Ақпаратты өлшеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақпаратты өлшеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімге керек, себебі оқушыларға көмек ретінде түсіндіру үшін және тақырыпты толық жеткізуге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“М.Мақатаев атындағы №47 жалпы орта мектебі” КММ Информатика пәні мұғалімі Тлеуова Гавкар 8-с

#1 слайд
“М.Мақатаев атындағы №47 жалпы орта мектебі” КММ Информатика пәні мұғалімі Тлеуова Гавкар 8-сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1А. Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты өлшеу . Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 8.2.1.1 Ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік және ықтималдық амалдарын қолдану.. Барлық оқушылар: Басым бөлігі: Берілген ақпараттық көлемін анықтауда алфавиттік және ықтималдық амалдарын анықтайды. Ақпарат түрлерін, қасиеттерін, үдерістерін өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру, есеп шығару барысында қолдану. Кейбірі: Сабақ мақсаттары: Ақпаратты өлшеу туралы біледі.

1 слайд

“М.Мақатаев атындағы №47 жалпы орта мектебі” КММ Информатика пәні мұғалімі Тлеуова Гавкар 8-сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.1А. Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты өлшеу . Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 8.2.1.1 Ақпарат көлемін анықтауда алфавиттік және ықтималдық амалдарын қолдану.. Барлық оқушылар: Басым бөлігі: Берілген ақпараттық көлемін анықтауда алфавиттік және ықтималдық амалдарын анықтайды. Ақпарат түрлерін, қасиеттерін, үдерістерін өмірмен байланыстырып мысалдар келтіру, есеп шығару барысында қолдану. Кейбірі: Сабақ мақсаттары: Ақпаратты өлшеу туралы біледі.

Сабақ барысында оқушылардың айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым дағдыларын арттыру. Лексика мен терминология: Ақпарат -

#2 слайд
Сабақ барысында оқушылардың айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым дағдыларын арттыру. Лексика мен терминология: Ақпарат - Информация- Informatio . Жалпыға бірдей еңбек қоғамы еңбекке, шығармашылық өсуіне,орта мен ынтымақтастық қатынас орнатып, өмір бойы білім алуына баулу. Математика, Астрономия, Биология Оқиғалардың үш өлшемді модельдері  Бағалау критерийі Тілдік мақсаттар Құндылықтар ға баулу Пəнаралық байланыс Алдыңғы білім  Ақпарат өлшеу туралы айтып береді.  Берілген ақпарат көлемінің мағынасын түсінеді, алфавиттік және ықтималдық амалдарын анықтай алады.  Ақпарат түрлерін, қасиеттерін, үдерістерін өмірмен байланыстыра алады,мысалдар келтіреді. Ақпарат өлшеуді есептер шығару барысында қолданады.

2 слайд

Сабақ барысында оқушылардың айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым дағдыларын арттыру. Лексика мен терминология: Ақпарат - Информация- Informatio . Жалпыға бірдей еңбек қоғамы еңбекке, шығармашылық өсуіне,орта мен ынтымақтастық қатынас орнатып, өмір бойы білім алуына баулу. Математика, Астрономия, Биология Оқиғалардың үш өлшемді модельдері  Бағалау критерийі Тілдік мақсаттар Құндылықтар ға баулу Пəнаралық байланыс Алдыңғы білім  Ақпарат өлшеу туралы айтып береді.  Берілген ақпарат көлемінің мағынасын түсінеді, алфавиттік және ықтималдық амалдарын анықтай алады.  Ақпарат түрлерін, қасиеттерін, үдерістерін өмірмен байланыстыра алады,мысалдар келтіреді. Ақпарат өлшеуді есептер шығару барысында қолданады.

Белсенді оқу барысында қолданылат ын әдіс- тәсілдер

#3 слайд
Белсенді оқу барысында қолданылат ын әдіс- тәсілдер

3 слайд

Белсенді оқу барысында қолданылат ын әдіс- тәсілдер

Сабақтың басы 10 мин Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын

#4 слайд
Сабақтың басы    10 мин         Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. Оқушыларды «Шаттық шеңберін» құру. Жылулық шеңберінде балалар бір- бірлеріне жылы лебіз білдіріп, сәттілік тілейді. «Мозайка әдісі» Ғалымдардың сурет қиындылары арқылы сыныпты топқа біріктіру. Оқушылардың өткен тақырыпты «Допты лақтыру» әдісі арқылы қайталау. Мұғалім доп лақтырып, сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп,өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса,допты басқа оқушыға береді. Бұл оқушыларды өз еркімен сөйлеуге итермелейді.       Оқулық, оқу құралдары                  Доп

4 слайд

Сабақтың басы    10 мин         Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. Оқушыларды «Шаттық шеңберін» құру. Жылулық шеңберінде балалар бір- бірлеріне жылы лебіз білдіріп, сәттілік тілейді. «Мозайка әдісі» Ғалымдардың сурет қиындылары арқылы сыныпты топқа біріктіру. Оқушылардың өткен тақырыпты «Допты лақтыру» әдісі арқылы қайталау. Мұғалім доп лақтырып, сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп,өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса,допты басқа оқушыға береді. Бұл оқушыларды өз еркімен сөйлеуге итермелейді.       Оқулық, оқу құралдары                  Доп

Сабақтың ортасы Жаңа сабақ. «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға ақпаратты өлшеу тақырыбын өмірмен байланыстырып, сұрақтар

#5 слайд
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ. «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға ақпаратты өлшеу тақырыбын өмірмен байланыстырып, сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашады. Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісі арқылы әр топ оқулықпен жұмыс істей отырып,берілген тапсырманы топтасып орындайды 1-топ: Ақпарат өлшеу туралы жайлы не білесің? 2-топ: Ақпарат көлемінің мағынасын алфавиттік және ықтималдық амалдарын анықтауды қалай жүзеге асыруға болады? 3-топ: Ақпарат түрлерін, қасиеттерін, үдерістері туралы не айта аласың? Топтар тақырыпты постер қорғайды. ІІ. «Тыңдаймыз-білеміз, жазамыз-есте сақтаймыз» топ ережесіне сай мәтінде кездескен ақпараттық термин сөздерді анықтап,дәптерге жазады. Дескриптор: І – тап. - Ақпарат жайлы біледі  - Өмірмен байланыстыра алады ІІ-тап. - Берілген ақпараттық терминдердің мағынасын түсінеді  - Ақпарат өлшеудің болатынын анықтай алады.   .   

5 слайд

Сабақтың ортасы Жаңа сабақ. «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға ақпаратты өлшеу тақырыбын өмірмен байланыстырып, сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашады. Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісі арқылы әр топ оқулықпен жұмыс істей отырып,берілген тапсырманы топтасып орындайды 1-топ: Ақпарат өлшеу туралы жайлы не білесің? 2-топ: Ақпарат көлемінің мағынасын алфавиттік және ықтималдық амалдарын анықтауды қалай жүзеге асыруға болады? 3-топ: Ақпарат түрлерін, қасиеттерін, үдерістері туралы не айта аласың? Топтар тақырыпты постер қорғайды. ІІ. «Тыңдаймыз-білеміз, жазамыз-есте сақтаймыз» топ ережесіне сай мәтінде кездескен ақпараттық термин сөздерді анықтап,дәптерге жазады. Дескриптор: І – тап. - Ақпарат жайлы біледі  - Өмірмен байланыстыра алады ІІ-тап. - Берілген ақпараттық терминдердің мағынасын түсінеді  - Ақпарат өлшеудің болатынын анықтай алады.   .   

Сергіту сәті «Секундомермен қозғалыс» Бұл ойын арқылы балалар уақытты бағалауды,үнемдеуді үйрене отырып, ойлау қабілетін дам

#6 слайд
Сергіту сәті «Секундомермен қозғалыс» Бұл ойын арқылы балалар уақытты бағалауды,үнемдеуді үйрене отырып, ойлау қабілетін дамытады. IIІ. «Есептеу-білімді еселеу». Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды. 1. тапсырма. "1948 жылы Клод Шеннон алғаш рет бит ұғымын енгізуді ұсынды" деген хабарламаның ақпараттық көлемін анықтаңдар. 2. тапсырма. Мәтін компьютердің 1\2 килобайт жадын алады. Бұл мәтінде қанша символ бар екенін есептеңдер.. 3. тапсырма. Мәтіндік ақпаратты сақтау үшін 80000 бит керек. Егер әр бетте 25 жол,60 символ болса, мәтіннің қанша бет болатынын анықтаңдар. Критерий Дескриптор Ақпарат өлшеуді, - хабарламаның ақпараттық есеп шығару көлемін барысында анықтайды қолданады. - мәтінде қанша символ бар екенін анықтайды - мәтінің қанша бет болатынын анықтайды Сабақтың ортасы

6 слайд

Сергіту сәті «Секундомермен қозғалыс» Бұл ойын арқылы балалар уақытты бағалауды,үнемдеуді үйрене отырып, ойлау қабілетін дамытады. IIІ. «Есептеу-білімді еселеу». Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды. 1. тапсырма. "1948 жылы Клод Шеннон алғаш рет бит ұғымын енгізуді ұсынды" деген хабарламаның ақпараттық көлемін анықтаңдар. 2. тапсырма. Мәтін компьютердің 1\2 килобайт жадын алады. Бұл мәтінде қанша символ бар екенін есептеңдер.. 3. тапсырма. Мәтіндік ақпаратты сақтау үшін 80000 бит керек. Егер әр бетте 25 жол,60 символ болса, мәтіннің қанша бет болатынын анықтаңдар. Критерий Дескриптор Ақпарат өлшеуді, - хабарламаның ақпараттық есеп шығару көлемін барысында анықтайды қолданады. - мәтінде қанша символ бар екенін анықтайды - мәтінің қанша бет болатынын анықтайды Сабақтың ортасы

Сабақтың соңы Кері байланыс Сабақты бекіту. Төмендегі сұрақтар бойынша 1.Мен бүгін өзіммен бірге.................аламын. Себеб

#7 слайд
Сабақтың соңы Кері байланыс Сабақты бекіту. Төмендегі сұрақтар бойынша 1.Мен бүгін өзіммен бірге.................аламын. Себебі................... 3 себеп 2....................жайлы ойлануым қажет Себебі................... 2 себеп 3.Мен.......................лақтырып жіберемін Себебі...................1 себеп Осы әдіс арқылы оқушылар бүгінгі тақырып бойынша бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, «Білім ағашына» жапсырады. Үйге тапсырма: Мәтінің ақпаратын өлшеу Стикерлер «Білім ағашы»

7 слайд

Сабақтың соңы Кері байланыс Сабақты бекіту. Төмендегі сұрақтар бойынша 1.Мен бүгін өзіммен бірге.................аламын. Себебі................... 3 себеп 2....................жайлы ойлануым қажет Себебі................... 2 себеп 3.Мен.......................лақтырып жіберемін Себебі...................1 себеп Осы әдіс арқылы оқушылар бүгінгі тақырып бойынша бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, «Білім ағашына» жапсырады. Үйге тапсырма: Мәтінің ақпаратын өлшеу Стикерлер «Білім ағашы»

Саралау Бағалау Денсаулық сақтау Сабақ барысында "Мозайка", "Доп лақтыру", «Джигсо»", «Ой қозғау», «Есептеу білімді есел

#8 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық сақтау Сабақ барысында "Мозайка", "Доп лақтыру", «Джигсо»", «Ой қозғау», «Есептеу білімді еселеу» әдістерді қолдандым. Саралау тапсырмасы: Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды. Қабілеті жоғары оқушылар: Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады; Практикалық жұмыстың қабілеті жоғары оқушыларға арналған екі нұсқасы бар, таңдау құқығына ие. Қабілеті орта оқушылар: Сабақ барысындағы деңгейлік сұрақтар тізбегі; Орта деңгейдегі практикалық жұмыс парағы ұсынылады Қабілеті төмен оқушылар: Деңгейлік сұрақтар; Мұғалімнің қолдауы; Қалыптаcтырушы бағалау жүргізу оқытудың қай кезеңінде болса да маңызды. Өйткені оқушылар жетістіктерін түсінеді және реттейді. Сабақ барысында оқушылардың білім деңгейін, жетістіктерін бағалап, қолдау көрсету үшін смайликтер, жұлдызшалар, мадақтау сөздерді пайдаландым.   Компьютер құрылғыларына тиіспеу үшін қауіпсіздік ережесін сақтау. Көз жаттығуларын жасату. Ақ халат кигізу, монитор арақашықтығын сақтау   Өте жақсы Жақсы Талпынады

8 слайд

Саралау Бағалау Денсаулық сақтау Сабақ барысында "Мозайка", "Доп лақтыру", «Джигсо»", «Ой қозғау», «Есептеу білімді еселеу» әдістерді қолдандым. Саралау тапсырмасы: Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды. Қабілеті жоғары оқушылар: Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады; Практикалық жұмыстың қабілеті жоғары оқушыларға арналған екі нұсқасы бар, таңдау құқығына ие. Қабілеті орта оқушылар: Сабақ барысындағы деңгейлік сұрақтар тізбегі; Орта деңгейдегі практикалық жұмыс парағы ұсынылады Қабілеті төмен оқушылар: Деңгейлік сұрақтар; Мұғалімнің қолдауы; Қалыптаcтырушы бағалау жүргізу оқытудың қай кезеңінде болса да маңызды. Өйткені оқушылар жетістіктерін түсінеді және реттейді. Сабақ барысында оқушылардың білім деңгейін, жетістіктерін бағалап, қолдау көрсету үшін смайликтер, жұлдызшалар, мадақтау сөздерді пайдаландым.   Компьютер құрылғыларына тиіспеу үшін қауіпсіздік ережесін сақтау. Көз жаттығуларын жасату. Ақ халат кигізу, монитор арақашықтығын сақтау   Өте жақсы Жақсы Талпынады

Тыңдағандарыңызға рахмет! Қош сау болыңыздар.

#9 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет! Қош сау болыңыздар.

9 слайд

Тыңдағандарыңызға рахмет! Қош сау болыңыздар.

Файл форматы:
pptx
09.11.2018
574
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі