Материалдар / "Ақбас торғай" 3сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ақбас торғай" 3сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық таңдауына қарай мазмұндау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
2403
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Жаңалық орта мектебі МДШО КММ Аджибекова Жанна Масимканқызы

1 слайд
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Жаңалық орта мектебі МДШО КММ Аджибекова Жанна Масимканқызы бастауыш сынып мұғалімі 3 сынып

1 слайд

Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Жаңалық орта мектебі МДШО КММ Аджибекова Жанна Масимканқызы бастауыш сынып мұғалімі 3 сынып

Бөлім: Су- тіршілік көзі Сабақтың тақырыбы: Су-тіршілік көзі «Ақбас торғай» ертегісі

2 слайд
Бөлім: Су- тіршілік көзі Сабақтың тақырыбы: Су-тіршілік көзі «Ақбас торғай» ертегісі

2 слайд

Бөлім: Су- тіршілік көзі Сабақтың тақырыбы: Су-тіршілік көзі «Ақбас торғай» ертегісі

Оқу мақсаттары: • 3.1.2.1 шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық таңдауына қар

3 слайд
Оқу мақсаттары: • 3.1.2.1 шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық таңдауына қарай мазмұндау/ сахналау/. • 3.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құру.

3 слайд

Оқу мақсаттары: • 3.1.2.1 шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық таңдауына қарай мазмұндау/ сахналау/. • 3.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құру.

Бағалау критерийі: • мәтінді түсініп оқиды, негізгі ойын анықтайды; • мәтінді логикалық бөліктерге бөледі, әр бөлікке ат қояды;

4 слайд
Бағалау критерийі: • мәтінді түсініп оқиды, негізгі ойын анықтайды; • мәтінді логикалық бөліктерге бөледі, әр бөлікке ат қояды; • мәтіннің бір бөлігіне таныстырылым жасайды; • кейіпкерге хат жазу арқылы өз ойын білдіреді.

4 слайд

Бағалау критерийі: • мәтінді түсініп оқиды, негізгі ойын анықтайды; • мәтінді логикалық бөліктерге бөледі, әр бөлікке ат қояды; • мәтіннің бір бөлігіне таныстырылым жасайды; • кейіпкерге хат жазу арқылы өз ойын білдіреді.

Ерте, ерте, ертеде бір жылдағы үш жүз алпыс бес күн бойына тырс етіп, жаңбыр тамбапты. Жер бетіндегі мәуелеп ө

5 слайд
Ерте, ерте, ертеде бір жылдағы үш жүз алпыс бес күн бойына тырс етіп, жаңбыр тамбапты. Жер бетіндегі мәуелеп өскен ағаш та, құлпырған әсем гүлдер де, жайқалып тұрған өсімдіктердің жапырақтары да шыжыған ыстықтың салдарынан сарғайып солыпты. Бұдан былайғы жерде тірі жүрудің қиындығын білген құстар су табудың амалын қарастыру үшін көп болып жиналып, кеңес құрыпты. Сонда құстардың бірі: – Теңіз жағалауына барсақ, кеберсіген тұмсығымыздың суға тиюі сөзсіз ғой. Бірақ ол тым алыс, енді не істесек екен? – депті. Ақ тырна: – Оның шарасы жеңіл! Теңіз жағалауынан шоқып, бір арық қазсақ, судың өзі ағып келеді, – депті. Құстар бұл ақылды жөн көріп, теңіз жағалауынан арық қазуға бармақшы болыпты. Тек бір торғай ғана «жаным қиналмасын» деп, төбе жағын аппақ қып бояп алыпты да, құстарға: – Қылшылдаған жас емес, қырқылжыңның бірімін, басым да ағарды! Бұл жұмысқа қайтіпатсалыспақпын?- депті. Құстар оған «қалсаң, қал» дегеннен басқа ештеңе айта алмапты.Сөйтіп, құстар теңіз жағасынан тұмсықтарымен шоқып,арық қазуға жапа-тармағай аттаныпты. Олардың шоқи-шоқи тұмсықтары қанап кетіпті.Шыжыған ыстық күн қанаттарын күйдірердей болыпты.Олар ыстықтан шаршап, өлуге айналғанда ғана суы бар салқын жерге барып, аз тыныстап алып, жұмыстарын қайта жалғастырады екен. Сөйтіп, олар жеті күн, жеті түн тынбай еңбектеніп, теңіз жағасынан арық тартып әкеліпті. Су ағып өткен алқап жасыл түске еніп, гүлбәйшешек құлпыра ашылыпты.

5 слайд

Ерте, ерте, ертеде бір жылдағы үш жүз алпыс бес күн бойына тырс етіп, жаңбыр тамбапты. Жер бетіндегі мәуелеп өскен ағаш та, құлпырған әсем гүлдер де, жайқалып тұрған өсімдіктердің жапырақтары да шыжыған ыстықтың салдарынан сарғайып солыпты. Бұдан былайғы жерде тірі жүрудің қиындығын білген құстар су табудың амалын қарастыру үшін көп болып жиналып, кеңес құрыпты. Сонда құстардың бірі: – Теңіз жағалауына барсақ, кеберсіген тұмсығымыздың суға тиюі сөзсіз ғой. Бірақ ол тым алыс, енді не істесек екен? – депті. Ақ тырна: – Оның шарасы жеңіл! Теңіз жағалауынан шоқып, бір арық қазсақ, судың өзі ағып келеді, – депті. Құстар бұл ақылды жөн көріп, теңіз жағалауынан арық қазуға бармақшы болыпты. Тек бір торғай ғана «жаным қиналмасын» деп, төбе жағын аппақ қып бояп алыпты да, құстарға: – Қылшылдаған жас емес, қырқылжыңның бірімін, басым да ағарды! Бұл жұмысқа қайтіпатсалыспақпын?- депті. Құстар оған «қалсаң, қал» дегеннен басқа ештеңе айта алмапты.Сөйтіп, құстар теңіз жағасынан тұмсықтарымен шоқып,арық қазуға жапа-тармағай аттаныпты. Олардың шоқи-шоқи тұмсықтары қанап кетіпті.Шыжыған ыстық күн қанаттарын күйдірердей болыпты.Олар ыстықтан шаршап, өлуге айналғанда ғана суы бар салқын жерге барып, аз тыныстап алып, жұмыстарын қайта жалғастырады екен. Сөйтіп, олар жеті күн, жеті түн тынбай еңбектеніп, теңіз жағасынан арық тартып әкеліпті. Су ағып өткен алқап жасыл түске еніп, гүлбәйшешек құлпыра ашылыпты.

Бұны көріп, шаттанған құстар шаттық әнін шырқап,қуаныштарын салтанат етіпті.Басын ақ бормен бояған торғай ғана ішқұса болып ж

6 слайд
Бұны көріп, шаттанған құстар шаттық әнін шырқап,қуаныштарын салтанат етіпті.Басын ақ бормен бояған торғай ғана ішқұса болып жабырқайды екен. Қанат қағып шарықтауға, ән шырқауға оның дәті бармапты. Басқалар мазақтап күле ме деп, басын да көтере алмапты. Қанша жуып арпалысса да, басындағы ақ борды кетіре алмапты.Сондықтан жұрт оны қазірге дейін «ақбас торғай» деп атайды екен.

6 слайд

Бұны көріп, шаттанған құстар шаттық әнін шырқап,қуаныштарын салтанат етіпті.Басын ақ бормен бояған торғай ғана ішқұса болып жабырқайды екен. Қанат қағып шарықтауға, ән шырқауға оның дәті бармапты. Басқалар мазақтап күле ме деп, басын да көтере алмапты. Қанша жуып арпалысса да, басындағы ақ борды кетіре алмапты.Сондықтан жұрт оны қазірге дейін «ақбас торғай» деп атайды екен.

1- тапсырма «Ақбас торғай» ертегісін түсініп оқы. • Мәтін неліктен ертегіге жатады? • Ертегіні тағы басқаша қалай атауға болады

7 слайд
1- тапсырма «Ақбас торғай» ертегісін түсініп оқы. • Мәтін неліктен ертегіге жатады? • Ертегіні тағы басқаша қалай атауға болады? • Мына тақырыптардың ішінде қайсысы ең басты тақырып деп ойлайсыңдар? «Құстардың тіршілігі», «Құстардың қуанышы», «Су – тіршілік көзі», «Жалқаулық»

7 слайд

1- тапсырма «Ақбас торғай» ертегісін түсініп оқы. • Мәтін неліктен ертегіге жатады? • Ертегіні тағы басқаша қалай атауға болады? • Мына тақырыптардың ішінде қайсысы ең басты тақырып деп ойлайсыңдар? «Құстардың тіршілігі», «Құстардың қуанышы», «Су – тіршілік көзі», «Жалқаулық»

2- тапсырма Суретке сәйкес келетін мәтін бөлігін анықта. Жоспар құрастыр.

8 слайд
2- тапсырма Суретке сәйкес келетін мәтін бөлігін анықта. Жоспар құрастыр.

8 слайд

2- тапсырма Суретке сәйкес келетін мәтін бөлігін анықта. Жоспар құрастыр.

3-тапсырма Жоспар бойынша мәтін бөлігін мазмұнда Үлгі:  Құстардың кеңесі  Торғайдың қулығы  Арық қазу бейнеті  Шаттанған

9 слайд
3-тапсырма Жоспар бойынша мәтін бөлігін мазмұнда Үлгі:  Құстардың кеңесі  Торғайдың қулығы  Арық қазу бейнеті  Шаттанған құстар

9 слайд

3-тапсырма Жоспар бойынша мәтін бөлігін мазмұнда Үлгі:  Құстардың кеңесі  Торғайдың қулығы  Арық қазу бейнеті  Шаттанған құстар

4-тапсырма «Кейіпкерге хат»

10 слайд
4-тапсырма «Кейіпкерге хат»

10 слайд

4-тапсырма «Кейіпкерге хат»

Рефлексия Мені таңқалдырды Маған ұнам

11 слайд
Рефлексия Мені таңқалдырды Маған ұнамады Сұрағым бар (сұрақ қояды) (ұсынысым бар)

11 слайд

Рефлексия Мені таңқалдырды Маған ұнамады Сұрағым бар (сұрақ қояды) (ұсынысым бар)