Алгебра КГБ 3-тоқсан 10-сынып

Тақырып бойынша 26 материал табылды

Алгебра КГБ 3-тоқсан 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра КГБ 3-тоқсан 10-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :

#1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :

Сабақтың мақсаты: - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын біледі, функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі; - фу

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын біледі, функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі; - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын біледі, функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі,тұжырымдайды; - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын біледі, функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын есепте қолданады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.7 - функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің анықтамасын білу;

2 слайд

Сабақтың мақсаты: - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын біледі, функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі; - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын біледі, функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын біледі,тұжырымдайды; - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын біледі, функцияның шексіздіктегі шегінің анықтамасын есепте қолданады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.7 - функцияның нүктедегі және шексіздіктегі шегінің анықтамасын білу;

Жаңа сабақ

#3 слайд
Жаңа сабақ

3 слайд

Жаңа сабақ

Сабақтың ортасы 1-тапсырма 2- тапсырма

#4 слайд
Сабақтың ортасы 1-тапсырма 2- тапсырма

4 слайд

Сабақтың ортасы 1-тапсырма 2- тапсырма

Қорытындылау 1.1-sin 2 a Өрнегін ықшамдаңыз a)cos 2 a ә)sin 2 a б)tg 2 a 2 Есептеңіз 1+sin 30 0 +sin 2 30 0 +sin 3 30 0 a)0

#5 слайд
Қорытындылау 1.1-sin 2 a Өрнегін ықшамдаңыз a)cos 2 a ә)sin 2 a б)tg 2 a 2 Есептеңіз 1+sin 30 0 +sin 2 30 0 +sin 3 30 0 a)0 ә)1/2 б)15/8 Дескриптор: -Өрнекті ыкшамдайды -есептейді

5 слайд

Қорытындылау 1.1-sin 2 a Өрнегін ықшамдаңыз a)cos 2 a ә)sin 2 a б)tg 2 a 2 Есептеңіз 1+sin 30 0 +sin 2 30 0 +sin 3 30 0 a)0 ә)1/2 б)15/8 Дескриптор: -Өрнекті ыкшамдайды -есептейді

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының анықтамасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

#6 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының анықтамасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

6 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының анықтамасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

Сабақтың мақсаты: - туындының анықтамаларын біледі; - анықтама бойынша функцияның туындысын табады; - тұрақты функцияның және д

#7 слайд
Сабақтың мақсаты: - туындының анықтамаларын біледі; - анықтама бойынша функцияның туындысын табады; - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.9 - функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табу

7 слайд

Сабақтың мақсаты: - туындының анықтамаларын біледі; - анықтама бойынша функцияның туындысын табады; - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.9 - функция туындысының анықтамасын білу және анықтама бойынша функцияның туындысын табу

Қайталау Sinacos 2 a(1+tg 2 a)+cosasin 2 a(1+ctga)өрнегін ықшамда. tga+ctga=2,3 болса,онда tg 2 a+ctg 2 a-ның мәнін тап Оқулық

#8 слайд
Қайталау Sinacos 2 a(1+tg 2 a)+cosasin 2 a(1+ctga)өрнегін ықшамда. tga+ctga=2,3 болса,онда tg 2 a+ctg 2 a-ның мәнін тап Оқулықпен жұмыс. №422 Өрнекті ықшамдаңдар 1) ctga-cosa-1/sina 2) 1/sina-1-1/sina+1 3) 1-ctga/tga-1 4) sin 2 a-1/cos 2 a-1+tgactga

8 слайд

Қайталау Sinacos 2 a(1+tg 2 a)+cosasin 2 a(1+ctga)өрнегін ықшамда. tga+ctga=2,3 болса,онда tg 2 a+ctg 2 a-ның мәнін тап Оқулықпен жұмыс. №422 Өрнекті ықшамдаңдар 1) ctga-cosa-1/sina 2) 1/sina-1-1/sina+1 3) 1-ctga/tga-1 4) sin 2 a-1/cos 2 a-1+tgactga

Сабақтың ортасы 1-тапсырма Дескриптор: -түзудің бұрыштык коэффициентін табады

#9 слайд
Сабақтың ортасы 1-тапсырма Дескриптор: -түзудің бұрыштык коэффициентін табады

9 слайд

Сабақтың ортасы 1-тапсырма Дескриптор: -түзудің бұрыштык коэффициентін табады

Сабақты қорытындылау 1.1-sin 2 a Өрнегін ықшамдаңыз a)cos 2 a ә)sin 2 a б)tg 2 a 2 Есептеңіз 1+sin 30 0 +sin 2 30 0 +sin 3 30

#10 слайд
Сабақты қорытындылау 1.1-sin 2 a Өрнегін ықшамдаңыз a)cos 2 a ә)sin 2 a б)tg 2 a 2 Есептеңіз 1+sin 30 0 +sin 2 30 0 +sin 3 30 0 a)0 ә)1/2 б)15/8

10 слайд

Сабақты қорытындылау 1.1-sin 2 a Өрнегін ықшамдаңыз a)cos 2 a ә)sin 2 a б)tg 2 a 2 Есептеңіз 1+sin 30 0 +sin 2 30 0 +sin 3 30 0 a)0 ә)1/2 б)15/8

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындыны табу ережелері Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

#11 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындыны табу ережелері Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

11 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындыны табу ережелері Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

Сабақтың мақсаты: - аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі; - анықтама бойынша функцияның туындысын та

#12 слайд
Сабақтың мақсаты: - аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі; - анықтама бойынша функцияның туындысын табады; - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.10 - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табу; 10.3.1.11 - дифференциалдаудың ережелерін білу және қолдану;

12 слайд

Сабақтың мақсаты: - аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі; - анықтама бойынша функцияның туындысын табады; - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.10 - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табу; 10.3.1.11 - дифференциалдаудың ережелерін білу және қолдану;

#13 слайд

13 слайд

Тапсырма Дескриптор: -туындыны табады -жауабын жазады

#14 слайд
Тапсырма Дескриптор: -туындыны табады -жауабын жазады

14 слайд

Тапсырма Дескриптор: -туындыны табады -жауабын жазады

Тапсырма Дескриптор: -туындыны табады -жауабын жазады

#15 слайд
Тапсырма Дескриптор: -туындыны табады -жауабын жазады

15 слайд

Тапсырма Дескриптор: -туындыны табады -жауабын жазады

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындыны табу ережелері Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

#16 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындыны табу ережелері Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

16 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындыны табу ережелері Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

Сабақтың мақсаты: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.10 - тұрақты функцияның және

#17 слайд
Сабақтың мақсаты: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.10 - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табу; 10.3.1.11 - дифференциалдаудың ережелерін білу және қолдану; -аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі; -- анықтама бойынша функцияның туындысын табады; - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табады;

17 слайд

Сабақтың мақсаты: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.10 - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табу; 10.3.1.11 - дифференциалдаудың ережелерін білу және қолдану; -аргумент өсімшесі мен функция өсімшесінің анықтамаларын біледі; -- анықтама бойынша функцияның туындысын табады; - тұрақты функцияның және дәрежелік функцияның туындыларын табады;

Тапсырма Дескриптор: -функцияның туындысын табады -жауабын жазады

#18 слайд
Тапсырма Дескриптор: -функцияның туындысын табады -жауабын жазады

18 слайд

Тапсырма Дескриптор: -функцияның туындысын табады -жауабын жазады

Тапсырма

#19 слайд
Тапсырма

19 слайд

Тапсырма

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының физикалық және геометриялық мағынасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : туынды

#20 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының физикалық және геометриялық мағынасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : туынды

20 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының физикалық және геометриялық мағынасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : туынды

Сабақтың мақсаты:- туындының геометриялық,физикалык мағынасын біледі; - туындының геометриялық,физикалык мағынасын тұжырымдайд

#21 слайд
Сабақтың мақсаты:- туындының геометриялық,физикалык мағынасын біледі; - туындының геометриялық,физикалык мағынасын тұжырымдайды; -туындының геометриялық,физикалык мағынасын қолданып есептер шығарады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.2.1 - туындының геометриялық мағынасын білу; 10.3.2.2 - туындының физикалық мағынасын білу; 10.3.3.1 - туындының физикалық мағынасына сүйене отырып, қолданбалы есептер шығару; 10.3.3.2 - туындының геометриялық мағынасын қолданып есептер шығару;

21 слайд

Сабақтың мақсаты:- туындының геометриялық,физикалык мағынасын біледі; - туындының геометриялық,физикалык мағынасын тұжырымдайды; -туындының геометриялық,физикалык мағынасын қолданып есептер шығарады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.2.1 - туындының геометриялық мағынасын білу; 10.3.2.2 - туындының физикалық мағынасын білу; 10.3.3.1 - туындының физикалық мағынасына сүйене отырып, қолданбалы есептер шығару; 10.3.3.2 - туындының геометриялық мағынасын қолданып есептер шығару;

Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

#22 слайд
Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

22 слайд

Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

Тапсырма Дескриптор: -функцияның туындысын табады -жауабын жазады

#23 слайд
Тапсырма Дескриптор: -функцияның туындысын табады -жауабын жазады

23 слайд

Тапсырма Дескриптор: -функцияның туындысын табады -жауабын жазады

Тапсырма Сабақ бойынша рефлексия: Бес саусақ әдісі бойынша (бас бармаққа- қызықты сәттер,Сұқ саусаққа- түсінгенін,орт

#24 слайд
Тапсырма Сабақ бойынша рефлексия: Бес саусақ әдісі бойынша (бас бармаққа- қызықты сәттер,Сұқ саусаққа- түсінгенін,ортаңғы-қиын болғанын,төртінші саусақ – бағасын,шынашақ-білгісі келетінін жазады)

24 слайд

Тапсырма Сабақ бойынша рефлексия: Бес саусақ әдісі бойынша (бас бармаққа- қызықты сәттер,Сұқ саусаққа- түсінгенін,ортаңғы-қиын болғанын,төртінші саусақ – бағасын,шынашақ-білгісі келетінін жазады)

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының физикалық және геометриялық мағынасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

#25 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының физикалық және геометриялық мағынасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

25 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының физикалық және геометриялық мағынасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

Сабақтың мақсаты: - туындының геометриялық,физикалык мағынасын біледі; - туындының геометриялық,физикалык мағынасын тұжырымдай

#26 слайд
Сабақтың мақсаты: - туындының геометриялық,физикалык мағынасын біледі; - туындының геометриялық,физикалык мағынасын тұжырымдайды; -туындының геометриялық,физикалык мағынасын қолданып есептер шығарады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.2.1 - туындының геометриялық мағынасын білу; 10.3.2.2 - туындының физикалық мағынасын білу; 10.3.3.1 - туындының физикалық мағынасына сүйене отырып, қолданбалы есептер шығару; 10.3.3.2 - туындының геометриялық мағынасын қолданып есептер шығару;

26 слайд

Сабақтың мақсаты: - туындының геометриялық,физикалык мағынасын біледі; - туындының геометриялық,физикалык мағынасын тұжырымдайды; -туындының геометриялық,физикалык мағынасын қолданып есептер шығарады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.2.1 - туындының геометриялық мағынасын білу; 10.3.2.2 - туындының физикалық мағынасын білу; 10.3.3.1 - туындының физикалық мағынасына сүйене отырып, қолданбалы есептер шығару; 10.3.3.2 - туындының геометриялық мағынасын қолданып есептер шығару;

Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

#27 слайд
Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

27 слайд

Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

Тапсырма Дескриптор: -туындысын табады

#28 слайд
Тапсырма Дескриптор: -туындысын табады

28 слайд

Тапсырма Дескриптор: -туындысын табады

Тапсырма Сабақ бойынша рефлексия: Бес саусақ әдісі бойынша (бас бармаққа- қызықты сәттер,Сұқ саусаққа- түсінгенін,орт

#29 слайд
Тапсырма Сабақ бойынша рефлексия: Бес саусақ әдісі бойынша (бас бармаққа- қызықты сәттер,Сұқ саусаққа- түсінгенін,ортаңғы-қиын болғанын,төртінші саусақ – бағасын,шынашақ-білгісі келетінін жазады)

29 слайд

Тапсырма Сабақ бойынша рефлексия: Бес саусақ әдісі бойынша (бас бармаққа- қызықты сәттер,Сұқ саусаққа- түсінгенін,ортаңғы-қиын болғанын,төртінші саусақ – бағасын,шынашақ-білгісі келетінін жазады)

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының физикалық және геометриялық мағынасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : туынды

#30 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының физикалық және геометриялық мағынасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : туынды

30 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының физикалық және геометриялық мағынасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : туынды

Сабақтың мақсаты: - туындының геометриялық,физикалык мағынасын біледі; - туындының геометриялық,физикалык мағынасын тұжырымдай

#31 слайд
Сабақтың мақсаты: - туындының геометриялық,физикалык мағынасын біледі; - туындының геометриялық,физикалык мағынасын тұжырымдайды; -туындының геометриялық,физикалык мағынасын қолданып есептер шығарады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.2.1 - туындының геометриялық мағынасын білу; 10.3.2.2 - туындының физикалық мағынасын білу; 10.3.3.1 - туындының физикалық мағынасына сүйене отырып, қолданбалы есептер шығару; 10.3.3.2 - туындының геометриялық мағынасын қолданып есептер шығару;

31 слайд

Сабақтың мақсаты: - туындының геометриялық,физикалык мағынасын біледі; - туындының геометриялық,физикалык мағынасын тұжырымдайды; -туындының геометриялық,физикалык мағынасын қолданып есептер шығарады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.2.1 - туындының геометриялық мағынасын білу; 10.3.2.2 - туындының физикалық мағынасын білу; 10.3.3.1 - туындының физикалық мағынасына сүйене отырып, қолданбалы есептер шығару; 10.3.3.2 - туындының геометриялық мағынасын қолданып есептер шығару;

Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

#32 слайд
Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

32 слайд

Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

Тапсырма Дескриптор: -туындысын табады

#33 слайд
Тапсырма Дескриптор: -туындысын табады

33 слайд

Тапсырма Дескриптор: -туындысын табады

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады.

#34 слайд
Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады.

34 слайд

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады.

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ :Функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : туынды

#35 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ :Функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : туынды

35 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ :Функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : туынды

Сабақтың мақсаты: - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін біледі; - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі

#36 слайд
Сабақтың мақсаты: - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін біледі; - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін тұжырымдайды; -функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін есептерде колданады Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.12 функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін құрастыру;

36 слайд

Сабақтың мақсаты: - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін біледі; - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін тұжырымдайды; -функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін есептерде колданады Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.12 функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін құрастыру;

Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

#37 слайд
Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

37 слайд

Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады

#38 слайд
Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады

38 слайд

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады.

#39 слайд
Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады.

39 слайд

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады.

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

#40 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

40 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

Сабақтың мақсаты: - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін біледі; - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі

#41 слайд
Сабақтың мақсаты: - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін біледі; - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін тұжырымдайды; -функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін есептерде колданады Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.12 функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін құрастыру;

41 слайд

Сабақтың мақсаты: - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін біледі; - функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін тұжырымдайды; -функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін есептерде колданады Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) 10.3.1.12 функция графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін құрастыру;

Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

#42 слайд
Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

42 слайд

Жаңа сабақ Дескриптор: -бұру бұрышын біледі -радиандык өлшемін табады

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады

#43 слайд
Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады

43 слайд

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады.

#44 слайд
Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады.

44 слайд

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады.

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Күрделі функция туындысы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

#45 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Күрделі функция туындысы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

45 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Күрделі функция туындысы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Туынды

Сабақтың мақсаты: 10.3.1.14 күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақ

#46 слайд
Сабақтың мақсаты: 10.3.1.14 күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) Күрделі функция туындысы

46 слайд

Сабақтың мақсаты: 10.3.1.14 күрделі функцияның анықтамасын білу және оның туындысын табу; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:(оқу бағдарламасына сілтеме) Күрделі функция туындысы

Жаңа сабақ

#47 слайд
Жаңа сабақ

47 слайд

Жаңа сабақ

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады

#48 слайд
Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады

48 слайд

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды; -туындысын табады

Тақырып: Функцияның өсу және кему белгілері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 10.3

#49 слайд
Тақырып: Функцияның өсу және кему белгілері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 10.3.1.15 - функцияның аралықта өсуінің (кемуінің) қажетті және жеткілікті шартын білу және қолдану; Сабақтың мақсаты: - функцияның аралықта өсуінің (кемуінің) қажетті және жеткілікті шартын біледі; - функцияның аралықта өсуінің (кемуінің) қажетті және жеткілікті шартын тұжырымдайды; - функцияның аралықта өсуінің (кемуінің) қажетті және жеткілікті шартын қолданып есептер шығарады; Математика пән мұғалімі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Туынды

49 слайд

Тақырып: Функцияның өсу және кему белгілері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 10.3.1.15 - функцияның аралықта өсуінің (кемуінің) қажетті және жеткілікті шартын білу және қолдану; Сабақтың мақсаты: - функцияның аралықта өсуінің (кемуінің) қажетті және жеткілікті шартын біледі; - функцияның аралықта өсуінің (кемуінің) қажетті және жеткілікті шартын тұжырымдайды; - функцияның аралықта өсуінің (кемуінің) қажетті және жеткілікті шартын қолданып есептер шығарады; Математика пән мұғалімі Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Туынды

тапсырма Дескриптор. - формуланы біледі -көбейткіштерге жіктейді

#50 слайд
тапсырма Дескриптор. - формуланы біледі -көбейткіштерге жіктейді

50 слайд

тапсырма Дескриптор. - формуланы біледі -көбейткіштерге жіктейді

Сабақтың соңы Сабақты қорытындылау. «Тест» №1. cosα = (0<α<) болса, онда - tg2 - ны есептеңдер. А) B) C)0

#51 слайд
Сабақтың соңы Сабақты қорытындылау. «Тест» №1. cosα = (0<α<) болса, онда - tg2 - ны есептеңдер. А) B) C)0 D)1 №2 200°-ты радианмен өрнектеңдер А) B) C) 200π D)2π №3 Өрнекті ықшамдаңдар А) B)0 C) D) 2 Рефлексия. нені білдім, нені үйрендім нені толық түсінбедім немен жұмысты жалғастыру қажет      

51 слайд

Сабақтың соңы Сабақты қорытындылау. «Тест» №1. cosα = (0<α<) болса, онда - tg2 - ны есептеңдер. А) B) C)0 D)1 №2 200°-ты радианмен өрнектеңдер А) B) C) 200π D)2π №3 Өрнекті ықшамдаңдар А) B)0 C) D) 2 Рефлексия. нені білдім, нені үйрендім нені толық түсінбедім немен жұмысты жалғастыру қажет      

Презентация Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты 10 сынып Алгебра Сабақ мақсаты Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүкте

#52 слайд
Презентация Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты 10 сынып Алгебра Сабақ мақсаты Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын біледі; - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын тұжырымдайды; -функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын , теңдеуін құрып есептер шығарады; 10.3.1.16 функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын білу; 10.3.1.17 функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу;

52 слайд

Презентация Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты 10 сынып Алгебра Сабақ мақсаты Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын біледі; - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын тұжырымдайды; -функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын , теңдеуін құрып есептер шығарады; 10.3.1.16 функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын білу; 10.3.1.17 функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу;

Слайд

#53 слайд
Слайд

53 слайд

Слайд

Кестені толтырыңдар Дескриптор -келтіру формулаларын сәйкестендіреді; -дұрыстығын тексереді

#54 слайд
Кестені толтырыңдар Дескриптор -келтіру формулаларын сәйкестендіреді; -дұрыстығын тексереді

54 слайд

Кестені толтырыңдар Дескриптор -келтіру формулаларын сәйкестендіреді; -дұрыстығын тексереді

Тапсырма Дескрипто р. Формулан ы біледі -тепе- тендікті орындайд ы -сандарды аныктайды

#55 слайд
Тапсырма Дескрипто р. Формулан ы біледі -тепе- тендікті орындайд ы -сандарды аныктайды

55 слайд

Тапсырма Дескрипто р. Формулан ы біледі -тепе- тендікті орындайд ы -сандарды аныктайды

Критериалды бағалау Төмендегі өрнектерді сүйір бұрышына келтіріңіз: cos110°

#56 слайд
Критериалды бағалау Төмендегі өрнектерді сүйір бұрышына келтіріңіз: cos110° ctg 230° sin 340° Дескриптор: - ширегін ажыратады - формулалар кестесін пайдаланады -мәнін табады.  

56 слайд

Критериалды бағалау Төмендегі өрнектерді сүйір бұрышына келтіріңіз: cos110° ctg 230° sin 340° Дескриптор: - ширегін ажыратады - формулалар кестесін пайдаланады -мәнін табады.  

Презентация Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты 10 сынып Алгебра Сабақ мақсаты Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктел

#57 слайд
Презентация Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты 10 сынып Алгебра Сабақ мақсаты Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын біледі; - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын тұжырымдайды; -функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын , теңдеуін құрып есептер шығарады ; 0.3.1.16 функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын білу; 10.3.1.17 функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу;

57 слайд

Презентация Сабақ тақырыбы Оқу мақсаты 10 сынып Алгебра Сабақ мақсаты Функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелері - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын біледі; - функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын тұжырымдайды; -функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын , теңдеуін құрып есептер шығарады ; 0.3.1.16 функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерінің анықтамаларын және экстремумының бар болу шартын білу; 10.3.1.17 функцияның кризистік нүктелері мен экстремум нүктелерін табу;

Слайд

#58 слайд
Слайд

58 слайд

Слайд

тапсырма Дескриптор -көпмүшенің түбірлерін табады -көбейткіштерге жіктейді -Есепты шығарады

#59 слайд
тапсырма Дескриптор -көпмүшенің түбірлерін табады -көбейткіштерге жіктейді -Есепты шығарады

59 слайд

тапсырма Дескриптор -көпмүшенің түбірлерін табады -көбейткіштерге жіктейді -Есепты шығарады

Өрнектің мəнін табыңыз: tg 240° cos150° Тапсырма Дескриптор -Келтіру формулалар

#60 слайд
Өрнектің мəнін табыңыз: tg 240° cos150° Тапсырма Дескриптор -Келтіру формулалар кестесін пайдаланып мәндерін жазады

60 слайд

Өрнектің мəнін табыңыз: tg 240° cos150° Тапсырма Дескриптор -Келтіру формулалар кестесін пайдаланып мәндерін жазады

Тапсырма Функцияның мəндер жиынын табыңыз: y = 4sina + 3 Дескриптор:

#61 слайд
Тапсырма Функцияның мəндер жиынын табыңыз: y = 4sina + 3 Дескриптор: -мәндер жиынын біледі - Функцияның мəндер жиынын табады.  

61 слайд

Тапсырма Функцияның мəндер жиынын табыңыз: y = 4sina + 3 Дескриптор: -мәндер жиынын біледі - Функцияның мəндер жиынын табады.  

Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу С А Б А Қ М А Қ С А Т Ы - туындының көмегімен функция қасиет

#62 слайд
Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу С А Б А Қ М А Қ С А Т Ы - туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеуді біледі; -туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттейді және оның графигін салады; - туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттейді және есептерде пайдаланады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 10.3.1.18 туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеу және оның графигін салу;

62 слайд

Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу С А Б А Қ М А Қ С А Т Ы - туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеуді біледі; -туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттейді және оның графигін салады; - туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттейді және есептерде пайдаланады; Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 10.3.1.18 туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеу және оның графигін салу;

тапсырма -формуланы біледі -өрнекті ыкшамдайды

#63 слайд
тапсырма -формуланы біледі -өрнекті ыкшамдайды  

63 слайд

тапсырма -формуланы біледі -өрнекті ыкшамдайды  

Сабақтың ортасы Дескриптор: -формуланы біледі -тепе-тендікті дәлелдейді -

#64 слайд
  Сабақтың ортасы Дескриптор: -формуланы біледі -тепе-тендікті дәлелдейді -

64 слайд

  Сабақтың ортасы Дескриптор: -формуланы біледі -тепе-тендікті дәлелдейді -

Тақырыбы: Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу Сабақтың оқу мақсаты: 10.3.1.18 туындының көмегімен ф

#65 слайд
Тақырыбы: Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу Сабақтың оқу мақсаты: 10.3.1.18 туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеу және оның графигін салу;

65 слайд

Тақырыбы: Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу Сабақтың оқу мақсаты: 10.3.1.18 туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеу және оның графигін салу;

Сабақтың мақсаты - туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеуді біледі; -туындының көмегімен функция қасиеттерін зертте

#66 слайд
Сабақтың мақсаты - туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеуді біледі; -туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттейді және оның графигін салады; - туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттейді және есептерде пайдаланады;

66 слайд

Сабақтың мақсаты - туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттеуді біледі; -туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттейді және оның графигін салады; - туындының көмегімен функция қасиеттерін зерттейді және есептерде пайдаланады;

#67 слайд

67 слайд

-формуланы біледі -тепе-тендікті дәлелдейді

#68 слайд
-формуланы біледі -тепе-тендікті дәлелдейді

68 слайд

-формуланы біледі -тепе-тендікті дәлелдейді

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды, біледі; --ширектерді ажырата алады -жауабын жазады

#69 слайд
Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды, біледі; --ширектерді ажырата алады -жауабын жазады

69 слайд

Тапсырма Дескриптор: -формуланы тұжырымдайды, біледі; --ширектерді ажырата алады -жауабын жазады

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графиг...

#70 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графиг...

70 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графиг...

Файл форматы:
pptx
30.01.2025
204
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі