Материалдар / Ана тілі 1-сынып Қазым, қазым, қаңқылда. Сөз және оның мағынасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ана тілі 1-сынып Қазым, қазым, қаңқылда. Сөз және оның мағынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау; 1.2.4.1 мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын (мәндес; мағынасы қарама-қарсы; айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі) ажырату; 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2023
762
3 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сөз оның мағынасы Қазым,қазым, қаңқылда Ана тілі Сынып:1 «А» Сынып жетекшісі: Кененбаева А.А.

1 слайд
Сөз оның мағынасы Қазым,қазым, қаңқылда Ана тілі Сынып:1 «А» Сынып жетекшісі: Кененбаева А.А.

1 слайд

Сөз оның мағынасы Қазым,қазым, қаңқылда Ана тілі Сынып:1 «А» Сынып жетекшісі: Кененбаева А.А.

• Белсенді қатысу • Тыныштық сақтау • Бірін-бірі тыңдау • Бірі-бірі қайталамау • Ойын ашық айту • Бір-бірін сынамау • Ын

2 слайд
• Белсенді қатысу • Тыныштық сақтау • Бірін-бірі тыңдау • Бірі-бірі қайталамау • Ойын ашық айту • Бір-бірін сынамау • Ынтымақтастық Алтын ереже

2 слайд

• Белсенді қатысу • Тыныштық сақтау • Бірін-бірі тыңдау • Бірі-бірі қайталамау • Ойын ашық айту • Бір-бірін сынамау • Ынтымақтастық Алтын ереже

1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау; 1.2.4.1 мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын

3 слайд
1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау; 1.2.4.1 мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын (мәндес; мағынасы қарама-қарсы; айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі) ажырату; 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу Оқу мақсаттары:

3 слайд

1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау; 1.2.4.1 мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын (мәндес; мағынасы қарама-қарсы; айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі) ажырату; 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу Оқу мақсаттары:

Мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі сөздерді ажыратады. Айтылуы мен жазылуы бірдей

4 слайд
Мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі сөздерді ажыратады. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазады. Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру

4 слайд

Мұғалімнің қолдауымен сөздердің мағыналарын, айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі сөздерді ажыратады. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазады. Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру

Қоңыр мамық шапаны, Жұқа жарғақ табаны. Өр кеудесі қайқаңдап, Жүретін кім байпаңдап? (Қаз) Көк жүзінде жылжып жай, Керуен құрған

5 слайд
Қоңыр мамық шапаны, Жұқа жарғақ табаны. Өр кеудесі қайқаңдап, Жүретін кім байпаңдап? (Қаз) Көк жүзінде жылжып жай, Керуен құрған түзіліп, Ілгек - ілгек шынжырдай, Қалмайды олар үзіліп. (Тырна) Екі айыр құйрығы, Қияқ мұрт қанаты, Ұшқырлардың жүйрігі. (Қарлығаш) «Ойна да, ойлан» әдісі жұмбақ шешу арқылы топқа бөлу.

5 слайд

Қоңыр мамық шапаны, Жұқа жарғақ табаны. Өр кеудесі қайқаңдап, Жүретін кім байпаңдап? (Қаз) Көк жүзінде жылжып жай, Керуен құрған түзіліп, Ілгек - ілгек шынжырдай, Қалмайды олар үзіліп. (Тырна) Екі айыр құйрығы, Қияқ мұрт қанаты, Ұшқырлардың жүйрігі. (Қарлығаш) «Ойна да, ойлан» әдісі жұмбақ шешу арқылы топқа бөлу.

«Картошка фри» әдісі -Әріп дегеніміз не? – Дыбыс дегеніміз не? – Дыбыстар нешеге бөлінеді? -Дауысты

6 слайд
«Картошка фри» әдісі -Әріп дегеніміз не? – Дыбыс дегеніміз не? – Дыбыстар нешеге бөлінеді? -Дауысты дыбыстар дегеніміз не? – Дауыссыз дыбыс дегеніміз не? – Дауысты дыбыстар айтылуына қарай нешеге бөлінеді?. – Дауыссыз дыбыстар айтылуына қарай нешеге бөлінеді?. – Сөз неден құралады? – Сөйлем неден құралады? – Сөйлем дегеніміз не? – Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады? – Қандай сөйлем түрлері бар? – Сөйлеу не үшін керек? – Тіл арқылы не үйренуге болады? – Жуан дауысты дыбыстарды ата? – Жіңішке дауысты дыбыстарды ата?  

6 слайд

«Картошка фри» әдісі -Әріп дегеніміз не? – Дыбыс дегеніміз не? – Дыбыстар нешеге бөлінеді? -Дауысты дыбыстар дегеніміз не? – Дауыссыз дыбыс дегеніміз не? – Дауысты дыбыстар айтылуына қарай нешеге бөлінеді?. – Дауыссыз дыбыстар айтылуына қарай нешеге бөлінеді?. – Сөз неден құралады? – Сөйлем неден құралады? – Сөйлем дегеніміз не? – Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады? – Қандай сөйлем түрлері бар? – Сөйлеу не үшін керек? – Тіл арқылы не үйренуге болады? – Жуан дауысты дыбыстарды ата? – Жіңішке дауысты дыбыстарды ата?  

- Қазым, қазым, қаңқылда, Көлде жүзіп салқында. Жем шашайын, жейсің бе? Кәмпит берші дейсің бе? Жоқ, жоқ,кәмпит болмайды ас, А

7 слайд
  - Қазым, қазым, қаңқылда, Көлде жүзіп салқында. Жем шашайын, жейсің бе? Кәмпит берші дейсің бе? Жоқ, жоқ,кәмпит болмайды ас, Арпа менен бидай шаш,- Деп қаздарым қаңқылдап, Көлде жүзді саңқылдап. Сапарғали БегалинОқулықпен жұмыс

7 слайд

  - Қазым, қазым, қаңқылда, Көлде жүзіп салқында. Жем шашайын, жейсің бе? Кәмпит берші дейсің бе? Жоқ, жоқ,кәмпит болмайды ас, Арпа менен бидай шаш,- Деп қаздарым қаңқылдап, Көлде жүзді саңқылдап. Сапарғали БегалинОқулықпен жұмыс

Сапарғали Бегалин Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы. 1895 жылы Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Дегелең ауылында дүние

8 слайд
Сапарғали Бегалин Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы. 1895 жылы Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Дегелең ауылында дүниеге келген. Қазақ балалар әдебиетінің негізін қалаушы. Оның балаларға арналған «Ермектің алмасы», «Бақыт» тағы басқа жинақтары бар. Алматыда Сапарғали Бегалин атындағы балалар кітапханасы бар.

8 слайд

Сапарғали Бегалин Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы. 1895 жылы Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданы Дегелең ауылында дүниеге келген. Қазақ балалар әдебиетінің негізін қалаушы. Оның балаларға арналған «Ермектің алмасы», «Бақыт» тағы басқа жинақтары бар. Алматыда Сапарғали Бегалин атындағы балалар кітапханасы бар.

Үй құстарының пайдасы

9 слайд
Үй құстарының пайдасы

9 слайд

Үй құстарының пайдасы

Көркем жазу қаңқылда қаңқылда жарқын жарқын жарқын 2-жаттығу Сөйлемдерді көшіріп жазу. Жүз сөзінің мағынасын түсіндіру Дис

10 слайд
Көркем жазу қаңқылда қаңқылда жарқын жарқын жарқын 2-жаттығу Сөйлемдерді көшіріп жазу. Жүз сөзінің мағынасын түсіндіру Дискриптор: Көркем жазуды орындайды, Берілген сөйлемдерді көшіріп жазады. Жүз сөзінің мағынасын түсіндіреді.

10 слайд

Көркем жазу қаңқылда қаңқылда жарқын жарқын жарқын 2-жаттығу Сөйлемдерді көшіріп жазу. Жүз сөзінің мағынасын түсіндіру Дискриптор: Көркем жазуды орындайды, Берілген сөйлемдерді көшіріп жазады. Жүз сөзінің мағынасын түсіндіреді.

Сөз -заттың құбылыстың атауы. Сөз буыннан, буын дыбыстан тұрады. Сөз белгілі бір мағынаны білдіреді. Сөз мағынасына қарай үшке

11 слайд
Сөз -заттың құбылыстың атауы. Сөз буыннан, буын дыбыстан тұрады. Сөз белгілі бір мағынаны білдіреді. Сөз мағынасына қарай үшке бөлінеді. -Мағынасы қарама –қарсы сөздер -Мағынасы бір-біріне жуық сөздер -Дыбысталуы бірдей, мағынасы әр басқа сөздер Ереже

11 слайд

Сөз -заттың құбылыстың атауы. Сөз буыннан, буын дыбыстан тұрады. Сөз белгілі бір мағынаны білдіреді. Сөз мағынасына қарай үшке бөлінеді. -Мағынасы қарама –қарсы сөздер -Мағынасы бір-біріне жуық сөздер -Дыбысталуы бірдей, мағынасы әр басқа сөздер Ереже

12 слайд

12 слайд

Ой, балалар, балалар! Жылы-жылы жел соқты, Жылғалардан су ақты. Қаңқыл-қаңқыл қаз кепті, Жер қарайды: жаз кепті. Желкілдейді көк

13 слайд
Ой, балалар, балалар! Жылы-жылы жел соқты, Жылғалардан су ақты. Қаңқыл-қаңқыл қаз кепті, Жер қарайды: жаз кепті. Желкілдейді көк майса. Желіндейді мал жайса. Ауыл көшті қыстаудан, Әне, апамдар қой сауған, Ой, балалар, балалар. Ойналык та күлелік, Қос басына мінелік.  Ілияс Жансүгіров

13 слайд

Ой, балалар, балалар! Жылы-жылы жел соқты, Жылғалардан су ақты. Қаңқыл-қаңқыл қаз кепті, Жер қарайды: жаз кепті. Желкілдейді көк майса. Желіндейді мал жайса. Ауыл көшті қыстаудан, Әне, апамдар қой сауған, Ой, балалар, балалар. Ойналык та күлелік, Қос басына мінелік.  Ілияс Жансүгіров

1. Асқабақ – ..., ..., ..., ..., ... . 2. Арыстан – ..., ..., ..., ..., ... . 3 . Балапан – ..., ...,

14 слайд
1. Асқабақ – ..., ..., ..., ..., ... . 2. Арыстан – ..., ..., ..., ..., ... . 3 . Балапан – ..., ..., ..., ..., ... .Шығармашылық топтық жұмыс Сөз құрамақ

14 слайд

1. Асқабақ – ..., ..., ..., ..., ... . 2. Арыстан – ..., ..., ..., ..., ... . 3 . Балапан – ..., ..., ..., ..., ... .Шығармашылық топтық жұмыс Сөз құрамақ

1. Асқабақ – ас – қабақ – бақ – бақа – қас – бас. 2. Арыстан – ар – арыс – атан - сары – ыс, тана – нар – ары , тары. 3

15 слайд
1. Асқабақ – ас – қабақ – бақ – бақа – қас – бас. 2. Арыстан – ар – арыс – атан - сары – ыс, тана – нар – ары , тары. 3 . Балапан – бал – бала – ал – апа – пана – ана – ала Шығармашылық топтық жұмыс Сөз құрамақ

15 слайд

1. Асқабақ – ас – қабақ – бақ – бақа – қас – бас. 2. Арыстан – ар – арыс – атан - сары – ыс, тана – нар – ары , тары. 3 . Балапан – бал – бала – ал – апа – пана – ана – ала Шығармашылық топтық жұмыс Сөз құрамақ

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд