Материалдар / Алгоритмді әзірлеу

Алгоритмді әзірлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Python программалау тілінде шартты операторларды қолдану.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Информатика пәнінің мұғалімі Утебекова Гульнара Амантаевна«Гагарин атындағы № 34 ЖОББ мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемес

1 слайд
Информатика пәнінің мұғалімі Утебекова Гульнара Амантаевна«Гагарин атындағы № 34 ЖОББ мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

1 слайд

Информатика пәнінің мұғалімі Утебекова Гульнара Амантаевна«Гагарин атындағы № 34 ЖОББ мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес ол – жаңадан жаңаны табатын өнер .

2 слайд
Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес ол – жаңадан жаңаны табатын өнер . Жүсіпбек Аймауытов

2 слайд

Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес ол – жаңадан жаңаны табатын өнер . Жүсіпбек Аймауытов

Тақырып « Алгоритмді әзірлеу » Оқу мақсаты 7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу Сабақтың мақсат

3 слайд
Тақырып « Алгоритмді әзірлеу » Оқу мақсаты 7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу Сабақтың мақсаты Python программалау тілінде шартты операторларды қолдану. Бағалау критерийі Білім алушылар • Тармақталған операторларды пайдаланады. • Шартты операторларын қолданып, тармақталған алгоритмдерді әзірлейді. • Тармақталған операторды пайдаланып, күрделі алгоритмді жасайды. Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану 7 - сынып 3 б өлім - практикалық программалау 2 бөләмшесі 1 оқу мақсатының реті 1 – жеке тапсырма (ЕБҚ) 2 – ж ұптық тапсырма 3 – топтық тапсырма 4 – функционалдық сауаттылық бойынша тапсырма

3 слайд

Тақырып « Алгоритмді әзірлеу » Оқу мақсаты 7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу Сабақтың мақсаты Python программалау тілінде шартты операторларды қолдану. Бағалау критерийі Білім алушылар • Тармақталған операторларды пайдаланады. • Шартты операторларын қолданып, тармақталған алгоритмдерді әзірлейді. • Тармақталған операторды пайдаланып, күрделі алгоритмді жасайды. Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану 7 - сынып 3 б өлім - практикалық программалау 2 бөләмшесі 1 оқу мақсатының реті 1 – жеке тапсырма (ЕБҚ) 2 – ж ұптық тапсырма 3 – топтық тапсырма 4 – функционалдық сауаттылық бойынша тапсырма

Жеке жұмыс 1. Есеп шығаруда қолданатын негізгі алгоритмдерді Python программалау тілінде жазу ( ЕБҚ тапсырмасы: тармақталға

4 слайд
Жеке жұмыс 1. Есеп шығаруда қолданатын негізгі алгоритмдерді Python программалау тілінде жазу ( ЕБҚ тапсырмасы: тармақталған алгоритмді жазады) Бағалау критерий: Өзін – өзі бағалайды Жұптық жұмыс 2. «Білімді дос, ақыл қос» әдісімен тармақталған күрделі алгоритмді әзірлеу. If, else операторды пайдаланып, күрделі тармақталған алгоритмді әзірлеу. Бағалау критерий: Бірін - бірі бағалайды Топтық жұмыс 3. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топқа бөліп, тапсырмалар беру. Бағалау критерий: Бірін - бірі бағалайды 4. Функционалдық сауаттылығы. Қазіргі өзара байланысты, құбылмалы және тез өзгеретін әлемде жастардың есеюі экономикалық, әлеуметтік, мәдени, сандық, демографиялық, экологиялық және тіпті эпидемиологиялық факторлармен байланысты. Бағалау критерий: Бірін - бірі бағалайдыТАПСЫРМА ӘЗІРЛЕУ КЕЗЕҢДЕРІ

4 слайд

Жеке жұмыс 1. Есеп шығаруда қолданатын негізгі алгоритмдерді Python программалау тілінде жазу ( ЕБҚ тапсырмасы: тармақталған алгоритмді жазады) Бағалау критерий: Өзін – өзі бағалайды Жұптық жұмыс 2. «Білімді дос, ақыл қос» әдісімен тармақталған күрделі алгоритмді әзірлеу. If, else операторды пайдаланып, күрделі тармақталған алгоритмді әзірлеу. Бағалау критерий: Бірін - бірі бағалайды Топтық жұмыс 3. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топқа бөліп, тапсырмалар беру. Бағалау критерий: Бірін - бірі бағалайды 4. Функционалдық сауаттылығы. Қазіргі өзара байланысты, құбылмалы және тез өзгеретін әлемде жастардың есеюі экономикалық, әлеуметтік, мәдени, сандық, демографиялық, экологиялық және тіпті эпидемиологиялық факторлармен байланысты. Бағалау критерий: Бірін - бірі бағалайдыТАПСЫРМА ӘЗІРЛЕУ КЕЗЕҢДЕРІ

Жұмыс тапсырмасы 3 -тапсырма. Кестедегі берілген программа кодына талдау жүргізеді. Яғни оқушылар программаның кодын енгізеді.

5 слайд
Жұмыс тапсырмасы 3 -тапсырма. Кестедегі берілген программа кодына талдау жүргізеді. Яғни оқушылар программаның кодын енгізеді. Блок- схемасын құрастырады.Программаның нәтижесін түсіндіреді. (Дескриптор: программа коды бойынша нәтижесін шағарады; шартты блок схеманы құрастырады; шарттың қызметін анықтайды) 2-тапсырма. Екі санның максимумын және минимумын табу үшін If, else операторды пайдаланып, күрделі тармақталған алгоритмді әзірлейді. (Дескриптор: тармақталған операторларды пайдаланады және нәтижені шығарады) 1- тапсырма . Программалардың кодында кеткен қателерді анықтап, Python программалау тілінде if құрылымы арқылы үш санның үлкенін және кіші табу программасын жазады . (Дескриптор: тармақталған операторларды пайдаланады, жіберілген қатені программа кодын түзелейді және нәтижені шығарады) 4 -тапсырма. «Жыл мезгілдері» Берілген ай атауына қарай, қай мезгілге жататын анықтау программаны құрып және нәтижені шығарады. (Дескриптор: күрделі шарттың программа кодын қолданады; нәтижесін шығарады)

5 слайд

Жұмыс тапсырмасы 3 -тапсырма. Кестедегі берілген программа кодына талдау жүргізеді. Яғни оқушылар программаның кодын енгізеді. Блок- схемасын құрастырады.Программаның нәтижесін түсіндіреді. (Дескриптор: программа коды бойынша нәтижесін шағарады; шартты блок схеманы құрастырады; шарттың қызметін анықтайды) 2-тапсырма. Екі санның максимумын және минимумын табу үшін If, else операторды пайдаланып, күрделі тармақталған алгоритмді әзірлейді. (Дескриптор: тармақталған операторларды пайдаланады және нәтижені шығарады) 1- тапсырма . Программалардың кодында кеткен қателерді анықтап, Python программалау тілінде if құрылымы арқылы үш санның үлкенін және кіші табу программасын жазады . (Дескриптор: тармақталған операторларды пайдаланады, жіберілген қатені программа кодын түзелейді және нәтижені шығарады) 4 -тапсырма. «Жыл мезгілдері» Берілген ай атауына қарай, қай мезгілге жататын анықтау программаны құрып және нәтижені шығарады. (Дескриптор: күрделі шарттың программа кодын қолданады; нәтижесін шығарады)

ТАПСЫРМА ТҮРЛЕРІ ЕБҚ (есту қабілетінің зақымдалуы) Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға Программа кодын жазады : a=int (

6 слайд
ТАПСЫРМА ТҮРЛЕРІ ЕБҚ (есту қабілетінің зақымдалуы) Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға Программа кодын жазады : a=int (input ()) b=int (input ()) c=int (input ()) max=a; if b>max: max=b if c> max: max = c

6 слайд

ТАПСЫРМА ТҮРЛЕРІ ЕБҚ (есту қабілетінің зақымдалуы) Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға Программа кодын жазады : a=int (input ()) b=int (input ()) c=int (input ()) max=a; if b>max: max=b if c> max: max = c

«Б Б Б » әдісі арқы лы саб ақты қоры ты н д ы лай м ы н . К ері бай л ан ы с Б ілдім Б ілем ін Б ілгім келедіСабақтың соң

7 слайд
«Б Б Б » әдісі арқы лы саб ақты қоры ты н д ы лай м ы н . К ері бай л ан ы с Б ілдім Б ілем ін Б ілгім келедіСабақтың соңында

7 слайд

«Б Б Б » әдісі арқы лы саб ақты қоры ты н д ы лай м ы н . К ері бай л ан ы с Б ілдім Б ілем ін Б ілгім келедіСабақтың соңында

Назарларыңызға рақмет!

8 слайд
Назарларыңызға рақмет!

8 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ