Аппликация. Тақырыбы: "Шыршаны безендіреміз"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аппликация. Тақырыбы: "Шыршаны безендіреміз"

Материал туралы қысқаша түсінік
Аппликация. Тақырыбы: "Шыршаны безендіреміз"
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Білім беру саласы: Шығармашылық ҰОҚ: Аппликация

#1 слайд
Білім беру саласы: Шығармашылық ҰОҚ: Аппликация Тақырыбы: Шыршаны безендіреміз Оқу мақсаты: Түрлі пішіндегі қағазға таныс геометриялық элементтерден өрнек құрастыруды үйрету ҰОҚ мақсаты: Түрлі түсті қағаздарға суретін салады, түрлі пішіндерді қияды, шыршаны безендіреді КММ Абай атындағы орта мектебінің МАД мұғалімі Сейтова Гулжан

1 слайд

Білім беру саласы: Шығармашылық ҰОҚ: Аппликация Тақырыбы: Шыршаны безендіреміз Оқу мақсаты: Түрлі пішіндегі қағазға таныс геометриялық элементтерден өрнек құрастыруды үйрету ҰОҚ мақсаты: Түрлі түсті қағаздарға суретін салады, түрлі пішіндерді қияды, шыршаны безендіреді КММ Абай атындағы орта мектебінің МАД мұғалімі Сейтова Гулжан

Сабақтың басы/2мин Сабақтың негізгі бөлігі/20ми н Сабақтың қорытынд ы бөлігі/

#2 слайд
Сабақтың басы/2мин Сабақтың негізгі бөлігі/20ми н Сабақтың қорытынд ы бөлігі/5мин «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ - жауап Топтық жұмыс. Тапсырма орындау «Бағдаршам» әдісімен кері байланыс Мадақ айту, смайликтер арқылы бағалау Оқу қызметінің таралу тәсілдері :

2 слайд

Сабақтың басы/2мин Сабақтың негізгі бөлігі/20ми н Сабақтың қорытынд ы бөлігі/5мин «Ой қозғау» әдісі арқылы сұрақ - жауап Топтық жұмыс. Тапсырма орындау «Бағдаршам» әдісімен кері байланыс Мадақ айту, смайликтер арқылы бағалау Оқу қызметінің таралу тәсілдері :

Саралау әдістері Тапсырманы орындау барысында балаларға уақыт беріледі. берілген

#3 слайд
Саралау әдістері Тапсырманы орындау барысында балаларға уақыт беріледі. берілген тапсырманы орындау кезінде қабілеі жоғары баланың қарқынына сәйкес тапсырманы орындау жылдамдығын ескеремін Ресурстарды саралау әдісі. Балалардың алдына ортақ міндет қойылады, әртүрлі деңгейде дамыған дағдыны талап ететін ресурстар ұсынамын.

3 слайд

Саралау әдістері Тапсырманы орындау барысында балаларға уақыт беріледі. берілген тапсырманы орындау кезінде қабілеі жоғары баланың қарқынына сәйкес тапсырманы орындау жылдамдығын ескеремін Ресурстарды саралау әдісі. Балалардың алдына ортақ міндет қойылады, әртүрлі деңгейде дамыған дағдыны талап ететін ресурстар ұсынамын.

Бақылау формасы мен бақылау парақшасы Баланың түрлі геометриялық пішіндегі ойы

#4 слайд
Бақылау формасы мен бақылау парақшасы Баланың түрлі геометриялық пішіндегі ойыншықтарды қайшының кең ашылған ашаларымен, ал ұсақ бөлшектерді ұсақ мұқият қимылдармен қиюға болатынын біле отырып, қайшы ұстаған қолының шынтағын алға қарай созбауын, екі қолдың қимылдарын. Топтық жұмысты орындауда құрдасымен қарым қатынасы мен өзара әрекеттерін Бақылау парақшасы •Самат •Аяулым Қауіпсіз жұмыс жасау ережелері •+ •+ Қайшы, желім қолдануы •- •+

4 слайд

Бақылау формасы мен бақылау парақшасы Баланың түрлі геометриялық пішіндегі ойыншықтарды қайшының кең ашылған ашаларымен, ал ұсақ бөлшектерді ұсақ мұқият қимылдармен қиюға болатынын біле отырып, қайшы ұстаған қолының шынтағын алға қарай созбауын, екі қолдың қимылдарын. Топтық жұмысты орындауда құрдасымен қарым қатынасы мен өзара әрекеттерін Бақылау парақшасы •Самат •Аяулым Қауіпсіз жұмыс жасау ережелері •+ •+ Қайшы, желім қолдануы •- •+

ҰОҚ – ін жоспарлау бойынша қорытынды Не қиын болды? ҰОҚ-індегі оқытудың әдістері

#5 слайд
ҰОҚ – ін жоспарлау бойынша қорытынды Не қиын болды? ҰОҚ-індегі оқытудың әдістерін тиімді жоспарлауда кедергі болды. Оқу мақсаты мен ҰОҚ мақсатын құруда қиналдым. Бақылау формалы мен саралау әдістерін ҰОҚ сәйкестендіріп алуда қиындықтар туындады . Неге қол жеткіздім? Мен бұл курс бойынша ең алғаш тілдісу қарым қатынас дағдыларын білдім. Тренер мен әріптестердің кері байланысы арқылы ҰОҚ SMART-қа сәйкес мақсатты құрастыруды, баланың қажеттілігін ескеріп, мақсатқа жеткізетін 4К-моделін, саралаумен бақылау әдіс-тәсілдерін үйрендім. Болашақтағы қадамдарым Келешекте баланың жас ерекшелігі мен дамуының психологиялық ерекшеліктерін ескеріп, зерттеушілік дағдыларын, топта бірігіп әрекет етуін жоспарыма кіріктіремін. Ж.Аймауытовтың сөзімен «Сабақ беру жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер» демекші біз педагогикалық шеберлігімізді жетілдіріп тұруымыз керек.

5 слайд

ҰОҚ – ін жоспарлау бойынша қорытынды Не қиын болды? ҰОҚ-індегі оқытудың әдістерін тиімді жоспарлауда кедергі болды. Оқу мақсаты мен ҰОҚ мақсатын құруда қиналдым. Бақылау формалы мен саралау әдістерін ҰОҚ сәйкестендіріп алуда қиындықтар туындады . Неге қол жеткіздім? Мен бұл курс бойынша ең алғаш тілдісу қарым қатынас дағдыларын білдім. Тренер мен әріптестердің кері байланысы арқылы ҰОҚ SMART-қа сәйкес мақсатты құрастыруды, баланың қажеттілігін ескеріп, мақсатқа жеткізетін 4К-моделін, саралаумен бақылау әдіс-тәсілдерін үйрендім. Болашақтағы қадамдарым Келешекте баланың жас ерекшелігі мен дамуының психологиялық ерекшеліктерін ескеріп, зерттеушілік дағдыларын, топта бірігіп әрекет етуін жоспарыма кіріктіремін. Ж.Аймауытовтың сөзімен «Сабақ беру жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер» демекші біз педагогикалық шеберлігімізді жетілдіріп тұруымыз керек.

Файл форматы:
pptx
19.00.2025
92
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі