АҚПАРАТТЫҚ - КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ САБАҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас
ұрпақтың қолында, ал жас
ұрпақтың тағдыры
ұстаздардың қолында»
Н.Ә.Назарбаев
2 слайд
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев
3 слайд
Қазіргі
мұғалім:
• Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын;
• Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін;
• Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын;•
•Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын;
•Білімді, іскер, шебер болу керек;
3 слайд
Қазіргі мұғалім: • Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын; • Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін; • Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын;• •Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын; •Білімді, іскер, шебер болу керек;
4 слайд
Өздігінен білім іздейтін
жеке тұлғаҚазіргі
оқушы:
Қазіргі
оқушы:
4 слайд
Өздігінен білім іздейтін жеке тұлғаҚазіргі оқушы: Қазіргі оқушы:
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Телекон-
ференциял
ар
6 слайд
Телекон- ференциял ар
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Жаңашыл
ұстаздар
ұстанымы Жаңашыл
ұстаздар
ұстанымы
Сын
тұрғысында
ойлауды
дамыту
Жобалап
оқыту
Деңгейлеп
саралап
оқыту
Қабілетті
оқушылармен
зерттеу
жұмыстары
Жаңа
ақпараттық
технология
енгізу
Салауатты
өмір сүру
бағдарлама-
сын оқыту
8 слайд
Жаңашыл ұстаздар ұстанымы Жаңашыл ұстаздар ұстанымы Сын тұрғысында ойлауды дамыту Жобалап оқыту Деңгейлеп саралап оқыту Қабілетті оқушылармен зерттеу жұмыстары Жаңа ақпараттық технология енгізу Салауатты өмір сүру бағдарлама- сын оқыту
9 слайд
Тиімді жақтары
•Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп
отырмайды.
•Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информатика негіздерінен кез
келген мәліметті алып, оқып үйренуіне болады.
•Тақырыптың үлкен, қиын бөліктерін өткенде қосымша
бейнехабар, клиптер, аудиохабарларды пайдаланады.
•Таңдап алған хабарды көшіруге мүмкіндік бар.
•Сарамандық жұмыстар жылдам түсіндіріледі.
•Бағдарламаны меңгеруге арналған тест сұрақтармен
қамтамасыз етілген.
•Көрнекілік құралдарға деген мұқтаждықты азайтады.
•Мүғалім әр оқушымен дербес жеке жұмыс жүргізуіне мүмкіндік
туғызады.
•Оқушының ой өрісін, дүниетанымын кеңейтуге, тану үрдісіне
ықпал етеді.
•Зерттеушілік қабілеті бар тұлға қалыптасады.
•ҰБТ-ге даярлаудағы тиімділігі жоғары
9 слайд
Тиімді жақтары •Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп отырмайды. •Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информатика негіздерінен кез келген мәліметті алып, оқып үйренуіне болады. •Тақырыптың үлкен, қиын бөліктерін өткенде қосымша бейнехабар, клиптер, аудиохабарларды пайдаланады. •Таңдап алған хабарды көшіруге мүмкіндік бар. •Сарамандық жұмыстар жылдам түсіндіріледі. •Бағдарламаны меңгеруге арналған тест сұрақтармен қамтамасыз етілген. •Көрнекілік құралдарға деген мұқтаждықты азайтады. •Мүғалім әр оқушымен дербес жеке жұмыс жүргізуіне мүмкіндік туғызады. •Оқушының ой өрісін, дүниетанымын кеңейтуге, тану үрдісіне ықпал етеді. •Зерттеушілік қабілеті бар тұлға қалыптасады. •ҰБТ-ге даярлаудағы тиімділігі жоғары
10 слайд
Мұғалім
құзыреттілігін
дамыту
Мұғалімнің жұмыс сапасы
Озық
іс-
тәжірибені
тарату
Жаңа
технологияны
меңгеру
Оқу
үрдісін
талдау
Үнемі
жаңару
10 слайд
Мұғалім құзыреттілігін дамыту Мұғалімнің жұмыс сапасы Озық іс- тәжірибені тарату Жаңа технологияны меңгеру Оқу үрдісін талдау Үнемі жаңару
11 слайд
Инновациялық білім беру Инновациялық білім беру
құралдарына: құралдарына:
•аудио-видео құралдар, аудио-видео құралдар,
•компьютер, компьютер,
•интерактивті тақта, интерактивті тақта,
•интернет, интернет,
•компьютер – мультимедиялық компьютер – мультимедиялық
құрал, құрал,
•электрондық оқулықтар электрондық оқулықтар
•оқу-әдістемелік кешен, оқу-әдістемелік кешен,
•инновациялық ақпараттық банк, инновациялық ақпараттық банк,
•инновациялық сайтинновациялық сайт
11 слайд
Инновациялық білім беру Инновациялық білім беру құралдарына: құралдарына: •аудио-видео құралдар, аудио-видео құралдар, •компьютер, компьютер, •интерактивті тақта, интерактивті тақта, •интернет, интернет, •компьютер – мультимедиялық компьютер – мультимедиялық құрал, құрал, •электрондық оқулықтар электрондық оқулықтар •оқу-әдістемелік кешен, оқу-әдістемелік кешен, •инновациялық ақпараттық банк, инновациялық ақпараттық банк, •инновациялық сайтинновациялық сайт
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Дарынды оқушымен жұмыс
* 2009-2010 оқу
жылында аудандық
олимпиададан ІІІ орын
иегері
* 2009-2010 оқу
жылында мектепішілік
өтілген «Дарынды
тану» байқауында І
орын иегері.
* 2011-2012 оқу
жылында аудандық
олимпиададан І орын
иегері;
* 2011-2012 оқу
жылында облыстық
олимпиададан ІІ орын
иегері.
13
* 2012-2013 оқу
жылында мектепішілік
олимпиададан І орын
иегері;
13 слайд
Дарынды оқушымен жұмыс * 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегері * 2009-2010 оқу жылында мектепішілік өтілген «Дарынды тану» байқауында І орын иегері. * 2011-2012 оқу жылында аудандық олимпиададан І орын иегері; * 2011-2012 оқу жылында облыстық олимпиададан ІІ орын иегері. 13 * 2012-2013 оқу жылында мектепішілік олимпиададан І орын иегері;
14 слайд
Дарынды оқушымен жұмыс
* 2011-2012 оқу
жылында аудандық
олимпиададан І орын
иегері;
* 2011-2012 оқу
жылында облыстық
олимпиададан ІІ орын
иегері.
14 слайд
Дарынды оқушымен жұмыс * 2011-2012 оқу жылында аудандық олимпиададан І орын иегері; * 2011-2012 оқу жылында облыстық олимпиададан ІІ орын иегері.
15 слайд
* 2009-2010 оқу
жылында
аудандық
олимпиададан
ІІІ орын иегері
Дарынды оқушымен жұмыс
15 слайд
* 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегері Дарынды оқушымен жұмыс
16 слайд
Білім сапасының мониторингі
16 слайд
Білім сапасының мониторингі
17 слайд
НәтижеНәтиже
Жұмыс
қорытындыс
ы
Қалалық
олимпиада
жүлдесі
Интеллект
улдық
сайысқа
қатысу
Өзін-өзі
тану
сабағының
деңгейлігі
Білім
көрсеткіші
жоғары
17 слайд
НәтижеНәтиже Жұмыс қорытындыс ы Қалалық олимпиада жүлдесі Интеллект улдық сайысқа қатысу Өзін-өзі тану сабағының деңгейлігі Білім көрсеткіші жоғары
18 слайд
Күтілетін нәтиже:
* Жаңа ақпараттық технологияны қолдану арқылы білім
сапасын көтеру;
*Жаңа ақпараттық технологияны қолдану саласы бойынша оқушыларды
мамандығына баулу механизмін құру;
*Мультимедианы, интерактивті тақтаны, он-лайн жүйесін мұғалімдер мен
оқушыларды еркін пайдалануына жол ашу;
*Отанды білім беру жүйелерін біртұтас әлемдік ақпаратты білімдік
кеңістікке ену арқылы сабақтастыру;
*Білім беруді басқару салаларының ақпараттық желісін құру жұмысын жүйелеу.
18 слайд
Күтілетін нәтиже: * Жаңа ақпараттық технологияны қолдану арқылы білім сапасын көтеру; *Жаңа ақпараттық технологияны қолдану саласы бойынша оқушыларды мамандығына баулу механизмін құру; *Мультимедианы, интерактивті тақтаны, он-лайн жүйесін мұғалімдер мен оқушыларды еркін пайдалануына жол ашу; *Отанды білім беру жүйелерін біртұтас әлемдік ақпаратты білімдік кеңістікке ену арқылы сабақтастыру; *Білім беруді басқару салаларының ақпараттық желісін құру жұмысын жүйелеу.
19 слайд
19 слайд
20 слайд
14
20 слайд
14