Материалдар / Ар-ұждан және абырой туралы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ар-ұждан және абырой туралы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашык сабаққа арналған презентация жаңартылған білім мазмұны бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
563
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Ақтоғай ауданының жалпы білім беретін Тіленшін атындағы орта мектебі»КММ Тақырыбы: Ар-ұждан және абырой туралы ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ

1 слайд
«Ақтоғай ауданының жалпы білім беретін Тіленшін атындағы орта мектебі»КММ Тақырыбы: Ар-ұждан және абырой туралы ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ

1 слайд

«Ақтоғай ауданының жалпы білім беретін Тіленшін атындағы орта мектебі»КММ Тақырыбы: Ар-ұждан және абырой туралы ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ

Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Отбасындағы, мектептегі парызын орындау, әдепті болу, әділеттілік.

2 слайд
Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Отбасындағы, мектептегі парызын орындау, әдепті болу, әділеттілік.

2 слайд

Құндылық: Дұрыс әрекет Қасиеттері: Отбасындағы, мектептегі парызын орындау, әдепті болу, әділеттілік.

Мақсаты: Оқушыларға ақкөңілділік туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға ақкөңілділік туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға отбасындағы, мектептегі парызын орындаудың қажет екенін түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы әділеттілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды әдептілікке тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға ақкөңілділік туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға отбасындағы, мектептегі парызын орындаудың қажет екенін түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы әділеттілік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды әдептілікке тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

Тыныштық сәті (Нұрға бөлену)

5 слайд
Тыныштық сәті (Нұрға бөлену)

5 слайд

Тыныштық сәті (Нұрға бөлену)

Үй тапсырмасын тексеру 1. «Қара құлып» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Неліктен бала анасының сөздерінен ұялды? 2. Болған оқиғ

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру 1. «Қара құлып» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Неліктен бала анасының сөздерінен ұялды? 2. Болған оқиғадан бала өзіне қандай өмірлік сабақ алды деп ойлайсыңдар? 3. Абай атамыздың «Пайда ойлама – ар ойла» деген сөзін қалай түсінесіңдер? 4. Адамның бойындағы қандай қасиеттері оны абырой биігіне көтеріп, дұрыс әрекетке жетелейді?

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру 1. «Қара құлып» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Неліктен бала анасының сөздерінен ұялды? 2. Болған оқиғадан бала өзіне қандай өмірлік сабақ алды деп ойлайсыңдар? 3. Абай атамыздың «Пайда ойлама – ар ойла» деген сөзін қалай түсінесіңдер? 4. Адамның бойындағы қандай қасиеттері оны абырой биігіне көтеріп, дұрыс әрекетке жетелейді?

Сабақтың дәйексөзі A р-ождан алдындағы адалдық өз қадір- қасиетіңе, ізгі іс-әрекетіңе байланысты. Әбу Нәсір әл-Фараби Әбу Насыр

7 слайд
Сабақтың дәйексөзі A р-ождан алдындағы адалдық өз қадір- қасиетіңе, ізгі іс-әрекетіңе байланысты. Әбу Нәсір әл-Фараби Әбу Насыр Әл-Фараби әлемге әйгілі  ойшыл ,  философ ,  социолог ,  математик ,  физ ик ,  астроном ,  ботаник ,  лингвист ,  логика ,  музыка  зерт теушісі. Сұрақтар: 1. Ар – ұждан дегеніміз не? 2. Ар – ұждан алдына не үшін адал болуымыз керек? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

7 слайд

Сабақтың дәйексөзі A р-ождан алдындағы адалдық өз қадір- қасиетіңе, ізгі іс-әрекетіңе байланысты. Әбу Нәсір әл-Фараби Әбу Насыр Әл-Фараби әлемге әйгілі  ойшыл ,  философ ,  социолог ,  математик ,  физ ик ,  астроном ,  ботаник ,  лингвист ,  логика ,  музыка  зерт теушісі. Сұрақтар: 1. Ар – ұждан дегеніміз не? 2. Ар – ұждан алдына не үшін адал болуымыз керек? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Нақыл сөздерді толықтыр Ұят-ар сақтайды, ............ ел мақтайды Халық мақалы Адамның ....... бетінде,адамгершілігі ниетінде Х

8 слайд
Нақыл сөздерді толықтыр Ұят-ар сақтайды, ............ ел мақтайды Халық мақалы Адамның ....... бетінде,адамгершілігі ниетінде Халық мақалы ......-намысыңның пәктігі- Жан-дүниеңнің шаттығы Халық нақылы Ұят жүрген жерде абырой төгілмейді, .........бар жерде ар шапаны сөгілмейді Халық нақылы Абырой-...... еңбегі Халық нақылы

8 слайд

Нақыл сөздерді толықтыр Ұят-ар сақтайды, ............ ел мақтайды Халық мақалы Адамның ....... бетінде,адамгершілігі ниетінде Халық мақалы ......-намысыңның пәктігі- Жан-дүниеңнің шаттығы Халық нақылы Ұят жүрген жерде абырой төгілмейді, .........бар жерде ар шапаны сөгілмейді Халық нақылы Абырой-...... еңбегі Халық нақылы

Мұғалім сыйы Бозорамал

9 слайд
Мұғалім сыйы Бозорамал

9 слайд

Мұғалім сыйы Бозорамал

С ұрақтар: 1. Әңгіме не туралы? Кім туралы айтылған ? 2. Әңгіменің негізгі ойы қандай? 3. Кім өз өмірлерінен мысал келтіре

10 слайд
С ұрақтар: 1. Әңгіме не туралы? Кім туралы айтылған ? 2. Әңгіменің негізгі ойы қандай? 3. Кім өз өмірлерінен мысал келтіре алады?

10 слайд

С ұрақтар: 1. Әңгіме не туралы? Кім туралы айтылған ? 2. Әңгіменің негізгі ойы қандай? 3. Кім өз өмірлерінен мысал келтіре алады?

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс Оқушылар топқа бөлінеді. Тапсырма: Оқулықта 59-61 беттегі Бір билеттің кесірі әңгіме

11 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс Оқушылар топқа бөлінеді. Тапсырма: Оқулықта 59-61 беттегі Бір билеттің кесірі әңгімені оқу.Топпен жұмыс 1топ:«Ар-ұждан» Абыройлы адамға мінездеме беріп,портретін салу 2 топ: «Абырой» Шәкәрім Құдайбердіұлының өлеңінен үзіндіні оқып,ар-ұят,адалдық туралы түйген ойларынды сыныптастарынның пікірімен салыстырып,қорытыңды жасаңдар

11 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс Оқушылар топқа бөлінеді. Тапсырма: Оқулықта 59-61 беттегі Бір билеттің кесірі әңгімені оқу.Топпен жұмыс 1топ:«Ар-ұждан» Абыройлы адамға мінездеме беріп,портретін салу 2 топ: «Абырой» Шәкәрім Құдайбердіұлының өлеңінен үзіндіні оқып,ар-ұят,адалдық туралы түйген ойларынды сыныптастарынның пікірімен салыстырып,қорытыңды жасаңдар

Топпен ән айту Сөзі:Мұғалімдер шығармашылығы Әні: «Ертегілер әні» сазымен 1. Ақиқаттың әнін, Айтамынмын күнде мен. Бөбек әлемін

12 слайд
Топпен ән айту Сөзі:Мұғалімдер шығармашылығы Әні: «Ертегілер әні» сазымен 1. Ақиқаттың әнін, Айтамынмын күнде мен. Бөбек әлемінің сырларын түсініп, Нұрына шомылдым күннің. Тыныштық жан - көркем, Керемет ол неткен, Ар- ұждан сөйлейді, Жүректі тербейді Бақытқа бізді жетелеп. Қайырмасы: Құндылықтар – мәңгі әнім, Құндылықтар – өмір мәні Ізгіліктің ғажап күйіне Ертесіңдер сендер.

12 слайд

Топпен ән айту Сөзі:Мұғалімдер шығармашылығы Әні: «Ертегілер әні» сазымен 1. Ақиқаттың әнін, Айтамынмын күнде мен. Бөбек әлемінің сырларын түсініп, Нұрына шомылдым күннің. Тыныштық жан - көркем, Керемет ол неткен, Ар- ұждан сөйлейді, Жүректі тербейді Бақытқа бізді жетелеп. Қайырмасы: Құндылықтар – мәңгі әнім, Құндылықтар – өмір мәні Ізгіліктің ғажап күйіне Ертесіңдер сендер.

2. Дұрыс әрекеттер Сүйіспеншілік береді, Тыныштық орнайды, Қиянат болмайды, Адамзатқа әлемдегі. Керемет ол неткен, Ар- ұждан сөй

13 слайд
2. Дұрыс әрекеттер Сүйіспеншілік береді, Тыныштық орнайды, Қиянат болмайды, Адамзатқа әлемдегі. Керемет ол неткен, Ар- ұждан сөйлейді, Жүректі тербейді Бақытқа бізді жетелеп Қайырмасы:

13 слайд

2. Дұрыс әрекеттер Сүйіспеншілік береді, Тыныштық орнайды, Қиянат болмайды, Адамзатқа әлемдегі. Керемет ол неткен, Ар- ұждан сөйлейді, Жүректі тербейді Бақытқа бізді жетелеп Қайырмасы:

Нақыл сөздер Ұят-ар сақтайды, арлыны ел мақтайды Халық мақалы Адамның ұяты бетінде,адамгершілігі ниетінде Халық мақалы Ар-намыс

14 слайд
Нақыл сөздер Ұят-ар сақтайды, арлыны ел мақтайды Халық мақалы Адамның ұяты бетінде,адамгершілігі ниетінде Халық мақалы Ар-намысыңның пәктігі- Жан-дүниеңнің шаттығы Халық нақылы Ұят жүрген жерде абырой төгілмейді, Абырой бар жерде ар шапаны сөгілмейді Халық нақылы Абырой-ар еңбегі Халық нақылы

14 слайд

Нақыл сөздер Ұят-ар сақтайды, арлыны ел мақтайды Халық мақалы Адамның ұяты бетінде,адамгершілігі ниетінде Халық мақалы Ар-намысыңның пәктігі- Жан-дүниеңнің шаттығы Халық нақылы Ұят жүрген жерде абырой төгілмейді, Абырой бар жерде ар шапаны сөгілмейді Халық нақылы Абырой-ар еңбегі Халық нақылы

Үй тапсырмасы 1. «Ақылды болсаң, арыңды сақта» тақырыбына эссе жазу.

15 слайд
Үй тапсырмасы 1. «Ақылды болсаң, арыңды сақта» тақырыбына эссе жазу.

15 слайд

Үй тапсырмасы 1. «Ақылды болсаң, арыңды сақта» тақырыбына эссе жазу.

Сабақтың қорытынды сәті Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруы

16 слайд
Сабақтың қорытынды сәті Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!

16 слайд

Сабақтың қорытынды сәті Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. Рахмет!