Ағылшын тілі сабағында оқу сауаттылығын қолдану және бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ағылшын тілі сабағында оқу сауаттылығын қолдану және бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі сабағында оқу сауаттылығын қолдану және бағалау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН САБАҚТАРДА ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ

#1 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН САБАҚТАРДА ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ

1 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫН САБАҚТАРДА ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ

ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? П едагогиклық қызметтің маңызды бағыттары ретінде оқуға үйрету кезінде оқылған мәтінді бала

#2 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? П едагогиклық қызметтің маңызды бағыттары ретінде оқуға үйрету кезінде оқылған мәтінді балалардың түсіну қабілеті;Оқу сауаттылығы – жазба мәтіндерді түсіну,өз мақсатына жету үшін оның мазмұнын қолдану,қоғам өміріне белсенді қатысу үшін білімі мен мүмкіншіліктерін дамыту қабілеті. Бұл кең ауқымды ұғым үш құрамдас бөліктерден тұрады: Пән мұғалімі қызметінің қолданбалы бағыты ретінде қойылған сұраққа толық жауап беру кезінде оқушыны мәтін ақпаратын қолдануға үйрету; Белсенді оқудың басты көрсеткіштерінің бірі ретінде оқыға туралы мазмұндау;

2 слайд

ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? П едагогиклық қызметтің маңызды бағыттары ретінде оқуға үйрету кезінде оқылған мәтінді балалардың түсіну қабілеті;Оқу сауаттылығы – жазба мәтіндерді түсіну,өз мақсатына жету үшін оның мазмұнын қолдану,қоғам өміріне белсенді қатысу үшін білімі мен мүмкіншіліктерін дамыту қабілеті. Бұл кең ауқымды ұғым үш құрамдас бөліктерден тұрады: Пән мұғалімі қызметінің қолданбалы бағыты ретінде қойылған сұраққа толық жауап беру кезінде оқушыны мәтін ақпаратын қолдануға үйрету; Белсенді оқудың басты көрсеткіштерінің бірі ретінде оқыға туралы мазмұндау;

ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ Ақпаратты табу: • мәтінді көзбен “жүгіртіп өту; • оның негізгі бөліктерін белгілеу; • іздеу аймағын қысқарту;

#3 слайд
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ Ақпаратты табу: • мәтінді көзбен “жүгіртіп өту; • оның негізгі бөліктерін белгілеу; • іздеу аймағын қысқарту; • мәтіннің негізгі бөліктерінің мәнін тұжырымдау; • мәтінді ұғынғанын көрсету; Мәтінді талдауы және түсінуі: • мәтінде берілген ақпарат бөліктерін біріктіру; • қорытындыларды шығару; • мәтіннің негізгі идеясы туралы қорытынды жасау; • мәтінді -өмірлік тәжірибе мен байланыстыру, оның сыни талдауын жасау; Рефлексия: • мәтінді түсіну және ұғыну; • ақпаратты бағалау және оның негізінде болжам мен қорытынды жасап, тұжырымдау

3 слайд

ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ Ақпаратты табу: • мәтінді көзбен “жүгіртіп өту; • оның негізгі бөліктерін белгілеу; • іздеу аймағын қысқарту; • мәтіннің негізгі бөліктерінің мәнін тұжырымдау; • мәтінді ұғынғанын көрсету; Мәтінді талдауы және түсінуі: • мәтінде берілген ақпарат бөліктерін біріктіру; • қорытындыларды шығару; • мәтіннің негізгі идеясы туралы қорытынды жасау; • мәтінді -өмірлік тәжірибе мен байланыстыру, оның сыни талдауын жасау; Рефлексия: • мәтінді түсіну және ұғыну; • ақпаратты бағалау және оның негізінде болжам мен қорытынды жасап, тұжырымдау

#4 слайд

4 слайд

Reading skills: • Stimulate discussion…. • Get key vocabulary out of the way… • Read and answer the questions… • Read and repe

#5 слайд
Reading skills: • Stimulate discussion…. • Get key vocabulary out of the way… • Read and answer the questions… • Read and repeat… • True or false…. • Summarize… • Quiz time…. • GOOGLE forms • Jeopardy • Joyteka.com • British council.org Programs:

5 слайд

Reading skills: • Stimulate discussion…. • Get key vocabulary out of the way… • Read and answer the questions… • Read and repeat… • True or false…. • Summarize… • Quiz time…. • GOOGLE forms • Jeopardy • Joyteka.com • British council.org Programs:

Ағылшын тілі сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын жасау. Ағылшын сабақ сабағында Google disk арқылы тест тапсырма

#6 слайд
Ағылшын тілі сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын жасау. Ағылшын сабақ сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын орындаудағы тиімді тұстары: - Оқушылар тапсырманы мұқият оқып, жауабын іздеуге дағдыланады; - Мұғалімнің бағалау кезіндегі уақыты жеңілдейді; - Оқушылардың білім сапасының өсімін бақылауға септігін тигізеді.

6 слайд

Ағылшын тілі сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын жасау. Ағылшын сабақ сабағында Google disk арқылы тест тапсырмаларын орындаудағы тиімді тұстары: - Оқушылар тапсырманы мұқият оқып, жауабын іздеуге дағдыланады; - Мұғалімнің бағалау кезіндегі уақыты жеңілдейді; - Оқушылардың білім сапасының өсімін бақылауға септігін тигізеді.

Ағылшын тілі сабағында ойын түрінде jeopardy сайтында жасауға болады. Тиімділігі: - Топтық жұмыстарда жарыс түрінде ұйымдаст

#7 слайд
Ағылшын тілі сабағында ойын түрінде jeopardy сайтында жасауға болады. Тиімділігі: - Топтық жұмыстарда жарыс түрінде ұйымдастырылса, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын оятады; -оқушылардың арасында бәсекелестік алаң жасап, білім, білік дағдыларын қалыптастырады; -ГРАММАТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ БІРІГІП ЖАСАУ АРҚЫЛЫ, БІР-БІРІНЕ КӨМЕК БЕРІП, ТОЛЫҚТЫРЫП ОТЫРАДЫ.

7 слайд

Ағылшын тілі сабағында ойын түрінде jeopardy сайтында жасауға болады. Тиімділігі: - Топтық жұмыстарда жарыс түрінде ұйымдастырылса, оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын оятады; -оқушылардың арасында бәсекелестік алаң жасап, білім, білік дағдыларын қалыптастырады; -ГРАММАТИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ БІРІГІП ЖАСАУ АРҚЫЛЫ, БІР-БІРІНЕ КӨМЕК БЕРІП, ТОЛЫҚТЫРЫП ОТЫРАДЫ.

Joyteka платформасында видео арқылы мәтінмен жұмыс жасау Тиімділігі: Әр оқушының оқу уақытын тиімді пайдалануға; Оқушылардың б

#8 слайд
Joyteka платформасында видео арқылы мәтінмен жұмыс жасау Тиімділігі: Әр оқушының оқу уақытын тиімді пайдалануға; Оқушылардың білім деңгейін анықтауға; Білім сапасын арттыруға; Барлық оқушыларды белсенді жұмысқа тартуға мүмкіндік береді.

8 слайд

Joyteka платформасында видео арқылы мәтінмен жұмыс жасау Тиімділігі: Әр оқушының оқу уақытын тиімді пайдалануға; Оқушылардың білім деңгейін анықтауға; Білім сапасын арттыруға; Барлық оқушыларды белсенді жұмысқа тартуға мүмкіндік береді.

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

Short Summary of the story Put the events in the order they happened 1. Tolegen decided to go and meet Kyz-Zhibek 2. Kyz-Zhibe

#17 слайд
Short Summary of the story Put the events in the order they happened 1. Tolegen decided to go and meet Kyz-Zhibek 2. Kyz-Zhibek and Tolegen met and fell in love 3. Bekezhan decided to kill Tolegen 4. Bekezhan and his friends killed Tolegen 5. Kyz-Zhibek woke up from a horrible dream 6. Bekezhan told Kyz-Zhibek that Tolegen was dead 7. Kyz-Zhibek jumped off a cliff and died

17 слайд

Short Summary of the story Put the events in the order they happened 1. Tolegen decided to go and meet Kyz-Zhibek 2. Kyz-Zhibek and Tolegen met and fell in love 3. Bekezhan decided to kill Tolegen 4. Bekezhan and his friends killed Tolegen 5. Kyz-Zhibek woke up from a horrible dream 6. Bekezhan told Kyz-Zhibek that Tolegen was dead 7. Kyz-Zhibek jumped off a cliff and died

Poster or Cluster

#18 слайд
Poster or Cluster

18 слайд

Poster or Cluster

Fishbone diagram

#19 слайд
Fishbone diagram

19 слайд

Fishbone diagram

- шұғыл кері байланысты қамтамасыз етеді; - дәстүрлі оқулықта көп іздеуді қажет ететін тиісті ақпаратты тез табуға көмектеседі;

#20 слайд
- шұғыл кері байланысты қамтамасыз етеді; - дәстүрлі оқулықта көп іздеуді қажет ететін тиісті ақпаратты тез табуға көмектеседі; - бірнеше рет қарап шығу барысында уақытты анағұрлым үнемдеуге мүмкіндік береді; - қысқа мәтіндермен қатар көрсетеді, әңгімелейді, жобалайды, т.с.с. (мультимедиа-технологияның мүмкіндігі мен артықшылығы тура осы жерде көрінеді); - әрбір оқушыға жеке, топтық жұмыс жасауға мүмкіндік беріп, олардың өз бетінше білім алуын қамтамасыз етеді; - белгілі бір бөлім мен оқу мақсаты бойынша білімді тексеруге мүмкіндік туады.Цифрлық білім берудің нәтижесіде:

20 слайд

- шұғыл кері байланысты қамтамасыз етеді; - дәстүрлі оқулықта көп іздеуді қажет ететін тиісті ақпаратты тез табуға көмектеседі; - бірнеше рет қарап шығу барысында уақытты анағұрлым үнемдеуге мүмкіндік береді; - қысқа мәтіндермен қатар көрсетеді, әңгімелейді, жобалайды, т.с.с. (мультимедиа-технологияның мүмкіндігі мен артықшылығы тура осы жерде көрінеді); - әрбір оқушыға жеке, топтық жұмыс жасауға мүмкіндік беріп, олардың өз бетінше білім алуын қамтамасыз етеді; - белгілі бір бөлім мен оқу мақсаты бойынша білімді тексеруге мүмкіндік туады.Цифрлық білім берудің нәтижесіде:

Файл форматы:
pptx
30.01.2024
477
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі