Материалдар / Антивирустық құралдар

Антивирустық құралдар

Материал туралы қысқаша түсінік
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс: Мұғалім үйге берген бақылау сұрақтарының ішінен үш сұрақты іріктеп алып үш топқа таратады. Оқушылар топ ішінде талқылайды, мұғалім берген тапсырманы орындайды. І-топ сұрақтары: 1. Ақпаратты қорғаудың қандай түрлерін білесіңдер? 2. Компьютерлік вирус деген не? ІІ-топ сұрақтары: 1. Вирустар компьютерге қалай түседі? 2. Вирустардың негізгі топтарын атап шығыңдар?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
637
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Білім көп өмір аз,Білім көп өмір аз, Керегіңді тасқа жазКерегіңді тасқа жаз

1 слайд
Білім көп өмір аз,Білім көп өмір аз, Керегіңді тасқа жазКерегіңді тасқа жаз

1 слайд

Білім көп өмір аз,Білім көп өмір аз, Керегіңді тасқа жазКерегіңді тасқа жаз

Оқушыларды берілген суреттерді құрау арқылы топтастыру, топ бақылаушысы сайлау. І топ: Монитор ІІ топ: Жүйелік блок

2 слайд
Оқушыларды берілген суреттерді құрау арқылы топтастыру, топ бақылаушысы сайлау. І топ: Монитор ІІ топ: Жүйелік блок

2 слайд

Оқушыларды берілген суреттерді құрау арқылы топтастыру, топ бақылаушысы сайлау. І топ: Монитор ІІ топ: Жүйелік блок

ІІ.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс:Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс: Мұғалім үйге берген бақылау сұрақтарының

3 слайд
ІІ.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс:Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс: Мұғалім үйге берген бақылау сұрақтарының Мұғалім үйге берген бақылау сұрақтарының ішінен үш сұрақты іріктеп алып үш топқа ішінен үш сұрақты іріктеп алып үш топқа таратады. Оқушылар топ ішінде талқылайды, таратады. Оқушылар топ ішінде талқылайды, мұғалім берген тапсырманы орындайды.мұғалім берген тапсырманы орындайды. І-топ сұрақтары:І-топ сұрақтары: 11 . Ақпаратты қорғаудың қандай түрлерін . Ақпаратты қорғаудың қандай түрлерін білесіңдер?білесіңдер? 2. 2. Компьютерлік вирус деген не?Компьютерлік вирус деген не? ІІ-топ сұрақтары:ІІ-топ сұрақтары: 1. 1. Вирустар компьютерге қалай түседі?Вирустар компьютерге қалай түседі? 2. 2. Вирустардың негізгі топтарын атап Вирустардың негізгі топтарын атап шығыңдар?шығыңдар?

3 слайд

ІІ.ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс:Үй тапсырмасын тексеру. Топтық жұмыс: Мұғалім үйге берген бақылау сұрақтарының Мұғалім үйге берген бақылау сұрақтарының ішінен үш сұрақты іріктеп алып үш топқа ішінен үш сұрақты іріктеп алып үш топқа таратады. Оқушылар топ ішінде талқылайды, таратады. Оқушылар топ ішінде талқылайды, мұғалім берген тапсырманы орындайды.мұғалім берген тапсырманы орындайды. І-топ сұрақтары:І-топ сұрақтары: 11 . Ақпаратты қорғаудың қандай түрлерін . Ақпаратты қорғаудың қандай түрлерін білесіңдер?білесіңдер? 2. 2. Компьютерлік вирус деген не?Компьютерлік вирус деген не? ІІ-топ сұрақтары:ІІ-топ сұрақтары: 1. 1. Вирустар компьютерге қалай түседі?Вирустар компьютерге қалай түседі? 2. 2. Вирустардың негізгі топтарын атап Вирустардың негізгі топтарын атап шығыңдар?шығыңдар?

Жаңа сабақтың тақырыбы : Антивирусты қ құралдар .

4 слайд
Жаңа сабақтың тақырыбы : Антивирусты қ құралдар .

4 слайд

Жаңа сабақтың тақырыбы : Антивирусты қ құралдар .

Мәтінмен жұмысМәтінмен жұмыс Жаңа сабақ: Оқушыларға оқулықтағы тақырыпты оқып, меңгеруіне 4-минут уақыт беріледі. IІІ. Жұптық ж

5 слайд
Мәтінмен жұмысМәтінмен жұмыс Жаңа сабақ: Оқушыларға оқулықтағы тақырыпты оқып, меңгеруіне 4-минут уақыт беріледі. IІІ. Жұптық жұмыс: Тақырыпты меңгергенін айқындау үшін «Емтихан» жұптық әдісі жүргізіледі. Оқушылар бірі мұғалім, екіншісі оқушы рөлін ойнайды. Серігі түсінік пен жауапты оқулық мәтінмен салыстырып, өз ұпайын береді. Сосын өзара орын алмастырып, келесі оқушы мұғалім болады.

5 слайд

Мәтінмен жұмысМәтінмен жұмыс Жаңа сабақ: Оқушыларға оқулықтағы тақырыпты оқып, меңгеруіне 4-минут уақыт беріледі. IІІ. Жұптық жұмыс: Тақырыпты меңгергенін айқындау үшін «Емтихан» жұптық әдісі жүргізіледі. Оқушылар бірі мұғалім, екіншісі оқушы рөлін ойнайды. Серігі түсінік пен жауапты оқулық мәтінмен салыстырып, өз ұпайын береді. Сосын өзара орын алмастырып, келесі оқушы мұғалім болады.

Критериалді бағалау. Жұптың пікірлерін Критериалді бағалау. Жұптың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді тыңдау, бар

6 слайд
Критериалді бағалау. Жұптың пікірлерін Критериалді бағалау. Жұптың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру бағалаудың мақсатына сәйкестендіру Бағалау парағыБағалау парағы № Оқушылардың аты І оқушы ІІ оқушы ІІІ оқушы IV оқушы 1 Тақырыпты ашуы 2 Түсініктілігі 3 Өмірмен байланыстыруы Сөйлеу шеберлігі 4 Қорытынды баға

6 слайд

Критериалді бағалау. Жұптың пікірлерін Критериалді бағалау. Жұптың пікірлерін тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді тыңдау, барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру бағалаудың мақсатына сәйкестендіру Бағалау парағыБағалау парағы № Оқушылардың аты І оқушы ІІ оқушы ІІІ оқушы IV оқушы 1 Тақырыпты ашуы 2 Түсініктілігі 3 Өмірмен байланыстыруы Сөйлеу шеберлігі 4 Қорытынды баға

V. Жеке жұмыс: V. Жеке жұмыс: Сұраққа байқау. Сұраққа байқау. Әр оқушы оқыған тақырыбы Әр оқушы оқыған тақырыбы бойынша сұрақ

7 слайд
V. Жеке жұмыс: V. Жеке жұмыс: Сұраққа байқау. Сұраққа байқау. Әр оқушы оқыған тақырыбы Әр оқушы оқыған тақырыбы бойынша сұрақтар дайындау. бойынша сұрақтар дайындау.

7 слайд

V. Жеке жұмыс: V. Жеке жұмыс: Сұраққа байқау. Сұраққа байқау. Әр оқушы оқыған тақырыбы Әр оқушы оқыған тақырыбы бойынша сұрақтар дайындау. бойынша сұрақтар дайындау.

VІ. Топтық жұмыс: Топ ішінде дайындаған сұрақтарын саралап, бес сұрақты іріктеп алады. Осы сұрақты келесі топқа ұсынады. Өз

8 слайд
VІ. Топтық жұмыс: Топ ішінде дайындаған сұрақтарын саралап, бес сұрақты іріктеп алады. Осы сұрақты келесі топқа ұсынады. Өз кезегінде топтар өз ішінде талқылап, ауызша жауап береді.

8 слайд

VІ. Топтық жұмыс: Топ ішінде дайындаған сұрақтарын саралап, бес сұрақты іріктеп алады. Осы сұрақты келесі топқа ұсынады. Өз кезегінде топтар өз ішінде талқылап, ауызша жауап береді.

VІІ. Жеке жұмыс: Практикалық жұмыс. 1-тапсырма. Компьютерде Sin Kaz электронды оқулығындағы 5, 7, 10 тапсырмалармен жұмы

9 слайд
VІІ. Жеке жұмыс: Практикалық жұмыс. 1-тапсырма. Компьютерде Sin Kaz электронды оқулығындағы 5, 7, 10 тапсырмалармен жұмыс жасау.

9 слайд

VІІ. Жеке жұмыс: Практикалық жұмыс. 1-тапсырма. Компьютерде Sin Kaz электронды оқулығындағы 5, 7, 10 тапсырмалармен жұмыс жасау.

2-тапсырма. Оқулықтағы сәйкес тақырыбындағы материалды пайдаланып, кестені толтыру. Антивирустық программа типі Атқаратын қы

10 слайд
2-тапсырма. Оқулықтағы сәйкес тақырыбындағы материалды пайдаланып, кестені толтыру. Антивирустық программа типі Атқаратын қызметтері.

10 слайд

2-тапсырма. Оқулықтағы сәйкес тақырыбындағы материалды пайдаланып, кестені толтыру. Антивирустық программа типі Атқаратын қызметтері.

Электронды тестке жауап беру.

11 слайд
Электронды тестке жауап беру.

11 слайд

Электронды тестке жауап беру.

№ Оқушылардың аты 1 Топ жұмысына белсенді араласуы 2 Топ ережесін сақтауы 3 Топпен ынтымақтастығы 4 Құнды идеялар ұсынуыБа

12 слайд
№ Оқушылардың аты 1 Топ жұмысына белсенді араласуы 2 Топ ережесін сақтауы 3 Топпен ынтымақтастығы 4 Құнды идеялар ұсынуыБақылаушының топ жұмысын бағалауы.

12 слайд

№ Оқушылардың аты 1 Топ жұмысына белсенді араласуы 2 Топ ережесін сақтауы 3 Топпен ынтымақтастығы 4 Құнды идеялар ұсынуыБақылаушының топ жұмысын бағалауы.

Оқып-үйрену нәтижелері: Білдім:__________________________________________ ______________________ ___________ _______________ ___

13 слайд
Оқып-үйрену нәтижелері: Білдім:__________________________________________ ______________________ ___________ _______________ ________________________________________________ Түсіндім: _______________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ Жасай аламын: __________________________________ ____ ____________________________________________ ________________________________________ ____ ____ _______ _________________________________________

13 слайд

Оқып-үйрену нәтижелері: Білдім:__________________________________________ ______________________ ___________ _______________ ________________________________________________ Түсіндім: _______________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ ________________________________________________ Жасай аламын: __________________________________ ____ ____________________________________________ ________________________________________ ____ ____ _______ _________________________________________

Үйге тапсырмаҮйге тапсырма Оқулықтағы берілген тақырыпты оқып, сұрақтар мен тапсырмаларды орындау. (90 бет)

14 слайд
Үйге тапсырмаҮйге тапсырма Оқулықтағы берілген тақырыпты оқып, сұрақтар мен тапсырмаларды орындау. (90 бет)

14 слайд

Үйге тапсырмаҮйге тапсырма Оқулықтағы берілген тақырыпты оқып, сұрақтар мен тапсырмаларды орындау. (90 бет)

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ