Материалдар / Алтын адам археологиялық олжасы

Алтын адам археологиялық олжасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақта және ашық сабақта қолдануға негізделген. Сабақ құрылымы толық қамтылған. Топтық, жұптық, жеке жұмыстар қамтылған.
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Психологиялық тренинг Сағат тілі көрсетілген уақыттарда қай сыныптасыңызбен кездескіңіз келеді, сол сыныптасыңызбен берілген

1 слайд
Психологиялық тренинг Сағат тілі көрсетілген уақыттарда қай сыныптасыңызбен кездескіңіз келеді, сол сыныптасыңызбен берілген іс-әрекетті жүзеге асырасыз. сағ.12-деҚолын алыңыз сағ.3-теБасынан сипаңыз сағ. 6-даЖақсы тілек айтыңыз. сағ. 9-даӨткен тақырыптан сұрақ қойыңыз.

1 слайд

Психологиялық тренинг Сағат тілі көрсетілген уақыттарда қай сыныптасыңызбен кездескіңіз келеді, сол сыныптасыңызбен берілген іс-әрекетті жүзеге асырасыз. сағ.12-деҚолын алыңыз сағ.3-теБасынан сипаңыз сағ. 6-даЖақсы тілек айтыңыз. сағ. 9-даӨткен тақырыптан сұрақ қойыңыз.

Алдыңғы білімді еске түсіру «Learning apps» бағдаламасында сәйкестендіру тапсырмасы беріледі. Дескрипторы: -алдыңғы білімді

2 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру «Learning apps» бағдаламасында сәйкестендіру тапсырмасы беріледі.   Дескрипторы: -алдыңғы білімді қайталау мақсатындағы тапсырманы орындайды. 2-ұпай

2 слайд

Алдыңғы білімді еске түсіру «Learning apps» бағдаламасында сәйкестендіру тапсырмасы беріледі.   Дескрипторы: -алдыңғы білімді қайталау мақсатындағы тапсырманы орындайды. 2-ұпай

Жаңа тақырыпты болжау - Сурет туралы әңгімелеңіз? - Ерекшеліктерін сипаттаңыз? -Маңыздылығы қандай?

3 слайд
Жаңа тақырыпты болжау - Сурет туралы әңгімелеңіз? - Ерекшеліктерін сипаттаңыз? -Маңыздылығы қандай?

3 слайд

Жаңа тақырыпты болжау - Сурет туралы әңгімелеңіз? - Ерекшеліктерін сипаттаңыз? -Маңыздылығы қандай?

«Алтын адам» археологиялық олжасы. Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? 5.2.3.1 қазақстандық ға

4 слайд
«Алтын адам» археологиялық олжасы. Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? 5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу 5.2.2.2 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау. Сабақтың тақырыбы:

4 слайд

«Алтын адам» археологиялық олжасы. Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған «Алтын адам» кім болды? 5.2.3.1 қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу 5.2.2.2 Есік обасынан табылған «Алтын адам» археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау. Сабақтың тақырыбы:

Оқушыларды топқа бөлу: 1-топ: Тарихшылар 2-топ: Археологтар 3-топ: Журналистер Бейнебаян -«Алтын киімді» адам кай жерден табылд

5 слайд
Оқушыларды топқа бөлу: 1-топ: Тарихшылар 2-топ: Археологтар 3-топ: Журналистер Бейнебаян -«Алтын киімді» адам кай жерден табылды? -«Алтын киімді» адамды тапқан белгілі ғалым-археолог кім? -Қорымды зерттеу не септі қиын болды? -Сақ жауынгері мүрдесі басы кай жакка каратылып жерленген? -Қабірдің қай бөлігінен ыдыстар, зергерлік бұйымдар табылды? - Қабірден табылған қолөнер заттары қандай стильде бейнеленген?

5 слайд

Оқушыларды топқа бөлу: 1-топ: Тарихшылар 2-топ: Археологтар 3-топ: Журналистер Бейнебаян -«Алтын киімді» адам кай жерден табылды? -«Алтын киімді» адамды тапқан белгілі ғалым-археолог кім? -Қорымды зерттеу не септі қиын болды? -Сақ жауынгері мүрдесі басы кай жакка каратылып жерленген? -Қабірдің қай бөлігінен ыдыстар, зергерлік бұйымдар табылды? - Қабірден табылған қолөнер заттары қандай стильде бейнеленген?

1-топтық жұмыс: Деректік мәтінді пайдалана отырып, «Мәтін талдау кестесі» арқылы Есік қорғанынан алғашқы Алтын адамның табылуы

6 слайд
1-топтық жұмыс: Деректік мәтінді пайдалана отырып, «Мәтін талдау кестесі» арқылы Есік қорғанынан алғашқы Алтын адамның табылуын сипаттаңыз: Мәтін не туралы  Оқиғаның басты ерекшелігі неде?   Оқиға қашан және қайда болған?   Оқиғаның басты кейіпкері кім?   Дескрипторы: -мәтіннің мазмұны туралы сипаттайды; -оқиғаның басты ерекшелігін анықтайды; -қашан және қайда болғанын сипаттайды; -басты кейіпкерді анықтайды. 3-ұпай

6 слайд

1-топтық жұмыс: Деректік мәтінді пайдалана отырып, «Мәтін талдау кестесі» арқылы Есік қорғанынан алғашқы Алтын адамның табылуын сипаттаңыз: Мәтін не туралы  Оқиғаның басты ерекшелігі неде?   Оқиға қашан және қайда болған?   Оқиғаның басты кейіпкері кім?   Дескрипторы: -мәтіннің мазмұны туралы сипаттайды; -оқиғаның басты ерекшелігін анықтайды; -қашан және қайда болғанын сипаттайды; -басты кейіпкерді анықтайды. 3-ұпай

2-топқа: «Тұлғаны таны» әдісі арқылы К. Ақышевтың Алтын адамды алғаш анықтаудағы рөлін сипаттайды. Тұлға Ғасыр, жыл, уақыт

7 слайд
2-топқа: «Тұлғаны таны» әдісі арқылы К. Ақышевтың Алтын адамды алғаш анықтаудағы рөлін сипаттайды. Тұлға   Ғасыр, жыл, уақыт   Мақсаты   Ашқан жаңалығы   Архелогия ғылымын- дағы басқа да еңбегі   Дескрипторы: -деректік мәтін негізінде тұлға туралы мәлімет береді; -негізгі хронологиялық оқиғаларды анықтайды; -мақсатын сипаттайды; -ашқан жаңалығын анықтайды; -ғылым саласына қосқан басқа да еңбегін сипаттайды. 3-ұпай

7 слайд

2-топқа: «Тұлғаны таны» әдісі арқылы К. Ақышевтың Алтын адамды алғаш анықтаудағы рөлін сипаттайды. Тұлға   Ғасыр, жыл, уақыт   Мақсаты   Ашқан жаңалығы   Архелогия ғылымын- дағы басқа да еңбегі   Дескрипторы: -деректік мәтін негізінде тұлға туралы мәлімет береді; -негізгі хронологиялық оқиғаларды анықтайды; -мақсатын сипаттайды; -ашқан жаңалығын анықтайды; -ғылым саласына қосқан басқа да еңбегін сипаттайды. 3-ұпай

Дескрипторы: Алтын адамды және оның жәдігерлерін сипаттайды; -құндылықтарын анықтайды; -қазіргі кезде елімізде қолданылу маңы

8 слайд
Дескрипторы: Алтын адамды және оның жәдігерлерін сипаттайды; -құндылықтарын анықтайды; -қазіргі кезде елімізде қолданылу маңыздығын сипаттайды. 3-ұпай 3-топ: «Жарнамалау» әдісі арқылы берілген деректік мәтінді пайдалана отырып, Алтын адам және оның жанынан табылған жәдігерлер туралы сипаттап, жарнамалайды.

8 слайд

Дескрипторы: Алтын адамды және оның жәдігерлерін сипаттайды; -құндылықтарын анықтайды; -қазіргі кезде елімізде қолданылу маңыздығын сипаттайды. 3-ұпай 3-топ: «Жарнамалау» әдісі арқылы берілген деректік мәтінді пайдалана отырып, Алтын адам және оның жанынан табылған жәдігерлер туралы сипаттап, жарнамалайды.

Дескрипторы: -Қазақстан аумағынан Алтын адамның табылған аумақтарын картада көрсетеді. 2-ұпай 2-жұптық жұмыс: 1-жұп: Картамен

9 слайд
Дескрипторы: -Қазақстан аумағынан Алтын адамның табылған аумақтарын картада көрсетеді. 2-ұпай 2-жұптық жұмыс: 1-жұп: Картамен жұмыс: Қазақстан аумағынан табылған Алтын адамдардың, табылған аумақтарын картадан бейнеле: 1-ші Алтын адам 2-ші Алтын адам 3-ші Алтын адам 4-ші Алтын адам 5-ші Алтын адам

9 слайд

Дескрипторы: -Қазақстан аумағынан Алтын адамның табылған аумақтарын картада көрсетеді. 2-ұпай 2-жұптық жұмыс: 1-жұп: Картамен жұмыс: Қазақстан аумағынан табылған Алтын адамдардың, табылған аумақтарын картадан бейнеле: 1-ші Алтын адам 2-ші Алтын адам 3-ші Алтын адам 4-ші Алтын адам 5-ші Алтын адам

Дескрипторы: -оқулық мәтіні негізінде қатты әсер еткен маңызды тұсты анықтайды; -таңдалған мәтін тармағына өз пікірін білдір

10 слайд
Дескрипторы: -оқулық мәтіні негізінде қатты әсер еткен маңызды тұсты анықтайды; -таңдалған мәтін тармағына өз пікірін білдіреді. 2-ұпай 2-жұп: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мәтіннен қатты әсер тұстары мен әсер еткен үзінділер жөнінде өз пікіріңізді білдіріңіз: Мәтіннен қатты әсер еткен тұстар Әсер еткен үзінділер жөнінде пікір        

10 слайд

Дескрипторы: -оқулық мәтіні негізінде қатты әсер еткен маңызды тұсты анықтайды; -таңдалған мәтін тармағына өз пікірін білдіреді. 2-ұпай 2-жұп: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мәтіннен қатты әсер тұстары мен әсер еткен үзінділер жөнінде өз пікіріңізді білдіріңіз: Мәтіннен қатты әсер еткен тұстар Әсер еткен үзінділер жөнінде пікір        

Дескрипторы: -Алтын адамның өзіндік ерекшеліктерін сипаттайтын 5-6 сөйлемдік эссе құрады. 2-ұпай 3-жұп: «Еркін жазу» әдісі нег

11 слайд
Дескрипторы: -Алтын адамның өзіндік ерекшеліктерін сипаттайтын 5-6 сөйлемдік эссе құрады. 2-ұпай 3-жұп: «Еркін жазу» әдісі негізінде «Есік обасынан табылған Алтын адам кім болды?» тақырыбында 5-6 сөйлемдік эссе құрыңыз:

11 слайд

Дескрипторы: -Алтын адамның өзіндік ерекшеліктерін сипаттайтын 5-6 сөйлемдік эссе құрады. 2-ұпай 3-жұп: «Еркін жазу» әдісі негізінде «Есік обасынан табылған Алтын адам кім болды?» тақырыбында 5-6 сөйлемдік эссе құрыңыз:

Дескрипторы: -тест тапсырмасы орындайды. 2-ұпай Жеке жұмыс: «wordwall» бағдарламасында тест тапсырмасы орындалады.

12 слайд
Дескрипторы: -тест тапсырмасы орындайды. 2-ұпай Жеке жұмыс: «wordwall» бағдарламасында тест тапсырмасы орындалады.

12 слайд

Дескрипторы: -тест тапсырмасы орындайды. 2-ұпай Жеке жұмыс: «wordwall» бағдарламасында тест тапсырмасы орындалады.

Кері байланыс: «Білім қоржыны» әдісі арқылы жүргізіледі.

13 слайд
Кері байланыс: «Білім қоржыны» әдісі арқылы жүргізіледі.

13 слайд

Кері байланыс: «Білім қоржыны» әдісі арқылы жүргізіледі.

Бағалау Оқушылар өзін-өзі бағалауды «Алтын адам» әдісі арқылы жүргізеді. Дискриптор бойынша бағалауды жүргізіп отырады, соңы

14 слайд
Бағалау Оқушылар өзін-өзі бағалауды «Алтын адам» әдісі арқылы жүргізеді. Дискриптор бойынша бағалауды жүргізіп отырады, соңында қорытынды ұпайын шығарады.

14 слайд

Бағалау Оқушылар өзін-өзі бағалауды «Алтын адам» әдісі арқылы жүргізеді. Дискриптор бойынша бағалауды жүргізіп отырады, соңында қорытынды ұпайын шығарады.

Үй тапсырмасы 3.2 «Алтын адам археологиялық олжасы» 1-ші сабақ. Тақырып бойынша «ашық» және «жабық» тест тапсырмаларын құрады;

15 слайд
Үй тапсырмасы 3.2 «Алтын адам археологиялық олжасы» 1-ші сабақ. Тақырып бойынша «ашық» және «жабық» тест тапсырмаларын құрады; «Алғашқы Алтын адамның жерлеу ғұрпындағы ерекшеліктер» тақырыбында деректер жинақтау.

15 слайд

Үй тапсырмасы 3.2 «Алтын адам археологиялық олжасы» 1-ші сабақ. Тақырып бойынша «ашық» және «жабық» тест тапсырмаларын құрады; «Алғашқы Алтын адамның жерлеу ғұрпындағы ерекшеліктер» тақырыбында деректер жинақтау.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі