Айгүл Кемелбаева "Шашты" әңгімесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
А йгүл Кемелбаева «Шашты»
әңгімесі
Оқу мақсаты: 10.1.2.1 әдеби шығарманың
жанрлық табиғатын тану;
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-
композициялық талдау жасау арқылы идеялық
мазмұнын түсіну;
1 слайд
А йгүл Кемелбаева «Шашты» әңгімесі Оқу мақсаты: 10.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік- композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;
2 слайд
•
Айгүл Жолдасбайқызы Кемелбаева 21.03.1965 жылы
•
Шығыс Қазақстан облысы , Семей өңірі, Абай ауданы, Құндызды
ауылында дүниеге келген.
•
Жазушы, әдебиеттанушы, кинодраматург, эссеші.
•
1982 ж. қазақ орта мектебін бітірген.
•
1984-87 жж. ҚазМУ -дің журналистика
•
факультетінің ІІІ курсын оқыды.
•
1989-94 жж. Москвадағы М.Горький атындағы
•
Әдебиет институтының проза бөлімінде оқып
•
бітірді. Мамандығы – әдеби қызметкер.
2 слайд
• Айгүл Жолдасбайқызы Кемелбаева 21.03.1965 жылы • Шығыс Қазақстан облысы , Семей өңірі, Абай ауданы, Құндызды ауылында дүниеге келген. • Жазушы, әдебиеттанушы, кинодраматург, эссеші. • 1982 ж. қазақ орта мектебін бітірген. • 1984-87 жж. ҚазМУ -дің журналистика • факультетінің ІІІ курсын оқыды. • 1989-94 жж. Москвадағы М.Горький атындағы • Әдебиет институтының проза бөлімінде оқып • бітірді. Мамандығы – әдеби қызметкер.
3 слайд
•
Өзіндік ерекшеліктерімен сипатталатын шығарма – "Шашты" әңгімесі.
Әңгімеде дана қарт Тасқұл мен бала Кенжебек бейнесі көрініс табады.
•
Жазушы шағын әңгіме арқылы жауынгер қазақ халқы рухының
мықтылығына назар аударған. Оған дәлелдер: тұтқындағы жылқышының
өр мінезі. Жас бала Кенжебектің айшылық алыс жерден жалғыз қашып
келуі.
•
Сол заманда ер азаматтар ар-намыс секілді бағалы қасиеттерінен құл
болғандықтан айырылса, қазіргі заманның ер адамдары сол секілді
қасиеттерді өз бойынан жоғалтып, еркек аттарынан ерікті түрде
айырылып жатыр. Бұл мәселенің бүгінге дейін де өзекті болып келе
жатқаны бәрімізге белгілі.
3 слайд
• Өзіндік ерекшеліктерімен сипатталатын шығарма – "Шашты" әңгімесі. Әңгімеде дана қарт Тасқұл мен бала Кенжебек бейнесі көрініс табады. • Жазушы шағын әңгіме арқылы жауынгер қазақ халқы рухының мықтылығына назар аударған. Оған дәлелдер: тұтқындағы жылқышының өр мінезі. Жас бала Кенжебектің айшылық алыс жерден жалғыз қашып келуі. • Сол заманда ер азаматтар ар-намыс секілді бағалы қасиеттерінен құл болғандықтан айырылса, қазіргі заманның ер адамдары сол секілді қасиеттерді өз бойынан жоғалтып, еркек аттарынан ерікті түрде айырылып жатыр. Бұл мәселенің бүгінге дейін де өзекті болып келе жатқаны бәрімізге белгілі.
4 слайд
Ұлың құл, қызың күң боп өтпесе екен.
Басыңнан бақыт құсы кетпесе екен.
Қор болып тордай тозған сорлы қазақ
Көл қылып көздің жасын төкпесе екен.
Атадан ұл туса – құл боламын деп тумайды, анадан қыз туса – күң
боламын деп тумайды, ұл мен қызын жатқа құл мен күң етіп отыра
алмайтын елміз.
4 слайд
Ұлың құл, қызың күң боп өтпесе екен. Басыңнан бақыт құсы кетпесе екен. Қор болып тордай тозған сорлы қазақ Көл қылып көздің жасын төкпесе екен. Атадан ұл туса – құл боламын деп тумайды, анадан қыз туса – күң боламын деп тумайды, ұл мен қызын жатқа құл мен күң етіп отыра алмайтын елміз.
5 слайд
•
Тапсырма.
•
Бұрынғы ер азаматтар мен қазіргі ер азаматтар туралы көзқарас
(дебат)
5 слайд
• Тапсырма. • Бұрынғы ер азаматтар мен қазіргі ер азаматтар туралы көзқарас (дебат)