Алтын адам археологиялық олжасы




1 слайд
Психологиялық тренинг
Сағат тілі көрсетілген уақыттарда қай
сыныптасыңызбен
кездескіңіз келеді, сол сыныптасыңызбен
берілген іс-әрекетті
жүзеге асырасыз.
сағ.12-деҚолын алыңыз
сағ.3-теБасынан сипаңыз
сағ. 6-даЖақсы тілек айтыңыз.
сағ. 9-даӨткен тақырыптан сұрақ
қойыңыз.
1 слайд
Психологиялық тренинг Сағат тілі көрсетілген уақыттарда қай сыныптасыңызбен кездескіңіз келеді, сол сыныптасыңызбен берілген іс-әрекетті жүзеге асырасыз. сағ.12-деҚолын алыңыз сағ.3-теБасынан сипаңыз сағ. 6-даЖақсы тілек айтыңыз. сағ. 9-даӨткен тақырыптан сұрақ қойыңыз.

2 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру
«Learning apps» бағдаламасында сәйкестендіру тапсырмасы
беріледі.
Дескрипторы:
-алдыңғы білімді қайталау
мақсатындағы тапсырманы
орындайды.
2-ұпай
2 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру «Learning apps» бағдаламасында сәйкестендіру тапсырмасы беріледі. Дескрипторы: -алдыңғы білімді қайталау мақсатындағы тапсырманы орындайды. 2-ұпай

3 слайд
Жаңа тақырыпты болжау
- Сурет туралы әңгімелеңіз?
- Ерекшеліктерін сипаттаңыз?
-Маңыздылығы қандай?
3 слайд
Жаңа тақырыпты болжау - Сурет туралы әңгімелеңіз? - Ерекшеліктерін сипаттаңыз? -Маңыздылығы қандай?

4 слайд
«Алтын адам»
археологиялық
олжасы.
Зерттеу сұрағы:
Есік обасынан
табылған «Алтын
адам» кім болды?
5.2.3.1 қазақстандық
ғалымдардың
археологиялық
жаңалықтарын білу
5.2.2.2 Есік обасынан
табылған «Алтын
адам» археологиялық
олжасының
ерекшеліктерін
анықтау.
Сабақтың тақырыбы:
4 слайд
«Алтын адам» археологиялық олжасы. Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? 5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу 5.2.2.2 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау. Сабақтың тақырыбы:

5 слайд
Оқушыларды топқа бөлу:
1-топ: Тарихшылар
2-топ: Археологтар
3-топ: Журналистер
Бейнебаян
-«Алтын киімді» адам кай жерден табылды?
-«Алтын киімді» адамды тапқан белгілі
ғалым-археолог кім?
-Қорымды зерттеу не септі қиын болды?
-Сақ жауынгері мүрдесі басы кай жакка
каратылып жерленген?
-Қабірдің қай бөлігінен ыдыстар, зергерлік
бұйымдар табылды?
- Қабірден табылған қолөнер заттары
қандай стильде бейнеленген?
5 слайд
Оқушыларды топқа бөлу: 1-топ: Тарихшылар 2-топ: Археологтар 3-топ: Журналистер Бейнебаян -«Алтын киімді» адам кай жерден табылды? -«Алтын киімді» адамды тапқан белгілі ғалым-археолог кім? -Қорымды зерттеу не септі қиын болды? -Сақ жауынгері мүрдесі басы кай жакка каратылып жерленген? -Қабірдің қай бөлігінен ыдыстар, зергерлік бұйымдар табылды? - Қабірден табылған қолөнер заттары қандай стильде бейнеленген?

6 слайд
1-топтық жұмыс: Деректік мәтінді пайдалана отырып,
«Мәтін талдау кестесі» арқылы Есік қорғанынан алғашқы
Алтын адамның табылуын сипаттаңыз:
Мәтін не туралы
Оқиғаның басты
ерекшелігі неде?
Оқиға қашан және
қайда болған?
Оқиғаның басты
кейіпкері кім?
Дескрипторы:
-мәтіннің мазмұны туралы
сипаттайды;
-оқиғаның басты ерекшелігін
анықтайды;
-қашан және қайда болғанын
сипаттайды;
-басты кейіпкерді анықтайды.
3-ұпай
6 слайд
1-топтық жұмыс: Деректік мәтінді пайдалана отырып, «Мәтін талдау кестесі» арқылы Есік қорғанынан алғашқы Алтын адамның табылуын сипаттаңыз: Мәтін не туралы Оқиғаның басты ерекшелігі неде? Оқиға қашан және қайда болған? Оқиғаның басты кейіпкері кім? Дескрипторы: -мәтіннің мазмұны туралы сипаттайды; -оқиғаның басты ерекшелігін анықтайды; -қашан және қайда болғанын сипаттайды; -басты кейіпкерді анықтайды. 3-ұпай

7 слайд
2-топқа: «Тұлғаны таны» әдісі арқылы К. Ақышевтың Алтын
адамды алғаш анықтаудағы рөлін сипаттайды.
Тұлға
Ғасыр,
жыл,
уақыт
Мақсаты
Ашқан
жаңалығы
Архелогия
ғылымын-
дағы басқа
да еңбегі
Дескрипторы:
-деректік мәтін негізінде тұлға
туралы мәлімет береді;
-негізгі хронологиялық
оқиғаларды анықтайды;
-мақсатын сипаттайды;
-ашқан жаңалығын анықтайды;
-ғылым саласына қосқан басқа
да еңбегін сипаттайды.
3-ұпай
7 слайд
2-топқа: «Тұлғаны таны» әдісі арқылы К. Ақышевтың Алтын адамды алғаш анықтаудағы рөлін сипаттайды. Тұлға Ғасыр, жыл, уақыт Мақсаты Ашқан жаңалығы Архелогия ғылымын- дағы басқа да еңбегі Дескрипторы: -деректік мәтін негізінде тұлға туралы мәлімет береді; -негізгі хронологиялық оқиғаларды анықтайды; -мақсатын сипаттайды; -ашқан жаңалығын анықтайды; -ғылым саласына қосқан басқа да еңбегін сипаттайды. 3-ұпай

8 слайд
Дескрипторы:
Алтын адамды және оның
жәдігерлерін сипаттайды;
-құндылықтарын анықтайды;
-қазіргі кезде елімізде
қолданылу маңыздығын
сипаттайды.
3-ұпай
3-топ: «Жарнамалау» әдісі арқылы берілген деректік
мәтінді пайдалана отырып, Алтын адам және оның
жанынан табылған жәдігерлер туралы сипаттап,
жарнамалайды.
8 слайд
Дескрипторы: Алтын адамды және оның жәдігерлерін сипаттайды; -құндылықтарын анықтайды; -қазіргі кезде елімізде қолданылу маңыздығын сипаттайды. 3-ұпай 3-топ: «Жарнамалау» әдісі арқылы берілген деректік мәтінді пайдалана отырып, Алтын адам және оның жанынан табылған жәдігерлер туралы сипаттап, жарнамалайды.

9 слайд
Дескрипторы:
-Қазақстан аумағынан Алтын адамның табылған аумақтарын
картада көрсетеді.
2-ұпай
2-жұптық жұмыс:
1-жұп: Картамен жұмыс: Қазақстан аумағынан табылған
Алтын адамдардың, табылған аумақтарын картадан бейнеле:
1-ші Алтын адам
2-ші Алтын адам
3-ші Алтын адам
4-ші Алтын адам
5-ші Алтын адам
9 слайд
Дескрипторы: -Қазақстан аумағынан Алтын адамның табылған аумақтарын картада көрсетеді. 2-ұпай 2-жұптық жұмыс: 1-жұп: Картамен жұмыс: Қазақстан аумағынан табылған Алтын адамдардың, табылған аумақтарын картадан бейнеле: 1-ші Алтын адам 2-ші Алтын адам 3-ші Алтын адам 4-ші Алтын адам 5-ші Алтын адам

10 слайд
Дескрипторы:
-оқулық мәтіні негізінде қатты
әсер еткен маңызды тұсты
анықтайды;
-таңдалған мәтін тармағына өз
пікірін білдіреді.
2-ұпай
2-жұп: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мәтіннен қатты әсер
тұстары мен әсер еткен үзінділер жөнінде өз пікіріңізді білдіріңіз:
Мәтіннен
қатты әсер
еткен тұстар
Әсер еткен
үзінділер
жөнінде пікір
10 слайд
Дескрипторы: -оқулық мәтіні негізінде қатты әсер еткен маңызды тұсты анықтайды; -таңдалған мәтін тармағына өз пікірін білдіреді. 2-ұпай 2-жұп: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мәтіннен қатты әсер тұстары мен әсер еткен үзінділер жөнінде өз пікіріңізді білдіріңіз: Мәтіннен қатты әсер еткен тұстар Әсер еткен үзінділер жөнінде пікір

11 слайд
Дескрипторы:
-Алтын адамның өзіндік
ерекшеліктерін сипаттайтын 5-6
сөйлемдік эссе құрады.
2-ұпай
3-жұп: «Еркін жазу» әдісі негізінде «Есік обасынан
табылған Алтын адам кім болды?» тақырыбында 5-6
сөйлемдік эссе құрыңыз:
11 слайд
Дескрипторы: -Алтын адамның өзіндік ерекшеліктерін сипаттайтын 5-6 сөйлемдік эссе құрады. 2-ұпай 3-жұп: «Еркін жазу» әдісі негізінде «Есік обасынан табылған Алтын адам кім болды?» тақырыбында 5-6 сөйлемдік эссе құрыңыз:

12 слайд
Дескрипторы:
-тест тапсырмасы
орындайды.
2-ұпай
Жеке жұмыс: «wordwall» бағдарламасында
тест тапсырмасы орындалады.
12 слайд
Дескрипторы: -тест тапсырмасы орындайды. 2-ұпай Жеке жұмыс: «wordwall» бағдарламасында тест тапсырмасы орындалады.

13 слайд
Кері байланыс: «Білім қоржыны» әдісі арқылы жүргізіледі.
13 слайд
Кері байланыс: «Білім қоржыны» әдісі арқылы жүргізіледі.

14 слайд
Бағалау
Оқушылар өзін-өзі бағалауды
«Алтын адам» әдісі арқылы
жүргізеді.
Дискриптор бойынша бағалауды
жүргізіп отырады, соңында
қорытынды ұпайын шығарады.
14 слайд
Бағалау Оқушылар өзін-өзі бағалауды «Алтын адам» әдісі арқылы жүргізеді. Дискриптор бойынша бағалауды жүргізіп отырады, соңында қорытынды ұпайын шығарады.

15 слайд
Үй тапсырмасы
3.2 «Алтын адам археологиялық олжасы» 1-ші
сабақ.
Тақырып бойынша «ашық» және «жабық» тест
тапсырмаларын құрады;
«Алғашқы Алтын адамның жерлеу ғұрпындағы
ерекшеліктер» тақырыбында деректер жинақтау.
15 слайд
Үй тапсырмасы 3.2 «Алтын адам археологиялық олжасы» 1-ші сабақ. Тақырып бойынша «ашық» және «жабық» тест тапсырмаларын құрады; «Алғашқы Алтын адамның жерлеу ғұрпындағы ерекшеліктер» тақырыбында деректер жинақтау.