Материалдар / Ар ұждан үні /презентация/
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ар ұждан үні /презентация/

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін-өзі тану пәнінен №3 сабаққа қосымша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2020
817
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы : Ар-ұждан үні Өзін-өзі тану 8-сынып Мұғалімі: Абдрасилова С.Н «Теміртау қаласы № мектеп-лицейі» КММ

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Ар-ұждан үні Өзін-өзі тану 8-сынып Мұғалімі: Абдрасилова С.Н «Теміртау қаласы № мектеп-лицейі» КММ

Құндылығы: Ақиқат Қасиеттері: Ойдың, сөздің және істің бірлігі, шыншылдық, өз – өзіне адал болу. Мақсаты: Оқушылардың

2 слайд
Құндылығы:   Ақиқат Қасиеттері:   Ойдың, сөздің және істің бірлігі,   шыншылдық, өз – өзіне адал болу.   Мақсаты:   Оқушылардың ар – ұждан туралы түсініктерін кеңейте отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Оқушыларды өз – өзіне адал болуға үйрету Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы шыншылдық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Ойдың, сөздің және істің бірлігінде өмір сүруге тәрбиелеу.

3 слайд

4 слайд

Үйге тапсырм а ны тексеру. 1. №2 – сабақ. М.Әуезовтың «Адам баласының жаман құлқы жаратылысынан емес, өскен орта, көрген үлгі,

5 слайд
Үйге тапсырм а ны тексеру. 1. №2 – сабақ. М.Әуезовтың «Адам баласының жаман құлқы жаратылысынан емес, өскен орта, көрген үлгі, өнеге білетіндігінен... Көпшілікті адамшылыққа тәрбиелеу үшін жас буынды жақсылап тәрбиелеу қажет» деген ойын басшылыққа алып, ой – толғау жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №3, «Менің әкем, халық ұлы - Шәкәрім» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: • Адамның көксеген қандай арманы бар еді? • Шәкәрім Абайға берген уәдесін орындау үшін не істеді? • Ең жақсы адам деп қандай адамды айтуға болады? • Адамның рухани баюына қандай қасиеттер себеп болады? • Өздерің Шәкәрім бойындағы қандай қасиеттерді үлгі тұтасыңдар? Неліктен?

АРЛЫ АДАМ – АРДАҚТЫ, АР – АРДАҚТЫҢ АНАСЫ ДӘЙЕКСӨЗ

6 слайд
АРЛЫ АДАМ – АРДАҚТЫ, АР – АРДАҚТЫҢ АНАСЫ ДӘЙЕКСӨЗ

Бауыржан Момышұлы ( 24 желтоқсан 1910 жыл - 10 маусым 1982 жыл ) — Кеңес одағының батыры , жазушы , Екінші дүниежүзі

7 слайд
Бауыржан Момышұлы  ( 24 желтоқсан   1910 жыл  -  10 маусым   1982 жыл ) —  Кеңес одағының батыры ,  жазушы ,  Екінші дүниежүзілік соғыстың  даңқты жауынгері, әскери қолбасшы,  стратег  және  тактик . Сұрақтар: Ұят, ар, намыс сендерге не үшін қажет деп ойлайсыңдар? «Ойлы - ұятты», «абыройлы - ұятты» дегенді қалай түсінесіңдер? Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? ( Дәйексөзді дәптерге жазып аламыз)

М ҰҒАЛІМ СЫЙЫ 4. Оқиға айту Бір күні аспанда данышпандар жиналып адамды жасап, оны жер бетіне жібереді. Содан соң, олар а

8 слайд
М ҰҒАЛІМ СЫЙЫ 4. Оқиға айту Бір күні аспанда данышпандар жиналып адамды жасап, оны жер бетіне жібереді. Содан соң, олар адамға жер бетінде мәнді өмір сүру үшін не керек деген сұрақты талқылауға кіріседі. Бір данышпан: «адамға бақыт жіберейік»,- дейді, екіншісі «ақыл жіберейік»,- дейді. Сөйтіп адамның жер бетінде мәнді өмір сүру үшін керек жақсы қасиеттерді жіберіп жатады. Сол кезде бір данышпан ойланып: «АҚИҚАТТЫ жіберейік»,- дейді. Ал екіншісі: «ақиқатты адамға жайдан-жай жібере салмайық, олар оны өздері іздеп тапсын, сонда ғана адам үшін ақиқаттың мәні болады», -дейді.  Данышпандар АҚИҚАТТЫ біресе күннің артына, біресе айдың артына тығуды ұсынады.  Сол кезде бір данышпан: «Біз одан да АҚИҚАТТЫ адамның жүрегіне тығайық, сонда тек Ар-ұждан дауысын ести білген адам ғана өз жүрегіндегі ақиқатты тани алады. » – деген екен. Ақиқат бізге тумысымыздан берілген сый екен.  Данышпандар не себепті Ақиқатты бірден бере салмай,оны жүрекке жасырып қоюды ұйғарды?  Ар-ұждан дауысын есту дегенді қалай түсінесіңдер?  Сонымен ақиқат дегеніміз не?  Оқушылар олай болса, әрқайсымыздың ақиқатымыз өз жүрегімізде екенін естен шығармайық! Бақыт, байлық, береке барлығы осы ақиқаттан

ШЫҒАРМАШЫЛ ЫҚ ТАПСЫРМАШығармашылық тапсырма 1 – топ: «Ар» 2 – топ: «Намыс» 3 – топ: «Ұждан» Тапсырма: «Ойы, сөзі, іс

9 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛ ЫҚ ТАПСЫРМАШығармашылық тапсырма 1 – топ: «Ар» 2 – топ: «Намыс» 3 – топ: «Ұждан» Тапсырма:   «Ойы, сөзі, іс – әрекетінің бірлігімен үлгі болатын адам» туралы мысал келтіріп, айтыңдар.

Шындық туралы. Ш Ділдабаев

10 слайд
Шындық туралы. Ш Ділдабаев

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ. 1. №3 – САБАҚ. ШӘКӘРІМ АТАЛАРЫҢА ХАТ ЖАЗЫҢДАР. 2. КЕЛЕСІ САБАҚ. №4, «ШЫН БАҚЫТТЫҢ АЙНАСЫ» МӘТІНІН ОҚЫП КЕЛУ

11 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ. 1. №3 – САБАҚ. ШӘКӘРІМ АТАЛАРЫҢА ХАТ ЖАЗЫҢДАР. 2. КЕЛЕСІ САБАҚ. №4, «ШЫН БАҚЫТТЫҢ АЙНАСЫ» МӘТІНІН ОҚЫП КЕЛУ.

 Сабақтың қорытынды сәті.  Тыныс алуға зейін қою.  Баяу музыка қойылады.  Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу

12 слайд
 Сабақтың қорытынды сәті.  Тыныс алуға зейін қою.  Баяу музыка қойылады.  Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.  Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...  Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] .   Рахмет!  Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.