Материалдар / Әлем назарын өзіне аудартқан қақтығыстар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әлем назарын өзіне аудартқан қақтығыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып қазақ тілі пәнінен "Әлем назарын өзіне аудартқан қақтығыстар" тақырыбында болатын ашық сабаққа арналған слайд. Көрнекілік т ретінде пайдаланса болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2024
233
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу ойыны» әдісі Жай әуенмен екі шеңбер болып, қарама-қарсы айналады. Әуен т

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу ойыны» әдісі Жай әуенмен екі шеңбер болып, қарама-қарсы айналады. Әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, досының жақсы қасиетін айтады және сәттілік тілейді.

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу ойыны» әдісі Жай әуенмен екі шеңбер болып, қарама-қарсы айналады. Әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, досының жақсы қасиетін айтады және сәттілік тілейді.

Үй тапсырмасын сұрау «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.  Сабақтас құрмалас

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.  Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлерін атаңыз.  Себеп бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады?  Көпқұрамды құрмалас сөйлем дегеніміз не?

3 слайд

Үй тапсырмасын сұрау «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.  Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлерін атаңыз.  Себеп бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады?  Көпқұрамды құрмалас сөйлем дегеніміз не?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:  9.2.4.1 -әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілді

4 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:  9.2.4.1 -әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;  9.4.4.3 -сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу;

4 слайд

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:  9.2.4.1 -әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;  9.4.4.3 -сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу;

Топтық жұмыс «Мәтін талдау» әдісі. Оқушыларға әртүрлі тақырыптағы мәтіндер таратылып беріледі.  Тапсырма: Әртүрлі с

5 слайд
Топтық жұмыс «Мәтін талдау» әдісі. Оқушыларға әртүрлі тақырыптағы мәтіндер таратылып беріледі.  Тапсырма: Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз.  1-топ. Екі мәтінді салыстыра талдаңыздар.   А мәтіні Ортақ белгісі Ә мәтіні  Тақырыбы      Қызметі      Құрылымы      Тілдік ерекшелігі     

5 слайд

Топтық жұмыс «Мәтін талдау» әдісі. Оқушыларға әртүрлі тақырыптағы мәтіндер таратылып беріледі.  Тапсырма: Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз.  1-топ. Екі мәтінді салыстыра талдаңыздар.   А мәтіні Ортақ белгісі Ә мәтіні  Тақырыбы      Қызметі      Құрылымы      Тілдік ерекшелігі     

2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі бойынша талдаңыздар.  «Төрт сөйлем»  Пікір  Дәлел  Мысал  Қорытынды

6 слайд
2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі бойынша талдаңыздар.  «Төрт сөйлем»   Пікір  Дәлел  Мысал   Қорытынды  

6 слайд

2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі бойынша талдаңыздар.  «Төрт сөйлем»   Пікір  Дәлел  Мысал   Қорытынды  

 3-топ. Мәтінді түсініп оқып шығып, күрделі жоспар құрыңыздар.  Мәтін бөліктері  Мәтін бөліктері басталатын сөйлем 

7 слайд
 3-топ. Мәтінді түсініп оқып шығып, күрделі жоспар құрыңыздар.  Мәтін бөліктері  Мәтін бөліктері басталатын сөйлем  Жанры, стилі  Кіріспе  Негізгі бөлім  Қорытынды  

7 слайд

 3-топ. Мәтінді түсініп оқып шығып, күрделі жоспар құрыңыздар.  Мәтін бөліктері  Мәтін бөліктері басталатын сөйлем  Жанры, стилі  Кіріспе  Негізгі бөлім  Қорытынды  

Жалпы – 4 балл. - тақырыбын, қызметін, құрылымын анықтап, тілдік ерекшелігіне талдау жасайды.

8 слайд
Жалпы – 4 балл. - тақырыбын, қызметін, құрылымын анықтап, тілдік ерекшелігіне талдау жасайды.

8 слайд

Жалпы – 4 балл. - тақырыбын, қызметін, құрылымын анықтап, тілдік ерекшелігіне талдау жасайды.

 № 2-тапсырма: «Оймоншақ» әдісі.  Ережесі: Тақырып бойынша әр оқушы кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады.  Сөйлемдер бір-бі

9 слайд
 № 2-тапсырма: «Оймоншақ» әдісі.  Ережесі: Тақырып бойынша әр оқушы кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады.  Сөйлемдер бір-бірімен логикалық байланыста болуы және құрамында сабақтас құрмалас сөйлем болуы қажет.  1-топ «Құстар»  1-топ «Көктем»  1-топ «Менің досым»

9 слайд

 № 2-тапсырма: «Оймоншақ» әдісі.  Ережесі: Тақырып бойынша әр оқушы кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады.  Сөйлемдер бір-бірімен логикалық байланыста болуы және құрамында сабақтас құрмалас сөйлем болуы қажет.  1-топ «Құстар»  1-топ «Көктем»  1-топ «Менің досым»

Жалпы – 3 балл. - тақырып бойынша кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады. -сөйлемдер бір-бірімен логикалық

10 слайд
Жалпы – 3 балл. - тақырып бойынша кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады. -сөйлемдер бір-бірімен логикалық байланыста болуы қажет. -құрамында сабақтас сөйлем болуы тиіс.

10 слайд

Жалпы – 3 балл. - тақырып бойынша кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады. -сөйлемдер бір-бірімен логикалық байланыста болуы қажет. -құрамында сабақтас сөйлем болуы тиіс.

Жұптық жұмыс № 3-тапсырма:  «Ассонанс» ойыны. Ережесі: Оқушыларға сурет қиындыларын таратады. Суретке қа

11 слайд
Жұптық жұмыс № 3-тапсырма:  «Ассонанс» ойыны. Ережесі: Оқушыларға сурет қиындыларын таратады. Суретке қарап, сөйлем құрастыруы керек. Логикалық жағынан жақын және сабақтас құрмалас сөйлем болуы тиіс. Сөйлемді жасалу жолы мен мағыналық түрлеріне қарай талдайды.

11 слайд

Жұптық жұмыс № 3-тапсырма:  «Ассонанс» ойыны. Ережесі: Оқушыларға сурет қиындыларын таратады. Суретке қарап, сөйлем құрастыруы керек. Логикалық жағынан жақын және сабақтас құрмалас сөйлем болуы тиіс. Сөйлемді жасалу жолы мен мағыналық түрлеріне қарай талдайды.

 Жалпы – 3 балл.  -суретке қарап, логикалық жағынан ұқсас, сабақтас құрмалас сөйлем құрастырады.  -сөйлемді жасалу

12 слайд
 Жалпы – 3 балл.  -суретке қарап, логикалық жағынан ұқсас, сабақтас құрмалас сөйлем құрастырады.  -сөйлемді жасалу жолы мен мағыналық түрлеріне қарай талдайды.

12 слайд

 Жалпы – 3 балл.  -суретке қарап, логикалық жағынан ұқсас, сабақтас құрмалас сөйлем құрастырады.  -сөйлемді жасалу жолы мен мағыналық түрлеріне қарай талдайды.

 «Өзіңізді тексеріңіз» әдісі. «Шындық- жалған» бойынша Мысал Шындық Жалған

13 слайд
 «Өзіңізді тексеріңіз» әдісі. «Шындық- жалған» бойынша Мысал Шындық Жалған

13 слайд

 «Өзіңізді тексеріңіз» әдісі. «Шындық- жалған» бойынша Мысал Шындық Жалған

Мысал Шындық Жалған

14 слайд
Мысал Шындық Жалған

14 слайд

Мысал Шындық Жалған

 Шағын торларға оқушылардың есімдері жазылады. Оқушы әр тапсырманы орындаған сайын допты өз торына салып отырғызады.  Мақс

15 слайд
 Шағын торларға оқушылардың есімдері жазылады. Оқушы әр тапсырманы орындаған сайын допты өз торына салып отырғызады.  Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.  Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

15 слайд

 Шағын торларға оқушылардың есімдері жазылады. Оқушы әр тапсырманы орындаған сайын допты өз торына салып отырғызады.  Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.  Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

16 слайд

16 слайд

Үйге тапсырма беру: 10-тапсырма

17 слайд
Үйге тапсырма беру: 10-тапсырма

17 слайд

Үйге тапсырма беру: 10-тапсырма