Алгоритмді әзірлеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Информатика пәнінің мұғалімі
Утебекова Гульнара Амантаевна«Гагарин атындағы № 34 ЖОББ мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
1 слайд
Информатика пәнінің мұғалімі Утебекова Гульнара Амантаевна«Гагарин атындағы № 34 ЖОББ мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2 слайд
Сабақ беру – үйреншікті жай ғана
шеберлік емес ол – жаңадан жаңаны
табатын өнер .
Жүсіпбек Аймауытов
2 слайд
Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес ол – жаңадан жаңаны табатын өнер . Жүсіпбек Аймауытов
3 слайд
Тақырып « Алгоритмді әзірлеу »
Оқу мақсаты 7.3.2.1 Python программалау тілінде
тармақталған алгоритмдерді жазу
Сабақтың
мақсаты Python программалау тілінде шартты
операторларды қолдану.
Бағалау
критерийі Білім алушылар
• Тармақталған операторларды пайдаланады.
• Шартты операторларын қолданып,
тармақталған алгоритмдерді әзірлейді.
• Тармақталған операторды пайдаланып,
күрделі алгоритмді жасайды.
Ойлау
дағдыларының
деңгейі Қолдану 7 - сынып
3 б өлім - практикалық программалау
2 бөләмшесі
1 оқу мақсатының реті
1 – жеке тапсырма (ЕБҚ)
2 – ж ұптық тапсырма
3 – топтық тапсырма
4 – функционалдық сауаттылық
бойынша тапсырма
3 слайд
Тақырып « Алгоритмді әзірлеу » Оқу мақсаты 7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу Сабақтың мақсаты Python программалау тілінде шартты операторларды қолдану. Бағалау критерийі Білім алушылар • Тармақталған операторларды пайдаланады. • Шартты операторларын қолданып, тармақталған алгоритмдерді әзірлейді. • Тармақталған операторды пайдаланып, күрделі алгоритмді жасайды. Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану 7 - сынып 3 б өлім - практикалық программалау 2 бөләмшесі 1 оқу мақсатының реті 1 – жеке тапсырма (ЕБҚ) 2 – ж ұптық тапсырма 3 – топтық тапсырма 4 – функционалдық сауаттылық бойынша тапсырма
4 слайд
Жеке жұмыс
1. Есеп шығаруда
қолданатын негізгі
алгоритмдерді Python
программалау тілінде
жазу
( ЕБҚ тапсырмасы:
тармақталған
алгоритмді жазады)
Бағалау критерий:
Өзін – өзі бағалайды Жұптық жұмыс
2. «Білімді дос, ақыл
қос» әдісімен
тармақталған күрделі
алгоритмді әзірлеу.
If, else операторды
пайдаланып, күрделі
тармақталған
алгоритмді әзірлеу.
Бағалау критерий:
Бірін - бірі бағалайды Топтық жұмыс
3. «Ойлан, бірік,
бөліс» әдісі арқылы
топқа бөліп,
тапсырмалар беру.
Бағалау критерий:
Бірін - бірі бағалайды 4. Функционалдық
сауаттылығы.
Қазіргі өзара байланысты,
құбылмалы және тез
өзгеретін әлемде
жастардың есеюі
экономикалық,
әлеуметтік, мәдени,
сандық, демографиялық,
экологиялық және тіпті
эпидемиологиялық
факторлармен
байланысты.
Бағалау критерий:
Бірін - бірі бағалайдыТАПСЫРМА ӘЗІРЛЕУ КЕЗЕҢДЕРІ
4 слайд
Жеке жұмыс 1. Есеп шығаруда қолданатын негізгі алгоритмдерді Python программалау тілінде жазу ( ЕБҚ тапсырмасы: тармақталған алгоритмді жазады) Бағалау критерий: Өзін – өзі бағалайды Жұптық жұмыс 2. «Білімді дос, ақыл қос» әдісімен тармақталған күрделі алгоритмді әзірлеу. If, else операторды пайдаланып, күрделі тармақталған алгоритмді әзірлеу. Бағалау критерий: Бірін - бірі бағалайды Топтық жұмыс 3. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топқа бөліп, тапсырмалар беру. Бағалау критерий: Бірін - бірі бағалайды 4. Функционалдық сауаттылығы. Қазіргі өзара байланысты, құбылмалы және тез өзгеретін әлемде жастардың есеюі экономикалық, әлеуметтік, мәдени, сандық, демографиялық, экологиялық және тіпті эпидемиологиялық факторлармен байланысты. Бағалау критерий: Бірін - бірі бағалайдыТАПСЫРМА ӘЗІРЛЕУ КЕЗЕҢДЕРІ
5 слайд
Жұмыс тапсырмасы
3 -тапсырма. Кестедегі берілген программа кодына талдау
жүргізеді. Яғни оқушылар программаның кодын енгізеді. Блок-
схемасын құрастырады.Программаның нәтижесін түсіндіреді.
(Дескриптор: программа коды бойынша нәтижесін шағарады;
шартты блок схеманы құрастырады; шарттың қызметін
анықтайды)
2-тапсырма. Екі санның максимумын және минимумын табу
үшін If, else операторды пайдаланып, күрделі тармақталған
алгоритмді әзірлейді.
(Дескриптор: тармақталған операторларды пайдаланады және
нәтижені шығарады)
1- тапсырма . Программалардың кодында кеткен қателерді
анықтап, Python программалау тілінде if құрылымы арқылы үш
санның үлкенін және кіші табу программасын жазады .
(Дескриптор: тармақталған операторларды пайдаланады,
жіберілген қатені программа кодын түзелейді және нәтижені
шығарады)
4 -тапсырма. «Жыл мезгілдері»
Берілген ай атауына қарай, қай мезгілге жататын анықтау
программаны құрып және нәтижені шығарады. (Дескриптор:
күрделі шарттың программа кодын қолданады; нәтижесін
шығарады)
5 слайд
Жұмыс тапсырмасы 3 -тапсырма. Кестедегі берілген программа кодына талдау жүргізеді. Яғни оқушылар программаның кодын енгізеді. Блок- схемасын құрастырады.Программаның нәтижесін түсіндіреді. (Дескриптор: программа коды бойынша нәтижесін шағарады; шартты блок схеманы құрастырады; шарттың қызметін анықтайды) 2-тапсырма. Екі санның максимумын және минимумын табу үшін If, else операторды пайдаланып, күрделі тармақталған алгоритмді әзірлейді. (Дескриптор: тармақталған операторларды пайдаланады және нәтижені шығарады) 1- тапсырма . Программалардың кодында кеткен қателерді анықтап, Python программалау тілінде if құрылымы арқылы үш санның үлкенін және кіші табу программасын жазады . (Дескриптор: тармақталған операторларды пайдаланады, жіберілген қатені программа кодын түзелейді және нәтижені шығарады) 4 -тапсырма. «Жыл мезгілдері» Берілген ай атауына қарай, қай мезгілге жататын анықтау программаны құрып және нәтижені шығарады. (Дескриптор: күрделі шарттың программа кодын қолданады; нәтижесін шығарады)
6 слайд
ТАПСЫРМА ТҮРЛЕРІ
ЕБҚ (есту қабілетінің зақымдалуы)
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға
Программа кодын жазады :
a=int (input ())
b=int (input ())
c=int (input ())
max=a;
if b>max:
max=b
if c> max:
max = c
6 слайд
ТАПСЫРМА ТҮРЛЕРІ ЕБҚ (есту қабілетінің зақымдалуы) Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға Программа кодын жазады : a=int (input ()) b=int (input ()) c=int (input ()) max=a; if b>max: max=b if c> max: max = c
7 слайд
«Б Б Б » әдісі арқы лы саб ақты қоры ты н д ы лай м ы н .
К ері бай л ан ы с
Б ілдім
Б ілем ін
Б ілгім келедіСабақтың соңында
7 слайд
«Б Б Б » әдісі арқы лы саб ақты қоры ты н д ы лай м ы н . К ері бай л ан ы с Б ілдім Б ілем ін Б ілгім келедіСабақтың соңында
8 слайд
Назарларыңызға рақмет!
8 слайд
Назарларыңызға рақмет!