Материалдар / Ағылшын тілін жасанды интеллект арқылы меңгеру ПЕД ИДЕЯ
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Ағылшын тілін жасанды интеллект арқылы меңгеру ПЕД ИДЕЯ

Материал туралы қысқаша түсінік
мақсаты-шет тілін оқытуда жасанды интеллектті қолдану алгоритмін әзірлеу
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ПЕД ИДЕЯ Ағылшын тілін жасанды интеллект арқылы меңгеру : Автор АқтайБ

1 слайд
ПЕД ИДЕЯ Ағылшын тілін жасанды интеллект арқылы меңгеру : Автор АқтайБ

1 слайд

ПЕД ИДЕЯ Ағылшын тілін жасанды интеллект арқылы меңгеру : Автор АқтайБ

МАҚСАТЫ: Жұмыс тақырыбының өзектілігі қазіргі уақытта білім беруде жасанды интеллектті енгізу мәселесі қазіргі әлемде сұранысқ

2 слайд
МАҚСАТЫ: Жұмыс тақырыбының өзектілігі қазіргі уақытта білім беруде жасанды интеллектті енгізу мәселесі қазіргі әлемде сұранысқа ие екендігімен анықталады, өйткені ол оқу процесіне байланысты көптеген мәселелерді шешеді. Шет тілдерін оқытуда жасанды интеллект технологияларын қолдану тақырыбы бүгінгі күні жеткілікті зерттелмеген. Осыған байланысты мен өз мектебімнің мысалында осы тақырыпты зерттеуді шештім және бұл менің зерттеуімнің жаңалығы.   Жобаның мақсаты-шет тілін оқытуда жасанды интеллектті қолдану алгоритмін әзірлеу (ағылшын тілінің мысалында).  

2 слайд

МАҚСАТЫ: Жұмыс тақырыбының өзектілігі қазіргі уақытта білім беруде жасанды интеллектті енгізу мәселесі қазіргі әлемде сұранысқа ие екендігімен анықталады, өйткені ол оқу процесіне байланысты көптеген мәселелерді шешеді. Шет тілдерін оқытуда жасанды интеллект технологияларын қолдану тақырыбы бүгінгі күні жеткілікті зерттелмеген. Осыған байланысты мен өз мектебімнің мысалында осы тақырыпты зерттеуді шештім және бұл менің зерттеуімнің жаңалығы.   Жобаның мақсаты-шет тілін оқытуда жасанды интеллектті қолдану алгоритмін әзірлеу (ағылшын тілінің мысалында).  

ЗЕРТТЕУ ПРАКТИКАСЫ Зерттеу нысаны онлайн оқыту болып табылады. Зерттеу пәні-онлайн оқытуда қолданылатын жасанды интеллект. Қ

3 слайд
ЗЕРТТЕУ ПРАКТИКАСЫ Зерттеу нысаны онлайн оқыту болып табылады. Зерттеу пәні-онлайн оқытуда қолданылатын жасанды интеллект.   Қойылған мақсат шеңберінде мынадай міндеттер айқындалды:   зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерді зерттеу; жасанды интеллект ұғымын және оның білім беру саласындағы орнын қарастырыңыз; білім беруде жасанды интеллект технологияларын қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау; жасанды интеллекттің әдістері мен құралдарын қарастырыңыз; Google Forms көмегімен білім алушылардың шет тілдерін үйрену үшін жасанды интеллект технологияларын пайдалануға қызығушылығы туралы сауалнама жүргізу; алынған нәтижелерді талдаңыз және қорытынды жасаңыз;

3 слайд

ЗЕРТТЕУ ПРАКТИКАСЫ Зерттеу нысаны онлайн оқыту болып табылады. Зерттеу пәні-онлайн оқытуда қолданылатын жасанды интеллект.   Қойылған мақсат шеңберінде мынадай міндеттер айқындалды:   зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерді зерттеу; жасанды интеллект ұғымын және оның білім беру саласындағы орнын қарастырыңыз; білім беруде жасанды интеллект технологияларын қолданудың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау; жасанды интеллекттің әдістері мен құралдарын қарастырыңыз; Google Forms көмегімен білім алушылардың шет тілдерін үйрену үшін жасанды интеллект технологияларын пайдалануға қызығушылығы туралы сауалнама жүргізу; алынған нәтижелерді талдаңыз және қорытынды жасаңыз;

НЕГІЗГІ БӨЛІМ Зерттеудің теориялық негізі білім беру саласында жасанды интеллектті қолдану тақырыбы бойынша отандық және шетел

4 слайд
НЕГІЗГІ БӨЛІМ Зерттеудің теориялық негізі білім беру саласында жасанды интеллектті қолдану тақырыбы бойынша отандық және шетелдік еңбектер, оқу құралдарынан алынған материалдар, Интернет желісінің электрондық ресурстары болды. Зерттеудің әдіснамалық негізі жіктеу, талдау, жалпылау, салыстыру, бәсекелестік талдау әдістері болды.   Зерттеу ағылшын тілі мен заманауи цифрлық технологияларды үйренуге құмар мектеп оқушылары үшін пайдалы және қызықты болуы мүмкін. Зерттеу нәтижелері материалды игеру қарқынын, түсіну дәрежесін және білім деңгейін ескере отырып, оқу процесін әр оқушының қажеттіліктеріне бейімдеуге көмектеседі. Білім беру саласына АИ енгізу көптеген артықшылықтарға ие, олардың ішінде ең алдымен білім беруді дараландыруды атап өтуге болады.   Зерттеудің мәні мынада: ChatGPT функционалдығы негізінде жұмыс істейтін Telegram чатботтары арқылы келесі мәселелерді шешуге болады: сөздік қорын толықтыру, диалог ойнау, жазу дағдыларын жетілдіру, грамматиканы қайталау, халықаралық емтиханға дайындалу, айтылымды қатайту.   Зерттеудің практикалық маңыздылығы оның нәтижелері жобаның дайын өнімі болып табылатын Telegram-да әзірленген чатботқа негіз болды.    

4 слайд

НЕГІЗГІ БӨЛІМ Зерттеудің теориялық негізі білім беру саласында жасанды интеллектті қолдану тақырыбы бойынша отандық және шетелдік еңбектер, оқу құралдарынан алынған материалдар, Интернет желісінің электрондық ресурстары болды. Зерттеудің әдіснамалық негізі жіктеу, талдау, жалпылау, салыстыру, бәсекелестік талдау әдістері болды.   Зерттеу ағылшын тілі мен заманауи цифрлық технологияларды үйренуге құмар мектеп оқушылары үшін пайдалы және қызықты болуы мүмкін. Зерттеу нәтижелері материалды игеру қарқынын, түсіну дәрежесін және білім деңгейін ескере отырып, оқу процесін әр оқушының қажеттіліктеріне бейімдеуге көмектеседі. Білім беру саласына АИ енгізу көптеген артықшылықтарға ие, олардың ішінде ең алдымен білім беруді дараландыруды атап өтуге болады.   Зерттеудің мәні мынада: ChatGPT функционалдығы негізінде жұмыс істейтін Telegram чатботтары арқылы келесі мәселелерді шешуге болады: сөздік қорын толықтыру, диалог ойнау, жазу дағдыларын жетілдіру, грамматиканы қайталау, халықаралық емтиханға дайындалу, айтылымды қатайту.   Зерттеудің практикалық маңыздылығы оның нәтижелері жобаның дайын өнімі болып табылатын Telegram-да әзірленген чатботқа негіз болды.    

Негізгі бөлім Қазіргі уақытта жасанды интеллектті (AI) қолдану әртүрлі салаларда үлкен өзектілікке ие. Медицинада АИ аурулар

5 слайд
Негізгі бөлім   Қазіргі уақытта жасанды интеллектті (AI) қолдану әртүрлі салаларда үлкен өзектілікке ие. Медицинада АИ ауруларды диагностикалауға және емдеуге көмектеседі, банк саласында тәуекелдерді талдау және алаяқтықпен күресу үшін қолданылады, өндірісте процестерді автоматтандыру және өндірісті оңтайландыру үшін, көлік саласында - автономды көлік құралдарын жасау үшін қолданылады. Сондай-ақ, ai интернет-дүкендерде жеке ұсыныстар жасауда, ақылды қалаларды дамытуда және басқа да көптеген салаларда қолданылады. Бұл жылдам дамып келе жатқан құрал қазіргі әлемде барған сайын маңызды және кеңінен қолданыла бастады. Білім берудегі жасанды интеллект тақырыбын таңдау мотивациясы, атап айтқанда мұғалімді сабаққа дайындау кезінде, оқу процесінде озық технологияларды қолдануға және мұғалімнің оқуы мен жұмысын біздің жағдайда интерактивті және тиімді етуге деген ұмтылысқа байланысты. Сондай-ақ, жасанды интеллектті зерттеу студенттерге деректерді талдау, Машиналық оқыту және робототехника салаларында дағдыларды игеруге көмектеседі, бұл олардың болашақ мансабына пайдалы болады. Сондай-ақ, педагогтар мен оқу орындары оқытудың жаңа әдістерін дамыту, оқу бағдарламалары мен курстарын құру, сондай-ақ зерттеулер мен әзірлемелерде жаңа технологияларды қолдану мақсатында Білім берудегі жасанды интеллектті зерделеу арқылы ынталандырылуы мүмкін.

5 слайд

Негізгі бөлім   Қазіргі уақытта жасанды интеллектті (AI) қолдану әртүрлі салаларда үлкен өзектілікке ие. Медицинада АИ ауруларды диагностикалауға және емдеуге көмектеседі, банк саласында тәуекелдерді талдау және алаяқтықпен күресу үшін қолданылады, өндірісте процестерді автоматтандыру және өндірісті оңтайландыру үшін, көлік саласында - автономды көлік құралдарын жасау үшін қолданылады. Сондай-ақ, ai интернет-дүкендерде жеке ұсыныстар жасауда, ақылды қалаларды дамытуда және басқа да көптеген салаларда қолданылады. Бұл жылдам дамып келе жатқан құрал қазіргі әлемде барған сайын маңызды және кеңінен қолданыла бастады. Білім берудегі жасанды интеллект тақырыбын таңдау мотивациясы, атап айтқанда мұғалімді сабаққа дайындау кезінде, оқу процесінде озық технологияларды қолдануға және мұғалімнің оқуы мен жұмысын біздің жағдайда интерактивті және тиімді етуге деген ұмтылысқа байланысты. Сондай-ақ, жасанды интеллектті зерттеу студенттерге деректерді талдау, Машиналық оқыту және робототехника салаларында дағдыларды игеруге көмектеседі, бұл олардың болашақ мансабына пайдалы болады. Сондай-ақ, педагогтар мен оқу орындары оқытудың жаңа әдістерін дамыту, оқу бағдарламалары мен курстарын құру, сондай-ақ зерттеулер мен әзірлемелерде жаңа технологияларды қолдану мақсатында Білім берудегі жасанды интеллектті зерделеу арқылы ынталандырылуы мүмкін.

ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІМ "Read and understand a text" блогында "мәтінді оқу және түсіну" бөлімінде біз оқулықтағы модульдерді толықты

6 слайд
ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІМ "Read and understand a text" блогында "мәтінді оқу және түсіну" бөлімінде біз оқулықтағы модульдерді толықтыру үшін тіл үйренудің әртүрлі деңгейлеріне бағытталған әртүрлі тапсырмаларды жасай аламыз. Мұғалімдер оқулықта жаттығулар жеткіліксіз болған жағдайларға тап болады, мысалы, мәтінді оқығаннан кейін немесе үй тапсырмасын бақылау жағдайында. "Мәтінді оқу және түсіну" блогында тапсырмалардың тоғыз түрі біздің назарымызға ұсынылған. Мен қолданбаны пайдалануды "мәтінге негізделген шынайы- жалған күйлерді жасау" мысалында көрсетемін-Сурет 3.   Бұл платформаның үлкен артықшылығы-біз жасай аламыз мәтінге арналған жаттығулар оқулықтағы осы мәтіннің фотосуреттерін пайдалану арқылы. Платформаның өзі мәтінді таниды біз тек фотосуретті жүктеп алуымыз керек. Келесі суретте платформаға кескін қосу процесін байқауға болады. (Сурет 4)

6 слайд

ПРАКТИКАЛЫҚ БӨЛІМ "Read and understand a text" блогында "мәтінді оқу және түсіну" бөлімінде біз оқулықтағы модульдерді толықтыру үшін тіл үйренудің әртүрлі деңгейлеріне бағытталған әртүрлі тапсырмаларды жасай аламыз. Мұғалімдер оқулықта жаттығулар жеткіліксіз болған жағдайларға тап болады, мысалы, мәтінді оқығаннан кейін немесе үй тапсырмасын бақылау жағдайында. "Мәтінді оқу және түсіну" блогында тапсырмалардың тоғыз түрі біздің назарымызға ұсынылған. Мен қолданбаны пайдалануды "мәтінге негізделген шынайы- жалған күйлерді жасау" мысалында көрсетемін-Сурет 3.   Бұл платформаның үлкен артықшылығы-біз жасай аламыз мәтінге арналған жаттығулар оқулықтағы осы мәтіннің фотосуреттерін пайдалану арқылы. Платформаның өзі мәтінді таниды біз тек фотосуретті жүктеп алуымыз керек. Келесі суретте платформаға кескін қосу процесін байқауға болады. (Сурет 4)

ҚОРЫТЫНДЫ Жасанды интеллект біздің өмірімізге тез кірді. Әрине, мұндай мүмкіндіктер көптеген міндеттерді айтарлықтай жеңіл

7 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ     Жасанды интеллект біздің өмірімізге тез кірді. Әрине, мұндай мүмкіндіктер көптеген міндеттерді айтарлықтай жеңілдетеді. Платформа тілдің барлық аспектілері бойынша жұмыс істеудің көптеген мүмкіндіктері мен нұсқаларын ұсынады.Жаттығулар мен тапсырмалар алуан түрлі. Бірақ минус бар. Мүмкін, ең маңыздысы. Әйтсе де, адам әлі толық жасанды интеллектпен алмастырылмайды. Тапсырмаларды екі рет тексеруге тура келеді, бір жерде дұрыс емес аударуға рұқсат етіледі. Осылайша," Twee " - бұл ағылшын тілі мұғалімдеріне арналған жасанды интеллект құралы. Бұл викториналар, әңгімелер, мақалалар және т.б. жасау құралдары арқылы сабақтарды жоспарлауды жеңілдетеді. Ол сондай-ақ талқылауға, дәйексөздерге және жазуға арналған тапсырмаларды жасайды. "Twee" сабаққа дайындалуға көмектесетін бірқатар құралдарды ұсынады. Қорытындылай келе, білім беруде жасанды интеллектті (АИ) қолданудың негізгі проблемаларының бірі оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескеру қажеттілігі болып табылатындығын қосқым келеді. Әрбір оқушы бірегей және AI оқытудың жекелендірілген тәсілдерін ұсынуы керек, бұл қиын болуы мүмкін. Тағы бір мәселе-мұғалімдерді білім беруде жасанды интеллект құралдарын тиімді пайдалана алатындай етіп дамыту қажеттілігі. Мұғалімдерге жаңа технологиялар мен әдістерді үйрету көп күш пен уақытты қажет етуі мүмкін. Сонымен қатар, оқушылардың деректерінің құпиялылығы мен қауіпсіздігіне қатысты алаңдаушылық бар, өйткені білім беруде AI қолдану жеке ақпараттың үлкен көлемін жинауды және сақтауды қамтиды. Тағы бір мәселе-білім берудегі AI технологияларына қол жеткізу. Барлық оқу орындары білім беру процесінде теңсіздік тудыруы мүмкін заманауи жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді ала алмайды. Ақырында, білім беруде AI қолдану этикасы сұрақ туындауы мүмкін, өйткені технологияны теріс пайдалану қаупі бар және оны пайдалануды бақылаудың болмауы.

7 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ     Жасанды интеллект біздің өмірімізге тез кірді. Әрине, мұндай мүмкіндіктер көптеген міндеттерді айтарлықтай жеңілдетеді. Платформа тілдің барлық аспектілері бойынша жұмыс істеудің көптеген мүмкіндіктері мен нұсқаларын ұсынады.Жаттығулар мен тапсырмалар алуан түрлі. Бірақ минус бар. Мүмкін, ең маңыздысы. Әйтсе де, адам әлі толық жасанды интеллектпен алмастырылмайды. Тапсырмаларды екі рет тексеруге тура келеді, бір жерде дұрыс емес аударуға рұқсат етіледі. Осылайша," Twee " - бұл ағылшын тілі мұғалімдеріне арналған жасанды интеллект құралы. Бұл викториналар, әңгімелер, мақалалар және т.б. жасау құралдары арқылы сабақтарды жоспарлауды жеңілдетеді. Ол сондай-ақ талқылауға, дәйексөздерге және жазуға арналған тапсырмаларды жасайды. "Twee" сабаққа дайындалуға көмектесетін бірқатар құралдарды ұсынады. Қорытындылай келе, білім беруде жасанды интеллектті (АИ) қолданудың негізгі проблемаларының бірі оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескеру қажеттілігі болып табылатындығын қосқым келеді. Әрбір оқушы бірегей және AI оқытудың жекелендірілген тәсілдерін ұсынуы керек, бұл қиын болуы мүмкін. Тағы бір мәселе-мұғалімдерді білім беруде жасанды интеллект құралдарын тиімді пайдалана алатындай етіп дамыту қажеттілігі. Мұғалімдерге жаңа технологиялар мен әдістерді үйрету көп күш пен уақытты қажет етуі мүмкін. Сонымен қатар, оқушылардың деректерінің құпиялылығы мен қауіпсіздігіне қатысты алаңдаушылық бар, өйткені білім беруде AI қолдану жеке ақпараттың үлкен көлемін жинауды және сақтауды қамтиды. Тағы бір мәселе-білім берудегі AI технологияларына қол жеткізу. Барлық оқу орындары білім беру процесінде теңсіздік тудыруы мүмкін заманауи жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз етуді ала алмайды. Ақырында, білім беруде AI қолдану этикасы сұрақ туындауы мүмкін, өйткені технологияны теріс пайдалану қаупі бар және оны пайдалануды бақылаудың болмауы.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі