Әлем назарын өзіне аудартқан қақтығыстар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
«Кездесу ойыны» әдісі
Жай әуенмен екі шеңбер болып,
қарама-қарсы айналады. Әуен тоқтаған
кезде бір-біріне қарап, досының
жақсы қасиетін айтады және сәттілік
тілейді.
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу ойыны» әдісі Жай әуенмен екі шеңбер болып, қарама-қарсы айналады. Әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, досының жақсы қасиетін айтады және сәттілік тілейді.
3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі
арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.
Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлерін
атаңыз.
Себеп бағыныңқылы сабақтас қалай
жасалады?
Көпқұрамды құрмалас сөйлем дегеніміз
не?
3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау «Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру. Сабақтас құрмалас сөйлемнің түрлерін атаңыз. Себеп бағыныңқылы сабақтас қалай жасалады? Көпқұрамды құрмалас сөйлем дегеніміз не?
4 слайд
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты:
9.2.4.1 -әртүрлі стильдегі мәтіндердің
тақырыбын, қызметін, құрылымын,
тілдік ерекшелігін салыстыра
талдау;
9.4.4.3 -сабақтас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық түрлерін
ажырата білу;
4 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 9.2.4.1 -әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 9.4.4.3 -сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу;
5 слайд
Топтық жұмыс
«Мәтін талдау» әдісі. Оқушыларға әртүрлі тақырыптағы
мәтіндер таратылып беріледі.
Тапсырма: Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз.
1-топ. Екі мәтінді салыстыра талдаңыздар.
А мәтіні Ортақ белгісі
Ә мәтіні
Тақырыбы
Қызметі
Құрылымы
Тілдік ерекшелігі
5 слайд
Топтық жұмыс «Мәтін талдау» әдісі. Оқушыларға әртүрлі тақырыптағы мәтіндер таратылып беріледі. Тапсырма: Әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігіне талдау жасаңыз. 1-топ. Екі мәтінді салыстыра талдаңыздар. А мәтіні Ортақ белгісі Ә мәтіні Тақырыбы Қызметі Құрылымы Тілдік ерекшелігі
6 слайд
2-топ.
«Төрт сөйлем» әдісі бойынша
талдаңыздар.
«Төрт сөйлем»
Пікір
Дәлел
Мысал
Қорытынды
6 слайд
2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі бойынша талдаңыздар. «Төрт сөйлем» Пікір Дәлел Мысал Қорытынды
7 слайд
3-топ.
Мәтінді түсініп оқып шығып,
күрделі жоспар құрыңыздар.
Мәтін бөліктері
Мәтін бөліктері басталатын сөйлем
Жанры, стилі
Кіріспе
Негізгі бөлім
Қорытынды
7 слайд
3-топ. Мәтінді түсініп оқып шығып, күрделі жоспар құрыңыздар. Мәтін бөліктері Мәтін бөліктері басталатын сөйлем Жанры, стилі Кіріспе Негізгі бөлім Қорытынды
8 слайд
Жалпы – 4 балл.
- тақырыбын, қызметін, құрылымын
анықтап, тілдік ерекшелігіне талдау
жасайды.
8 слайд
Жалпы – 4 балл. - тақырыбын, қызметін, құрылымын анықтап, тілдік ерекшелігіне талдау жасайды.
9 слайд
№ 2-тапсырма: «Оймоншақ» әдісі.
Ережесі: Тақырып бойынша әр оқушы
кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады.
Сөйлемдер бір-бірімен логикалық
байланыста болуы және құрамында
сабақтас құрмалас сөйлем болуы қажет.
1-топ «Құстар»
1-топ «Көктем»
1-топ «Менің досым»
9 слайд
№ 2-тапсырма: «Оймоншақ» әдісі. Ережесі: Тақырып бойынша әр оқушы кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады. Сөйлемдер бір-бірімен логикалық байланыста болуы және құрамында сабақтас құрмалас сөйлем болуы қажет. 1-топ «Құстар» 1-топ «Көктем» 1-топ «Менің досым»
10 слайд
Жалпы – 3 балл.
- тақырып бойынша кезекпен бір
сөйлемнен жазып шығады.
-сөйлемдер бір-бірімен логикалық
байланыста болуы қажет.
-құрамында сабақтас сөйлем болуы
тиіс.
10 слайд
Жалпы – 3 балл. - тақырып бойынша кезекпен бір сөйлемнен жазып шығады. -сөйлемдер бір-бірімен логикалық байланыста болуы қажет. -құрамында сабақтас сөйлем болуы тиіс.
11 слайд
Жұптық жұмыс
№ 3-тапсырма:
«Ассонанс» ойыны.
Ережесі: Оқушыларға сурет
қиындыларын таратады. Суретке қарап,
сөйлем құрастыруы керек. Логикалық
жағынан жақын және сабақтас құрмалас
сөйлем болуы тиіс. Сөйлемді жасалу жолы
мен мағыналық түрлеріне қарай талдайды.
11 слайд
Жұптық жұмыс № 3-тапсырма: «Ассонанс» ойыны. Ережесі: Оқушыларға сурет қиындыларын таратады. Суретке қарап, сөйлем құрастыруы керек. Логикалық жағынан жақын және сабақтас құрмалас сөйлем болуы тиіс. Сөйлемді жасалу жолы мен мағыналық түрлеріне қарай талдайды.
12 слайд
Жалпы – 3 балл.
-суретке қарап,
логикалық жағынан ұқсас, сабақтас
құрмалас сөйлем құрастырады.
-сөйлемді жасалу жолы мен
мағыналық түрлеріне қарай
талдайды.
12 слайд
Жалпы – 3 балл. -суретке қарап, логикалық жағынан ұқсас, сабақтас құрмалас сөйлем құрастырады. -сөйлемді жасалу жолы мен мағыналық түрлеріне қарай талдайды.
13 слайд
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі. «Шындық-
жалған» бойынша
Мысал Шындық Жалған
13 слайд
«Өзіңізді тексеріңіз» әдісі. «Шындық- жалған» бойынша Мысал Шындық Жалған
14 слайд
Мысал Шындық Жалған
14 слайд
Мысал Шындық Жалған
15 слайд
Шағын торларға оқушылардың
есімдері жазылады. Оқушы әр
тапсырманы орындаған сайын допты
өз торына салып отырғызады.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды
болуын қадағалайды.
15 слайд
Шағын торларға оқушылардың есімдері жазылады. Оқушы әр тапсырманы орындаған сайын допты өз торына салып отырғызады. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
16 слайд
16 слайд
17 слайд
Үйге тапсырма беру:
10-тапсырма
17 слайд
Үйге тапсырма беру: 10-тапсырма