Материалдар / Ақпаратты шифрлау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ақпаратты шифрлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Шифрдан шығару ( декодтау) - шифрланған ақпаратты бастапқы қалпына келтіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2023
240
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
“ Т.БЕЛГІБАЕВ АТЫНДАҒЫ № 56 ЖОМ” ПӘНІ: ИНФОРМАТИКА Арыстанова Салтанат Кенжебековна

1 слайд
“ Т.БЕЛГІБАЕВ АТЫНДАҒЫ № 56 ЖОМ” ПӘНІ: ИНФОРМАТИКА Арыстанова Салтанат Кенжебековна

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ АҚПАРАТТЫ ШИФРЛАУ 5 - СЫНЫП2-БӨЛІМ: АҚПАРАТТЫ ҰСЫНУ

2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ АҚПАРАТТЫ ШИФРЛАУ 5 - СЫНЫП2-БӨЛІМ: АҚПАРАТТЫ ҰСЫНУ

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: АҚПАРАТТЫ Ң КОДТАЛУЫ ЖӘНЕ ДЕКОДТАЛУЫ

3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:   АҚПАРАТТЫ Ң КОДТАЛУЫ ЖӘНЕ ДЕКОДТАЛУЫ 

Ш А Т Т Ы Қ Ш Е Ң Б Е Р І Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі.......» оқушылар өздерінің

4 слайд
Ш А Т Т Ы Қ Ш Е Ң Б Е Р І Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі.......» оқушылар өздерінің қасындағы оқушылардың жақсы жақтарын айтады.

5-Т ережесі ” 5-Т” ережесі 1. Тәртіп 2. Талап 3.Тыныштық 4. Тазалық 5. Татулық Т О П Қ А Б Ө Л У 1 топ - Алмастыру, 2 то

5 слайд
5-Т ережесі   ” 5-Т” ережесі 1. Тәртіп 2. Талап 3.Тыныштық 4. Тазалық 5. Татулық Т О П Қ А Б Ө Л У 1 топ - Алмастыру, 2 топ - Цезарь цифры 3 топ - Морзе коды А Л М А С Т Ы Р У

БІЛІМДІ ДАМЫТУ (ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ)  Қандай сезім мүшелері арқылы ақпаратты қабылдадыңдар?  Алынған ақпарат пайдалы болды ма?  Ақ

6 слайд
БІЛІМДІ ДАМЫТУ (ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ)  Қандай сезім мүшелері арқылы ақпаратты қабылдадыңдар?  Алынған ақпарат пайдалы болды ма?  Ақпараттың тағы қандай қасиеттерін атай аласыңдар?

“ ОЙЛАН, ЖҰПТАС, БӨЛІС” Шифрлау не үшін қажет? Мәтіндік ақпаратты шифрлаудың қандай әдістері бар деп ойлайсыңдар?

7 слайд
“ ОЙЛАН, ЖҰПТАС, БӨЛІС” Шифрлау не үшін қажет? Мәтіндік ақпаратты шифрлаудың қандай әдістері бар деп ойлайсыңдар?

ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІК Қазақша Орысша Ағылшынша Шифрлау Encryptio Шифрование Кілт Ключ Key Криптография Криптография- Cryptography

8 слайд
ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІК Қазақша Орысша Ағылшынша Шифрлау Encryptio Шифрование Кілт Ключ Key Криптография Криптография- Cryptography

ТҮСІНУ КЕЗЕҢІ Мәтіндік ақпарат - табиғи және формальды тілдер көмегімен жазбаша түрде ұсынылатын ақпарат. Шифрлау (кодтау) - р

9 слайд
ТҮСІНУ КЕЗЕҢІ Мәтіндік ақпарат - табиғи және формальды тілдер көмегімен жазбаша түрде ұсынылатын ақпарат. Шифрлау (кодтау) - рұқсат етілген тұлғаларға қолжетімді және рұқсат етілмеген адамдардан құпия сақталатын ақпаратты түрлендірудің қайтымды түрі. Шифрдан шығару (декодтау) - шифрланған ақпаратты бастапқы қалпына келтіру. Мәтіндік ақпаратты шифрлау Алмастыру Морзе коды Цезарь шифры

ЦЕЗАРЬ ШИФРЫ  Цезарь шифры - ең жеңіл және кеңінен тараған шифр әдісі. Оны Цезарь коды, Цезарь жылжытуы немесе жылж

10 слайд
ЦЕЗАРЬ ШИФРЫ    Цезарь шифры  - ең жеңіл және кеңінен тараған шифр әдісі. Оны Цезарь коды, Цезарь жылжытуы немесе жылжыту шифры деп те атайды.  Шифр орнына қоюдың бір түрі деп те атауға болады. Шифрде әрбір таңба ашық мәтінде әліпби бойынша тұрақты көлемде оңға немесе солға жылжытылып отырады.Мысалы, жылжыту саны 3 болатын шифрде А әрібі В, Ә әрібі Г ауыстырылады.    "Алтын" сөзi кодта (жылжыту саны 3 ) А Л Т Ы НА Л Т Ы Н Ф С О Р Щ

МОРЗЕ КОДЫ  Морзе коды – шартты сигналдар жүйесі. Морзе әліппесі америкалық өнертапқыш Сэмюэл Морзе (1791 –1872) ойлап та

11 слайд
МОРЗЕ КОДЫ  Морзе коды – шартты сигналдар жүйесі. Морзе әліппесі америкалық өнертапқыш Сэмюэл Морзе (1791 –1872) ойлап тапқан аппарат (Морзе аппараты) арқылы жүзеге асырылады. Морзе аппаратымен хабарларды кодпен беруге және қағаз таспаға кодпен жазып алуға болады. Морзе кодында әрбір әріпке немесе таңбаға ток импульстерінің қысқа мерзімді (нүкте) және үш есе ұзағырақ (тире) сигналдың белгілі бір комбинациясы сәйкес келеді; олардың арасы нүкте ұзақтығына тең токсыз интервалмен бөлініп отырады.   – М Е К Т Е ПМ Е К Т Е П _ _ . _._ _ . ._ _. 11 0 101 1 0 0110 Жұмыс дәптерде «ИНФОРМАТИКА » сөздi кодта

ҚОЛДАНУ КЕЗЕҢІ (ТАПСЫРМА ОРЫНДАУ) 7 А Ә Б В Г Ғ Д 6 Е Ё Ж З И Й К 5 Қ Л М Н Ң О Ө 4 П Р С Т , У Ұ 3 Ү Ф · Х Һ Ц Ч 2 Ш Щ Ъ Ы I Ь

12 слайд
ҚОЛДАНУ КЕЗЕҢІ (ТАПСЫРМА ОРЫНДАУ) 7 А Ә Б В Г Ғ Д 6 Е Ё Ж З И Й К 5 Қ Л М Н Ң О Ө 4 П Р С Т , У Ұ 3 Ү Ф · Х Һ Ц Ч 2 Ш Щ Ъ Ы I Ь Э 1 Ю Я - 1 2 3 4 5 6 7 1, 2 топ - Кодталған сөздерді шеше отырып, мақал-мәтелді жазып шық. 3 топ - Кодтар кестесiнiң көмегiмен келесi сөздердi анықтап, жазып шық

ТАПСЫРМА №2 ЦЕЗАРЬ ШИФРЫ ҚОЛДАНЫП, КЕЛЕСI CӨЗДЕРГЕ ШИФР ЖАСАҢДАР: • МҰҒАЛIМ • ҒАЛАМТОР • АҚ ПАРАТ

13 слайд
ТАПСЫРМА №2 ЦЕЗАРЬ ШИФРЫ  ҚОЛДАНЫП, КЕЛЕСI CӨЗДЕРГЕ ШИФР ЖАСАҢДАР: • МҰҒАЛIМ • ҒАЛАМТОР • АҚ ПАРАТ

С Е Р Г І Т У С Ә Т І Құрылысшы ойыны. Оқушыларға бүгінгі тақырып бойынша түйінді сөздер мен мәтін қиындылары бер

14 слайд
С Е Р Г І Т У С Ә Т І Құрылысшы ойыны. Оқушыларға бүгінгі тақырып бойынша түйінді сөздер мен мәтін қиындылары беріледі. Топ оқушылар берілген уақыт аралығында түйінді сөздердің қазақша, орысша, ағылшынша аудармасын және мәтін бөліктерін дұрыс құрастырып үлгерілуі керек. Соңында қателескен топ оқушыларының жұмысы талқыланып, көмек беріледі.

Оқулық 54 бет ТАЛДАУ КЕЗЕҢІТАЛДАУ КЕЗЕҢІ Р И П Т О Г Р А Ф И ЯК

15 слайд
Оқулық 54 бет ТАЛДАУ КЕЗЕҢІТАЛДАУ КЕЗЕҢІ Р И П Т О Г Р А Ф И ЯК

ҮЙГЕ ТАПСЫРМААқпаратты шифрлау және адам құқығы арасындағы байланыс туралы ээсе жазу.

16 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМААқпаратты шифрлау және адам құқығы арасындағы байланыс туралы ээсе жазу.

РЕФЛЕКСИЯ 1-вагонға: Бүгін не үйрендің? 2-вагонға : Бүгінгі сабақта не ұнады ма? 3- вагонға: Бүгінгі көңіл-күйің қанд

17 слайд
РЕФЛЕКСИЯ 1-вагонға: Бүгін не үйрендің? 2-вагонға : Бүгінгі сабақта не ұнады ма? 3- вагонға: Бүгінгі көңіл-күйің қандай болды? 4-вагонға: Басқаларға көмегің тиді ме?