Ақпаратты ұсыну

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақпаратты ұсыну

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Информатика пәнінің мұғалімі: Умирбекова Салтанат Алтынбековна Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңа

#1 слайд
Информатика пәнінің мұғалімі: Умирбекова Салтанат Алтынбековна Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер. Ж. Аймауытов

1 слайд

Информатика пәнінің мұғалімі: Умирбекова Салтанат Алтынбековна Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер. Ж. Аймауытов

Сабақ мақсаттары Белсенді оқыту әдістері Саралау әдістері Критериалды бағалау

#2 слайд
Сабақ мақсаттары Белсенді оқыту әдістері Саралау әдістері Критериалды бағалау

2 слайд

Сабақ мақсаттары Белсенді оқыту әдістері Саралау әдістері Критериалды бағалау

Информати ка 6-сынып ІІ бөлім: Ақпаратты ұсынуСабақтың тақырыбы: Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну Оқу мақсаттары 6.2.1.2-ко

#3 слайд
Информати ка 6-сынып ІІ бөлім: Ақпаратты ұсынуСабақтың тақырыбы: Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну Оқу мақсаттары 6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Компьютерге арналған ақпарат екілік код арқылы берілетінін білу Көпшілік оқушылар : Кодтау кестесін қолданып, мәтіндік ақпараттарды түрлендіру Кейбір оқушылар : Екілік кодтың әмбабап екендігін түсіндіру

3 слайд

Информати ка 6-сынып ІІ бөлім: Ақпаратты ұсынуСабақтың тақырыбы: Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну Оқу мақсаттары 6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Компьютерге арналған ақпарат екілік код арқылы берілетінін білу Көпшілік оқушылар : Кодтау кестесін қолданып, мәтіндік ақпараттарды түрлендіру Кейбір оқушылар : Екілік кодтың әмбабап екендігін түсіндіру

Белсенді оқыту әдістері Мақсаты: Оқушылар бойындағы ашуды, агрессияны сыртқа шығару және өткен тақырыпты еске түсіру. Мақсаты

#4 слайд
Белсенді оқыту әдістері Мақсаты: Оқушылар бойындағы ашуды, агрессияны сыртқа шығару және өткен тақырыпты еске түсіру. Мақсаты: Оқушылардың бүгінгі сабаққа белсенділігін, жаңа сабаққа қызығушылығын, жаңа білімді қаншалықты меңгергендігін, өзінің сабаққа деген бағасын өзін-өзі бағалау.«Блум» таксономиясы

4 слайд

Белсенді оқыту әдістері Мақсаты: Оқушылар бойындағы ашуды, агрессияны сыртқа шығару және өткен тақырыпты еске түсіру. Мақсаты: Оқушылардың бүгінгі сабаққа белсенділігін, жаңа сабаққа қызығушылығын, жаңа білімді қаншалықты меңгергендігін, өзінің сабаққа деген бағасын өзін-өзі бағалау.«Блум» таксономиясы

Саралау әдістері Тапсырма - Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз. Қарқ

#5 слайд
Саралау әдістері Тапсырма - Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз. Қарқын - Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.   Қорытынды Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. № 1 деңгей: Жеке жұмыс Мақсаты: Word мәтіндік процессорында символдар кодтауды үйрену Нұсқау: Символдарды Вставка/Символ (Вставить символ) әрекетін орындау арқылы символдар кодын анықтау № 2 деңгей: Жұптық жұмыс Мақсаты: Оқушылардың табиғатқа қатысты терминдерді еске түсіру, оны үш тілде айта білу Нұсқау: Жұмбақ жауабын полиглотпен шешу, ағылшынша жауабын ASCII стандартты кодтау кестесін қолдана отырып, кодтау № 3 деңгей: Топтық жұмыс Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін топ арасында бір-бірімен бөлісу, алмасу, практика жүзінде көрсету Нұсқау: Топқа бірігіп, ASCII стандартты кодтау кестесін қолдана отырып, хабарламаны қодтан шығару.

5 слайд

Саралау әдістері Тапсырма - Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз. Қарқын - Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді.   Қорытынды Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. № 1 деңгей: Жеке жұмыс Мақсаты: Word мәтіндік процессорында символдар кодтауды үйрену Нұсқау: Символдарды Вставка/Символ (Вставить символ) әрекетін орындау арқылы символдар кодын анықтау № 2 деңгей: Жұптық жұмыс Мақсаты: Оқушылардың табиғатқа қатысты терминдерді еске түсіру, оны үш тілде айта білу Нұсқау: Жұмбақ жауабын полиглотпен шешу, ағылшынша жауабын ASCII стандартты кодтау кестесін қолдана отырып, кодтау № 3 деңгей: Топтық жұмыс Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін топ арасында бір-бірімен бөлісу, алмасу, практика жүзінде көрсету Нұсқау: Топқа бірігіп, ASCII стандартты кодтау кестесін қолдана отырып, хабарламаны қодтан шығару.

Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым. - Жұмбақтың жауабын шешеді. - Орысша,

#6 слайд
Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым. - Жұмбақтың жауабын шешеді. - Орысша, ағылшынша аудармасын табыды. - ASCII стандартты кодтау кестесін қолдана отырып, кодтайды.Бағалау критерийі: 1) компьютерде ақпараттардың қалай бер ілетіндігін біледі 2) компьютерде мәтіндік ақпараттарды түрлендіргенде кодтау кестесін қолданады 3) ақпараттың түрлері екілік кодта түрленетіндігін біледі Критериалды бағалау Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: - алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; - анық, айқындылығы; - бағаның әділдігі; - өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.

6 слайд

Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым. - Жұмбақтың жауабын шешеді. - Орысша, ағылшынша аудармасын табыды. - ASCII стандартты кодтау кестесін қолдана отырып, кодтайды.Бағалау критерийі: 1) компьютерде ақпараттардың қалай бер ілетіндігін біледі 2) компьютерде мәтіндік ақпараттарды түрлендіргенде кодтау кестесін қолданады 3) ақпараттың түрлері екілік кодта түрленетіндігін біледі Критериалды бағалау Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: - алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; - анық, айқындылығы; - бағаның әділдігі; - өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.

#7 слайд

7 слайд

Файл форматы:
pptx
04.04.2019
326
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі