Ағылшын тілінен ББЖМ талдауы




1 слайд
Ағылшын тілі пәні бойынша ББЖМ-
ға
дайыындық сынама тест нәтижелерін
талдау
Әдістемелік кабинет әдіскері
С.С.Бакирова
1 слайд
Ағылшын тілі пәні бойынша ББЖМ- ға дайыындық сынама тест нәтижелерін талдау Әдістемелік кабинет әдіскері С.С.Бакирова

2 слайд
№Мектеп атауы
9 сынып
Жалпы бала
саны
Ағылшын тілі
қазан караша желтоқсан
1Ы.Алтынсарин ЖББМ 27 7,7 6,2 4,8
2ШГ №5 86 5,9 4,5 7,1
3Оңтүстік НОМ 5 5,2 3,5 4,0
4Нысанбек жббм 23 6,4 6,4 6,0
5Көксайек жббм 12 4,4 4,0 5,0
6Т.Назарбеков атжббм 55 6,0 6,6 6,4
7М.Әуезов ат.жббм 23 5,3 7,5 7,5
8М.Х.Дулати 130 4,5 6,3 5,8
9№4 Қ.Сәтпаев ат.жббм 75 4,3 5,0 6,4
10Тағайна ЖББМ 12 4,4 4,4 5,5
11Қазақстан ЖОМ 34 5,0 6,0 6,0
12Қазығұрт ЖББМ 21 5,1 5,6 6,4
13Қаратөбе н/м 9 2,5 4,6 5,6
14Балдыберек ЖББМ 37 7,0 4,9 5,0
15Б.Түлкиев ЖББМ 49 4,8 5,2 6,4
16Алтынбастау ном 9 2,8 3,0 4,4
17Алатау ЖББМ 51 3,0 7,0 5,1
18№1 М/Г 155 5,9 8,5 5,5
19№ 2 ЖББМ 264 4,3 4,9 4,3
20Б.Биболатұлы 25 4,3 6,5 6,0
21Т.Тогысбаев 31 7,4 6,4 3,8
22№3 П.Тәжібаев ат.жббм 141 7,0 6,9 5,5
23№8 жббм 17 3,9 5,5 5,8
24Жыланбұзған жббм 15 4,3 5,0 7,4
25Жаңажол 49 5,0 5,0 5,8
26Әңгірата жббм 36 5,6 6,3 5,0
27Ынтымак жббм 26 4,0 6,2 5,6
28№16 Ш.Уәлиханов ат.жббм 112 4,0 4,1 5,5
29Акайдар жббм 18 3,8 6,0 4,4
ЖАЛПЫ 1547 5,0 5,6 5,6
2 слайд
№Мектеп атауы 9 сынып Жалпы бала саны Ағылшын тілі қазан караша желтоқсан 1Ы.Алтынсарин ЖББМ 27 7,7 6,2 4,8 2ШГ №5 86 5,9 4,5 7,1 3Оңтүстік НОМ 5 5,2 3,5 4,0 4Нысанбек жббм 23 6,4 6,4 6,0 5Көксайек жббм 12 4,4 4,0 5,0 6Т.Назарбеков атжббм 55 6,0 6,6 6,4 7М.Әуезов ат.жббм 23 5,3 7,5 7,5 8М.Х.Дулати 130 4,5 6,3 5,8 9№4 Қ.Сәтпаев ат.жббм 75 4,3 5,0 6,4 10Тағайна ЖББМ 12 4,4 4,4 5,5 11Қазақстан ЖОМ 34 5,0 6,0 6,0 12Қазығұрт ЖББМ 21 5,1 5,6 6,4 13Қаратөбе н/м 9 2,5 4,6 5,6 14Балдыберек ЖББМ 37 7,0 4,9 5,0 15Б.Түлкиев ЖББМ 49 4,8 5,2 6,4 16Алтынбастау ном 9 2,8 3,0 4,4 17Алатау ЖББМ 51 3,0 7,0 5,1 18№1 М/Г 155 5,9 8,5 5,5 19№ 2 ЖББМ 264 4,3 4,9 4,3 20Б.Биболатұлы 25 4,3 6,5 6,0 21Т.Тогысбаев 31 7,4 6,4 3,8 22№3 П.Тәжібаев ат.жббм 141 7,0 6,9 5,5 23№8 жббм 17 3,9 5,5 5,8 24Жыланбұзған жббм 15 4,3 5,0 7,4 25Жаңажол 49 5,0 5,0 5,8 26Әңгірата жббм 36 5,6 6,3 5,0 27Ынтымак жббм 26 4,0 6,2 5,6 28№16 Ш.Уәлиханов ат.жббм 112 4,0 4,1 5,5 29Акайдар жббм 18 3,8 6,0 4,4 ЖАЛПЫ 1547 5,0 5,6 5,6

3 слайд
Базалық деңгейдегі тапсырмаларды
1547 оқушының 34% оқушылар орындаған.
Мәтіннен таныс ақпаратты таба алу, мәтіннің
басты тақырыбын, автордың мақсатын
анықтау;
№Мектеп атауы
1Көксайек жббм 5,0
2Балдыберек ЖББМ 5,0
3Әңгірата жббм 5,0
4Ы.Алтынсарин ЖББМ 4,8
5Акайдар жббм 4,4
6Алтынбастау ном 4,4
7№ 2 ЖББМ 4,3
8Оңтүстік НОМ 4,0
9Т.Тогысбаев 3,8
3 слайд
Базалық деңгейдегі тапсырмаларды 1547 оқушының 34% оқушылар орындаған. Мәтіннен таныс ақпаратты таба алу, мәтіннің басты тақырыбын, автордың мақсатын анықтау; №Мектеп атауы 1Көксайек жббм 5,0 2Балдыберек ЖББМ 5,0 3Әңгірата жббм 5,0 4Ы.Алтынсарин ЖББМ 4,8 5Акайдар жббм 4,4 6Алтынбастау ном 4,4 7№ 2 ЖББМ 4,3 8Оңтүстік НОМ 4,0 9Т.Тогысбаев 3,8

4 слайд
Орта деңгейдегі тапсырмаларды
1547 оқушының 66% оқушылар орындаған.
Мәтіндегі басты идеяны анықтау, құрлымын
түсіну.Мәтіннен тыс өзара байланыстарды салыстыру,
тілдік өзгешеліктерді түсіну;
№ Мектеп атауы
1 М.Әуезов ат.жббм 7,5
2Жыланбұзған жббм 7,4
3 ШГ №5 7,1
4 №4 Қ.Сәтпаев ат.жббм 6,4
5 Қазығұрт ЖББМ 6,4
6 Т.Назарбеков атжббм 6,4
7 Б.Түлкиев ЖББМ 6,4
8 Нысанбек жббм 6,0
9 Қазақстан ЖОМ 6,0
10Б.Биболатұлы 6,0
11М.Х.Дулати 5,8
12№8 жббм 5,8
13Жаңажол 5,8
14 Қаратөбе н/м 5,6
15Ынтымак жббм 5,6
16
№16 Ш.Уәлиханов ат.жббм
5,5
17 Тағайна ЖББМ 5,5
18
№3 П.Тәжібаев ат.жббм
5,5
19 №1 М/Г 5,2
20Алатау ЖББМ 5,1
4 слайд
Орта деңгейдегі тапсырмаларды 1547 оқушының 66% оқушылар орындаған. Мәтіндегі басты идеяны анықтау, құрлымын түсіну.Мәтіннен тыс өзара байланыстарды салыстыру, тілдік өзгешеліктерді түсіну; № Мектеп атауы 1 М.Әуезов ат.жббм 7,5 2Жыланбұзған жббм 7,4 3 ШГ №5 7,1 4 №4 Қ.Сәтпаев ат.жббм 6,4 5 Қазығұрт ЖББМ 6,4 6 Т.Назарбеков атжббм 6,4 7 Б.Түлкиев ЖББМ 6,4 8 Нысанбек жббм 6,0 9 Қазақстан ЖОМ 6,0 10Б.Биболатұлы 6,0 11М.Х.Дулати 5,8 12№8 жббм 5,8 13Жаңажол 5,8 14 Қаратөбе н/м 5,6 15Ынтымак жббм 5,6 16 №16 Ш.Уәлиханов ат.жббм 5,5 17 Тағайна ЖББМ 5,5 18 №3 П.Тәжібаев ат.жббм 5,5 19 №1 М/Г 5,2 20Алатау ЖББМ 5,1

5 слайд
Жоғары деңгейдегі тапсырмалар - мәтіннен
толық ақпаратты ала білу, қарама қарсы
берілген ақпараттарды ажырата білу, жеке
шешім қабылдау, мәтіндегі ойдың астарын
түсіну, түсінік беріп түйіндеу.
Оқушыларға қиындық тудырған сұрақтар:
Нәтижелерді талдауы барысында оқушылардың оқу
дағдылары бойынша мәтіндік тапсырмалар келген.
Тапсырмалар шиеленісіп келуіне байланысты оқушылар
орындауда қиналған. Ағылшын тілі пәні бойынша сөздік
қорларының аздығынан, логикалық тапсырмалардан
қиындықтар туындаған.
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтауда және негізгі ойды
анықтауда, мәтін мазмұнын салыстырмалы талдауға, қарама
қайшы ақпараттарды ажыратуға бағытталған тапсырмалада
қателіктер жіберген.
5 слайд
Жоғары деңгейдегі тапсырмалар - мәтіннен толық ақпаратты ала білу, қарама қарсы берілген ақпараттарды ажырата білу, жеке шешім қабылдау, мәтіндегі ойдың астарын түсіну, түсінік беріп түйіндеу. Оқушыларға қиындық тудырған сұрақтар: Нәтижелерді талдауы барысында оқушылардың оқу дағдылары бойынша мәтіндік тапсырмалар келген. Тапсырмалар шиеленісіп келуіне байланысты оқушылар орындауда қиналған. Ағылшын тілі пәні бойынша сөздік қорларының аздығынан, логикалық тапсырмалардан қиындықтар туындаған. Мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтауда және негізгі ойды анықтауда, мәтін мазмұнын салыстырмалы талдауға, қарама қайшы ақпараттарды ажыратуға бағытталған тапсырмалада қателіктер жіберген.

6 слайд
6 слайд

7 слайд
Тапсырмада берілген мәтін-әдеби жанр. Тақырыбы
“Миллионер модель” (Оскар Уайлд). Мәтін бай суретші
туралы. CLIL мен байланысқан(тарих). (Unit “ Reading
for pleasure”, оқу мақсаты әртүрлі стильдегі мәтіндердің
тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін
салыстыра талдау)
Мәтіннің негізгі идеясы-жомарттық пен мейірімділік
байлықтан маңыздырақ екенінде, мейірімділік-
күтпеген тосын сый мен қуаныш алып келуі мүмкін
екендігі
Мәтін жоғары деңгейде. Тапсырма сұрақтарында
оқушылардың сөздік қорларын тексеруге,мәтін
кейіпкерлерінің іс әрекеттерін анықтау, ӘТН (use of
English) сұрақтары берілген.
7 слайд
Тапсырмада берілген мәтін-әдеби жанр. Тақырыбы “Миллионер модель” (Оскар Уайлд). Мәтін бай суретші туралы. CLIL мен байланысқан(тарих). (Unit “ Reading for pleasure”, оқу мақсаты әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау) Мәтіннің негізгі идеясы-жомарттық пен мейірімділік байлықтан маңыздырақ екенінде, мейірімділік- күтпеген тосын сый мен қуаныш алып келуі мүмкін екендігі Мәтін жоғары деңгейде. Тапсырма сұрақтарында оқушылардың сөздік қорларын тексеруге,мәтін кейіпкерлерінің іс әрекеттерін анықтау, ӘТН (use of English) сұрақтары берілген.

8 слайд
Тапсырмада берілген 10 сұрақтың 30 % сұрағы базалық деңгей-
мәтіннен таныс ақпаратты таба алу, мәтіннің басты тақырыбын,
автордың мақсатын анықтау;
50% сұрақтар орташа деңгей- мәтіндегі басты идеяны анықтау,
құрлымын түсіну.Мәтіннен тыс өзара байланыстарды салыстыру,
тілдік өзгешеліктерді түсіну;
20% сұрақ жоғары деңгей- мәтіннен толық ақпаратты ала білу,
қарама қарсы берілген ақпараттарды ажырата білу, жеке шешім
қабылдау, мәтіндегі ойдың астарын түсіну, түсінік беріп түйіндеу.
8 слайд
Тапсырмада берілген 10 сұрақтың 30 % сұрағы базалық деңгей- мәтіннен таныс ақпаратты таба алу, мәтіннің басты тақырыбын, автордың мақсатын анықтау; 50% сұрақтар орташа деңгей- мәтіндегі басты идеяны анықтау, құрлымын түсіну.Мәтіннен тыс өзара байланыстарды салыстыру, тілдік өзгешеліктерді түсіну; 20% сұрақ жоғары деңгей- мәтіннен толық ақпаратты ала білу, қарама қарсы берілген ақпараттарды ажырата білу, жеке шешім қабылдау, мәтіндегі ойдың астарын түсіну, түсінік беріп түйіндеу.

9 слайд
9 слайд

10 слайд
Пән мұғалімдеріне ұсыныстар
-Оқушыларға мәтінді түсініп оқу үшін мәтінмен көбірек
жұмыс жасау, сөздік қорларын байыту,
-Оқу мақсатын нақтылап алып жұмыс жасау;
-Базалық, орта, жоғары деңгейдегі тапсырмалардың
орындалуына саралау жүргізу;
-Алдағы уақытта сапалы білім беруде жоғары нәтижеге қол
жеткізу үшін тілді оқытуда инновациялық әдіс-тәсілдерді,
ақпараттық ресурстарды кеңінен қолданыу;
-Жіберілген олқылықтардың орнын толықтыруда және
үлгерімі төмен оқушылардың білімін ілгерілету бағытында
жүйелі жұмыстар ұйымдастыру;
-Мектепішілік бақылау мен басшылықты күшейту;
-Оқу үдерісінде қиындық тудырған тақырыптарды қайта
меңгерту барысында қосымша сабақтар ұйымдастыру;
10 слайд
Пән мұғалімдеріне ұсыныстар -Оқушыларға мәтінді түсініп оқу үшін мәтінмен көбірек жұмыс жасау, сөздік қорларын байыту, -Оқу мақсатын нақтылап алып жұмыс жасау; -Базалық, орта, жоғары деңгейдегі тапсырмалардың орындалуына саралау жүргізу; -Алдағы уақытта сапалы білім беруде жоғары нәтижеге қол жеткізу үшін тілді оқытуда инновациялық әдіс-тәсілдерді, ақпараттық ресурстарды кеңінен қолданыу; -Жіберілген олқылықтардың орнын толықтыруда және үлгерімі төмен оқушылардың білімін ілгерілету бағытында жүйелі жұмыстар ұйымдастыру; -Мектепішілік бақылау мен басшылықты күшейту; -Оқу үдерісінде қиындық тудырған тақырыптарды қайта меңгерту барысында қосымша сабақтар ұйымдастыру;