Материалдар / Әлем және мен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әлем және мен

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг мақсаты: Педагогтар арасында қарым – қатынасты нығайту , жағымсыз көңіл – күйден арылу , күш – қуат жинау , позитивті көңіл сыйлау , өзін құрметтеу , өзін еркін сезінуге көмектесу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2024
104
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Р.Қошқарбаев атындағы №50 ЖББМ Әлем және мен Психолог: Журкабаева А

1 слайд
Р.Қошқарбаев атындағы №50 ЖББМ Әлем және мен Психолог: Журкабаева А

1 слайд

Р.Қошқарбаев атындағы №50 ЖББМ Әлем және мен Психолог: Журкабаева А

Тренинг мақсаты: Педагогтар арасында қарым – қатынасты нығайту , жағымсыз көңіл – күйден арылу , күш – қуат жинау , позитив

2 слайд
Тренинг мақсаты: Педагогтар арасында қарым – қатынасты нығайту , жағымсыз көңіл – күйден арылу , күш – қуат жинау , позитивті көңіл сыйлау , өзін құрметтеу , өзін еркін сезінуге көмектесу .

2 слайд

Тренинг мақсаты: Педагогтар арасында қарым – қатынасты нығайту , жағымсыз көңіл – күйден арылу , күш – қуат жинау , позитивті көңіл сыйлау , өзін құрметтеу , өзін еркін сезінуге көмектесу .

1. Сәлемдесу: «Қарым- қатынас шеңбері» -Айтылған тапсырманы орындаймыз . -Сөйлеуге болмайды - Бір – біріміздің қолдарымыздан ұ

3 слайд
1. Сәлемдесу: «Қарым- қатынас шеңбері» -Айтылған тапсырманы орындаймыз . -Сөйлеуге болмайды - Бір – біріміздің қолдарымыздан ұстап, сәлемдесеміз -Бір – біріміздің иықтарыңызға оң қолдарыңызды қойып, көздеріңізге қарап, жымиямыз - қолымызбен күштесеміз - Қолымыздан ұстап, достасамыз - Қоштасамыз -Бір – бірімізге арқамызды тақаймыз - Бір – біріміздің шашымызды дұрыстаймыз - Бір – біріміздің киімімізді дұрыстаймыз -Көптен көрмеген досыңызды кездестіргендей, қуанышымызды білдіреміз залға білдіреміз - Бір – бірімізді құшақтаймыз

3 слайд

1. Сәлемдесу: «Қарым- қатынас шеңбері» -Айтылған тапсырманы орындаймыз . -Сөйлеуге болмайды - Бір – біріміздің қолдарымыздан ұстап, сәлемдесеміз -Бір – біріміздің иықтарыңызға оң қолдарыңызды қойып, көздеріңізге қарап, жымиямыз - қолымызбен күштесеміз - Қолымыздан ұстап, достасамыз - Қоштасамыз -Бір – бірімізге арқамызды тақаймыз - Бір – біріміздің шашымызды дұрыстаймыз - Бір – біріміздің киімімізді дұрыстаймыз -Көптен көрмеген досыңызды кездестіргендей, қуанышымызды білдіреміз залға білдіреміз - Бір – бірімізді құшақтаймыз

2 . «Визитка карта» жаттығу Мақсаты: Өзін – өзі таныстыру өзіндік «Мен» концепциясын сезіну, обьективті өзін – өзі бағал

4 слайд
2 . «Визитка карта» жаттығу Мақсаты: Өзін – өзі таныстыру өзіндік «Мен» концепциясын сезіну, обьективті өзін – өзі бағалау . Тұлғалық өсу. Мен – менмен – қарым – қатынас (ішкі үйлесім) Мен – өзгелермен қарым – қатынас (қоршаған ортамен қарым – қатынас) өзін – өзі көрсету . Төмендегі сөйлемдерді жалғастырыңыз 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

4 слайд

2 . «Визитка карта» жаттығу Мақсаты: Өзін – өзі таныстыру өзіндік «Мен» концепциясын сезіну, обьективті өзін – өзі бағалау . Тұлғалық өсу. Мен – менмен – қарым – қатынас (ішкі үйлесім) Мен – өзгелермен қарым – қатынас (қоршаған ортамен қарым – қатынас) өзін – өзі көрсету . Төмендегі сөйлемдерді жалғастырыңыз 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

3 Тибеттік тұлғаны айқындау тесті . Нұсқау: Бір сәт өзіңізге таныс , жаныңызға жақын жандар туралы ойланып көріңіз. Ойладыңыз б

5 слайд
3 Тибеттік тұлғаны айқындау тесті . Нұсқау: Бір сәт өзіңізге таныс , жаныңызға жақын жандар туралы ойланып көріңіз. Ойладыңыз ба? Енді олардың есімін қандай түспен байланыстырар едіңіз. Әр түске бір адамның есімін жазып шығыңыз 1.Сары - 2.Қоңыр – 3.Қызыл - 4.Ақ - 5.Жасыл –

5 слайд

3 Тибеттік тұлғаны айқындау тесті . Нұсқау: Бір сәт өзіңізге таныс , жаныңызға жақын жандар туралы ойланып көріңіз. Ойладыңыз ба? Енді олардың есімін қандай түспен байланыстырар едіңіз. Әр түске бір адамның есімін жазып шығыңыз 1.Сары - 2.Қоңыр – 3.Қызыл - 4.Ақ - 5.Жасыл –

1.Сары - Сіздің өміріңіздегі ұмытылмайтын жан. 3.Қызыл - Сіз әрқашан көмек тұратын адам. 2.Қоңыр – Сіздің ең жақын досыңыз сырл

6 слайд
1.Сары - Сіздің өміріңіздегі ұмытылмайтын жан. 3.Қызыл - Сіз әрқашан көмек тұратын адам. 2.Қоңыр – Сіздің ең жақын досыңыз сырласыңыз. 5.Жасыл – Сіздің есіміңізді мәңгі ұмытпайтын жан. 4.Ақ - Сіздің қымбат рухани дүниеңіз.

6 слайд

1.Сары - Сіздің өміріңіздегі ұмытылмайтын жан. 3.Қызыл - Сіз әрқашан көмек тұратын адам. 2.Қоңыр – Сіздің ең жақын досыңыз сырласыңыз. 5.Жасыл – Сіздің есіміңізді мәңгі ұмытпайтын жан. 4.Ақ - Сіздің қымбат рухани дүниеңіз.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

ИНСТАГРАМды таңдағандар: Барлық жаңа өзгерістерге қызығушылығы жоғары. Эмоциональды сезімтал, өйткені лайктың өзі оларды

9 слайд
ИНСТАГРАМды таңдағандар: Барлық жаңа өзгерістерге қызығушылығы жоғары. Эмоциональды сезімтал, өйткені лайктың өзі олардың көңіл күйін көтереді. Айналадағы адамдардың зейінін өзіне аударғанды ұнатады, яғни фото мен видео салғанына қарағанда өзін көрсеткісі келеді.

9 слайд

ИНСТАГРАМды таңдағандар: Барлық жаңа өзгерістерге қызығушылығы жоғары. Эмоциональды сезімтал, өйткені лайктың өзі олардың көңіл күйін көтереді. Айналадағы адамдардың зейінін өзіне аударғанды ұнатады, яғни фото мен видео салғанына қарағанда өзін көрсеткісі келеді.

10 слайд

10 слайд

ВАТСАП желісін орта есеппен қолданушылар 23 рет ашады екен. ВАТСАП таңдағандар – импульсивті, шешім қабылдағыш, қарым-қатынас

11 слайд
ВАТСАП желісін орта есеппен қолданушылар 23 рет ашады екен. ВАТСАП таңдағандар – импульсивті, шешім қабылдағыш, қарым-қатынасқа бейім, ақпаратты жақсы көреді. Әр мағлұматтан хабардар болғысы келеді. Вербальды қабілеттері дамыған. Виртуалды әлемде көбінесе ақпаратты жеткізуші ролін атқарады.

11 слайд

ВАТСАП желісін орта есеппен қолданушылар 23 рет ашады екен. ВАТСАП таңдағандар – импульсивті, шешім қабылдағыш, қарым-қатынасқа бейім, ақпаратты жақсы көреді. Әр мағлұматтан хабардар болғысы келеді. Вербальды қабілеттері дамыған. Виртуалды әлемде көбінесе ақпаратты жеткізуші ролін атқарады.

12 слайд

12 слайд

ФЕЙСБУК таңдағандар. Көшбасшы, билікке талпынады. Ұйымдастырушылық қабілеті бар. Өзгелерді қадағалап, өз көзқарасын дәлелд

13 слайд
ФЕЙСБУК таңдағандар. Көшбасшы, билікке талпынады. Ұйымдастырушылық қабілеті бар. Өзгелерді қадағалап, өз көзқарасын дәлелдеуге бейім келеді. Лауазымды жұмысшы. Күшті саясаткер.

13 слайд

ФЕЙСБУК таңдағандар. Көшбасшы, билікке талпынады. Ұйымдастырушылық қабілеті бар. Өзгелерді қадағалап, өз көзқарасын дәлелдеуге бейім келеді. Лауазымды жұмысшы. Күшті саясаткер.

5 Триз әдісі. Салыстыру Мақсаты

14 слайд
5 Триз әдісі. Салыстыру Мақсаты

14 слайд

5 Триз әдісі. Салыстыру Мақсаты

Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы (1845 – 1904) — ұстаз, ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы

15 слайд
Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы (1845 – 1904) — ұстаз, ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, сазгер, аудармашы, саяси қайраткер. Абай Құнанбайұлы Орта жүздің Арғын тайпасының  Тобықты руынан шыққан. Абай ақындық шығармаларында қазақ халқының әлеуметтік, қоғамдық, моральдық мәселелерін арқау еткен. Абай Шығыс пен Батыс мәдениетін жетік білген. Бірқатар әлем ойшылдарының еңбектерімен жақсы таныс болған.

15 слайд

Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы (1845 – 1904) — ұстаз, ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, сазгер, аудармашы, саяси қайраткер. Абай Құнанбайұлы Орта жүздің Арғын тайпасының  Тобықты руынан шыққан. Абай ақындық шығармаларында қазақ халқының әлеуметтік, қоғамдық, моральдық мәселелерін арқау еткен. Абай Шығыс пен Батыс мәдениетін жетік білген. Бірқатар әлем ойшылдарының еңбектерімен жақсы таныс болған.

Бауыржан Момышұлы (1910– 1982) — қазақтың әйгілі әскери қолбасшысы, Ұлы Отан соғысында даңқышыққан стратег және тактик, жазушы

16 слайд
Бауыржан Момышұлы (1910– 1982) — қазақтың әйгілі әскери қолбасшысы,  Ұлы Отан соғысында даңқышыққан стратег және тактик, жазушы, Кеңес Одағының Батыры,  Халық қаһарманы. Бауыржан – қарапайым тектілер отбасынан. Әкенің ақылы, ананың ақ сүтімен Бауыржан қанына сіңген қасиеттің бірі – намысшылдық пен ар тазалығы. Оның қаталдығы «Тәртіпке бас иген – құл емес» деп өзі айтқандай, есепке, тәрбиелеуге негізделген қаталдық; әскери жарғы аясындағы қаталдық; оның қаталдығы – тәрбие, жауынгерді азамат етіп қалыптастыруға қызмет жасайтын талапшыл қаталдық. БауыржанМомышұлы 1962 жылы Фидель Кастроның шақыруымен Куба еліне барады. Куба әскерилерінің алдында дәріс оқыды. Бауыржан Момышұлы Фидель Кастро мен Эрнесто Че Гевараның үлгі тұтқан тұлғасы болған.

16 слайд

Бауыржан Момышұлы (1910– 1982) — қазақтың әйгілі әскери қолбасшысы,  Ұлы Отан соғысында даңқышыққан стратег және тактик, жазушы, Кеңес Одағының Батыры,  Халық қаһарманы. Бауыржан – қарапайым тектілер отбасынан. Әкенің ақылы, ананың ақ сүтімен Бауыржан қанына сіңген қасиеттің бірі – намысшылдық пен ар тазалығы. Оның қаталдығы «Тәртіпке бас иген – құл емес» деп өзі айтқандай, есепке, тәрбиелеуге негізделген қаталдық; әскери жарғы аясындағы қаталдық; оның қаталдығы – тәрбие, жауынгерді азамат етіп қалыптастыруға қызмет жасайтын талапшыл қаталдық. БауыржанМомышұлы 1962 жылы Фидель Кастроның шақыруымен Куба еліне барады. Куба әскерилерінің алдында дәріс оқыды. Бауыржан Момышұлы Фидель Кастро мен Эрнесто Че Гевараның үлгі тұтқан тұлғасы болған.

Әлия Нұрмұхамбетқызы Молдағұлова (шынесімі Ілия, майдандас достары «Лия» деп атапты) (1925ж– 1944ж) Кеңес Одағының Батыры,

17 слайд
Әлия Нұрмұхамбетқызы Молдағұлова (шынесімі Ілия, майдандас достары «Лия» деп атапты) (1925ж– 1944ж) Кеңес Одағының Батыры, мерген, ефрейтор. 1942 жылдың желтоқсанында, майданға аттануға деген үздіксіз өтініші бойынша Әлия снайпер нұсқаушылар мектебіне оқуға түседі. Қиындықтарға қарамастан, Әлия қызығушылықпен оқыды. Ол оқу кезінде өте мұқият болды, тәлімгерлер үйреткеннің бәрін үйренді. Ал мылтықты өте қымбат зат ретінде көріп, әрқашан оны таза ұстады. Көпшілігінен жылдам атуды үйреніп, нысананы дәл көздеді. Әлиямен бірге оқыған әр адам оның төзімділігі мен мінезінің беріктігіне таңғалатын.  Әлия майданға келе салысымен қазақтарды басқара бастады. Ол Жамбыл Жабаевтың өлеңдерін оқып, орыс тілін білмейтіндерге әскери анттың ережелерін, жарғыларды түсіндіріп, отанына хат жазды.

17 слайд

Әлия Нұрмұхамбетқызы Молдағұлова (шынесімі Ілия, майдандас достары «Лия» деп атапты) (1925ж– 1944ж) Кеңес Одағының Батыры, мерген, ефрейтор. 1942 жылдың желтоқсанында, майданға аттануға деген үздіксіз өтініші бойынша Әлия снайпер нұсқаушылар мектебіне оқуға түседі. Қиындықтарға қарамастан, Әлия қызығушылықпен оқыды. Ол оқу кезінде өте мұқият болды, тәлімгерлер үйреткеннің бәрін үйренді. Ал мылтықты өте қымбат зат ретінде көріп, әрқашан оны таза ұстады. Көпшілігінен жылдам атуды үйреніп, нысананы дәл көздеді. Әлиямен бірге оқыған әр адам оның төзімділігі мен мінезінің беріктігіне таңғалатын.  Әлия майданға келе салысымен қазақтарды басқара бастады. Ол Жамбыл Жабаевтың өлеңдерін оқып, орыс тілін білмейтіндерге әскери анттың ережелерін, жарғыларды түсіндіріп, отанына хат жазды.

Рақымжан Қошқарбаев (1924 ж.-1988ж). Рақымжан өз қатарластарының арасынан суырылып алға шығып, топжарғандық қасиетімен таныла

18 слайд
Рақымжан Қошқарбаев (1924 ж.-1988ж). Рақымжан өз қатарластарының арасынан суырылып алға шығып, топжарғандық қасиетімен таныла бастайды. Балалар үйінде үйренген орысшасы да көп септігін тигізіп, ұстаздар ұйғарымымен ауылдан келген өзі сияқты қарадомалақтарға орыс тілін үйретумен де айналысады. Жас офицер Р.Қошқарбаев ерлігімен ерекше көзге түсті. Рақымжан өмірі бойы тура жолдан таймай, адалдықтан аттамай, арына дақ түсірмей өткен хас батыр.

18 слайд

Рақымжан Қошқарбаев (1924 ж.-1988ж). Рақымжан өз қатарластарының арасынан суырылып алға шығып, топжарғандық қасиетімен таныла бастайды. Балалар үйінде үйренген орысшасы да көп септігін тигізіп, ұстаздар ұйғарымымен ауылдан келген өзі сияқты қарадомалақтарға орыс тілін үйретумен де айналысады. Жас офицер Р.Қошқарбаев ерлігімен ерекше көзге түсті. Рақымжан өмірі бойы тура жолдан таймай, адалдықтан аттамай, арына дақ түсірмей өткен хас батыр.

Ыбырай Алтынсарин (1841-1889 жж.) — қазақтың аса көрнекті ағартушы- педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері. Ыб

19 слайд
Ыбырай Алтынсарин (1841-1889 жж.) — қазақтың аса көрнекті ағартушы- педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері. Ыбырай бала кезінен бастап білімге және өз бетінше оқып білуге бейім екенін байқатты. Көп оқыды, Ресей қоғамының білімді адамдарымен жиі араласып тұрды.  Білімге құштар жас бос уақытының бәрін де сол кітапханада өткізді. Білген үстіне біле түссем деген құмарлық пен өз халқыма неғұрлым көбірек пайда келтірсем деген абзал арманға ұмтылыс жас Ыбырайдың өмірлік кредосына айналды. Өзінің мінез-құлқы жағынан қарапайым әрі еңбексүйгіш еді, көп оқыды, өзге халықтардың қол жеткен табыстарын неғұрлым көбірек біле түссем деп армандады. Алған білімін өз халқының пайдысына асыруға талпынды. 1879-1883 жылдар аралығында Торғай облысының төрт уезінде (Торғай, Ырғыз, Троицк, Ақтөбе) жаңа мектептер ашады. 1883 жылы Торғай қаласында қолөнер мектебі ашылды. Ол қазақ даласындағы техникалық білім беретін тұңғыш оқу орны болды. Ыбырай қазақ қыздарын оқыту ісіне ерекше көңіл бөледі. Оқу-тәрбие ісін жаңа бағытта ұйымдастырды. Бұл ретте ол мұғалімнің атқаратын рөлін жоғары бағалады. "Халық мектептері үшін ең керектісі – мұғалім, – деп жазды ол. Ыбырай туған халқын ерекше сүйді, оның болашағына зор сеніммен қарады. Сондықтан халық ағарту ісін айрықша шабытпен жүргізді. Мәдениетті де талантты педагог-жазушы әрі мінезге бай, адамгершілік, жолдастық қасиеті мол Ыбырай орыс зиялыларының арасында мейлінше беделді, сыйлы болған. Ол балаларға ана тілін таза және ұқыптылықпен үйретеді, шағын көркем шығармалар арқылы оларды жақсы мінез-құлыққа баулуды көздейді.

19 слайд

Ыбырай Алтынсарин (1841-1889 жж.) — қазақтың аса көрнекті ағартушы- педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері. Ыбырай бала кезінен бастап білімге және өз бетінше оқып білуге бейім екенін байқатты. Көп оқыды, Ресей қоғамының білімді адамдарымен жиі араласып тұрды.  Білімге құштар жас бос уақытының бәрін де сол кітапханада өткізді. Білген үстіне біле түссем деген құмарлық пен өз халқыма неғұрлым көбірек пайда келтірсем деген абзал арманға ұмтылыс жас Ыбырайдың өмірлік кредосына айналды. Өзінің мінез-құлқы жағынан қарапайым әрі еңбексүйгіш еді, көп оқыды, өзге халықтардың қол жеткен табыстарын неғұрлым көбірек біле түссем деп армандады. Алған білімін өз халқының пайдысына асыруға талпынды. 1879-1883 жылдар аралығында Торғай облысының төрт уезінде (Торғай, Ырғыз, Троицк, Ақтөбе) жаңа мектептер ашады. 1883 жылы Торғай қаласында қолөнер мектебі ашылды. Ол қазақ даласындағы техникалық білім беретін тұңғыш оқу орны болды. Ыбырай қазақ қыздарын оқыту ісіне ерекше көңіл бөледі. Оқу-тәрбие ісін жаңа бағытта ұйымдастырды. Бұл ретте ол мұғалімнің атқаратын рөлін жоғары бағалады. "Халық мектептері үшін ең керектісі – мұғалім, – деп жазды ол. Ыбырай туған халқын ерекше сүйді, оның болашағына зор сеніммен қарады. Сондықтан халық ағарту ісін айрықша шабытпен жүргізді. Мәдениетті де талантты педагог-жазушы әрі мінезге бай, адамгершілік, жолдастық қасиеті мол Ыбырай орыс зиялыларының арасында мейлінше беделді, сыйлы болған. Ол балаларға ана тілін таза және ұқыптылықпен үйретеді, шағын көркем шығармалар арқылы оларды жақсы мінез-құлыққа баулуды көздейді.

Қортынды: Өмір деген мен тірімін, адаммын Өмір деген – шаттықпенен қаяу –мұң. Бес күн жалған мына қысқа өмірде Шын бақ

20 слайд
Қортынды: Өмір деген мен тірімін, адаммын Өмір деген – шаттықпенен қаяу –мұң. Бес күн жалған мына қысқа өмірде Шын бақытқа жетуі бұл –Адамның!!! - деп ақындар жырлап өткендей адам баласына Алланың сыйға берген баға жетпес кереметі. Өмір арнасы өте кең өзен секілді. Сол өзеннен өз арнамызды тауып, ағу біздің мақсатымыз. Яғни өмірден өз орнымызды жаңылмай иелене білу үлкен мәрттік.

20 слайд

Қортынды: Өмір деген мен тірімін, адаммын Өмір деген – шаттықпенен қаяу –мұң. Бес күн жалған мына қысқа өмірде Шын бақытқа жетуі бұл –Адамның!!! - деп ақындар жырлап өткендей адам баласына Алланың сыйға берген баға жетпес кереметі. Өмір арнасы өте кең өзен секілді. Сол өзеннен өз арнамызды тауып, ағу біздің мақсатымыз. Яғни өмірден өз орнымызды жаңылмай иелене білу үлкен мәрттік.

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

23 слайд
«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

23 слайд

«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін

24 слайд
«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

24 слайд

«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді

25 слайд
«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

25 слайд

«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді

26 слайд
«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

26 слайд

«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүй

27 слайд
«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –

27 слайд

«Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін – «Визитка-карта» 1.Менің есімімнің мағынасы – 2.Басқаларға ұқсамайтын ерекше қасиетім – 3.Мен өмірді сүйемін –