Материалдар / Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2020
667
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақ тақырыбы : Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Айнымалысы модуль таңба

1 слайд
Сабақ тақырыбы : Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Оқу мақсаттары: 6.2.2.15 теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндеу. Сабақ мақсаттары: -

2 слайд
Оқу мақсаттары: 6.2.2.15 теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндеу. Сабақ мақсаттары: - саның модулі мен оның қасиеттерін білу; - айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешудің тиімді тәсілдерін қолдану; - теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндеу;

Бағалау критерийлері: Оқушылар: - саның модулі мен оның қасиеттерін біледі; - айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген б

3 слайд
Бағалау критерийлері: Оқушылар: - саның модулі мен оның қасиеттерін біледі; - айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешудің тиімді тәсілдерін қолдана алады; - теңсіздіктер түрінде берілген нүктелер жиынын координаталық түзуде кескіндей алады;

«Миға шабуыл» № 1. Теңсіздіктің шешімі болатын бүтін сандарды атаңдар: а) | х | < 3; б) | х | > 1; в) | х | < - 3, г)

4 слайд
«Миға шабуыл» № 1. Теңсіздіктің шешімі болатын бүтін сандарды атаңдар: а) | х | < 3; б) | х | > 1; в) | х | < - 3, г) | х | > - 1, д) – 5 < х < -1, е) 2 < | x | < 5,4. № 2. Теңсіздіктердің шешімін координаталар түзуінде белгілеңдер: а) |х| > 5; б) | x | ≤ 2; в) 1 ≤ | x | < 3; г) 1 ≤ | x - 1| < 3.

Жауаптары: а) |х| < 3; х = - 2, -1, 0, 1, 2; б) |х| > 1; ±2, ±3, ±4, ±5, …; в) |х| < - 3, шешімі жоқ, |х| ≥ 0; г) |х| > -

5 слайд
Жауаптары: а) |х| < 3; х = - 2, -1, 0, 1, 2; б) |х| > 1; ±2, ±3, ±4, ±5, …; в) |х| < - 3, шешімі жоқ, |х| ≥ 0; г) |х| > - 1, х – кез келген сан ,|х| ≥ 0; д) – 5 < х < -1, х = -4, -3, -2; е) 2 < |x| < 5,4, х = ±3, ±4, ±5.а) |х| > 5 ; о о - 5 0 5 б) | x| ≤ 2; - 2 0 2 в) 1 ≤ | x| < 3; о о - 3 - 1 0 1 3 г) 1 ≤ | x - 1| < 3. о о -2 0 1 2 4

Жұптық жұмыс. № 1. Теңсіздікті шешіңдер: а) 14; б) -; Дескриптор: Білім алушы - теңсіздіктерді түріне

6 слайд
Жұптық жұмыс. № 1. Теңсіздікті шешіңдер: а) 14; б) -; Дескриптор: Білім алушы - теңсіздіктерді түріне келтіреді; - есептің шешімдерін координаталық түзуде бірігулері арқылы кескіндейді; - жауаптардың сан аралығын жазады. № 2. а) х -ті бағалаңыз, егер Дескриптор: Білім алушы - алгебралық түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді , түріне келтіреді; - теңсіздікті шешеді; - жауабын негіздейді. № 3. Теңсіздіктер жүйесін шешіңіз а) б) Дескриптор: Білім алушы - теңсіздіктерді түрлендіреді; - бірінші теңсіздіктің шешімдерін табады; - екінші теңсіздіктің шешімдерін табады; - теңсіздіктердің қиылысуын табады; - жауабын жазады.

Жұптық жұмыс Жауаптары: № 1. а) (-5; -1); б) ; № 2. а) х4,5; № 3. а) ; б) (-531; -60).

7 слайд
Жұптық жұмыс Жауаптары: № 1. а) (-5; -1); б) ; № 2. а) х4,5; № 3. а) ; б) (-531; -60).

Жеке жұмыс № 1. Теңсіздіктерді шешіңіздер: а) 7; б) 9; в) 5; № 2. Төменде берілген теңсіздіктерді шешіп, олардың к

8 слайд
Жеке жұмыс № 1. Теңсіздіктерді шешіңіздер: а) 7; б) 9; в) 5;   № 2. Төменде берілген теңсіздіктерді шешіп, олардың кестедегі жауаптарымен сәйкестендіріңіз: № 3. a) ; b) теңсіздіктерін шешіп, жауабыңызды сан түзуінде кескіндеңіз. Дескриптор: Білім алушы - теңсіздіктерді түріне келтіреді; - есептің шешімдерін координаталық түзуде бірігулері арқылы кескіндейді; - жауаптардың сан аралығын жазады. 1)   a) 0 2) b ) кез келген сан 3) c ) 4) d ) 10 2 1 x

Жеке жұмыс Жауаптары: № 1. а) б) ; в) № 2. 1) - d); 2) – с); 3) - b); 4) – а). № 3. а)

9 слайд
Жеке жұмыс Жауаптары: № 1. а) б) ; в) № 2. 1) - d); 2) – с); 3) - b); 4) – а). № 3. а)

Үйге тапсырма: № 1082 есеп Рефлесия: Кері байланыс «Нысана» Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды...» Қызы

10 слайд
Үйге тапсырма: № 1082 есеп Рефлесия: Кері байланыс «Нысана» Сары түсті шеңбер «бұл тақырып маған өте қызық болды...» Қызыл түсті шеңбер «маған бәрі түсінікті!» Көк түсті шеңбер «маған көмек қажет»