Материалдар / "Алгоритм.Блок-схема"

"Алгоритм.Блок-схема"

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгоритм түрлерімен таныстыру толық мағлұмат беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
419
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Өткен сабақты қайталау

3 слайд
Өткен сабақты қайталау

3 слайд

Өткен сабақты қайталау

4 слайд

4 слайд

«Адасқан әріптер» әдісі

5 слайд
«Адасқан әріптер» әдісі

5 слайд

«Адасқан әріптер» әдісі

Электронды оқулықтан тапсырмалар орындау.

6 слайд
Электронды оқулықтан тапсырмалар орындау.

6 слайд

Электронды оқулықтан тапсырмалар орындау.

1.Операциялық жүйе дегеніміз не ? 2.Файл дегеніміз не? Мысал келтір . 3. Қапшықтың анықтамасын айт. Неше түрі бар? 4. Обьектіле

7 слайд
1.Операциялық жүйе дегеніміз не ? 2.Файл дегеніміз не? Мысал келтір . 3. Қапшықтың анықтамасын айт. Неше түрі бар? 4. Обьектілер дегеніміз не? 5. Себет дегеніміз не? Қызметі қандай? Сұрақтары:

7 слайд

1.Операциялық жүйе дегеніміз не ? 2.Файл дегеніміз не? Мысал келтір . 3. Қапшықтың анықтамасын айт. Неше түрі бар? 4. Обьектілер дегеніміз не? 5. Себет дегеніміз не? Қызметі қандай? Сұрақтары:

Ребусты шешіңдер: АЛГОРИТМ

8 слайд
Ребусты шешіңдер: АЛГОРИТМ

8 слайд

Ребусты шешіңдер: АЛГОРИТМ

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

“ Білімді, сауатты адамдар – бұл адамзат дамуының негізгі күші” Н.Ә. НазарбаевІІІ. Мағынаны таны

11 слайд
“ Білімді, сауатты адамдар – бұл адамзат дамуының негізгі күші” Н.Ә. НазарбаевІІІ. Мағынаны таны

11 слайд

“ Білімді, сауатты адамдар – бұл адамзат дамуының негізгі күші” Н.Ә. НазарбаевІІІ. Мағынаны таны

• І топ – Алгоритм түсінігі, түрлері • ІІ топ – Алгоритм қасиеттері • ІІІ топ – Блок – схемалар

12 слайд
• І топ – Алгоритм түсінігі, түрлері • ІІ топ – Алгоритм қасиеттері • ІІІ топ – Блок – схемалар Жазу пішімдері.

12 слайд

• І топ – Алгоритм түсінігі, түрлері • ІІ топ – Алгоритм қасиеттері • ІІІ топ – Блок – схемалар Жазу пішімдері.

Алгоритм атауы атақты араб математигі Әбу Жафар Мұхаммед ибн Мұса әл- Хорезми есімінің латынша Algorithmi (

13 слайд
Алгоритм атауы атақты араб математигі Әбу Жафар Мұхаммед ибн Мұса әл- Хорезми есімінің латынша Algorithmi (Алгоритми) болып жазылуынан XI ғасырда шыққан Алгоритм түрлері Сызықты Тармақталған Циклдік

13 слайд

Алгоритм атауы атақты араб математигі Әбу Жафар Мұхаммед ибн Мұса әл- Хорезми есімінің латынша Algorithmi (Алгоритми) болып жазылуынан XI ғасырда шыққан Алгоритм түрлері Сызықты Тармақталған Циклдік

Мысалы: Студент болу үшін: 1. Мектепті тәмәмдау 2. ҰБТ-дан өту 3. Құжаттарды тиісті жерге өткізу 4. Конкурстан өту 5. таңдаға

14 слайд
Мысалы: Студент болу үшін: 1. Мектепті тәмәмдау 2. ҰБТ-дан өту 3. Құжаттарды тиісті жерге өткізу 4. Конкурстан өту 5. таңдаған мамандығы бойынша оқитын ЖОО анықтау

14 слайд

Мысалы: Студент болу үшін: 1. Мектепті тәмәмдау 2. ҰБТ-дан өту 3. Құжаттарды тиісті жерге өткізу 4. Конкурстан өту 5. таңдаған мамандығы бойынша оқитын ЖОО анықтау

Алгоритм қасиеттері Жалпылық немесе ортақтық қасиеті Формальды орындалуыҮзіктілік қасиеті Нәтижелік қасиеті

15 слайд
Алгоритм қасиеттері Жалпылық немесе ортақтық қасиеті Формальды орындалуыҮзіктілік қасиеті Нәтижелік қасиеті

15 слайд

Алгоритм қасиеттері Жалпылық немесе ортақтық қасиеті Формальды орындалуыҮзіктілік қасиеті Нәтижелік қасиеті

С е р г і т у с ә т і .

16 слайд
С е р г і т у с ә т і .

16 слайд

С е р г і т у с ә т і .

Қызығушылықты ояту-жаңа білімге бойлату

17 слайд
Қызығушылықты ояту-жаңа білімге бойлату

17 слайд

Қызығушылықты ояту-жаңа білімге бойлату

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

Тест сұрақтары 1. «Алгоритм» атауы қайдан шыққан? А) Мұхаммед әл-Хорезми атының латынша айтылуынан Ә) Латынның algoritm сөзін

22 слайд
Тест сұрақтары 1. «Алгоритм» атауы қайдан шыққан? А) Мұхаммед әл-Хорезми атының латынша айтылуынан Ә) Латынның algoritm сөзінен Б)Мұхаммед әл-Хорезми атының арабша айтылуынан В)Әл-Фараби атының латынша айтылуынан 2. Алгоритм дегеніміз не? А) Орындаушының белгілі бір мақсатқа жету барысында орындалатын әрекеттері Ә) Қоршаған ортада болып жатқан түрлі құбылыстар Б) Орындаушының белгілі бір мақсатқа жету барысындағы ретімен орындалатын түсінікті дәл ұйғарым В) Алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып жұмыс жасау 3. Алгоритмнің негізгі қасиеттерін көрсет А) алгоритмнің айқындылығы, түсініктілігі, тиістілігі Ә) алгоритмнің айқындылығы, үздіктілігі, жалпыға бірдейлігі, нәтижелігі, формальді орындалуы Б) алгоритмнің үздіктілігі, түсініктілігі, тиістілігі, мақсаттылығы В) алгоритмнің айқындығы, мақсатталығы, тиістілігі, жалпыға бірдейлігі

22 слайд

Тест сұрақтары 1. «Алгоритм» атауы қайдан шыққан? А) Мұхаммед әл-Хорезми атының латынша айтылуынан Ә) Латынның algoritm сөзінен Б)Мұхаммед әл-Хорезми атының арабша айтылуынан В)Әл-Фараби атының латынша айтылуынан 2. Алгоритм дегеніміз не? А) Орындаушының белгілі бір мақсатқа жету барысында орындалатын әрекеттері Ә) Қоршаған ортада болып жатқан түрлі құбылыстар Б) Орындаушының белгілі бір мақсатқа жету барысындағы ретімен орындалатын түсінікті дәл ұйғарым В) Алғашқы берілген мәліметтерді пайдаланып жұмыс жасау 3. Алгоритмнің негізгі қасиеттерін көрсет А) алгоритмнің айқындылығы, түсініктілігі, тиістілігі Ә) алгоритмнің айқындылығы, үздіктілігі, жалпыға бірдейлігі, нәтижелігі, формальді орындалуы Б) алгоритмнің үздіктілігі, түсініктілігі, тиістілігі, мақсаттылығы В) алгоритмнің айқындығы, мақсатталығы, тиістілігі, жалпыға бірдейлігі

Тест сұрақтары Жұбыңды тексер.4. Блок-схемада қандай геометириялық фигураларды қолданбайды? А) тіл төртбұрыш, ромб

23 слайд
Тест сұрақтары Жұбыңды тексер.4. Блок-схемада қандай геометириялық фигураларды қолданбайды? А) тіл төртбұрыш, ромб Ә) стрелкалар, параллелограм Б) ромб, параллелограм В) шеңбер, үшбұрыш 5. Алгоритмнің түрлерін көрсет А) сызықтық, тармақталу, көрсеткіштік Ә) тармақталу, қайталану, шарттық Б) сызықтық, тармақталу, циклдік В) циклдік, қайталану, шарттық, сызықтық

23 слайд

Тест сұрақтары Жұбыңды тексер.4. Блок-схемада қандай геометириялық фигураларды қолданбайды? А) тіл төртбұрыш, ромб Ә) стрелкалар, параллелограм Б) ромб, параллелограм В) шеңбер, үшбұрыш 5. Алгоритмнің түрлерін көрсет А) сызықтық, тармақталу, көрсеткіштік Ә) тармақталу, қайталану, шарттық Б) сызықтық, тармақталу, циклдік В) циклдік, қайталану, шарттық, сызықтық

Жұптық жұмыс. Дұрыс жауаптары: 1 – а 2 – б 3 – ә 4 – в 5 - б Бағалау нормасы: 5 – «5» 4 – «4» 3 – «3»

24 слайд
Жұптық жұмыс. Дұрыс жауаптары: 1 – а 2 – б 3 – ә 4 – в 5 - б Бағалау нормасы: 5 – «5» 4 – «4» 3 – «3»

24 слайд

Жұптық жұмыс. Дұрыс жауаптары: 1 – а 2 – б 3 – ә 4 – в 5 - б Бағалау нормасы: 5 – «5» 4 – «4» 3 – «3»

«Бағдаршам» ойыны «Ешқашан да бәрін білемін, енді маған бұдан артық үйренетін ештеңе жоқ деп санаушы болма» ,- деген Н.Д.

25 слайд
«Бағдаршам» ойыны «Ешқашан да бәрін білемін, енді маған бұдан артық үйренетін ештеңе жоқ деп санаушы болма» ,- деген Н.Д.Зилинский

25 слайд

«Бағдаршам» ойыны «Ешқашан да бәрін білемін, енді маған бұдан артық үйренетін ештеңе жоқ деп санаушы болма» ,- деген Н.Д.Зилинский

Үйге тапсырма: “ Алгоритм ” сөзіне сөзжұмбақ құрып келу. Алгоритм туралы ақпарат жинап, жұмыс папкасына салу.

26 слайд
Үйге тапсырма: “ Алгоритм ” сөзіне сөзжұмбақ құрып келу. Алгоритм туралы ақпарат жинап, жұмыс папкасына салу.

26 слайд

Үйге тапсырма: “ Алгоритм ” сөзіне сөзжұмбақ құрып келу. Алгоритм туралы ақпарат жинап, жұмыс папкасына салу.

Оқушыны бағалау

27 слайд
Оқушыны бағалау

27 слайд

Оқушыны бағалау

Формативті баға Баға 11 жоғары 10 - 8 7 -5 “ 5” “ 4” “ 3”

28 слайд
Формативті баға Баға 11 жоғары 10 - 8 7 -5 “ 5” “ 4” “ 3”

28 слайд

Формативті баға Баға 11 жоғары 10 - 8 7 -5 “ 5” “ 4” “ 3”

1. Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? 2. Тапсырмалар қиын болды ма? Кері әсері байланы с 1.Бүгін мен не үйрендім? 2.Маған не ұнады/

29 слайд
1. Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? 2. Тапсырмалар қиын болды ма? Кері әсері байланы с 1.Бүгін мен не үйрендім? 2.Маған не ұнады/ұнамады? 3.Тапсырмалар қиын болды ма?

29 слайд

1. Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? 2. Тапсырмалар қиын болды ма? Кері әсері байланы с 1.Бүгін мен не үйрендім? 2.Маған не ұнады/ұнамады? 3.Тапсырмалар қиын болды ма?

30 слайд

30 слайд

31 слайд

31 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ