"Алты алашқа тәж қала"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ыл
1 .1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау “ .Түркістан Облысы Жетісай ауданы №29 “С.Сейфуллин атындағы
ЖОМ “коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Дошумова Акмандай Жексенбайевна
1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттауТақырыбы « Отбасындағы мереке »
Оқу мақсаты:
Барлық оқушылар : өз отбасындағы мерекелер туралы біледі .
Көптеген оқушылар : отбасындағы түрлі мерекелерді сипаттай
алады .
Кейбір оқушылар : отбасы туралы біледі, әрбір мерекелерді қалай
тойланатыны туралы айта аладыСабақ мақсаты:
Бағалау
критерийлері
Тілдік мақсат
Отбасындағы мерекелерді айтады
Отбасындағы мерекелерді өткізу рәсімін әңгімелейді
Пәнге тән лексика мен терминология:
Мереке, оқиға
е
1 слайд
Ыл 1 .1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау “ .Түркістан Облысы Жетісай ауданы №29 “С.Сейфуллин атындағы ЖОМ “коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Бастауыш сынып мұғалімі Дошумова Акмандай Жексенбайевна 1.1.6.1.Отбасылық мерекелердің бірін сипаттауТақырыбы « Отбасындағы мереке » Оқу мақсаты: Барлық оқушылар : өз отбасындағы мерекелер туралы біледі . Көптеген оқушылар : отбасындағы түрлі мерекелерді сипаттай алады . Кейбір оқушылар : отбасы туралы біледі, әрбір мерекелерді қалай тойланатыны туралы айта аладыСабақ мақсаты: Бағалау критерийлері Тілдік мақсат Отбасындағы мерекелерді айтады Отбасындағы мерекелерді өткізу рәсімін әңгімелейді Пәнге тән лексика мен терминология: Мереке, оқиға е
2 слайд
Ыл Белсенді оқудағы әдіс - тәсілдерім
Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін
есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз
жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым
“ Сипаттау әдісі” жаңа сабақтың
тақырыбын ашу (Ұ ) Пихологялық ахуал
Шаттық шеңбері
Топқа бөлу (ЖЖ) “Шынжыр” әдісі
Іні Әке
Ата
Ана
Әже
әпке
Оқулықпен жұмыс
(Ұ) “Конверт сұрақ” әдісіІні Әке Ата Ана Әже әпке
2 слайд
Ыл Белсенді оқудағы әдіс - тәсілдерім Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “ Сипаттау әдісі” жаңа сабақтың тақырыбын ашу (Ұ ) Пихологялық ахуал Шаттық шеңбері Топқа бөлу (ЖЖ) “Шынжыр” әдісі Іні Әке Ата Ана Әже әпке Оқулықпен жұмыс (Ұ) “Конверт сұрақ” әдісіІні Әке Ата Ана Әже әпке
3 слайд
(Ұ) Сергіту сәті
Бір үйде біз нешеуміз
Кел, санайық екуміз,
Бас бармағым - әкем,
Балан үйрек - шешем,
Ортан терек - ағам
Шылдыр шүмек - мен (ТЖ)”Кел талқылайық”
“Т” кестесін құру
Саралау әдісі –
әр түрлі оқушылар тобының
оқу әрекетін ұйымдастыру
үшін арнайы оқыту тәсілдерін
және іс - әрекеттерді саралау
тәсілдерін кіріктірдім
“ Серпілген
сауал”әдісі
3 слайд
(Ұ) Сергіту сәті Бір үйде біз нешеуміз Кел, санайық екуміз, Бас бармағым - әкем, Балан үйрек - шешем, Ортан терек - ағам Шылдыр шүмек - мен (ТЖ)”Кел талқылайық” “Т” кестесін құру Саралау әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім “ Серпілген сауал”әдісі
4 слайд
.
Дескриптор:
суретте бейнеленген мереке түрін анықтайды,
Отбасында туған күн мерекесін өткізу рәсімін айтады. Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау
Суретте қандай мереке бейнеленген? Отбасыңызда бұл мереке қалай
тойланады? Топта әңгімелеңіз..
.
4 слайд
. Дескриптор: суретте бейнеленген мереке түрін анықтайды, Отбасында туған күн мерекесін өткізу рәсімін айтады. Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Суретте қандай мереке бейнеленген? Отбасыңызда бұл мереке қалай тойланады? Топта әңгімелеңіз.. .
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы
Ықшам сабақ өту арқылы қысқа мерзімді сабақ жоспарын дайындау
оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып,
саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудару керектігін түсіндім
Өзгеріске дейінгі
іс-әрекетім
• Тапсырманы үйрету бар ысында тек
басқарушы болдым.
• Өзім ғана бағаладым.
• Дайын білім бердім.
• Стандартқа сай дарынды балалармен
Не үйрендім?
• Тапсырманы орындату б арысында
бағыттаушы болуды
• Бірлескен әріптестермен жұмыс жасауды
үйрендім .
Оқушыларымның бойынан мынадай өзгерістер
күтемін.
Топ, жұп болып жұмыс жас ауды, өз ойларын ашық
айтуды;
Танымдық ой-өрісі кеңейді, сыни тұрғыдан
ойлауды үйренді;
Эмоцияларын басқара білді ,бағалау критерийлеріне
сүйене отырып өзін-өзі баға лауды үйренді.
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақ жоспарлауға ықпалы Ықшам сабақ өту арқылы қысқа мерзімді сабақ жоспарын дайындау оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, саралап оқыту тәсіліне ерекше назар аудару керектігін түсіндім Өзгеріске дейінгі іс-әрекетім • Тапсырманы үйрету бар ысында тек басқарушы болдым. • Өзім ғана бағаладым. • Дайын білім бердім. • Стандартқа сай дарынды балалармен Не үйрендім? • Тапсырманы орындату б арысында бағыттаушы болуды • Бірлескен әріптестермен жұмыс жасауды үйрендім . Оқушыларымның бойынан мынадай өзгерістер күтемін. Топ, жұп болып жұмыс жас ауды, өз ойларын ашық айтуды; Танымдық ой-өрісі кеңейді, сыни тұрғыдан ойлауды үйренді; Эмоцияларын басқара білді ,бағалау критерийлеріне сүйене отырып өзін-өзі баға лауды үйренді.
6 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
6 слайд
Назарларыңызға рахмет!