Материалдар / АҚПАРАТТЫҚ - КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ САБАҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

АҚПАРАТТЫҚ - КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ АРҚЫЛЫ САБАҚТЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасы, Түркістан облысы, Шымкент қаласы, Ордабасы ауданы «М.Исламқұлов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
376
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында»

2 слайд
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев

Қазіргі мұғалім: • Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын; • Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін; • Жаңаш

3 слайд
Қазіргі мұғалім: • Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын; • Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін; • Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын; • • Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын; • Білімді, іскер, шебер болу керек;

Өздігінен білім іздейтін жеке тұ лғаҚазіргі оқушы:Қазіргі оқушы:

4 слайд
Өздігінен білім іздейтін жеке тұ лғаҚазіргі оқушы:Қазіргі оқушы:

5 слайд

Телекон- ференциял ар

6 слайд
Телекон- ференциял ар

7 слайд

Жа ңашыл ұстаздар ұстанымы Сын тұрғысында ойлауды дамыту Жобалап оқыту Деңгейлеп саралап оқытуҚабілетті оқушылармен зе

8 слайд
Жа ңашыл ұстаздар ұстанымы Сын тұрғысында ойлауды дамыту Жобалап оқыту Деңгейлеп саралап оқытуҚабілетті оқушылармен зерттеу жұмыстарыЖаңа ақпараттық технология енгізу Салауатты өмір сүру бағдарлама- сын оқыту Жа ңашыл ұстаздар ұстанымы

Тиімді жақтары • Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп отырмайды. • Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информат

9 слайд
Тиімді жақтары • Оқушының уақытын үнемдейді, оқу материалын іздеп отырмайды. • Оқушы оқулықты қажет етпей-ақ информатика негіздерінен кез келген мәліметті алып, оқып үйренуіне болады. • Тақырыптың үлкен, қиын бөліктерін өткенде қосымша бейнехабар, клиптер, аудиохабарларды пайдаланады. • Таңдап алған хабарды көшіруге мүмкіндік бар. • Сарамандық жұмыстар жылдам түсіндіріледі. • Бағдарламаны меңгеруге арналған тест сұрақтармен қамтамасыз етілген. • Көрнекілік құралдарға деген мұқтаждықты азайтады. • Мүғалім әр оқушымен дербес жеке жұмыс жүргізуіне мүмкіндік туғызады. • Оқушының ой өрісін, дүниетанымын кеңейтуге, тану үрдісіне ықпал етеді. • Зерттеушілік қабілеті бар тұлға қалыптасады. • ҰБТ-ге даярлаудағы тиімділігі жоғары

Мұғалім құзыреттілігін дамыту Мұғалімнің жұмыс сапасы Озық іс- тәжірибені тарату Жаңа технологияны меңгеруОқу үрдісін

10 слайд
Мұғалім құзыреттілігін дамыту Мұғалімнің жұмыс сапасы Озық іс- тәжірибені тарату Жаңа технологияны меңгеруОқу үрдісін талдауҮнемі жаңару

Инновациялық білім беру Инновациялық білім беру құралдарына: құралдарына: • аудио-видео құралдар, аудио-видео құралдар, • ком

11 слайд
Инновациялық білім беру Инновациялық білім беру құралдарына: құралдарына: • аудио-видео құралдар, аудио-видео құралдар, • компьютер, компьютер, • интерактивті тақта, интерактивті тақта, • интернет, интернет, • компьютер – мультимедиялық компьютер – мультимедиялық құрал, құрал, • электрондық оқулықтар электрондық оқулықтар • оқу-әдістемелік кешен, оқу-әдістемелік кешен, • инновациялық ақпараттық банк, инновациялық ақпараттық банк, • инновациялық сайтинновациялық сайт

12 слайд

Д арынды оқушымен жұмыс * 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегері * 2009-2010 оқу жылында мектепішілік

13 слайд
Д арынды оқушымен жұмыс * 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегері * 2009-2010 оқу жылында мектепішілік өтілген « Дарынды тану » байқауында І орын иегері. * 2011-2012 оқу жылында аудандық олимпиададан І орын иегері; * 2011-2012 оқу жылында облыстық олимпиададан ІІ орын иегері. 13* 2012-2013 оқу жылында мектепішілік олимпиададан І орын иегері;

Д арынды оқушымен жұмыс * 2011-2012 оқу жылында аудандық олимпиададан І орын иегері; * 2011-2012 оқу жылында облыстық олимп

14 слайд
Д арынды оқушымен жұмыс * 2011-2012 оқу жылында аудандық олимпиададан І орын иегері; * 2011-2012 оқу жылында облыстық олимпиададан ІІ орын иегері.

* 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегеріД арынды оқушымен жұмыс

15 слайд
* 2009-2010 оқу жылында аудандық олимпиададан ІІІ орын иегеріД арынды оқушымен жұмыс

Білім сапасының мониторингі

16 слайд
Білім сапасының мониторингі

НәтижеНәтиже Жұмыс қорытындыс ы Қалалық олимпиада жүлдесі Интеллект улдық сайысқа қатысу Өзін-өзі тану сабағының

17 слайд
НәтижеНәтиже Жұмыс қорытындыс ы Қалалық олимпиада жүлдесі Интеллект улдық сайысқа қатысу Өзін-өзі тану сабағының деңгейлігі Білім көрсеткіші жоғары

Күтілетін нәтиже: * Жаңа ақпараттық технологияны қолдану арқылы білім са

18 слайд
Күтілетін нәтиже: * Жаңа ақпараттық технологияны қолдану арқылы білім сапасын көтеру; * Жаңа ақпараттық технологияны қолдану саласы бойынша оқушыларды мамандығына баулу механизмін құру; * Мультимедианы, интерактивті тақтаны, он-лайн жүйесін мұғалімдер мен оқушыларды еркін пайдалануына жол ашу; * Отанды білім беру жүйелерін біртұтас әлемдік ақпаратты білімдік кеңістікке ену арқылы сабақтастыру; * Білім беруді басқару салаларының ақпараттық желісін құру жұмысын жүйелеу.

19 слайд

14

20 слайд
14