Материалдар / Әлеуметтік жоба "Жақсылық жан- шуағы "

Әлеуметтік жоба "Жақсылық жан- шуағы "

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін -өзі тану пәнінен 8 сынып оқушыларына әлеуметтік жоба қорғау үшін арнайы зерттеу , көмек , жұмыс тұрлері ұсынылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2019
2701
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Жаным тола - жақсылық” тақырыбындағы әлеуметтік жоба Дайындағандар: Жалағаш ауданы, З.Жарқынбаев атындағы №2 02орта ме

1 слайд
“ Жаным тола - жақсылық” тақырыбындағы әлеуметтік жоба Дайындағандар: Жалағаш ауданы, З.Жарқынбаев атындағы №2 02орта мектептің оқушылары: Молдабек Арай , Молдабек Әділбек. Жетекшісі : Құрманбаева Серіккүл

1 слайд

“ Жаным тола - жақсылық” тақырыбындағы әлеуметтік жоба Дайындағандар: Жалағаш ауданы, З.Жарқынбаев атындағы №2 02орта мектептің оқушылары: Молдабек Арай , Молдабек Әділбек. Жетекшісі : Құрманбаева Серіккүл

1 . Бұндай әлеуметтік жоба не үшін қажет? 2. Іске асыру формаларының тиімді жолдары? Оның түрлерін қандай жолмен дамытамыз?

2 слайд
1 . Бұндай әлеуметтік жоба не үшін қажет? 2. Іске асыру формаларының тиімді жолдары? Оның түрлерін қандай жолмен дамытамыз? 3. Қоғамға пайдалы қызмет дегеніміз не? 4. Бүкіл әлемдік мысалдың әсері қандай? 5. Күтілетін нәтиже ойымыздан шығады ма?

2 слайд

1 . Бұндай әлеуметтік жоба не үшін қажет? 2. Іске асыру формаларының тиімді жолдары? Оның түрлерін қандай жолмен дамытамыз? 3. Қоғамға пайдалы қызмет дегеніміз не? 4. Бүкіл әлемдік мысалдың әсері қандай? 5. Күтілетін нәтиже ойымыздан шығады ма?

Мақсаты: Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың шығармашылық іс-әрекетінде өзін-өзі көрсетуге ұмтылысын мадақтау, жалпыада

3 слайд
Мақсаты: Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың шығармашылық іс-әрекетінде өзін-өзі көрсетуге ұмтылысын мадақтау, жалпыадамзаттық құндылықтар арқылы өмірге сүйіспеншілікпен қарауға, өзіне деген сенімділік пен жігерлік қасиеттерін сіңірте отырып рухын және өмірге көзқарасын жоғалтып алмауға бағыт беру. Оқушылардың өзін- өзі тануға қызығушылығын дамыту, оларды рухани-адамгершілік құндылықтарға тарту Балалардың әлеуетін жандандыру, шығармашылық бастамашылығын дамыту, оларды адамгершілік құндылықтарға тарту Оқушылардың бойындағы жоғары адамгершілік қасиеттерін, өмірге құлшынысын, көзқарасының белсендігін арттыруМіндеттері:

3 слайд

Мақсаты: Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың шығармашылық іс-әрекетінде өзін-өзі көрсетуге ұмтылысын мадақтау, жалпыадамзаттық құндылықтар арқылы өмірге сүйіспеншілікпен қарауға, өзіне деген сенімділік пен жігерлік қасиеттерін сіңірте отырып рухын және өмірге көзқарасын жоғалтып алмауға бағыт беру. Оқушылардың өзін- өзі тануға қызығушылығын дамыту, оларды рухани-адамгершілік құндылықтарға тарту Балалардың әлеуетін жандандыру, шығармашылық бастамашылығын дамыту, оларды адамгершілік құндылықтарға тарту Оқушылардың бойындағы жоғары адамгершілік қасиеттерін, өмірге құлшынысын, көзқарасының белсендігін арттыруМіндеттері:

• Б ұл әлеуметтік жоба бізге не үшін қажет ? Ретін тапса сауапты істің түрі көп.Ал, сіз күніне қанша игі іс жасайсыз?Қанша жан

4 слайд
• Б ұл әлеуметтік жоба бізге не үшін қажет ? Ретін тапса сауапты істің түрі көп.Ал, сіз күніне қанша игі іс жасайсыз?Қанша жанның жүрегіне жол тауып, қаншалықты сауапқа кенеліп жүрсіз? Осы турасында өз -өзіңізден сұрап,немесе ойланып көрдіңіз бе? Біле білсеңіз , игі іс жасау деген міндетті түрде біреуге дүниеңнің жартысын бөліп беру деген түсінік емес. Түсінгенге, сауапты іс бұл –үлкен жүректен шығатын кішкене ғана әрекет.Адам бойында жақсы қасиеттер көп болса, оған бақ та, бақыт та қонады.

4 слайд

• Б ұл әлеуметтік жоба бізге не үшін қажет ? Ретін тапса сауапты істің түрі көп.Ал, сіз күніне қанша игі іс жасайсыз?Қанша жанның жүрегіне жол тауып, қаншалықты сауапқа кенеліп жүрсіз? Осы турасында өз -өзіңізден сұрап,немесе ойланып көрдіңіз бе? Біле білсеңіз , игі іс жасау деген міндетті түрде біреуге дүниеңнің жартысын бөліп беру деген түсінік емес. Түсінгенге, сауапты іс бұл –үлкен жүректен шығатын кішкене ғана әрекет.Адам бойында жақсы қасиеттер көп болса, оған бақ та, бақыт та қонады.

ОД-гиперметропия (орташа)-1 ДЦП- 3 Психикалық ауытқу (6 оқушы) Жеңіл ақыл-ойдың кемістігі (1 оқушы)Аяқ-қолдары тартылу- ЭПИЛЕПС

5 слайд
ОД-гиперметропия (орташа)-1 ДЦП- 3 Психикалық ауытқу (6 оқушы) Жеңіл ақыл-ойдың кемістігі (1 оқушы)Аяқ-қолдары тартылу- ЭПИЛЕПСИЯ ( 6 оқушы) Тіл мүкістігі -3 (1 оқушы)

5 слайд

ОД-гиперметропия (орташа)-1 ДЦП- 3 Психикалық ауытқу (6 оқушы) Жеңіл ақыл-ойдың кемістігі (1 оқушы)Аяқ-қолдары тартылу- ЭПИЛЕПСИЯ ( 6 оқушы) Тіл мүкістігі -3 (1 оқушы)

Іске асыру формаларының тиімді жолдары Мектеп әкімшілігі, психолог, әлеуметтік педагог, «Өзін-өзі тану» пәні мұғалімі және тәлім

6 слайд
Іске асыру формаларының тиімді жолдары Мектеп әкімшілігі, психолог, әлеуметтік педагог, «Өзін-өзі тану» пәні мұғалімі және тәлімгермен үнемі байланыста болу «Жүрек қалауымен» атты еріктілер тобымен бірге үйден оқитын оқушылардың үйіне барып (аптасына 1 рет) ізгі қарым-қатынастырды орнату Кесте бойынша әрбір оқушымен сынып жетекшісі арқылы жеке жұмыс жасау. Үй тапсырмасын дағы қиындық туғызған тапсырманы орындауға көмектесу .Мектеп психологтары, ӨӨТ пән мұғалімдерінің ұсынған бейне материалдырды компьютерлік тапсырмаларды орындауда серік болу . Еріктілер тобынан үйірмелерге жауаптыларды бекіту «Жұлдызай “мүмкіндігі шектеулі балалар шығармашылығы Республикалық фестиваліне қатысушы балаларға қолдау көрсетіп, демеу болу . Еріктілер тобының ұйымдастыруымен концерттік бағдарламалар көрсетіп, рухани демеу болу (ата- аналар ға, балаларға ) Халық көп жиналатын орындарға “Арнайы жәшіктер ” қою арқылы қаржы жинау

6 слайд

Іске асыру формаларының тиімді жолдары Мектеп әкімшілігі, психолог, әлеуметтік педагог, «Өзін-өзі тану» пәні мұғалімі және тәлімгермен үнемі байланыста болу «Жүрек қалауымен» атты еріктілер тобымен бірге үйден оқитын оқушылардың үйіне барып (аптасына 1 рет) ізгі қарым-қатынастырды орнату Кесте бойынша әрбір оқушымен сынып жетекшісі арқылы жеке жұмыс жасау. Үй тапсырмасын дағы қиындық туғызған тапсырманы орындауға көмектесу .Мектеп психологтары, ӨӨТ пән мұғалімдерінің ұсынған бейне материалдырды компьютерлік тапсырмаларды орындауда серік болу . Еріктілер тобынан үйірмелерге жауаптыларды бекіту «Жұлдызай “мүмкіндігі шектеулі балалар шығармашылығы Республикалық фестиваліне қатысушы балаларға қолдау көрсетіп, демеу болу . Еріктілер тобының ұйымдастыруымен концерттік бағдарламалар көрсетіп, рухани демеу болу (ата- аналар ға, балаларға ) Халық көп жиналатын орындарға “Арнайы жәшіктер ” қою арқылы қаржы жинау

Оның түрлері н қандай жолмен дамытамыз ? Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар (уақытпен өзгермейтін, белгілі бір адамдар

7 слайд
Оның түрлері н қандай жолмен дамытамыз ? Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар (уақытпен өзгермейтін, белгілі бір адамдар шеңберіне ғана емес,бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар )Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар (уақытпен өзгермейтін, белгілі бір адамдар шеңберіне ғана емес,бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар )

7 слайд

Оның түрлері н қандай жолмен дамытамыз ? Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар (уақытпен өзгермейтін, белгілі бір адамдар шеңберіне ғана емес,бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар )Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар (уақытпен өзгермейтін, белгілі бір адамдар шеңберіне ғана емес,бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар )

Ақиқат кеңістік және уақытпен шектелмейді. Барлық ел, барлық заман, барлық адам үшін Ақиқат – біреу. Ақиқатқа жүгіну

8 слайд
Ақиқат кеңістік және уақытпен шектелмейді. Барлық ел, барлық заман, барлық адам үшін Ақиқат – біреу. Ақиқатқа жүгіну – айтқан, істеген, көрген немесе естіген нәрсені дәл жеткізу деп саналады. Нағыз шындық – ол Ар-ұждан. Соны тапқан кезде ғана, сенің әрекеттерің онымен үлесін табады .

8 слайд

Ақиқат кеңістік және уақытпен шектелмейді. Барлық ел, барлық заман, барлық адам үшін Ақиқат – біреу. Ақиқатқа жүгіну – айтқан, істеген, көрген немесе естіген нәрсені дәл жеткізу деп саналады. Нағыз шындық – ол Ар-ұждан. Соны тапқан кезде ғана, сенің әрекеттерің онымен үлесін табады .

Үй тапсырмасын орындауға көмек көрсету Мұражайлар мен серуендерде серік болуМәдени шараларға қатыстыруға көмектесуКітапханадағ

9 слайд
Үй тапсырмасын орындауға көмек көрсету Мұражайлар мен серуендерде серік болуМәдени шараларға қатыстыруға көмектесуКітапханадағы кітапты бірге оқуҮйірме жұмысына араласуға белсендік таныту.Сүйіспеншілік – ол айналамыздағы әлемді өзгерте алатын, тіршілікте өмір беріп, бар болуын қолдаушы, қуатты энергия. Осындай энергиямен жүрген еріктілер тобының балаларының жүректері таза, шыншыл, ақылы нұрлы, байсалды болады. Спорттық секцияларды ұйымдастыру

9 слайд

Үй тапсырмасын орындауға көмек көрсету Мұражайлар мен серуендерде серік болуМәдени шараларға қатыстыруға көмектесуКітапханадағы кітапты бірге оқуҮйірме жұмысына араласуға белсендік таныту.Сүйіспеншілік – ол айналамыздағы әлемді өзгерте алатын, тіршілікте өмір беріп, бар болуын қолдаушы, қуатты энергия. Осындай энергиямен жүрген еріктілер тобының балаларының жүректері таза, шыншыл, ақылы нұрлы, байсалды болады. Спорттық секцияларды ұйымдастыру

Дұрыс әрекет - жүректен шығып, сосын сөз ретінде бейнеленетін және іс жүзінде қолданылатын құндылық. Үй тапсырмасын оры

10 слайд
Дұрыс әрекет - жүректен шығып, сосын сөз ретінде бейнеленетін және іс жүзінде қолданылатын құндылық. Үй тапсырмасын орындауға көмек көрсету Сынып жетекші және пән мұғалімдері мен байланыс жасау Үйірме жұмысына араласуға белсендік таныту . Қандай іске бейім екенің анықтау. Үйірме жұмысының кестесін құру. Кітапханадағы кітапты бірге оқу Сүйікті авторлын анықтау. Кітаптармен қатар аудио,бейне материалдар табуға көмектесі Мәдени шараларға қатыстыруға көмектесу Мектепке келген цирк, қуыршақтар, драммалық театрларға шақыру. Мұражайлар мен серуендерде серік болу Рухани жаңғыруға дұрыс бағыт беру. Серуендер арасында сырласу. Компьютерлік клубтарға ойындарды ойнату . Спорттық секцияларды ұйымдастыру Шахмат, дойбы, тоғызқұмалақ , тенис ойындарында серік болу.

10 слайд

Дұрыс әрекет - жүректен шығып, сосын сөз ретінде бейнеленетін және іс жүзінде қолданылатын құндылық. Үй тапсырмасын орындауға көмек көрсету Сынып жетекші және пән мұғалімдері мен байланыс жасау Үйірме жұмысына араласуға белсендік таныту . Қандай іске бейім екенің анықтау. Үйірме жұмысының кестесін құру. Кітапханадағы кітапты бірге оқу Сүйікті авторлын анықтау. Кітаптармен қатар аудио,бейне материалдар табуға көмектесі Мәдени шараларға қатыстыруға көмектесу Мектепке келген цирк, қуыршақтар, драммалық театрларға шақыру. Мұражайлар мен серуендерде серік болу Рухани жаңғыруға дұрыс бағыт беру. Серуендер арасында сырласу. Компьютерлік клубтарға ойындарды ойнату . Спорттық секцияларды ұйымдастыру Шахмат, дойбы, тоғызқұмалақ , тенис ойындарында серік болу.

Тыныштық- Ақиқат пен Дұрыс әрекеттің сәулесі. Тыныштық кез келген сыртқы жағдайда ақыл – ойдың тазалығын сақтайтын күш. Жан

11 слайд
Тыныштық- Ақиқат пен Дұрыс әрекеттің сәулесі. Тыныштық кез келген сыртқы жағдайда ақыл – ойдың тазалығын сақтайтын күш. Жан тыныштығы ол адамға кез-келген жағдайдан қиянатсыз шығуға көмектеседі. Ішкі тыныштықты жоғалту – адам үшін ең үлкен азап. Ешқандай сыртқы күштер адам ішкі тыныштығын бұза алмайды. Тыныштықтан айрылу – тек оның өзінің мазасыз ойлары мен іс- әрекетінің ғана нәтижесі

11 слайд

Тыныштық- Ақиқат пен Дұрыс әрекеттің сәулесі. Тыныштық кез келген сыртқы жағдайда ақыл – ойдың тазалығын сақтайтын күш. Жан тыныштығы ол адамға кез-келген жағдайдан қиянатсыз шығуға көмектеседі. Ішкі тыныштықты жоғалту – адам үшін ең үлкен азап. Ешқандай сыртқы күштер адам ішкі тыныштығын бұза алмайды. Тыныштықтан айрылу – тек оның өзінің мазасыз ойлары мен іс- әрекетінің ғана нәтижесі

«Еріктілер жұмысы – бұл басқа адамдардың игілігі үшін саналы, ерікті және ақысыз қызмет ету. Саналы және риясыз басқа адамның и

12 слайд
«Еріктілер жұмысы – бұл басқа адамдардың игілігі үшін саналы, ерікті және ақысыз қызмет ету. Саналы және риясыз басқа адамның игілігі үшін еңбек етіп жүрген кез -келген адам ерікті болып саналады

12 слайд

«Еріктілер жұмысы – бұл басқа адамдардың игілігі үшін саналы, ерікті және ақысыз қызмет ету. Саналы және риясыз басқа адамның игілігі үшін еңбек етіп жүрген кез -келген адам ерікті болып саналады

” Еріктілер тобы Жоғары сынып оқушылары Қуыршақ үйірмесі Көмек қолын ұсынушылар Орта буын оқушылары Концерттік бағдарла

13 слайд
” Еріктілер тобы Жоғары сынып оқушылары Қуыршақ үйірмесі Көмек қолын ұсынушылар Орта буын оқушылары Концерттік бағдарламаларды ұйымдастырушылар“ Жүрек қалауымен ”

13 слайд

” Еріктілер тобы Жоғары сынып оқушылары Қуыршақ үйірмесі Көмек қолын ұсынушылар Орта буын оқушылары Концерттік бағдарламаларды ұйымдастырушылар“ Жүрек қалауымен ”

“ Жүрек қалауымен”еріктілер тобының жұмыс жоспары № Өткізілетін шаралар Мазмұны Қатысушылар Уақыты Жауапты 1 « Жүрек қалауымен »

14 слайд
“ Жүрек қалауымен”еріктілер тобының жұмыс жоспары № Өткізілетін шаралар Мазмұны Қатысушылар Уақыты Жауапты 1 « Жүрек қалауымен » тобының белсенділерін тағайындау. «Ізгілік» тобының жұмыс жоспарымен таныстыру «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері қыркүйек Топ жетекшілері 2 « Жүрек қалауымен» тобының кеңесі  Қоғамдық тапсырмаларды бекіту « Жүрек қалауымен » тобының мүшелерінің алдағы уақытта атқаратын жұмыстарын талдау «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері қыркүйек Топ жетекшілері 3 К өмекті қажет ететін балаларға көмек көрсету Қайырымдылық шараларын жасау «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері     қазан Топ жетекшілері 4 «Жақсылық- жан шуағы» Қуыршақ театрын ұйымдастыру. Қайырымдылық іс- шара «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері қаңтар Топ жетекшілері 5 Балардың Үйлеріне бару, серуенге шығару Бірге таза ауада қоршаған ортамен таныстыру «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері ақпан Топ жетекшілері Кітапханаға барып бірге кітап оқу Қайырымдылық акциясына қатысып, қол ұшын беру «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері сәуір Топ жетекшілері 6 « Концерттік бағдарламалар ұйымдастыру Оңалту орталығындағы ем алушыларға мерекелік іс- шара ұйымдастыру «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері мамыр Топ жетекшілері

14 слайд

“ Жүрек қалауымен”еріктілер тобының жұмыс жоспары № Өткізілетін шаралар Мазмұны Қатысушылар Уақыты Жауапты 1 « Жүрек қалауымен » тобының белсенділерін тағайындау. «Ізгілік» тобының жұмыс жоспарымен таныстыру «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері қыркүйек Топ жетекшілері 2 « Жүрек қалауымен» тобының кеңесі  Қоғамдық тапсырмаларды бекіту « Жүрек қалауымен » тобының мүшелерінің алдағы уақытта атқаратын жұмыстарын талдау «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері қыркүйек Топ жетекшілері 3 К өмекті қажет ететін балаларға көмек көрсету Қайырымдылық шараларын жасау «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері     қазан Топ жетекшілері 4 «Жақсылық- жан шуағы» Қуыршақ театрын ұйымдастыру. Қайырымдылық іс- шара «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері қаңтар Топ жетекшілері 5 Балардың Үйлеріне бару, серуенге шығару Бірге таза ауада қоршаған ортамен таныстыру «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері ақпан Топ жетекшілері Кітапханаға барып бірге кітап оқу Қайырымдылық акциясына қатысып, қол ұшын беру «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері сәуір Топ жетекшілері 6 « Концерттік бағдарламалар ұйымдастыру Оңалту орталығындағы ем алушыларға мерекелік іс- шара ұйымдастыру «Жүрек қалауымен» тобының мүшелері мамыр Топ жетекшілері

 Бөлімі: Драма Тақырыбы: Ақылды лақ (қуыршақ театры) Мақсаты: əртүрлі дауыс күшін қолдана отырып, кейіпкердің бейнесін бере б

15 слайд
 Бөлімі: Драма Тақырыбы: Ақылды лақ (қуыршақ театры) Мақсаты: əртүрлі дауыс күшін қолдана отырып, кейіпкердің бейнесін бере білуді, өз əрекетін серіктесінің əрекетімен сəйкестендіре отырып, түрлі ырғақта қозғалуды қалыптастыру, кейіпкердің ерекшеліктерін беру үшін мəнерлілік құралдарын қолдану; тапқырлыққа, шыдамдылыққа тəрбиелеу. Алдын ала жұмыс: «Ақылды лақ» ертегісін оқу, үй жануарлары жайлы өлең оқу. Қолданылатын көрнекі құралдар: Ерден атай, Айару (ойыншықтар), қуыршақ театры, талдан жасалған қора, қуыршақ кішкентай лақ, əліппе - дəптер. Сөздік жұмыс: тоқты, бұлақ, лақ, бəйтерек. Мотивациялық – қозғаушылық - Сəлеметсіңдер ме, достарым! Балалар, театрда өнер көрсету үшін алдымен дайындалып алайық. Айарудың тапсырмалары: - Суреттерге қара. Театрда қуыршақтарды кім қимылға келтіреді? Олардың қызметі жайлы əңгімеле. Қуыршақтарды қимылға келтіретін актерлерді қуыршақ ойнатушы деп атайды. Қуыршақ ойнатушы қуыршақтарды перденің сыртында тұрып басқарады. Сондықтан біз оларды көрмейміз. Қуыршақтар отырады, жатады, екі жаққа еңкейеді, қол шапалақтайды, жылдам əрі баяу жүре алады. Екі қуыршақ кездесіп, біреуі сөйлеп тұрғанда, тыңдайтын қуыршақ қозғалмайды, сонда көрермен қай қуыршақтың сөйлеп тұрғанын түсінеді. Ойын: «Зейінді тыңда». Балалар қуанған көңіл күйлерін білдіреді. Балалар театрды көруге қызығушылық танытады. Балалар дəптердегі суреттерге қарап, қимылға келтіретін актерлер туралы тыңдайды. Балалар шеңберге тұрып, қолдарын созады. «1, 2, 3» деген кезде барлығы бір уақытта аяқтарын тарсылдатуға тиісті. Бірнеше рет қарындашпен үстелді соғады, ал балалар естіген дыбыстарын қолдарымен шапалақтап қайталауы керек. Ойын: «Менің көңіл күйім». - Балалар, сендердің көңіл күйлерің қандай? Ендеше, осы жақсы көңіл күйлеріңді көрсетіңдерші. Көңілді болғанда не істейміз? Ренжігенде? Қорыққанда? Қуанғанда? Таңғалғанда? «Ақылды лақ» ертегісін естеріне түсіреді. - Ел көшкенде қандай төлдер қалып қойды? - Ертегідегі лақ қандай? - Балалар, бізге Айару кішкентай лақ алып келіпті. Лақты __________қолымызға алып, мейірімді сөздер айтайықшы. Мейірімді сөздерді əртүрлі екпінде айту керек екенін естеріне салады (ақырын, дауыстап, сыбырлап). - Менің шұнақ лағым! - Менің секіргіш лағым! - Менің сүйкімді лағым! 2 - тапсырма. Жаңылтпашты жаңылыспай айт. Қара ала лақ, қара ала лақ, Қара ала лағым қорада бірақ. 3 - тапсырма. Үй жануарларының төлін ата. Олардың дауысын сал, қимылын, жүрісін көрсет. «Ақылды лақ» ертегісін қуыршақ театрымен сахналауға, рөлдерге бөлініп ойнауға шақырады. Қуыршақ театрында өзін ұстау ережесін естеріне түсіруді ұсынады. Балалар рөлдерге бөліну үшін сандықтың ішіндегі текшелерді алады, ондағы кейіпкерлердің суретіне қарап рөлдерге бөлінеді. Күтілетін нəтижелер: жасайды: жан - жануарлардың жəне олардың төлдерінің дыбысын салып, қимыл -əрекеттерін қайталайды;түсінеді: қуыршақ театры түрлерін ажырата біледі;қолданады: қуыршақтарды қимылдатуда түрлі əдістерді қолданады.

15 слайд

 Бөлімі: Драма Тақырыбы: Ақылды лақ (қуыршақ театры) Мақсаты: əртүрлі дауыс күшін қолдана отырып, кейіпкердің бейнесін бере білуді, өз əрекетін серіктесінің əрекетімен сəйкестендіре отырып, түрлі ырғақта қозғалуды қалыптастыру, кейіпкердің ерекшеліктерін беру үшін мəнерлілік құралдарын қолдану; тапқырлыққа, шыдамдылыққа тəрбиелеу. Алдын ала жұмыс: «Ақылды лақ» ертегісін оқу, үй жануарлары жайлы өлең оқу. Қолданылатын көрнекі құралдар: Ерден атай, Айару (ойыншықтар), қуыршақ театры, талдан жасалған қора, қуыршақ кішкентай лақ, əліппе - дəптер. Сөздік жұмыс: тоқты, бұлақ, лақ, бəйтерек. Мотивациялық – қозғаушылық - Сəлеметсіңдер ме, достарым! Балалар, театрда өнер көрсету үшін алдымен дайындалып алайық. Айарудың тапсырмалары: - Суреттерге қара. Театрда қуыршақтарды кім қимылға келтіреді? Олардың қызметі жайлы əңгімеле. Қуыршақтарды қимылға келтіретін актерлерді қуыршақ ойнатушы деп атайды. Қуыршақ ойнатушы қуыршақтарды перденің сыртында тұрып басқарады. Сондықтан біз оларды көрмейміз. Қуыршақтар отырады, жатады, екі жаққа еңкейеді, қол шапалақтайды, жылдам əрі баяу жүре алады. Екі қуыршақ кездесіп, біреуі сөйлеп тұрғанда, тыңдайтын қуыршақ қозғалмайды, сонда көрермен қай қуыршақтың сөйлеп тұрғанын түсінеді. Ойын: «Зейінді тыңда». Балалар қуанған көңіл күйлерін білдіреді. Балалар театрды көруге қызығушылық танытады. Балалар дəптердегі суреттерге қарап, қимылға келтіретін актерлер туралы тыңдайды. Балалар шеңберге тұрып, қолдарын созады. «1, 2, 3» деген кезде барлығы бір уақытта аяқтарын тарсылдатуға тиісті. Бірнеше рет қарындашпен үстелді соғады, ал балалар естіген дыбыстарын қолдарымен шапалақтап қайталауы керек. Ойын: «Менің көңіл күйім». - Балалар, сендердің көңіл күйлерің қандай? Ендеше, осы жақсы көңіл күйлеріңді көрсетіңдерші. Көңілді болғанда не істейміз? Ренжігенде? Қорыққанда? Қуанғанда? Таңғалғанда? «Ақылды лақ» ертегісін естеріне түсіреді. - Ел көшкенде қандай төлдер қалып қойды? - Ертегідегі лақ қандай? - Балалар, бізге Айару кішкентай лақ алып келіпті. Лақты __________қолымызға алып, мейірімді сөздер айтайықшы. Мейірімді сөздерді əртүрлі екпінде айту керек екенін естеріне салады (ақырын, дауыстап, сыбырлап). - Менің шұнақ лағым! - Менің секіргіш лағым! - Менің сүйкімді лағым! 2 - тапсырма. Жаңылтпашты жаңылыспай айт. Қара ала лақ, қара ала лақ, Қара ала лағым қорада бірақ. 3 - тапсырма. Үй жануарларының төлін ата. Олардың дауысын сал, қимылын, жүрісін көрсет. «Ақылды лақ» ертегісін қуыршақ театрымен сахналауға, рөлдерге бөлініп ойнауға шақырады. Қуыршақ театрында өзін ұстау ережесін естеріне түсіруді ұсынады. Балалар рөлдерге бөліну үшін сандықтың ішіндегі текшелерді алады, ондағы кейіпкерлердің суретіне қарап рөлдерге бөлінеді. Күтілетін нəтижелер: жасайды: жан - жануарлардың жəне олардың төлдерінің дыбысын салып, қимыл -əрекеттерін қайталайды;түсінеді: қуыршақ театры түрлерін ажырата біледі;қолданады: қуыршақтарды қимылдатуда түрлі əдістерді қолданады.

Дәуреннің кестесі Бейсенбі (ІІ топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 15.45-16.00 ойын уақыты (дойбы, мозайка т.

16 слайд
Дәуреннің кестесі Бейсенбі (ІІ топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 15.45-16.00 ойын уақыты (дойбы, мозайка т.б) 16.00-16.40 үйірме уақыты (Абайтану) 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу .Сейсенбі (І топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 1 5.45-16.00 ойын ойнау (дойбы, мозайка т.б) 16.00-16.40 кітапханада кітап оқуға серік болу. 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу. Сенбі (ІІІ топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 15.45-16.00 ойын уақыты (дойбы, мозайка т.б) 16.00-16.40 спорттық секция уақыты (тенис) 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу .

16 слайд

Дәуреннің кестесі Бейсенбі (ІІ топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 15.45-16.00 ойын уақыты (дойбы, мозайка т.б) 16.00-16.40 үйірме уақыты (Абайтану) 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу .Сейсенбі (І топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 1 5.45-16.00 ойын ойнау (дойбы, мозайка т.б) 16.00-16.40 кітапханада кітап оқуға серік болу. 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу. Сенбі (ІІІ топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 15.45-16.00 ойын уақыты (дойбы, мозайка т.б) 16.00-16.40 спорттық секция уақыты (тенис) 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу .

Алтынайдың кестесі Бейсенбі (ІІ топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 15.45-16.00 ойын уақыты (қуыршақтар әлемі,

17 слайд
Алтынайдың кестесі Бейсенбі (ІІ топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 15.45-16.00 ойын уақыты (қуыршақтар әлемі,т.б) 16.00-16.40 үйірме уақыты (Қол өнер) 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу .Сейсенбі (І топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 1 5.45-16.00 ойын ойнау (дойбы, мозайка т.б) 16.00-16.40 кітапханада кітап оқуға серік болу. 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу. Сенбі (ІІІ топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 15.45-16.00 ойын уақыты (дойбы, мозайка т.б) 16.00-16.40 секция уақыты ( би) 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу .

17 слайд

Алтынайдың кестесі Бейсенбі (ІІ топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 15.45-16.00 ойын уақыты (қуыршақтар әлемі,т.б) 16.00-16.40 үйірме уақыты (Қол өнер) 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу .Сейсенбі (І топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 1 5.45-16.00 ойын ойнау (дойбы, мозайка т.б) 16.00-16.40 кітапханада кітап оқуға серік болу. 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу. Сенбі (ІІІ топ) 15.30-15.45 үй тапсырмасын орындауға көмектесу 15.45-16.00 ойын уақыты (дойбы, мозайка т.б) 16.00-16.40 секция уақыты ( би) 16.40-17.00- серуен,үйге шығарып салу .

Ақпараттық кеңістіктерге мүмкіндіктерін көбейту

18 слайд
Ақпараттық кеңістіктерге мүмкіндіктерін көбейту

18 слайд

Ақпараттық кеңістіктерге мүмкіндіктерін көбейту

Әр айдың 5 және 25 жұлдызында

19 слайд
Әр айдың 5 және 25 жұлдызында

19 слайд

Әр айдың 5 және 25 жұлдызында

20 слайд

20 слайд

2005 жылы ол «Ең жас автралиялық азамат» атағын иеленді. Бұл Австралияда өте мәртебелі атақ болып саналады. 1999 жылы «Жизнь

21 слайд
2005 жылы ол «Ең жас автралиялық азамат» атағын иеленді. Бұл Австралияда өте мәртебелі атақ болып саналады. 1999 жылы «Жизнь без конечностей»(ағылш. Life without Limbs) деп аталатын ұйым құрған. « Attitude Is Altitude» деген қоғамдық маңызы бар мәселелерді көтеретін компанияның президенті. Сонымен қатар бүгінгі таңда әлемнің 5 құрлығы мен 70-тен астам мемлекетін аралап, жарымжан жандар үшін қандай жағдайда да өмір сүру керек екендігі жайында баяндамалар оқыған. Әлемнің елдерін аралап мектептер мен университеттерде өнер көрсетіп, көптеген адамдардың жүрегіне үміт отын ұялата білген Ник Вуйчич жастардың өмір мәнін түсінулеріне түрткі болған атақты тұлға. Аяқ жағындағы кішкене саусақтары көмегімен компьютерде 1 минутта 43 сөз теру арқылы өзінің өмірі және мүгедек жандардың жағдайы туралы «Жизнь без границ» ( Life Without Limits: Inspiration for a Ridiculously Good Life) деген сияқты бірнеше кітап жазып шығарған.Сонымен қатар көптеген телешоуларға қатысқан,2009 жылы «Цирк бабочек» (« The Butterfly Circus») деген мүгедек жанның тағдыры туралы фильмге де түскен. Қолы жоқ бола тұра 1 сағатта 1749 адамды құшақтап әлемдік рекорд орнатқан болатын. «Менің мақсатым-адамдарға өз жолын көрсету көмектесіу» –деген мақсат қойған Ник Вуйчиич . Ол 1982 жылы 4 желтоқсанда Австралияның Брисбен қаласында Борис Вуйчич пен Душка Вуйчич отбасында дүниеге келген. Ол екі қолы және екі аяғы жоқ болғанына қарамастан дені сау бала болып өмір есігін ашқанБүкіләл е мдік мысал

21 слайд

2005 жылы ол «Ең жас автралиялық азамат» атағын иеленді. Бұл Австралияда өте мәртебелі атақ болып саналады. 1999 жылы «Жизнь без конечностей»(ағылш. Life without Limbs) деп аталатын ұйым құрған. « Attitude Is Altitude» деген қоғамдық маңызы бар мәселелерді көтеретін компанияның президенті. Сонымен қатар бүгінгі таңда әлемнің 5 құрлығы мен 70-тен астам мемлекетін аралап, жарымжан жандар үшін қандай жағдайда да өмір сүру керек екендігі жайында баяндамалар оқыған. Әлемнің елдерін аралап мектептер мен университеттерде өнер көрсетіп, көптеген адамдардың жүрегіне үміт отын ұялата білген Ник Вуйчич жастардың өмір мәнін түсінулеріне түрткі болған атақты тұлға. Аяқ жағындағы кішкене саусақтары көмегімен компьютерде 1 минутта 43 сөз теру арқылы өзінің өмірі және мүгедек жандардың жағдайы туралы «Жизнь без границ» ( Life Without Limits: Inspiration for a Ridiculously Good Life) деген сияқты бірнеше кітап жазып шығарған.Сонымен қатар көптеген телешоуларға қатысқан,2009 жылы «Цирк бабочек» (« The Butterfly Circus») деген мүгедек жанның тағдыры туралы фильмге де түскен. Қолы жоқ бола тұра 1 сағатта 1749 адамды құшақтап әлемдік рекорд орнатқан болатын. «Менің мақсатым-адамдарға өз жолын көрсету көмектесіу» –деген мақсат қойған Ник Вуйчиич . Ол 1982 жылы 4 желтоқсанда Австралияның Брисбен қаласында Борис Вуйчич пен Душка Вуйчич отбасында дүниеге келген. Ол екі қолы және екі аяғы жоқ болғанына қарамастан дені сау бала болып өмір есігін ашқанБүкіләл е мдік мысал

Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

22 слайд
Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

22 слайд

Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

23 слайд
Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

23 слайд

Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

24 слайд
Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

24 слайд

Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

25 слайд
Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

25 слайд

Өзіміздің жасаған шағын экспериментімізден

Корытынды Мәңгілік Жалпыадамзаттық құндылықтар арқылы ерекше білімді қажет ететін балаларды жарыққа шығару жолын ашсақ. Олард

26 слайд
Корытынды Мәңгілік Жалпыадамзаттық құндылықтар арқылы ерекше білімді қажет ететін балаларды жарыққа шығару жолын ашсақ. Оларды м ектеп қабырғасында жүрген балалардың қатарына қосып, сол балалардың әлеуетін жандандырсақ, шығармашы...

26 слайд

Корытынды Мәңгілік Жалпыадамзаттық құндылықтар арқылы ерекше білімді қажет ететін балаларды жарыққа шығару жолын ашсақ. Оларды м ектеп қабырғасында жүрген балалардың қатарына қосып, сол балалардың әлеуетін жандандырсақ, шығармашы...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ