Ағылшын тілі сабағында оқу сауаттылығын қолдану және бағалау
Ағылшын тілі сабағында оқу сауаттылығын қолдану және бағалау

#1 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ
САУАТТЫЛЫҒЫН САБАҚТАРДА
ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ
БАҒАЛАУ
1 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН САБАҚТАРДА ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ
#2 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?
П едагогиклық
қызметтің
маңызды
бағыттары ретінде
оқуға үйрету
кезінде оқылған
мәтінді
балалардың түсіну
қабілеті;Оқу сауаттылығы – жазба мәтіндерді түсіну,өз мақсатына жету үшін оның
мазмұнын қолдану,қоғам өміріне белсенді қатысу үшін білімі мен
мүмкіншіліктерін дамыту қабілеті. Бұл кең ауқымды ұғым үш құрамдас
бөліктерден тұрады:
Пән мұғалімі
қызметінің
қолданбалы бағыты
ретінде қойылған
сұраққа толық
жауап беру кезінде
оқушыны мәтін
ақпаратын
қолдануға үйрету; Белсенді оқудың
басты
көрсеткіштерінің
бірі ретінде оқыға
туралы
мазмұндау;
2 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? П едагогиклық қызметтің маңызды бағыттары ретінде оқуға үйрету кезінде оқылған мәтінді балалардың түсіну қабілеті;Оқу сауаттылығы – жазба мәтіндерді түсіну,өз мақсатына жету үшін оның мазмұнын қолдану,қоғам өміріне белсенді қатысу үшін білімі мен мүмкіншіліктерін дамыту қабілеті. Бұл кең ауқымды ұғым үш құрамдас бөліктерден тұрады: Пән мұғалімі қызметінің қолданбалы бағыты ретінде қойылған сұраққа толық жауап беру кезінде оқушыны мәтін ақпаратын қолдануға үйрету; Белсенді оқудың басты көрсеткіштерінің бірі ретінде оқыға туралы мазмұндау;
#3 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ
Ақпаратты табу:
•
мәтінді көзбен “жүгіртіп
өту;
•
оның негізгі бөліктерін
белгілеу;
•
іздеу аймағын қысқарту;
•
мәтіннің негізгі
бөліктерінің мәнін
тұжырымдау;
•
мәтінді ұғынғанын
көрсету; Мәтінді талдауы және
түсінуі:
•
мәтінде берілген ақпарат
бөліктерін біріктіру;
•
қорытындыларды
шығару;
•
мәтіннің негізгі идеясы
туралы қорытынды жасау;
•
мәтінді -өмірлік тәжірибе
мен байланыстыру, оның
сыни талдауын жасау; Рефлексия:
•
мәтінді түсіну және
ұғыну;
•
ақпаратты бағалау
және оның негізінде
болжам мен қорытынды
жасап, тұжырымдау
3 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ Ақпаратты табу: • мәтінді көзбен “жүгіртіп өту; • оның негізгі бөліктерін белгілеу; • іздеу аймағын қысқарту; • мәтіннің негізгі бөліктерінің мәнін тұжырымдау; • мәтінді ұғынғанын көрсету; Мәтінді талдауы және түсінуі: • мәтінде берілген ақпарат бөліктерін біріктіру; • қорытындыларды шығару; • мәтіннің негізгі идеясы туралы қорытынды жасау; • мәтінді -өмірлік тәжірибе мен байланыстыру, оның сыни талдауын жасау; Рефлексия: • мәтінді түсіну және ұғыну; • ақпаратты бағалау және оның негізінде болжам мен қорытынды жасап, тұжырымдау
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
Reading skills:
•
Stimulate discussion….
•
Get key vocabulary out of
the way…
•
Read and answer the
questions…
•
Read and repeat…
•
True or false….
•
Summarize…
•
Quiz time…. •
GOOGLE forms
•
Jeopardy
•
Joyteka.com
•
British council.org Programs:
5 слайд
Reading skills: • Stimulate discussion…. • Get key vocabulary out of the way… • Read and answer the questions… • Read and repeat… • True or false…. • Summarize… • Quiz time…. • GOOGLE forms • Jeopardy • Joyteka.com • British council.org Programs:
#6 слайд
Ағылшын тілі сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын жасау.
Ағылшын сабақ сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын
орындаудағы тиімді тұстары:
-
Оқушылар тапсырманы мұқият оқып, жауабын іздеуге дағдыланады;
-
Мұғалімнің бағалау кезіндегі уақыты жеңілдейді;
-
Оқушылардың білім сапасының өсімін бақылауға септігін тигізеді.
6 слайд
Ағылшын тілі сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын жасау. Ағылшын сабақ сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын орындаудағы тиімді тұстары: - Оқушылар тапсырманы мұқият оқып, жауабын іздеуге дағдыланады; - Мұғалімнің бағалау кезіндегі уақыты жеңілдейді; - Оқушылардың білім сапасының өсімін бақылауға септігін тигізеді.
#7 слайд
Ағылшын тілі сабағында ойын түрінде jeopardy сайтында жасауға болады.
Тиімділігі:
- Топтық жұмыстарда жарыс түрінде ұйымдастырылса, оқушылардың
сабаққа деген қызығушылығын оятады;
-оқушылардың арасында бәсекелестік алаң жасап, білім, білік дағдыларын
қалыптастырады;
-ГРАММАТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ БІРІГІП ЖАСАУ АРҚЫЛЫ,
БІР-БІРІНЕ КӨМЕК БЕРІП, ТОЛЫҚТЫРЫП ОТЫРАДЫ.
7 слайд
Ағылшын тілі сабағында ойын түрінде jeopardy сайтында жасауға болады. Тиімділігі: - Топтық жұмыстарда жарыс түрінде ұйымдастырылса, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын оятады; -оқушылардың арасында бәсекелестік алаң жасап, білім, білік дағдыларын қалыптастырады; -ГРАММАТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ БІРІГІП ЖАСАУ АРҚЫЛЫ, БІР-БІРІНЕ КӨМЕК БЕРІП, ТОЛЫҚТЫРЫП ОТЫРАДЫ.
#8 слайд
Joyteka платформасында видео арқылы мәтінмен жұмыс жасау
Тиімділігі:
Әр оқушының оқу уақытын тиімді пайдалануға;
Оқушылардың білім деңгейін анықтауға;
Білім сапасын арттыруға;
Барлық оқушыларды белсенді жұмысқа тартуға мүмкіндік береді.
8 слайд
Joyteka платформасында видео арқылы мәтінмен жұмыс жасау Тиімділігі: Әр оқушының оқу уақытын тиімді пайдалануға; Оқушылардың білім деңгейін анықтауға; Білім сапасын арттыруға; Барлық оқушыларды белсенді жұмысқа тартуға мүмкіндік береді.
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
10 слайд
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
13 слайд
#14 слайд
14 слайд
#15 слайд
15 слайд
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
Short Summary of the story
Put the events in the order they
happened
1. Tolegen decided to go and meet
Kyz-Zhibek
2. Kyz-Zhibek and Tolegen met
and fell in love
3. Bekezhan decided to kill
Tolegen
4. Bekezhan and his friends killed
Tolegen
5. Kyz-Zhibek woke up from a
horrible dream
6. Bekezhan told Kyz-Zhibek that
Tolegen was dead
7. Kyz-Zhibek jumped off a cliff
and died
17 слайд
Short Summary of the story Put the events in the order they happened 1. Tolegen decided to go and meet Kyz-Zhibek 2. Kyz-Zhibek and Tolegen met and fell in love 3. Bekezhan decided to kill Tolegen 4. Bekezhan and his friends killed Tolegen 5. Kyz-Zhibek woke up from a horrible dream 6. Bekezhan told Kyz-Zhibek that Tolegen was dead 7. Kyz-Zhibek jumped off a cliff and died
#18 слайд
Poster or Cluster
18 слайд
Poster or Cluster
#19 слайд
Fishbone diagram
19 слайд
Fishbone diagram
#20 слайд
-
шұғыл кері байланысты қамтамасыз етеді;
-
дәстүрлі оқулықта көп іздеуді қажет ететін тиісті ақпаратты
тез табуға көмектеседі;
-
бірнеше рет қарап шығу барысында уақытты анағұрлым
үнемдеуге мүмкіндік береді;
-
қысқа мәтіндермен қатар көрсетеді, әңгімелейді,
жобалайды, т.с.с. (мультимедиа-технологияның мүмкіндігі
мен артықшылығы тура осы жерде көрінеді);
-
әрбір оқушыға жеке, топтық жұмыс жасауға мүмкіндік
беріп, олардың өз бетінше білім алуын қамтамасыз етеді;
- белгілі бір бөлім мен оқу мақсаты бойынша білімді
тексеруге мүмкіндік туады.Цифрлық білім берудің нәтижесіде:
20 слайд
- шұғыл кері байланысты қамтамасыз етеді; - дәстүрлі оқулықта көп іздеуді қажет ететін тиісті ақпаратты тез табуға көмектеседі; - бірнеше рет қарап шығу барысында уақытты анағұрлым үнемдеуге мүмкіндік береді; - қысқа мәтіндермен қатар көрсетеді, әңгімелейді, жобалайды, т.с.с. (мультимедиа-технологияның мүмкіндігі мен артықшылығы тура осы жерде көрінеді); - әрбір оқушыға жеке, топтық жұмыс жасауға мүмкіндік беріп, олардың өз бетінше білім алуын қамтамасыз етеді; - белгілі бір бөлім мен оқу мақсаты бойынша білімді тексеруге мүмкіндік туады.Цифрлық білім берудің нәтижесіде:
шағым қалдыра аласыз













