Ар ұждан үні /презентация/
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы :
Ар-ұждан үні
Өзін-өзі тану 8-сынып
Мұғалімі: Абдрасилова С.Н «Теміртау қаласы № мектеп-лицейі» КММ
1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Ар-ұждан үні Өзін-өзі тану 8-сынып Мұғалімі: Абдрасилова С.Н «Теміртау қаласы № мектеп-лицейі» КММ
2 слайд
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеттері: Ойдың, сөздің және істің
бірлігі, шыншылдық, өз – өзіне адал болу.
Мақсаты: Оқушылардың ар – ұждан туралы түсініктерін
кеңейте отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері:
Білімділік: Оқушыларды өз – өзіне адал болуға үйрету
Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы шыншылдық
қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ойдың, сөздің және істің бірлігінде өмір
сүруге тәрбиелеу.
2 слайд
Құндылығы: Ақиқат Қасиеттері: Ойдың, сөздің және істің бірлігі, шыншылдық, өз – өзіне адал болу. Мақсаты: Оқушылардың ар – ұждан туралы түсініктерін кеңейте отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: Оқушыларды өз – өзіне адал болуға үйрету Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы шыншылдық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: Ойдың, сөздің және істің бірлігінде өмір сүруге тәрбиелеу.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Үйге тапсырм а ны тексеру.
1. №2 – сабақ. М.Әуезовтың «Адам баласының жаман құлқы
жаратылысынан емес, өскен орта, көрген үлгі, өнеге білетіндігінен...
Көпшілікті адамшылыққа тәрбиелеу үшін жас буынды жақсылап
тәрбиелеу қажет» деген ойын басшылыққа алып, ой – толғау
жазыңдар.
2. Келесі сабақ. №3, «Менің әкем, халық ұлы - Шәкәрім» мәтінін
оқып келу.
Сұрақтар:
•
Адамның көксеген қандай арманы бар еді?
•
Шәкәрім Абайға берген уәдесін орындау үшін не істеді?
•
Ең жақсы адам деп қандай адамды айтуға болады?
•
Адамның рухани баюына қандай қасиеттер себеп
болады?
•
Өздерің Шәкәрім бойындағы қандай қасиеттерді үлгі
тұтасыңдар? Неліктен?
5 слайд
Үйге тапсырм а ны тексеру. 1. №2 – сабақ. М.Әуезовтың «Адам баласының жаман құлқы жаратылысынан емес, өскен орта, көрген үлгі, өнеге білетіндігінен... Көпшілікті адамшылыққа тәрбиелеу үшін жас буынды жақсылап тәрбиелеу қажет» деген ойын басшылыққа алып, ой – толғау жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №3, «Менің әкем, халық ұлы - Шәкәрім» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: • Адамның көксеген қандай арманы бар еді? • Шәкәрім Абайға берген уәдесін орындау үшін не істеді? • Ең жақсы адам деп қандай адамды айтуға болады? • Адамның рухани баюына қандай қасиеттер себеп болады? • Өздерің Шәкәрім бойындағы қандай қасиеттерді үлгі тұтасыңдар? Неліктен?
6 слайд
АРЛЫ АДАМ –
АРДАҚТЫ,
АР – АРДАҚТЫҢ АНАСЫ ДӘЙЕКСӨЗ
6 слайд
АРЛЫ АДАМ – АРДАҚТЫ, АР – АРДАҚТЫҢ АНАСЫ ДӘЙЕКСӨЗ
7 слайд
Бауыржан Момышұлы ( 24 желтоқсан 1910 жыл - 10
маусым 1982 жыл ) — Кеңес одағының
батыры , жазушы , Екінші дүниежүзілік соғыстың даңқты
жауынгері, әскери қолбасшы, стратег және тактик .
Сұрақтар:
Ұят, ар, намыс сендерге не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
«Ойлы - ұятты», «абыройлы - ұятты» дегенді қалай
түсінесіңдер?
Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
( Дәйексөзді дәптерге жазып аламыз)
7 слайд
Бауыржан Момышұлы ( 24 желтоқсан 1910 жыл - 10 маусым 1982 жыл ) — Кеңес одағының батыры , жазушы , Екінші дүниежүзілік соғыстың даңқты жауынгері, әскери қолбасшы, стратег және тактик . Сұрақтар: Ұят, ар, намыс сендерге не үшін қажет деп ойлайсыңдар? «Ойлы - ұятты», «абыройлы - ұятты» дегенді қалай түсінесіңдер? Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? ( Дәйексөзді дәптерге жазып аламыз)
8 слайд
М ҰҒАЛІМ СЫЙЫ
4. Оқиға айту Бір күні аспанда данышпандар жиналып адамды жасап, оны жер бетіне
жібереді. Содан соң, олар адамға жер бетінде мәнді өмір сүру үшін не керек деген сұрақты
талқылауға кіріседі. Бір данышпан: «адамға бақыт жіберейік»,- дейді, екіншісі «ақыл
жіберейік»,- дейді. Сөйтіп адамның жер бетінде мәнді өмір сүру үшін керек
жақсы қасиеттерді жіберіп жатады. Сол кезде бір данышпан ойланып: «АҚИҚАТТЫ
жіберейік»,- дейді. Ал екіншісі: «ақиқатты адамға жайдан-жай жібере салмайық, олар оны
өздері іздеп тапсын, сонда ғана адам үшін ақиқаттың мәні болады», -дейді.
Данышпандар АҚИҚАТТЫ біресе күннің артына, біресе айдың артына тығуды ұсынады.
Сол кезде бір данышпан: «Біз одан да АҚИҚАТТЫ адамның жүрегіне тығайық, сонда тек
Ар-ұждан дауысын ести білген адам ғана өз жүрегіндегі ақиқатты тани алады. » – деген екен.
Ақиқат бізге тумысымыздан берілген сый екен.
Данышпандар не себепті Ақиқатты бірден бере салмай,оны жүрекке жасырып қоюды
ұйғарды?
Ар-ұждан дауысын есту дегенді қалай түсінесіңдер?
Сонымен ақиқат дегеніміз не?
Оқушылар олай болса, әрқайсымыздың ақиқатымыз өз жүрегімізде екенін естен
шығармайық! Бақыт, байлық, береке барлығы осы ақиқаттан
8 слайд
М ҰҒАЛІМ СЫЙЫ 4. Оқиға айту Бір күні аспанда данышпандар жиналып адамды жасап, оны жер бетіне жібереді. Содан соң, олар адамға жер бетінде мәнді өмір сүру үшін не керек деген сұрақты талқылауға кіріседі. Бір данышпан: «адамға бақыт жіберейік»,- дейді, екіншісі «ақыл жіберейік»,- дейді. Сөйтіп адамның жер бетінде мәнді өмір сүру үшін керек жақсы қасиеттерді жіберіп жатады. Сол кезде бір данышпан ойланып: «АҚИҚАТТЫ жіберейік»,- дейді. Ал екіншісі: «ақиқатты адамға жайдан-жай жібере салмайық, олар оны өздері іздеп тапсын, сонда ғана адам үшін ақиқаттың мәні болады», -дейді. Данышпандар АҚИҚАТТЫ біресе күннің артына, біресе айдың артына тығуды ұсынады. Сол кезде бір данышпан: «Біз одан да АҚИҚАТТЫ адамның жүрегіне тығайық, сонда тек Ар-ұждан дауысын ести білген адам ғана өз жүрегіндегі ақиқатты тани алады. » – деген екен. Ақиқат бізге тумысымыздан берілген сый екен. Данышпандар не себепті Ақиқатты бірден бере салмай,оны жүрекке жасырып қоюды ұйғарды? Ар-ұждан дауысын есту дегенді қалай түсінесіңдер? Сонымен ақиқат дегеніміз не? Оқушылар олай болса, әрқайсымыздың ақиқатымыз өз жүрегімізде екенін естен шығармайық! Бақыт, байлық, береке барлығы осы ақиқаттан
9 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛ
ЫҚ ТАПСЫРМАШығармашылық тапсырма 1 – топ: «Ар»
2 – топ: «Намыс»
3 – топ: «Ұждан»
Тапсырма: «Ойы, сөзі, іс – әрекетінің бірлігімен
үлгі болатын адам» туралы мысал келтіріп,
айтыңдар.
9 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛ ЫҚ ТАПСЫРМАШығармашылық тапсырма 1 – топ: «Ар» 2 – топ: «Намыс» 3 – топ: «Ұждан» Тапсырма: «Ойы, сөзі, іс – әрекетінің бірлігімен үлгі болатын адам» туралы мысал келтіріп, айтыңдар.
10 слайд
Шындық туралы. Ш Ділдабаев
10 слайд
Шындық туралы. Ш Ділдабаев
11 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ.
1. №3 – САБАҚ. ШӘКӘРІМ
АТАЛАРЫҢА ХАТ
ЖАЗЫҢДАР.
2. КЕЛЕСІ САБАҚ. №4,
«ШЫН БАҚЫТТЫҢ
АЙНАСЫ» МӘТІНІН ОҚЫП
КЕЛУ.
11 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ. 1. №3 – САБАҚ. ШӘКӘРІМ АТАЛАРЫҢА ХАТ ЖАЗЫҢДАР. 2. КЕЛЕСІ САБАҚ. №4, «ШЫН БАҚЫТТЫҢ АЙНАСЫ» МӘТІНІН ОҚЫП КЕЛУ.
12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу
отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз.
Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады.
Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз.
Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды
тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2
[ 3 ] . Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп,
жүрегімізге сақтайық.
12 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.