Ақпаратты тасымалдау
Ақпаратты тасымалдау

#1 слайд
№ 67 ЖББОМ
Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі :
Умирбекова Салтанат Алтынбековна
6 – бөлім . Ақпаратты ұсыну
Сабақ тақырыбы: 2.1. Ақпаратты тасымалдау
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары ( оқу
бағдарламасына
сілтеме ) 6.2.1.3 – ақпаратты беруші және қабылдаушы
арналарына мысал келтіру.
Сабақ мақсаттары -«ақпарат көзі», «ақпарат қабылдағышы»,
«байланыс арнасы» түсініктерін
қалыптастыру;
-ақпаратты берудің түрлі тәсілдеріне мысалдар
келтіруді.
1 слайд
№ 67 ЖББОМ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі : Умирбекова Салтанат Алтынбековна 6 – бөлім . Ақпаратты ұсыну Сабақ тақырыбы: 2.1. Ақпаратты тасымалдау Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме ) 6.2.1.3 – ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру. Сабақ мақсаттары -«ақпарат көзі», «ақпарат қабылдағышы», «байланыс арнасы» түсініктерін қалыптастыру; -ақпаратты берудің түрлі тәсілдеріне мысалдар келтіруді.
#2 слайд
Белсенді оқыту әдісі.
Тренинг:
Мақсаты: Оқушылардың бойына ұлттық құндылықтарды қалыптастыру.
Нұсқау: Жақсы көңіл күймен, әр оқушы төс белгіні бір-біріне сыйлап, жүрек тұсына
жақсы тілек айтып, тағады.
Топқа біріктіру Ел басымыздың «Болашаққа бағдар-рухани жаңғыру» логатипі.
Қолдан түрлі-түсті төс белгі жасап топқа бөлу:
Жасыл, қызыл, сары түстер арқылы 3 топқа топтасу.
«Қар лақтыру» әдісі
Мақсаты: Үй тапсырмасын тексеру, оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.
1.Сымсыз желі дегеніміз не?
2.Қандай байланыс түрін сымсыз байланыс деп атайды?
3.Желінің қандай түрлері бар?
Оқушыларға келесі проблемалық сұрақты қойып,
«Миға шабуыл» әдісін қолданыңыз:
Мақсаты: Оқушылардың сыни ойлау дағдысын қалыптастыру.
1.«Адам ақпаратты қайда сақтайды?»
2.«Ақпаратты беру қалай жүргізіледі?»
(ҚБ) Үкі белгісі бар таратпалар тарату арқылы .
2 слайд
Белсенді оқыту әдісі. Тренинг: Мақсаты: Оқушылардың бойына ұлттық құндылықтарды қалыптастыру. Нұсқау: Жақсы көңіл күймен, әр оқушы төс белгіні бір-біріне сыйлап, жүрек тұсына жақсы тілек айтып, тағады. Топқа біріктіру Ел басымыздың «Болашаққа бағдар-рухани жаңғыру» логатипі. Қолдан түрлі-түсті төс белгі жасап топқа бөлу: Жасыл, қызыл, сары түстер арқылы 3 топқа топтасу. «Қар лақтыру» әдісі Мақсаты: Үй тапсырмасын тексеру, оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту. 1.Сымсыз желі дегеніміз не? 2.Қандай байланыс түрін сымсыз байланыс деп атайды? 3.Желінің қандай түрлері бар? Оқушыларға келесі проблемалық сұрақты қойып, «Миға шабуыл» әдісін қолданыңыз: Мақсаты: Оқушылардың сыни ойлау дағдысын қалыптастыру. 1.«Адам ақпаратты қайда сақтайды?» 2.«Ақпаратты беру қалай жүргізіледі?» (ҚБ) Үкі белгісі бар таратпалар тарату арқылы .
#3 слайд
Саралау әдістері
А-деңгей
Мақсаты: Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын,
айтылым дағдыларын қалыптастыру.
Нұсқау: Мұғалім ақпарат беруші арналарының суреттерін
беріп, сол сурет бойынша топтағы балалар өз ойларын
ортаға сала отырып, постер дайындап, қорғау.
Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу – «Байланыс
құралдарын тап».
Мұғалім байланыс құралдары ( ТЕЛЕДИДАР, ТЕЛЕФОН,
ИНТЕРНЕТ)бейнеленген 3 суретті бірнеше бөліктерге
бөліп, таратады. Не үшін адам өмірінде қолданады? Постер
қорғау.
(ҚБ) Үкі белгісі бар таратпалар тарату арқылы .
3 слайд
Саралау әдістері А-деңгей Мақсаты: Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын, айтылым дағдыларын қалыптастыру. Нұсқау: Мұғалім ақпарат беруші арналарының суреттерін беріп, сол сурет бойынша топтағы балалар өз ойларын ортаға сала отырып, постер дайындап, қорғау. Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу – «Байланыс құралдарын тап». Мұғалім байланыс құралдары ( ТЕЛЕДИДАР, ТЕЛЕФОН, ИНТЕРНЕТ)бейнеленген 3 суретті бірнеше бөліктерге бөліп, таратады. Не үшін адам өмірінде қолданады? Постер қорғау. (ҚБ) Үкі белгісі бар таратпалар тарату арқылы .
#4 слайд
В-деңгей
Мақсаты: Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын
қалыптастыру.
Нұсқау: Мұғалім ақпаратты беру сызбасын және оқулықтағы
«Қолдану» бөліміндегі тапсырманы орындайды. Қоршаған
ортаға мысалдар келтіреді.
Ақпаратты беру сызбасын және оқулықтағы «Қолдану»
бөлімінде берілген тапсырманы талдау. Қоршаған әлемнен
мысалдар келтіріңдер.
(ҚБ) Үкі белгісі бар таратпалар тарату арқылы .
4 слайд
В-деңгей Мақсаты: Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын қалыптастыру. Нұсқау: Мұғалім ақпаратты беру сызбасын және оқулықтағы «Қолдану» бөліміндегі тапсырманы орындайды. Қоршаған ортаға мысалдар келтіреді. Ақпаратты беру сызбасын және оқулықтағы «Қолдану» бөлімінде берілген тапсырманы талдау. Қоршаған әлемнен мысалдар келтіріңдер. (ҚБ) Үкі белгісі бар таратпалар тарату арқылы .
#5 слайд
С-деңгей
Мақсаты: Оқушыларда ойлану дағдаларын қалыптастыру.
Нұсқау: Оқушыларға жағдаяттар берілген, соған сәйкес
кестені толтырыңыз.
Оқулықтағы «Талдау», «Жинақтау» бөлімдерінде берілген
тапсырмаларды оқушыларға орындату ұсынылады.
5 слайд
С-деңгей Мақсаты: Оқушыларда ойлану дағдаларын қалыптастыру. Нұсқау: Оқушыларға жағдаяттар берілген, соған сәйкес кестені толтырыңыз. Оқулықтағы «Талдау», «Жинақтау» бөлімдерінде берілген тапсырмаларды оқушыларға орындату ұсынылады.
#6 слайд
Мақсаты: Оқушылардағы ойлау даңдыларын
қалыптастыру.
Нұсқау: Суреттегі адамның сезім мүшелерің
ақпаратты қабылдау пайызын көрсет.
Адамның сезім мүшелері арқылы ақпаратты
канша пайыз қабылдайды? (Экраннан сезім
мүшелерінің суреттері көрсетілед.)
(ҚБ) Үкі белгісі бар таратпалар тарату арқылы .
6 слайд
Мақсаты: Оқушылардағы ойлау даңдыларын қалыптастыру. Нұсқау: Суреттегі адамның сезім мүшелерің ақпаратты қабылдау пайызын көрсет. Адамның сезім мүшелері арқылы ақпаратты канша пайыз қабылдайды? (Экраннан сезім мүшелерінің суреттері көрсетілед.) (ҚБ) Үкі белгісі бар таратпалар тарату арқылы .
#7 слайд
Критериалды бағалау.
Оқулықтағы «Бағалау» бөлімінде берілген үй
тапсырмасын орындау ұсынылады.
Рефлексия.
Еркін микрофон.
Оқушылар тақырыпқа байланысты, барысында
түсінгенін және сабақ туралы өзінің ойын
қысқаша айтады.
ҚБ: Білім символы Үкі белгісі бар таратпаларды
әр оқушы санайды. Сол бойынша бағаланады.
7 слайд
Критериалды бағалау. Оқулықтағы «Бағалау» бөлімінде берілген үй тапсырмасын орындау ұсынылады. Рефлексия. Еркін микрофон. Оқушылар тақырыпқа байланысты, барысында түсінгенін және сабақ туралы өзінің ойын қысқаша айтады. ҚБ: Білім символы Үкі белгісі бар таратпаларды әр оқушы санайды. Сол бойынша бағаланады.
#8 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
8 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
шағым қалдыра аласыз













