Алаш қозғалысы жіне ұлттық идеясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алаш қозғалысы жіне ұлттық идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Алаш идеясы жайлы презинтация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 8-СЫНЫП Бөлім тақырыбы: 8.1 ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан Сабақтың тақырыбы: §6 Алаш қозғалысы және қаза

#1 слайд
ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 8-СЫНЫП Бөлім тақырыбы: 8.1 ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан Сабақтың тақырыбы: §6 Алаш қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы(1-сабақ) Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 8-СЫНЫП Бөлім тақырыбы: 8.1 ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан Сабақтың тақырыбы: §6 Алаш қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы(1-сабақ) Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?

Оқу мақсаты: 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; 8.3.1.4 «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілі

#2 слайд
Оқу мақсаты: 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; 8.3.1.4 «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау; Бағалау критерийлері: Тақырыпты оқу, бейнематериалды көру арқылы қазақ зиялыларының ұлттық сананы жаңғыртудағы рөліне,қазақ халықы үшін өзекті болған мәселелерге баға береді. Қазақ даласындағы саяси белсенділіктің негізінде құрылған саяси партиялардың мақсат , міндеттерін анықтайды.

2 слайд

Оқу мақсаты: 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; 8.3.1.4 «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау; Бағалау критерийлері: Тақырыпты оқу, бейнематериалды көру арқылы қазақ зиялыларының ұлттық сананы жаңғыртудағы рөліне,қазақ халықы үшін өзекті болған мәселелерге баға береді. Қазақ даласындағы саяси белсенділіктің негізінде құрылған саяси партиялардың мақсат , міндеттерін анықтайды.

Ұлттық-отаршылдық езгінің күшеюі,патша үкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ халқының ұлттық сана-сезімін өсірді. ХХ ғасырдың

#3 слайд
 Ұлттық-отаршылдық езгінің күшеюі,патша үкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ халқының ұлттық сана-сезімін өсірді. ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялылары Ә.Бөкейхенов, А.Байтұрсынов, М.Дулатов, М.Тынышбаев, М.Шоқай, сияқты танымал тұлғалар ұлтты басқа халықтармен терезесі тең даму жолына бастай білді. Ұлт зиялылары қазақ қоғамының оянуына жәрдемдесіп, халықтың құқықтық, эстетикалық санасы мен өнегелі ой-өрісіне зор ықпал етті. Қазақ зиялыларының ең басты сіңірген еңбегі:Қазақ қоғамын ілгері бастаудың амалдарын іздестірумен айналысып,мемлекеттік тәуелсіздік алудың жолдарын көрсетуге ұмтылды. Қазақ зиялыларының көшбасшылары халықтың саяси жағынан көзін ашу үшін оның бойында білімге деген құлшынысты ояту, сауатсыздықты жою қажет екенін түсінді. Ұлттық «Қазақ», «Қазақстан» газеттерінің, «Айқап», «Сарыарқа», «Абай» журналдары мен басқаларының беттерінде олар тек білім ғана өркениетті дүниеге жол ашады, қазақтардың ұлт ретінде сақталуына көмектеседі деп, қазақ халқын білім алуға шақырды. Ресейдің жоғары оқу орындарын бітірген қазақтар өз ауылдары мен қалаларына қайытып оралып, өз білімін, ағартушылық рухын жерлестеріне беріп отырды.

3 слайд

 Ұлттық-отаршылдық езгінің күшеюі,патша үкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ халқының ұлттық сана-сезімін өсірді. ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялылары Ә.Бөкейхенов, А.Байтұрсынов, М.Дулатов, М.Тынышбаев, М.Шоқай, сияқты танымал тұлғалар ұлтты басқа халықтармен терезесі тең даму жолына бастай білді. Ұлт зиялылары қазақ қоғамының оянуына жәрдемдесіп, халықтың құқықтық, эстетикалық санасы мен өнегелі ой-өрісіне зор ықпал етті. Қазақ зиялыларының ең басты сіңірген еңбегі:Қазақ қоғамын ілгері бастаудың амалдарын іздестірумен айналысып,мемлекеттік тәуелсіздік алудың жолдарын көрсетуге ұмтылды. Қазақ зиялыларының көшбасшылары халықтың саяси жағынан көзін ашу үшін оның бойында білімге деген құлшынысты ояту, сауатсыздықты жою қажет екенін түсінді. Ұлттық «Қазақ», «Қазақстан» газеттерінің, «Айқап», «Сарыарқа», «Абай» журналдары мен басқаларының беттерінде олар тек білім ғана өркениетті дүниеге жол ашады, қазақтардың ұлт ретінде сақталуына көмектеседі деп, қазақ халқын білім алуға шақырды. Ресейдің жоғары оқу орындарын бітірген қазақтар өз ауылдары мен қалаларына қайытып оралып, өз білімін, ағартушылық рухын жерлестеріне беріп отырды.

1 тапсырма. Оқулық мәтініне сүйене отырып , сұрақтарға жауап беру. Сұрақтар:  Алаш партиясы қалай құрылды?  Алаш парт

#4 слайд
1 тапсырма. Оқулық мәтініне сүйене отырып , сұрақтарға жауап беру. Сұрақтар:  Алаш партиясы қалай құрылды?  Алаш партиясына қандай саяси қайраткерлер мүше болды?  Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі қандай істермен айналысты?  Алаш зиялыларының ұстанымдары қандай еді?

4 слайд

1 тапсырма. Оқулық мәтініне сүйене отырып , сұрақтарға жауап беру. Сұрақтар:  Алаш партиясы қалай құрылды?  Алаш партиясына қандай саяси қайраткерлер мүше болды?  Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі қандай істермен айналысты?  Алаш зиялыларының ұстанымдары қандай еді?

Дескриптор: Білім алушы – Алаш партиясының құрылған уақытын, құрылу үрдісін біледі. – Алаш партиясына мүше болған саяс

#5 слайд
Дескриптор: Білім алушы – Алаш партиясының құрылған уақытын, құрылу үрдісін біледі. – Алаш партиясына мүше болған саяси қайраткерлерді атайды. – Қазақ зиялылардың саяси көзқарастары, ұстанымдарын түсіндіреді. – Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі айналысқан істерді атайды.

5 слайд

Дескриптор: Білім алушы – Алаш партиясының құрылған уақытын, құрылу үрдісін біледі. – Алаш партиясына мүше болған саяси қайраткерлерді атайды. – Қазақ зиялылардың саяси көзқарастары, ұстанымдарын түсіндіреді. – Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі айналысқан істерді атайды.

Алаш партиясының ерекшеліктері, негізгі ұстанымдары Ортақ белгілері Өзге партиялар (Үш жүз партиясы) Қорытынды о

#6 слайд
Алаш партиясының ерекшеліктері, негізгі ұстанымдары Ортақ белгілері Өзге партиялар (Үш жүз партиясы) Қорытынды ой: 2-тапсырма. Дереккөзімен жұмыс. 1.«Алаш» партиясының бағдарламасын талдап мақсаты мен міндетін анықтап, кестені толықтыру. 2. Салыстыру нәтижесі бойынша қорытынды ой-түйін жазу.

6 слайд

Алаш партиясының ерекшеліктері, негізгі ұстанымдары Ортақ белгілері Өзге партиялар (Үш жүз партиясы) Қорытынды ой: 2-тапсырма. Дереккөзімен жұмыс. 1.«Алаш» партиясының бағдарламасын талдап мақсаты мен міндетін анықтап, кестені толықтыру. 2. Салыстыру нәтижесі бойынша қорытынды ой-түйін жазу.

Дескрипторлары :  Бұл деректер қашан және қайда жазылған? • Қоғамдық өмірдің қандай салалары қамтылғандығы. • Басқа партиял

#7 слайд
Дескрипторлары :  Бұл деректер қашан және қайда жазылған? • Қоғамдық өмірдің қандай салалары қамтылғандығы. • Басқа партиялардың бағдарламасымен салыстыра бағалайды. • Құжат қандай қоғам топтарының мүддесін қорғаған? Салыстыруды қорытындылап, ой-түйін жазу.

7 слайд

Дескрипторлары :  Бұл деректер қашан және қайда жазылған? • Қоғамдық өмірдің қандай салалары қамтылғандығы. • Басқа партиялардың бағдарламасымен салыстыра бағалайды. • Құжат қандай қоғам топтарының мүддесін қорғаған? Салыстыруды қорытындылап, ой-түйін жазу.

3-тапсырма. ПТМС –формуласы «Қазақстанда саяси белсенділік артты...» өз пікірлерін негіздеңіз.  Позиция (менің пікірімше

#8 слайд
3-тапсырма. ПТМС –формуласы «Қазақстанда саяси белсенділік артты...» өз пікірлерін негіздеңіз.  Позиция (менің пікірімше ....)  Түсіндіру (себебі ...)  Мысалы (мен оны келесідей дәлелдей аламын ...) Салдарлары (айтылғандардың негізінде, келесідей қорытынды жасаймын ...)

8 слайд

3-тапсырма. ПТМС –формуласы «Қазақстанда саяси белсенділік артты...» өз пікірлерін негіздеңіз.  Позиция (менің пікірімше ....)  Түсіндіру (себебі ...)  Мысалы (мен оны келесідей дәлелдей аламын ...) Салдарлары (айтылғандардың негізінде, келесідей қорытынды жасаймын ...)

Қорытынды Бүгінгі орындаған тапсырмалар бойынша өз-өзіңді бағала. Сілтеме бойынша өтіп тапсырмаларды орында . https://bilimlan

#9 слайд
Қорытынды Бүгінгі орындаған тапсырмалар бойынша өз-өзіңді бағала. Сілтеме бойынша өтіп тапсырмаларды орында . https://bilimland.kz/kk/subject/qazaqstan- tarihy/8-synyp/alash-qozhalysy-zhane-qazaq- ulttyq-ideyasy?mid=142:choice

9 слайд

Қорытынды Бүгінгі орындаған тапсырмалар бойынша өз-өзіңді бағала. Сілтеме бойынша өтіп тапсырмаларды орында . https://bilimland.kz/kk/subject/qazaqstan- tarihy/8-synyp/alash-qozhalysy-zhane-qazaq- ulttyq-ideyasy?mid=142:choice

Файл форматы:
pptx
03.12.2023
838
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі