Материалдар / АҚПАРАТТЫҚ - КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ САБАҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

АҚПАРАТТЫҚ - КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ САБАҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасы, Түркістан облысы, Шымкент қаласы, Ордабасы ауданы «М.Исламқұлов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
423
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында»

2 слайд
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев

2 слайд

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев

Қазіргі мұғалім: • Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын; • Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін; • Жаңаша ойла

3 слайд
Қазіргі мұғалім: • Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын; • Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін; • Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын;• •Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын; •Білімді, іскер, шебер болу керек;

3 слайд

Қазіргі мұғалім: • Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын; • Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін; • Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын;• •Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын; •Білімді, іскер, шебер болу керек;

Өздігінен білім іздейтін жеке тұлғаҚазіргі оқушы: Қазіргі оқушы:

4 слайд
Өздігінен білім іздейтін жеке тұлғаҚазіргі оқушы: Қазіргі оқушы:

4 слайд

Өздігінен білім іздейтін жеке тұлғаҚазіргі оқушы: Қазіргі оқушы:

5 слайд

5 слайд

Телекон- ференциял ар

6 слайд
Телекон- ференциял ар

6 слайд

Телекон- ференциял ар

7 слайд

7 слайд

Жаңашыл ұстаздар ұстанымы Жаңашыл ұстаздар ұстанымы Сын тұрғысында ойлауды дамыту Жобалап оқыту Деңгейлеп саралап оқыт

8 слайд
Жаңашыл ұстаздар ұстанымы Жаңашыл ұстаздар ұстанымы Сын тұрғысында ойлауды дамыту Жобалап оқыту Деңгейлеп саралап оқыту Қабілетті оқушылармен зерттеу жұмыстары Жаңа ақпараттық технология енгізу Салауатты өмір сүру бағдарлама- сын оқыту

8 слайд

Жаңашыл ұстаздар ұстанымы Жаңашыл ұстаздар ұстанымы Сын тұрғысында ойлауды дамыту Жобалап оқыту Деңгейлеп саралап оқыту Қабілетті оқушылармен зерттеу жұмыстары Жаңа ақпараттық технология енгізу Салауатты өмір сүру бағдарлама- сын оқыту

Тиімді жақтары •Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп отырмайды. •Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информатика не

9 слайд
Тиімді жақтары •Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп отырмайды. •Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информатика негіздерінен кез келген мәліметті алып, оқып үйренуіне болады. •Тақырыптың үлкен, қиын бөліктерін өткенде қосымша бейнехабар, клиптер, аудиохабарларды пайдаланады. •Таңдап алған хабарды көшіруге мүмкіндік бар. •Сарамандық жұмыстар жылдам түсіндіріледі. •Бағдарламаны меңгеруге арналған тест сұрақтармен қамтамасыз етілген. •Көрнекілік құралдарға деген мұқтаждықты азайтады. •Мүғалім әр оқушымен дербес жеке жұмыс жүргізуіне мүмкіндік туғызады. •Оқушының ой өрісін, дүниетанымын кеңейтуге, тану үрдісіне ықпал етеді. •Зерттеушілік қабілеті бар тұлға қалыптасады. •ҰБТ-ге даярлаудағы тиімділігі жоғары

9 слайд

Тиімді жақтары •Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп отырмайды. •Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информатика негіздерінен кез келген мәліметті алып, оқып үйренуіне болады. •Тақырыптың үлкен, қиын бөліктерін өткенде қосымша бейнехабар, клиптер, аудиохабарларды пайдаланады. •Таңдап алған хабарды көшіруге мүмкіндік бар. •Сарамандық жұмыстар жылдам түсіндіріледі. •Бағдарламаны меңгеруге арналған тест сұрақтармен қамтамасыз етілген. •Көрнекілік құралдарға деген мұқтаждықты азайтады. •Мүғалім әр оқушымен дербес жеке жұмыс жүргізуіне мүмкіндік туғызады. •Оқушының ой өрісін, дүниетанымын кеңейтуге, тану үрдісіне ықпал етеді. •Зерттеушілік қабілеті бар тұлға қалыптасады. •ҰБТ-ге даярлаудағы тиімділігі жоғары

Мұғалім құзыреттілігін дамыту Мұғалімнің жұмыс сапасы Озық іс- тәжірибені тарату Жаңа технологияны меңгеру Оқу үрдісін

10 слайд
Мұғалім құзыреттілігін дамыту Мұғалімнің жұмыс сапасы Озық іс- тәжірибені тарату Жаңа технологияны меңгеру Оқу үрдісін талдау Үнемі жаңару

10 слайд

Мұғалім құзыреттілігін дамыту Мұғалімнің жұмыс сапасы Озық іс- тәжірибені тарату Жаңа технологияны меңгеру Оқу үрдісін талдау Үнемі жаңару

Инновациялық білім беру Инновациялық білім беру құралдарына: құралдарына: •аудио-видео құралдар, аудио-видео құралдар, •компь

11 слайд
Инновациялық білім беру Инновациялық білім беру құралдарына: құралдарына: •аудио-видео құралдар, аудио-видео құралдар, •компьютер, компьютер, •интерактивті тақта, интерактивті тақта, •интернет, интернет, •компьютер – мультимедиялық компьютер – мультимедиялық құрал, құрал, •электрондық оқулықтар электрондық оқулықтар •оқу-әдістемелік кешен, оқу-әдістемелік кешен, •инновациялық ақпараттық банк, инновациялық ақпараттық банк, •инновациялық сайтинновациялық сайт

11 слайд

Инновациялық білім беру Инновациялық білім беру құралдарына: құралдарына: •аудио-видео құралдар, аудио-видео құралдар, •компьютер, компьютер, •интерактивті тақта, интерактивті тақта, •интернет, интернет, •компьютер – мультимедиялық компьютер – мультимедиялық құрал, құрал, •электрондық оқулықтар электрондық оқулықтар •оқу-әдістемелік кешен, оқу-әдістемелік кешен, •инновациялық ақпараттық банк, инновациялық ақпараттық банк, •инновациялық сайтинновациялық сайт

12 слайд

12 слайд

Дарынды оқушымен жұмыс * 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегері * 2009-2010 оқу жылында мектепішілік ө

13 слайд
Дарынды оқушымен жұмыс * 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегері * 2009-2010 оқу жылында мектепішілік өтілген «Дарынды тану» байқауында І орын иегері. * 2011-2012 оқу жылында аудандық олимпиададан І орын иегері; * 2011-2012 оқу жылында облыстық олимпиададан ІІ орын иегері. 13 * 2012-2013 оқу жылында мектепішілік олимпиададан І орын иегері;

13 слайд

Дарынды оқушымен жұмыс * 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегері * 2009-2010 оқу жылында мектепішілік өтілген «Дарынды тану» байқауында І орын иегері. * 2011-2012 оқу жылында аудандық олимпиададан І орын иегері; * 2011-2012 оқу жылында облыстық олимпиададан ІІ орын иегері. 13 * 2012-2013 оқу жылында мектепішілік олимпиададан І орын иегері;

Дарынды оқушымен жұмыс * 2011-2012 оқу жылында аудандық олимпиададан І орын иегері; * 2011-2012 оқу жылында облыстық олимпи

14 слайд
Дарынды оқушымен жұмыс * 2011-2012 оқу жылында аудандық олимпиададан І орын иегері; * 2011-2012 оқу жылында облыстық олимпиададан ІІ орын иегері.

14 слайд

Дарынды оқушымен жұмыс * 2011-2012 оқу жылында аудандық олимпиададан І орын иегері; * 2011-2012 оқу жылында облыстық олимпиададан ІІ орын иегері.

* 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегері Дарынды оқушымен жұмыс

15 слайд
* 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегері Дарынды оқушымен жұмыс

15 слайд

* 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегері Дарынды оқушымен жұмыс

Білім сапасының мониторингі

16 слайд
Білім сапасының мониторингі

16 слайд

Білім сапасының мониторингі

НәтижеНәтиже Жұмыс қорытындыс ы Қалалық олимпиада жүлдесі Интеллект улдық сайысқа қатысу Өзін-өзі тану сабағыны

17 слайд
НәтижеНәтиже Жұмыс қорытындыс ы Қалалық олимпиада жүлдесі Интеллект улдық сайысқа қатысу Өзін-өзі тану сабағының деңгейлігі Білім көрсеткіші жоғары

17 слайд

НәтижеНәтиже Жұмыс қорытындыс ы Қалалық олимпиада жүлдесі Интеллект улдық сайысқа қатысу Өзін-өзі тану сабағының деңгейлігі Білім көрсеткіші жоғары

Күтілетін нәтиже: * Жаңа ақпараттық технологияны қолдану арқылы білім сапасын к

18 слайд
Күтілетін нәтиже: * Жаңа ақпараттық технологияны қолдану арқылы білім сапасын көтеру; *Жаңа ақпараттық технологияны қолдану саласы бойынша оқушыларды мамандығына баулу механизмін құру; *Мультимедианы, интерактивті тақтаны, он-лайн жүйесін мұғалімдер мен оқушыларды еркін пайдалануына жол ашу; *Отанды білім беру жүйелерін біртұтас әлемдік ақпаратты білімдік кеңістікке ену арқылы сабақтастыру; *Білім беруді басқару салаларының ақпараттық желісін құру жұмысын жүйелеу.

18 слайд

Күтілетін нәтиже: * Жаңа ақпараттық технологияны қолдану арқылы білім сапасын көтеру; *Жаңа ақпараттық технологияны қолдану саласы бойынша оқушыларды мамандығына баулу механизмін құру; *Мультимедианы, интерактивті тақтаны, он-лайн жүйесін мұғалімдер мен оқушыларды еркін пайдалануына жол ашу; *Отанды білім беру жүйелерін біртұтас әлемдік ақпаратты білімдік кеңістікке ену арқылы сабақтастыру; *Білім беруді басқару салаларының ақпараттық желісін құру жұмысын жүйелеу.

19 слайд

19 слайд

14

20 слайд
14

20 слайд

14