Ақпаратты ұсыну
Ақпаратты ұсыну

#1 слайд
Информатика пәнінің мұғалімі:
Умирбекова Салтанат Алтынбековна
Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан
жаңаны табатын өнер.
Ж. Аймауытов
1 слайд
Информатика пәнінің мұғалімі: Умирбекова Салтанат Алтынбековна Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер. Ж. Аймауытов
#2 слайд
Сабақ
мақсаттары Белсенді
оқыту әдістері
Саралау
әдістері Критериалды
бағалау
2 слайд
Сабақ мақсаттары Белсенді оқыту әдістері Саралау әдістері Критериалды бағалау
#3 слайд
Информати
ка
6-сынып ІІ бөлім:
Ақпаратты ұсынуСабақтың тақырыбы:
Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну
Оқу
мақсаттары 6.2.1.2-компьютерге арналған
барлық ақпарат екілік код түрінде
берілетінін түсіндіру
Сабақ
мақсаттары Барлық оқушылар:
Компьютерге арналған ақпарат екілік код
арқылы берілетінін білу
Көпшілік оқушылар :
Кодтау кестесін қолданып, мәтіндік
ақпараттарды түрлендіру
Кейбір оқушылар :
Екілік кодтың әмбабап екендігін
түсіндіру
3 слайд
Информати ка 6-сынып ІІ бөлім: Ақпаратты ұсынуСабақтың тақырыбы: Ақпаратты екілік кодтау арқылы ұсыну Оқу мақсаттары 6.2.1.2-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік код түрінде берілетінін түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Компьютерге арналған ақпарат екілік код арқылы берілетінін білу Көпшілік оқушылар : Кодтау кестесін қолданып, мәтіндік ақпараттарды түрлендіру Кейбір оқушылар : Екілік кодтың әмбабап екендігін түсіндіру
#4 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Мақсаты: Оқушылар бойындағы ашуды,
агрессияны сыртқа шығару және өткен тақырыпты
еске түсіру.
Мақсаты: Оқушылардың бүгінгі сабаққа
белсенділігін, жаңа сабаққа қызығушылығын, жаңа
білімді қаншалықты меңгергендігін, өзінің сабаққа
деген бағасын өзін-өзі бағалау.«Блум» таксономиясы
4 слайд
Белсенді оқыту әдістері Мақсаты: Оқушылар бойындағы ашуды, агрессияны сыртқа шығару және өткен тақырыпты еске түсіру. Мақсаты: Оқушылардың бүгінгі сабаққа белсенділігін, жаңа сабаққа қызығушылығын, жаңа білімді қаншалықты меңгергендігін, өзінің сабаққа деген бағасын өзін-өзі бағалау.«Блум» таксономиясы
#5 слайд
Саралау әдістері
Тапсырма
- Күрделілігіне
қарай алға
ілгерілеп отыратын
тапсырмалары бар
карточкаларды
пайдаланыңыз. Қарқын
- Кейбір
оқушылар
басқаларына
қарағанда
жылдам
жұмыс
істейді. Қорытынды
Барлық оқушылар
бір тапсырманы
орындаса да
олардың
нәтижелері әртүрлі
болады.
№ 1 деңгей: Жеке жұмыс
Мақсаты: Word мәтіндік процессорында символдар кодтауды
үйрену
Нұсқау: Символдарды Вставка/Символ (Вставить символ)
әрекетін орындау арқылы символдар кодын анықтау
№ 2 деңгей: Жұптық жұмыс
Мақсаты: Оқушылардың табиғатқа қатысты
терминдерді еске түсіру, оны үш тілде айта білу
Нұсқау: Жұмбақ жауабын полиглотпен шешу,
ағылшынша жауабын ASCII стандартты кодтау
кестесін қолдана отырып, кодтау
№ 3 деңгей: Топтық жұмыс
Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін топ арасында
бір-бірімен бөлісу, алмасу, практика жүзінде көрсету
Нұсқау: Топқа бірігіп, ASCII стандартты кодтау кестесін
қолдана отырып, хабарламаны қодтан шығару.
5 слайд
Саралау әдістері Тапсырма - Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз. Қарқын - Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. Қорытынды Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. № 1 деңгей: Жеке жұмыс Мақсаты: Word мәтіндік процессорында символдар кодтауды үйрену Нұсқау: Символдарды Вставка/Символ (Вставить символ) әрекетін орындау арқылы символдар кодын анықтау № 2 деңгей: Жұптық жұмыс Мақсаты: Оқушылардың табиғатқа қатысты терминдерді еске түсіру, оны үш тілде айта білу Нұсқау: Жұмбақ жауабын полиглотпен шешу, ағылшынша жауабын ASCII стандартты кодтау кестесін қолдана отырып, кодтау № 3 деңгей: Топтық жұмыс Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін топ арасында бір-бірімен бөлісу, алмасу, практика жүзінде көрсету Нұсқау: Топқа бірігіп, ASCII стандартты кодтау кестесін қолдана отырып, хабарламаны қодтан шығару.
#6 слайд
Дескриптор – оқушының жұмысты
қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын
тұжырым.
- Жұмбақтың жауабын шешеді.
- Орысша, ағылшынша аудармасын табыды.
- ASCII стандартты кодтау кестесін қолдана отырып,
кодтайды.Бағалау критерийі:
1) компьютерде ақпараттардың қалай бер ілетіндігін біледі
2) компьютерде мәтіндік ақпараттарды түрлендіргенде
кодтау кестесін қолданады
3) ақпараттың түрлері екілік кодта түрленетіндігін біледі Критериалды бағалау
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:
- алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;
- анық, айқындылығы;
- бағаның әділдігі;
- өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.
6 слайд
Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым. - Жұмбақтың жауабын шешеді. - Орысша, ағылшынша аудармасын табыды. - ASCII стандартты кодтау кестесін қолдана отырып, кодтайды.Бағалау критерийі: 1) компьютерде ақпараттардың қалай бер ілетіндігін біледі 2) компьютерде мәтіндік ақпараттарды түрлендіргенде кодтау кестесін қолданады 3) ақпараттың түрлері екілік кодта түрленетіндігін біледі Критериалды бағалау Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: - алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; - анық, айқындылығы; - бағаның әділдігі; - өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.
#7 слайд
7 слайд
шағым қалдыра аласыз













