушылығын оятады;
-оқушылардың арасында бәсекелестік алаң жасап, білім, білік дағдыларын
қалыптастырады;
-ГРАММАТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ БІРІГІП ЖАСАУ АРҚЫЛЫ,
БІР-БІРІНЕ КӨМЕК БЕРІП, ТОЛЫҚТЫРЫП ОТЫРАДЫ.
7 слайд
Ағылшын тілі сабағында ойын түрінде jeopardy сайтында жасауға болады. Тиімділігі: - Топтық жұмыстарда жарыс түрінде ұйымдастырылса, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын оятады; -оқушылардың арасында бәсекелестік алаң жасап, білім, білік дағдыларын қалыптастырады; -ГРАММАТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ БІРІГІП ЖАСАУ АРҚЫЛЫ, БІР-БІРІНЕ КӨМЕК БЕРІП, ТОЛЫҚТЫРЫП ОТЫРАДЫ.
8 слайд
Joyteka платформасында видео арқылы мәтінмен жұмыс жасау
Тиімділігі:
Әр оқушының оқу уақытын тиімді пайдалануға;
Оқушылардың білім деңгейін анықтауға;
Білім сапасын арттыруға;
Барлық оқушыларды белсенді жұмысқа тартуға мүмкіндік береді.
8 слайд
Joyteka платформасында видео арқылы мәтінмен жұмыс жасау Тиімділігі: Әр оқушының оқу уақытын тиімді пайдалануға; Оқушылардың білім деңгейін анықтауға; Білім сапасын арттыруға; Барлық оқушыларды белсенді жұмысқа тартуға мүмкіндік береді.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
Short Summary of the story
Put the events in the order they
happened
1. Tolegen decided to go and meet
Kyz-Zhibek
2. Kyz-Zhibek and Tolegen met
and fell in love
3. Bekezhan decided to kill
Tolegen
4. Bekezhan and his friends killed
Tolegen
5. Kyz-Zhibek woke up from a
horrible dream
6. Bekezhan told Kyz-Zhibek that
Tolegen was dead
7. Kyz-Zhibek jumped off a cliff
and died
17 слайд
Short Summary of the story Put the events in the order they happened 1. Tolegen decided to go and meet Kyz-Zhibek 2. Kyz-Zhibek and Tolegen met and fell in love 3. Bekezhan decided to kill Tolegen 4. Bekezhan and his friends killed Tolegen 5. Kyz-Zhibek woke up from a horrible dream 6. Bekezhan told Kyz-Zhibek that Tolegen was dead 7. Kyz-Zhibek jumped off a cliff and died
18 слайд
Poster or Cluster
18 слайд
Poster or Cluster
19 слайд
Fishbone diagram
19 слайд
Fishbone diagram
20 слайд
-
шұғыл кері байланысты қамтамасыз етеді;
-
дәстүрлі оқулықта көп іздеуді қажет ететін тиісті ақпаратты
тез табуға көмектеседі;
-
бірнеше рет қарап шығу барысында уақытты анағұрлым
үнемдеуге мүмкіндік береді;
-
қысқа мәтіндермен қатар көрсетеді, әңгімелейді,
жобалайды, т.с.с. (мультимедиа-технологияның мүмкіндігі
мен артықшылығы тура осы жерде көрінеді);
-
әрбір оқушыға жеке, топтық жұмыс жасауға мүмкіндік
беріп, олардың өз бетінше білім алуын қамтамасыз етеді;
- белгілі бір бөлім мен оқу мақсаты бойынша білімді
тексеруге мүмкіндік туады.Цифрлық білім берудің нәтижесіде:
20 слайд
- шұғыл кері байланысты қамтамасыз етеді; - дәстүрлі оқулықта көп іздеуді қажет ететін тиісті ақпаратты тез табуға көмектеседі; - бірнеше рет қарап шығу барысында уақытты анағұрлым үнемдеуге мүмкіндік береді; - қысқа мәтіндермен қатар көрсетеді, әңгімелейді, жобалайды, т.с.с. (мультимедиа-технологияның мүмкіндігі мен артықшылығы тура осы жерде көрінеді); - әрбір оқушыға жеке, топтық жұмыс жасауға мүмкіндік беріп, олардың өз бетінше білім алуын қамтамасыз етеді; - белгілі бір бөлім мен оқу мақсаты бойынша білімді тексеруге мүмкіндік туады.Цифрлық білім берудің нәтижесіде: