Материалдар / "Алтын сандық" интеллектуалдық ойын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Алтын сандық" интеллектуалдық ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал сынып жетекшілеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2019
1663
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
« Алтын сандық » интеллектуалдық ойыны

1 слайд
« Алтын сандық » интеллектуалдық ойыны

1 слайд

« Алтын сандық » интеллектуалдық ойыны

Қайырлы күн, құрметті ұстаздар мен оқушылар. «Алтын сандық» деп аталатын сайыс түріндегі сыныптан тыс шарамызға қош келдің

2 слайд
Қайырлы күн, құрметті ұстаздар мен оқушылар. «Алтын сандық» деп аталатын сайыс түріндегі сыныптан тыс шарамызға қош келдіңіздер!  Елбасымыз Н: Ә. Назарбаев өзінің халқына жолдаған жолдауында «Мемлекеттік тілді игеру – әрбір азаматтың ізгілікті борышы» деп айтқан болатын. Сол себепті мемлекеттік тіл- қазақ тілін игеру – бүгінгі заманның басты талабы.

2 слайд

Қайырлы күн, құрметті ұстаздар мен оқушылар. «Алтын сандық» деп аталатын сайыс түріндегі сыныптан тыс шарамызға қош келдіңіздер!  Елбасымыз Н: Ә. Назарбаев өзінің халқына жолдаған жолдауында «Мемлекеттік тілді игеру – әрбір азаматтың ізгілікті борышы» деп айтқан болатын. Сол себепті мемлекеттік тіл- қазақ тілін игеру – бүгінгі заманның басты талабы.

 Сыныптан тыс шарамызды бастамас бұрын, оқушыларды әділ бағалайтын әділқазылар алқасын ортаға шақырайық.  1.  2.  3.

3 слайд
 Сыныптан тыс шарамызды бастамас бұрын, оқушыларды әділ бағалайтын әділқазылар алқасын ортаға шақырайық.  1.  2.  3.

3 слайд

 Сыныптан тыс шарамызды бастамас бұрын, оқушыларды әділ бағалайтын әділқазылар алқасын ортаға шақырайық.  1.  2.  3.

 Ендігі кезекте ортаға сайыскер оқушыларды шақырайық:  І топ 7 «А» сыныбы «Тапқырлар» тобын шақырамыз.  ІІ топ 7 «Б» сы

4 слайд
 Ендігі кезекте ортаға сайыскер оқушыларды шақырайық:  І топ 7 «А» сыныбы «Тапқырлар» тобын шақырамыз.  ІІ топ 7 «Б» сыныбы «Ойшылдар» тобын шақырамыз.  ІІІ топ 7 « А,Б » сыныбы «Білгірлер» тобын шақырамыз.

4 слайд

 Ендігі кезекте ортаға сайыскер оқушыларды шақырайық:  І топ 7 «А» сыныбы «Тапқырлар» тобын шақырамыз.  ІІ топ 7 «Б» сыныбы «Ойшылдар» тобын шақырамыз.  ІІІ топ 7 « А,Б » сыныбы «Білгірлер» тобын шақырамыз.

 Бұл сыныптан тыс шарамызды Абай атамыздың мына өлең жолдарымен бастауға рұқсат етіңіздер. Сенбе жұртқа, тұрса д

5 слайд
 Бұл сыныптан тыс шарамызды Абай атамыздың мына өлең жолдарымен бастауға рұқсат етіңіздер. Сенбе жұртқа, тұрса да қанша мақтап Әуре етеді іш і нен қ у лық сақтап Өзіңе сен, өзіңді алып шығар Еңбегің мен ақылың екі жақтап – деп, әр топ , әр оқушы өзінің еңбегі мен ақылына сүйене отырып, бүгінгі сайысымызда, «Жүзден- жүйрік, мыңнан – тұлпар атанып» өзін көрсету қажет.  Сонымен сайысымызды бастаймыз.  Бүгінгі сайыста бағалайтын әділқазылар: 3,4,5 деген ұпаймен бағалайды.  Сарапшы уақытты есептейді, қай топ дұрыс жауап бергенін айтып отырады.  Ойын 7 турдан тұрады. Үш топтың қайсысы көбірек ұпай жинаса, сол топ жеңімпаз атанады.

5 слайд

 Бұл сыныптан тыс шарамызды Абай атамыздың мына өлең жолдарымен бастауға рұқсат етіңіздер. Сенбе жұртқа, тұрса да қанша мақтап Әуре етеді іш і нен қ у лық сақтап Өзіңе сен, өзіңді алып шығар Еңбегің мен ақылың екі жақтап – деп, әр топ , әр оқушы өзінің еңбегі мен ақылына сүйене отырып, бүгінгі сайысымызда, «Жүзден- жүйрік, мыңнан – тұлпар атанып» өзін көрсету қажет.  Сонымен сайысымызды бастаймыз.  Бүгінгі сайыста бағалайтын әділқазылар: 3,4,5 деген ұпаймен бағалайды.  Сарапшы уақытты есептейді, қай топ дұрыс жауап бергенін айтып отырады.  Ойын 7 турдан тұрады. Үш топтың қайсысы көбірек ұпай жинаса, сол топ жеңімпаз атанады.

 І тур.  «Ақ сандық» (Оқушылар өздерін таныстырады) Сарапшыға сөз беріледі. Әділқазылар әр топты бағалайды.

6 слайд
 І тур.  «Ақ сандық»   (Оқушылар өздерін таныстырады) Сарапшыға сөз беріледі. Әділқазылар әр топты бағалайды.

6 слайд

 І тур.  «Ақ сандық»   (Оқушылар өздерін таныстырады) Сарапшыға сөз беріледі. Әділқазылар әр топты бағалайды.

 ІІ тур «Көк сандық».  Топтарға мақал- мәтелдер беріледі.  Бірінші жолы айтылады, екінші жолын топ мүшелері табады.

7 слайд
 ІІ тур «Көк сандық».  Топтарға мақал- мәтелдер беріледі.  Бірінші жолы айтылады, екінші жолын топ мүшелері табады.

7 слайд

 ІІ тур «Көк сандық».  Топтарға мақал- мәтелдер беріледі.  Бірінші жолы айтылады, екінші жолын топ мүшелері табады.

 ІІІ тур. «Қызыл сандық».  Әр топ бір минутта қойылған сұраққа дұрыс, тез, көп жауап берсе сол жеңімпаз атанады. Әр топқа он

8 слайд
 ІІІ тур. «Қызыл сандық».  Әр топ бір минутта қойылған сұраққа дұрыс, тез, көп жауап берсе сол жеңімпаз атанады. Әр топқа он бес сұрақ беріледі.  І топ «Тапқырлар»  Біз қайда тұрамыз?  Қазақстан Республикасының президенті кім?  «Биік» сөзінің антонимі?  Жеңіс күні қашан тойланады?  Сынып жетекшінің аты- жөні кім?  Қазақ тілі аптасына неше рет болады?  Қауын – қарбыз қашан піседі?  Бір минутта неше секунд бар?  Жаз айларын ата?  Отыз жетіден кейінгі санды ата?  Аюдың баласын қалай атайды?  Заттың іс – қимылын білдіретін сөз табын ата?  «Бәйтерек» қай қалада орналасқан?  «Біз жеңеміз!» сөзінің аудармасы  Көптік жалғауларын ата?

8 слайд

 ІІІ тур. «Қызыл сандық».  Әр топ бір минутта қойылған сұраққа дұрыс, тез, көп жауап берсе сол жеңімпаз атанады. Әр топқа он бес сұрақ беріледі.  І топ «Тапқырлар»  Біз қайда тұрамыз?  Қазақстан Республикасының президенті кім?  «Биік» сөзінің антонимі?  Жеңіс күні қашан тойланады?  Сынып жетекшінің аты- жөні кім?  Қазақ тілі аптасына неше рет болады?  Қауын – қарбыз қашан піседі?  Бір минутта неше секунд бар?  Жаз айларын ата?  Отыз жетіден кейінгі санды ата?  Аюдың баласын қалай атайды?  Заттың іс – қимылын білдіретін сөз табын ата?  «Бәйтерек» қай қалада орналасқан?  «Біз жеңеміз!» сөзінің аудармасы  Көптік жалғауларын ата?

 ІІ топ «Ойшылдар».  Сен тұратын қала немесе ауыл?  Қазақстан Республикасының астанасы?  «Әдемі» сөзінің антонимі?  Тұңғыш

9 слайд
 ІІ топ «Ойшылдар».  Сен тұратын қала немесе ауыл?  Қазақстан Республикасының астанасы?  «Әдемі» сөзінің антонимі?  Тұңғыш Президент күні?  Сынып жетекшіңнің аты- жөні?  Қар қашан жауады?  Асхана нешінші қабатта орналасқан?  Бір сағатта неше минут бар?  Көктем айларын ата?  Жиырма бірден кейінгі сан?  Түйенің төлін (баласын) қалай атайды?  Заттың атын, ұғымын, құбылысын білдіретін сөз табын ата?  Мемлекеттік туымыздың түсі?  «Тек қана, алға!» сөзінің аудармасы?  Тәуелдік жалғаудың неше жағы бар?

9 слайд

 ІІ топ «Ойшылдар».  Сен тұратын қала немесе ауыл?  Қазақстан Республикасының астанасы?  «Әдемі» сөзінің антонимі?  Тұңғыш Президент күні?  Сынып жетекшіңнің аты- жөні?  Қар қашан жауады?  Асхана нешінші қабатта орналасқан?  Бір сағатта неше минут бар?  Көктем айларын ата?  Жиырма бірден кейінгі сан?  Түйенің төлін (баласын) қалай атайды?  Заттың атын, ұғымын, құбылысын білдіретін сөз табын ата?  Мемлекеттік туымыздың түсі?  «Тек қана, алға!» сөзінің аудармасы?  Тәуелдік жалғаудың неше жағы бар?

 ІІІ топ «Білгірлер»  Мектебің қай жерде орналасқан?  Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тілі?  «Суық» сөзінің антоним

10 слайд
 ІІІ топ «Білгірлер»  Мектебің қай жерде орналасқан?  Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тілі?  «Суық» сөзінің антонимі?  Қазақстанның жаңа жылы?  Сынып жетекшіңнің аты- жөні?  Бәйшешек қашан гүлдейді?  Қазақстан Республикасының ақшасы?  Бір жылда неше ай бар?  Қыс айларын ата?  Отыз үштен кейінгі сан?  Сиырдың төлін (баласын) қалай атайды?  Заттың санын, ретін білдіретін сөз табы?  Қазақстан Республикасының рәміздерін ата?  «Білімді жеңеді» сөзінің аудармасы?  Жіктік жалғаудың неше жағы бар? (Сарапшы бір минутта неше сұраққа жауап бергенін айтады? Әділқазылар бағалайды.)

10 слайд

 ІІІ топ «Білгірлер»  Мектебің қай жерде орналасқан?  Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тілі?  «Суық» сөзінің антонимі?  Қазақстанның жаңа жылы?  Сынып жетекшіңнің аты- жөні?  Бәйшешек қашан гүлдейді?  Қазақстан Республикасының ақшасы?  Бір жылда неше ай бар?  Қыс айларын ата?  Отыз үштен кейінгі сан?  Сиырдың төлін (баласын) қалай атайды?  Заттың санын, ретін білдіретін сөз табы?  Қазақстан Республикасының рәміздерін ата?  «Білімді жеңеді» сөзінің аудармасы?  Жіктік жалғаудың неше жағы бар? (Сарапшы бір минутта неше сұраққа жауап бергенін айтады? Әділқазылар бағалайды.)

 ІVтур. «Жасыл сандық»  Әр топқа «Сөз» беріледі. Сол сөзден, көптеген сөздер құрайды.қай топ көп құраса, сол топ жеңімпаз бо

11 слайд
 ІVтур. «Жасыл сандық»  Әр топқа «Сөз» беріледі. Сол сөзден, көптеген сөздер құрайды.қай топ көп құраса, сол топ жеңімпаз болады. Әр топқа 3 минут беріледі.  Бір сөзде он бір әріп бар Қазақстанда Қарлығаштар Жазушыларды

11 слайд

 ІVтур. «Жасыл сандық»  Әр топқа «Сөз» беріледі. Сол сөзден, көптеген сөздер құрайды.қай топ көп құраса, сол топ жеңімпаз болады. Әр топқа 3 минут беріледі.  Бір сөзде он бір әріп бар Қазақстанда Қарлығаштар Жазушыларды

 V тур. «Қоңыр сандық».  « Аяғын тап» ойыны. Зат есімнің аудармасын тап. Шаг – қадам . Голова – бас, . Предмет – пән,

12 слайд
 V тур. «Қоңыр сандық».  « Аяғын тап» ойыны. Зат есімнің аудармасын тап. Шаг – қадам . Голова – бас, . Предмет – пән, Человек -  .....  камень  -....  песня  -..... Ребенок – бала . Действие – әрекет. Берег – жаға, Двор  - .....  государство  -....  оценка  -..... Звук – үн, Лопата – күрек, Дедушка – ата, Сольнце  - ......  сердце  -......  блогословение  - ...... Палка – таяқ. Железо – темір. Сольнце – күн, Нога  - .....  уголь  - .......  ночь  - ..... Знай – біл, Озера -көл, Язык  -.....  дорога  -...... Ұйқы- сон. Слова- сөз, Шуба  - .....  глаза  -......

12 слайд

 V тур. «Қоңыр сандық».  « Аяғын тап» ойыны. Зат есімнің аудармасын тап. Шаг – қадам . Голова – бас, . Предмет – пән, Человек -  .....  камень  -....  песня  -..... Ребенок – бала . Действие – әрекет. Берег – жаға, Двор  - .....  государство  -....  оценка  -..... Звук – үн, Лопата – күрек, Дедушка – ата, Сольнце  - ......  сердце  -......  блогословение  - ...... Палка – таяқ. Железо – темір. Сольнце – күн, Нога  - .....  уголь  - .......  ночь  - ..... Знай – біл, Озера -көл, Язык  -.....  дорога  -...... Ұйқы- сон. Слова- сөз, Шуба  - .....  глаза  -......

 VІ тур. «Күміс сандық».  « Жұмбақтар» ( Жұмбақтың шешуін тап).

13 слайд
 VІ тур. «Күміс сандық».  « Жұмбақтар»  ( Жұмбақтың шешуін тап).

13 слайд

 VІ тур. «Күміс сандық».  « Жұмбақтар»  ( Жұмбақтың шешуін тап).

 VІІ тур. «Алтын қақпа».  Соңғы турда сөзжұмбақ шешу.  Үш топқа сөзжұмбақ беріледі. 

14 слайд
 VІІ тур. «Алтын қақпа».  Соңғы турда сөзжұмбақ шешу.  Үш топқа сөзжұмбақ беріледі. 

14 слайд

 VІІ тур. «Алтын қақпа».  Соңғы турда сөзжұмбақ шешу.  Үш топқа сөзжұмбақ беріледі. 

Сонымен, оқушылар «Алтын сандық» ойынына негізделген сайысымыз да аяқталуға жақын. «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда, тұлп

15 слайд
Сонымен, оқушылар «Алтын сандық» ойынына негізделген сайысымыз да аяқталуға жақын. «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда, тұлпардан тұлпар озар шабысқанда», дегендей, бүгінде қос тілді еркін игеріп өзінің білімі мен ой- өрісін таныта білген жеңімпаз ойыншыларымызды анықтайық.  Олай болса, алтын сандықты ашайық. Оқушыларға сыйлық береміз.  Әділқазыларға сөз береміз. Сайыскерлер мақтау қағазымен марапатталады.  Осы жеңістерімен құттықтай отырып, Мемлекеттік мәртебеге ие болған қазақ тілін құрметтеп, оны үйреніп, білуіміз қажет. Сыныптан тыс бұл шараны мына өлең шумағымен аяқтайық.

15 слайд

Сонымен, оқушылар «Алтын сандық» ойынына негізделген сайысымыз да аяқталуға жақын. «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда, тұлпардан тұлпар озар шабысқанда», дегендей, бүгінде қос тілді еркін игеріп өзінің білімі мен ой- өрісін таныта білген жеңімпаз ойыншыларымызды анықтайық.  Олай болса, алтын сандықты ашайық. Оқушыларға сыйлық береміз.  Әділқазыларға сөз береміз. Сайыскерлер мақтау қағазымен марапатталады.  Осы жеңістерімен құттықтай отырып, Мемлекеттік мәртебеге ие болған қазақ тілін құрметтеп, оны үйреніп, білуіміз қажет. Сыныптан тыс бұл шараны мына өлең шумағымен аяқтайық.

Ана тілім – тастамайтын әліппем, Болғаным жоқ әріптерін танып мен. Өз тілімді жақсы көру арқылы Достасамыз басқа барлық халы

16 слайд
Ана тілім – тастамайтын әліппем, Болғаным жоқ әріптерін танып мен. Өз тілімді жақсы көру арқылы Достасамыз басқа барлық халықпен!

16 слайд

Ана тілім – тастамайтын әліппем, Болғаным жоқ әріптерін танып мен. Өз тілімді жақсы көру арқылы Достасамыз басқа барлық халықпен!