Материалдар / Алаш қозғалысы жіне ұлттық идеясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Алаш қозғалысы жіне ұлттық идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Алаш идеясы жайлы презинтация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2023
646
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 8-СЫНЫП Бөлім тақырыбы: 8.1 ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан Сабақтың тақырыбы: §6 Алаш қозғалысы және қаза

1 слайд
ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 8-СЫНЫП Бөлім тақырыбы: 8.1 ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан Сабақтың тақырыбы: §6 Алаш қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы(1-сабақ) Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?

1 слайд

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ 8-СЫНЫП Бөлім тақырыбы: 8.1 ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан Сабақтың тақырыбы: §6 Алаш қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы(1-сабақ) Зерттеу сұрағы: Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды?

Оқу мақсаты: 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; 8.3.1.4 «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілі

2 слайд
Оқу мақсаты: 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; 8.3.1.4 «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау; Бағалау критерийлері: Тақырыпты оқу, бейнематериалды көру арқылы қазақ зиялыларының ұлттық сананы жаңғыртудағы рөліне,қазақ халықы үшін өзекті болған мәселелерге баға береді. Қазақ даласындағы саяси белсенділіктің негізінде құрылған саяси партиялардың мақсат , міндеттерін анықтайды.

2 слайд

Оқу мақсаты: 8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау; 8.3.1.4 «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау; Бағалау критерийлері: Тақырыпты оқу, бейнематериалды көру арқылы қазақ зиялыларының ұлттық сананы жаңғыртудағы рөліне,қазақ халықы үшін өзекті болған мәселелерге баға береді. Қазақ даласындағы саяси белсенділіктің негізінде құрылған саяси партиялардың мақсат , міндеттерін анықтайды.

Ұлттық-отаршылдық езгінің күшеюі,патша үкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ халқының ұлттық сана-сезімін өсірді. ХХ ғасырдың

3 слайд
 Ұлттық-отаршылдық езгінің күшеюі,патша үкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ халқының ұлттық сана-сезімін өсірді. ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялылары Ә.Бөкейхенов, А.Байтұрсынов, М.Дулатов, М.Тынышбаев, М.Шоқай, сияқты танымал тұлғалар ұлтты басқа халықтармен терезесі тең даму жолына бастай білді. Ұлт зиялылары қазақ қоғамының оянуына жәрдемдесіп, халықтың құқықтық, эстетикалық санасы мен өнегелі ой-өрісіне зор ықпал етті. Қазақ зиялыларының ең басты сіңірген еңбегі:Қазақ қоғамын ілгері бастаудың амалдарын іздестірумен айналысып,мемлекеттік тәуелсіздік алудың жолдарын көрсетуге ұмтылды. Қазақ зиялыларының көшбасшылары халықтың саяси жағынан көзін ашу үшін оның бойында білімге деген құлшынысты ояту, сауатсыздықты жою қажет екенін түсінді. Ұлттық «Қазақ», «Қазақстан» газеттерінің, «Айқап», «Сарыарқа», «Абай» журналдары мен басқаларының беттерінде олар тек білім ғана өркениетті дүниеге жол ашады, қазақтардың ұлт ретінде сақталуына көмектеседі деп, қазақ халқын білім алуға шақырды. Ресейдің жоғары оқу орындарын бітірген қазақтар өз ауылдары мен қалаларына қайытып оралып, өз білімін, ағартушылық рухын жерлестеріне беріп отырды.

3 слайд

 Ұлттық-отаршылдық езгінің күшеюі,патша үкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ халқының ұлттық сана-сезімін өсірді. ХХ ғасырдың басындағы қазақ зиялылары Ә.Бөкейхенов, А.Байтұрсынов, М.Дулатов, М.Тынышбаев, М.Шоқай, сияқты танымал тұлғалар ұлтты басқа халықтармен терезесі тең даму жолына бастай білді. Ұлт зиялылары қазақ қоғамының оянуына жәрдемдесіп, халықтың құқықтық, эстетикалық санасы мен өнегелі ой-өрісіне зор ықпал етті. Қазақ зиялыларының ең басты сіңірген еңбегі:Қазақ қоғамын ілгері бастаудың амалдарын іздестірумен айналысып,мемлекеттік тәуелсіздік алудың жолдарын көрсетуге ұмтылды. Қазақ зиялыларының көшбасшылары халықтың саяси жағынан көзін ашу үшін оның бойында білімге деген құлшынысты ояту, сауатсыздықты жою қажет екенін түсінді. Ұлттық «Қазақ», «Қазақстан» газеттерінің, «Айқап», «Сарыарқа», «Абай» журналдары мен басқаларының беттерінде олар тек білім ғана өркениетті дүниеге жол ашады, қазақтардың ұлт ретінде сақталуына көмектеседі деп, қазақ халқын білім алуға шақырды. Ресейдің жоғары оқу орындарын бітірген қазақтар өз ауылдары мен қалаларына қайытып оралып, өз білімін, ағартушылық рухын жерлестеріне беріп отырды.

1 тапсырма. Оқулық мәтініне сүйене отырып , сұрақтарға жауап беру. Сұрақтар:  Алаш партиясы қалай құрылды?  Алаш парт

4 слайд
1 тапсырма. Оқулық мәтініне сүйене отырып , сұрақтарға жауап беру. Сұрақтар:  Алаш партиясы қалай құрылды?  Алаш партиясына қандай саяси қайраткерлер мүше болды?  Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі қандай істермен айналысты?  Алаш зиялыларының ұстанымдары қандай еді?

4 слайд

1 тапсырма. Оқулық мәтініне сүйене отырып , сұрақтарға жауап беру. Сұрақтар:  Алаш партиясы қалай құрылды?  Алаш партиясына қандай саяси қайраткерлер мүше болды?  Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі қандай істермен айналысты?  Алаш зиялыларының ұстанымдары қандай еді?

Дескриптор: Білім алушы – Алаш партиясының құрылған уақытын, құрылу үрдісін біледі. – Алаш партиясына мүше болған саяс

5 слайд
Дескриптор: Білім алушы – Алаш партиясының құрылған уақытын, құрылу үрдісін біледі. – Алаш партиясына мүше болған саяси қайраткерлерді атайды. – Қазақ зиялылардың саяси көзқарастары, ұстанымдарын түсіндіреді. – Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі айналысқан істерді атайды.

5 слайд

Дескриптор: Білім алушы – Алаш партиясының құрылған уақытын, құрылу үрдісін біледі. – Алаш партиясына мүше болған саяси қайраткерлерді атайды. – Қазақ зиялылардың саяси көзқарастары, ұстанымдарын түсіндіреді. – Алаш партиясы мен Алашорда үкіметі айналысқан істерді атайды.

Алаш партиясының ерекшеліктері, негізгі ұстанымдары Ортақ белгілері Өзге партиялар (Үш жүз партиясы) Қорытынды о

6 слайд
Алаш партиясының ерекшеліктері, негізгі ұстанымдары Ортақ белгілері Өзге партиялар (Үш жүз партиясы) Қорытынды ой: 2-тапсырма. Дереккөзімен жұмыс. 1.«Алаш» партиясының бағдарламасын талдап мақсаты мен міндетін анықтап, кестені толықтыру. 2. Салыстыру нәтижесі бойынша қорытынды ой-түйін жазу.

6 слайд

Алаш партиясының ерекшеліктері, негізгі ұстанымдары Ортақ белгілері Өзге партиялар (Үш жүз партиясы) Қорытынды ой: 2-тапсырма. Дереккөзімен жұмыс. 1.«Алаш» партиясының бағдарламасын талдап мақсаты мен міндетін анықтап, кестені толықтыру. 2. Салыстыру нәтижесі бойынша қорытынды ой-түйін жазу.

Дескрипторлары :  Бұл деректер қашан және қайда жазылған? • Қоғамдық өмірдің қандай салалары қамтылғандығы. • Басқа партиял

7 слайд
Дескрипторлары :  Бұл деректер қашан және қайда жазылған? • Қоғамдық өмірдің қандай салалары қамтылғандығы. • Басқа партиялардың бағдарламасымен салыстыра бағалайды. • Құжат қандай қоғам топтарының мүддесін қорғаған? Салыстыруды қорытындылап, ой-түйін жазу.

7 слайд

Дескрипторлары :  Бұл деректер қашан және қайда жазылған? • Қоғамдық өмірдің қандай салалары қамтылғандығы. • Басқа партиялардың бағдарламасымен салыстыра бағалайды. • Құжат қандай қоғам топтарының мүддесін қорғаған? Салыстыруды қорытындылап, ой-түйін жазу.

3-тапсырма. ПТМС –формуласы «Қазақстанда саяси белсенділік артты...» өз пікірлерін негіздеңіз.  Позиция (менің пікірімше

8 слайд
3-тапсырма. ПТМС –формуласы «Қазақстанда саяси белсенділік артты...» өз пікірлерін негіздеңіз.  Позиция (менің пікірімше ....)  Түсіндіру (себебі ...)  Мысалы (мен оны келесідей дәлелдей аламын ...) Салдарлары (айтылғандардың негізінде, келесідей қорытынды жасаймын ...)

8 слайд

3-тапсырма. ПТМС –формуласы «Қазақстанда саяси белсенділік артты...» өз пікірлерін негіздеңіз.  Позиция (менің пікірімше ....)  Түсіндіру (себебі ...)  Мысалы (мен оны келесідей дәлелдей аламын ...) Салдарлары (айтылғандардың негізінде, келесідей қорытынды жасаймын ...)

Қорытынды Бүгінгі орындаған тапсырмалар бойынша өз-өзіңді бағала. Сілтеме бойынша өтіп тапсырмаларды орында . https://bilimlan

9 слайд
Қорытынды Бүгінгі орындаған тапсырмалар бойынша өз-өзіңді бағала. Сілтеме бойынша өтіп тапсырмаларды орында . https://bilimland.kz/kk/subject/qazaqstan- tarihy/8-synyp/alash-qozhalysy-zhane-qazaq- ulttyq-ideyasy?mid=142:choice

9 слайд

Қорытынды Бүгінгі орындаған тапсырмалар бойынша өз-өзіңді бағала. Сілтеме бойынша өтіп тапсырмаларды орында . https://bilimland.kz/kk/subject/qazaqstan- tarihy/8-synyp/alash-qozhalysy-zhane-qazaq- ulttyq-ideyasy?mid=142:choice