1 слайд
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
«Кездесу ойыны» әдісі
Жай әуенмен екі шеңбер болып,
қарама-қарсы айналады. Әуен тоқтаған
кезде бір-біріне қарап, досының
жақсы қасиетін айтады және сәттілік
тілейді.
3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі
арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.
Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлерін
атаңыз.
Себеп бағыныңқылы сабақтас қалай
жасалады?
Көпқұрамды құрмалас сөйлем дегеніміз
не?
4 слайд
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты:
9.2.4.1 -әртүрлі стильдегі мәтіндердің
тақырыбын, қызметін, құрылымын,
тілдік ерекшелігін салыстыра
талдау;
9.4.4.3 -сабақтас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық түрлерін
ажырата білу;
5 слайд
Топтық жұмыс
«Мәтін талдау» әдісі. Оқушыларға әртүрлі тақырыптағы
мәтіндер таратылып беріледі.
Тапсырма: Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз.
1-топ. Екі мәтінді салыстыра талдаңыздар.
А мәтіні Ортақ белгісі
Ә мәтіні
Тақырыбы
Қызметі
Құрылымы
Тілдік ерекшелігі
6 слайд
2-топ.
«Төрт сөйлем» әдісі бойынша
талдаңыздар.
«Төрт сөйлем»
Пікір
Дәлел
Мысал
Қорытынды
7 слайд
3-топ.
Мәтінді түсініп оқып шығып,
күрделі жоспар құрыңыздар.
Мәтін бөліктері
Мәтін бөліктері басталатын сөйлем
Жанры, стилі
Кіріспе
Негізгі бөлім
Қорытынды
8 слайд
Жалпы – 4 балл.
- тақырыбын, қызметін, құрылымын
анықтап, тілдік ерекшелігіне талдау
жасайды.
9 слайд
№ 2-тапсырма: «Оймоншақ» әдісі.
Ережесі: Тақырып бойынша әр оқушы
кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады.
Сөйлемдер бір-бірімен логикалық
байланыста болуы және құрамында
сабақтас құрмалас сөйлем болуы қажет.
1-топ «Құстар»
1-топ «Көктем»
1-топ «Менің досым»
10 слайд
Жалпы – 3 балл.
- тақырып бойынша кезекпен бір
сөйлемнен жазып шығады.
-сөйлемдер бір-бірімен логикалық
байланыста болуы қажет.
-құрамында сабақтас сөйлем болуы
тиіс.
11 слайд
Жұптық жұмыс
№ 3-тапсырма:
«Ассонанс» ойыны.
Ережесі: Оқушыларға сурет
қиындыларын таратады. Суретке қарап,
сөйлем құрастыруы керек. Логикалық
жағынан жақын және сабақтас құрмалас
сөйлем болуы тиіс. Сөйлемді жасалу жолы
мен мағыналық түрлеріне қарай талдайды.
12 слайд
Жалпы – 3 балл.
-суретке қарап,
логикалық жағынан ұқсас, сабақтас
құрмалас сөйлем құрастырады.
-сөйлемді жасалу жолы мен
мағыналық түрлеріне қарай
талдайды.
13 слайд
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі. «Шындық-
жалған» бойынша
Мысал Шындық Жалған
14 слайд
Мысал Шындық Жалған
15 слайд
Шағын торларға оқушылардың
есімдері жазылады. Оқушы әр
тапсырманы орындаған сайын допты
өз торына салып отырғызады.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды
болуын қадағалайды.
16 слайд
17 слайд
Үйге тапсырма беру:
10-тапсырма
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз