Ақпараттық модельдеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақпараттық модельдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ барысында көрнекілік ретінде пайдалану
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ақпараттық модельдеу Компьютерлік модельді зерттеу

#1 слайд
Ақпараттық модельдеу Компьютерлік модельді зерттеу

1 слайд

Ақпараттық модельдеу Компьютерлік модельді зерттеу

•Компьютерлік модельдеу - ақпараттық модельді компьютерде жасап, тәжірибе жүзінде тексеру.

#2 слайд
•Компьютерлік модельдеу - ақпараттық модельді компьютерде жасап, тәжірибе жүзінде тексеру.

2 слайд

•Компьютерлік модельдеу - ақпараттық модельді компьютерде жасап, тәжірибе жүзінде тексеру.

Компьютерде модель жасаудың кезеңдері 1)Ақпараттық модельдің сипаттамасын құру; 2)Ақпаратты жеткізу; 3)Компьютерлік моделді да

#3 слайд
Компьютерде модель жасаудың кезеңдері 1)Ақпараттық модельдің сипаттамасын құру; 2)Ақпаратты жеткізу; 3)Компьютерлік моделді дайындау; 4)Компьютерлік тәжірибе жүргізу; 5)Жетілдірулер енгізу.

3 слайд

Компьютерде модель жасаудың кезеңдері 1)Ақпараттық модельдің сипаттамасын құру; 2)Ақпаратты жеткізу; 3)Компьютерлік моделді дайындау; 4)Компьютерлік тәжірибе жүргізу; 5)Жетілдірулер енгізу.

Ақпараттық модельдің сипаттамасын құру •Модельдеудің бірінші кезеңі түпнұсқа объекттің қасиеттері жайлы ақпаратты талап етеді.

#4 слайд
Ақпараттық модельдің сипаттамасын құру •Модельдеудің бірінші кезеңі түпнұсқа объекттің қасиеттері жайлы ақпаратты талап етеді. Модельдің танымдық пайдасының басты алғышарты – объекттің параметрлерін шартты түрде қайталай алуы. Ұқсастықтың жеткілікті және мөлшерден тыс болуы жайлы сұрақ мұқият анализді талап етеді. Ұқсастықтың тым нық болуы да, тыңғылықсыз болуы да модельдің модель ретінде жұмыс жасауын тоқтатады. Осылайша, модельденетін объекттің бір шартты өзгешелігін игеру - басқа өзгешеліктерін ескермеу деген сөз. Сондықтан, кез келген модель түпнұсқасын тек бір жағынан ғана орын басады. Нәтижесінде – бір объекттің жан-жақты параметрлерін жеткізу үшін бірнеше модель жасалуы мүмкін.

4 слайд

Ақпараттық модельдің сипаттамасын құру •Модельдеудің бірінші кезеңі түпнұсқа объекттің қасиеттері жайлы ақпаратты талап етеді. Модельдің танымдық пайдасының басты алғышарты – объекттің параметрлерін шартты түрде қайталай алуы. Ұқсастықтың жеткілікті және мөлшерден тыс болуы жайлы сұрақ мұқият анализді талап етеді. Ұқсастықтың тым нық болуы да, тыңғылықсыз болуы да модельдің модель ретінде жұмыс жасауын тоқтатады. Осылайша, модельденетін объекттің бір шартты өзгешелігін игеру - басқа өзгешеліктерін ескермеу деген сөз. Сондықтан, кез келген модель түпнұсқасын тек бір жағынан ғана орын басады. Нәтижесінде – бір объекттің жан-жақты параметрлерін жеткізу үшін бірнеше модель жасалуы мүмкін.

Ақпаратты жеткізу •Екінші кезеңде модель зерттеудің дербес нысаны ретінде көрінеді. Зерттеудің ішіне модельдің қасиеттерін жан

#5 слайд
Ақпаратты жеткізу •Екінші кезеңде модель зерттеудің дербес нысаны ретінде көрінеді. Зерттеудің ішіне модельдің қасиеттерін жан-жақты қарастырып, барлық теориялық білімнің жинақталуы кіреді. Одан бөлек, модельдің параметрлары мен қасиеттері арасындағы қатынас жүйелендіріледі. Осы кезеңнің ақырғы нәтижесі – жүйелердірілген, параметрлерінің өзгерісі қорытынды нәтижеге үлестемелі өзгеретін модель бейнесі айқындалады.

5 слайд

Ақпаратты жеткізу •Екінші кезеңде модель зерттеудің дербес нысаны ретінде көрінеді. Зерттеудің ішіне модельдің қасиеттерін жан-жақты қарастырып, барлық теориялық білімнің жинақталуы кіреді. Одан бөлек, модельдің параметрлары мен қасиеттері арасындағы қатынас жүйелендіріледі. Осы кезеңнің ақырғы нәтижесі – жүйелердірілген, параметрлерінің өзгерісі қорытынды нәтижеге үлестемелі өзгеретін модель бейнесі айқындалады.

Компьютерлік моделді дайындау •Үшінші қадам – жинақталған, жүйеге келтірілген ақпаратты компьютер қабылдай алатын программалау

#6 слайд
Компьютерлік моделді дайындау •Үшінші қадам – жинақталған, жүйеге келтірілген ақпаратты компьютер қабылдай алатын программалау тіліне өзгерту. Ақпараттық тілді ауыстыру процессінің белгілі заңдылықтары бар. Модель жайлы ақпарат, параметрлеріне енгізілген өзгерістерге орай жетілдірілген болуы. Оған қоса, модельде орын алмаған түпнұсқаның кейбір қасиеттері жойылуы тиіс. Ақпаратты компьютер қабылдай алатын мәнерге келтіруде, мысалы, паскаль программалау тілі қолданылады.

6 слайд

Компьютерлік моделді дайындау •Үшінші қадам – жинақталған, жүйеге келтірілген ақпаратты компьютер қабылдай алатын программалау тіліне өзгерту. Ақпараттық тілді ауыстыру процессінің белгілі заңдылықтары бар. Модель жайлы ақпарат, параметрлеріне енгізілген өзгерістерге орай жетілдірілген болуы. Оған қоса, модельде орын алмаған түпнұсқаның кейбір қасиеттері жойылуы тиіс. Ақпаратты компьютер қабылдай алатын мәнерге келтіруде, мысалы, паскаль программалау тілі қолданылады.

Компьютерлік тәжірибе жүргізу •Келесі кезеңде, практика жүзінде тексеру. Параметр және қасиет, одан алынған қорытынды нәтижеле

#7 слайд
Компьютерлік тәжірибе жүргізу •Келесі кезеңде, практика жүзінде тексеру. Параметр және қасиет, одан алынған қорытынды нәтижелері тексерілуден өтеді. Мұндағы көзделетін мақсат – модельді қайта құрудағы немесе басқарудағы теорияны анықтау.

7 слайд

Компьютерлік тәжірибе жүргізу •Келесі кезеңде, практика жүзінде тексеру. Параметр және қасиет, одан алынған қорытынды нәтижелері тексерілуден өтеді. Мұндағы көзделетін мақсат – модельді қайта құрудағы немесе басқарудағы теорияны анықтау.

Жетілдірулер енгізу •Жоғарыдағы қадамдарды ескере отырып, жетілдірулер енгізіледі. Модельдің қасиеттері сараланады, параметрле

#8 слайд
Жетілдірулер енгізу •Жоғарыдағы қадамдарды ескере отырып, жетілдірулер енгізіледі. Модельдің қасиеттері сараланады, параметрлері бекітіледі. Бесінші кезеңнен өткізілген модель – түпнұсқаның белгілі бір шартты жұмыс ортасында орнын баса алатын объект.

8 слайд

Жетілдірулер енгізу •Жоғарыдағы қадамдарды ескере отырып, жетілдірулер енгізіледі. Модельдің қасиеттері сараланады, параметрлері бекітіледі. Бесінші кезеңнен өткізілген модель – түпнұсқаның белгілі бір шартты жұмыс ортасында орнын баса алатын объект.

Қосымша ақпарат •Модельдеу — қайталанулары бар процесс. Демек, алғашқы төрт кезеңнен кейін, модель дайын болғанша тағы қадамд

#9 слайд
Қосымша ақпарат •Модельдеу  — қайталанулары бар процесс. Демек, алғашқы төрт кезеңнен кейін, модель дайын болғанша тағы қадамдардың циклды түрде қайталануы мүмкін. Осылайша, зерттелетін объект жайлы ақпарат кеңейдіғ зерттеу тереңдейді, ал бастапқы жасалған модель жетілдіріледі. Модельдеудің алғашқы циклінде орын алған кемшіліктер, келесі циклдерде жойыла береді.

9 слайд

Қосымша ақпарат •Модельдеу  — қайталанулары бар процесс. Демек, алғашқы төрт кезеңнен кейін, модель дайын болғанша тағы қадамдардың циклды түрде қайталануы мүмкін. Осылайша, зерттелетін объект жайлы ақпарат кеңейдіғ зерттеу тереңдейді, ал бастапқы жасалған модель жетілдіріледі. Модельдеудің алғашқы циклінде орын алған кемшіліктер, келесі циклдерде жойыла береді.

Қателіктердің басты себепкерлері •Түпнұсқа жайлы бастапқы ақпараттың жеткіліксіз мөлшерде болуы; •Модельді жүйелендіру кезінде

#10 слайд
Қателіктердің басты себепкерлері •Түпнұсқа жайлы бастапқы ақпараттың жеткіліксіз мөлшерде болуы; •Модельді жүйелендіру кезінде жасалатын қателіктер; •Компьютерлік программалау тіліне ауыстырғанда жасалатын дәлсіздіктер;

10 слайд

Қателіктердің басты себепкерлері •Түпнұсқа жайлы бастапқы ақпараттың жеткіліксіз мөлшерде болуы; •Модельді жүйелендіру кезінде жасалатын қателіктер; •Компьютерлік программалау тіліне ауыстырғанда жасалатын дәлсіздіктер;

Бекіту сұрақтары •Компьютерде жасалған модель модельдеудің қай түріне жатады? •Модельдеу кезінде қайталануға ұшырайтын қай кез

#11 слайд
Бекіту сұрақтары •Компьютерде жасалған модель модельдеудің қай түріне жатады? •Модельдеу кезінде қайталануға ұшырайтын қай кезеңдер? •Мектеп программасындағы қай пәндер модельдеуді өте кең пайдаланады?

11 слайд

Бекіту сұрақтары •Компьютерде жасалған модель модельдеудің қай түріне жатады? •Модельдеу кезінде қайталануға ұшырайтын қай кезеңдер? •Мектеп программасындағы қай пәндер модельдеуді өте кең пайдаланады?

Қорытынды •Кезеңдер: •Ақпараттық модельдің сипаттамасын құру; •Ақпаратты жеткізу; •Компьютерлік моделді дайындау; •Компьютерлік

#12 слайд
Қорытынды •Кезеңдер: •Ақпараттық модельдің сипаттамасын құру; •Ақпаратты жеткізу; •Компьютерлік моделді дайындау; •Компьютерлік тәжірибе жүргізу; •Жетілдірулер енгізу. •Орын алатын басты қателіктер: •Түпнұсқа жайлы бастапқы ақпараттың жеткіліксіз мөлшерде болуы; •Модельді жүйелендіру кезінде жасалатын қателіктер; •Компьютерлік программалау тіліне ауыстырғанда жасалатын дәлсіздіктер;

12 слайд

Қорытынды •Кезеңдер: •Ақпараттық модельдің сипаттамасын құру; •Ақпаратты жеткізу; •Компьютерлік моделді дайындау; •Компьютерлік тәжірибе жүргізу; •Жетілдірулер енгізу. •Орын алатын басты қателіктер: •Түпнұсқа жайлы бастапқы ақпараттың жеткіліксіз мөлшерде болуы; •Модельді жүйелендіру кезінде жасалатын қателіктер; •Компьютерлік программалау тіліне ауыстырғанда жасалатын дәлсіздіктер;

Файл форматы:
pptx
15.11.2018
972
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі