Материалдар / Аралас сандарды қосу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аралас сандарды қосу

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал аралас сандарды қосу тақырыбына толық мағлұмат берілген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы: Аралас сандарды қосу Жалағаш ауданы № 202 орта мектеп математика пәні мұғалімі Шарапаева Гүлзира Серікбайқызы

1 слайд
Сабақ тақырыбы: Аралас сандарды қосу Жалағаш ауданы № 202 орта мектеп математика пәні мұғалімі Шарапаева Гүлзира СерікбайқызыСабаққа негізделген оқу мақсаты 5.1.2.20. Аралас сандарды қосу және азайтуды орындауС а б а қ т ы ң м а қ с а т т а р ы Б арл ы қ оқуш ы л ар : А ралас сандарды қосу ереж есін біледі. О қ уш ы л ар ды ң басы м бөл ігі: А ралас сан д ард ы б ұры с б өлш екке ай н алд ы ры п , ортақ б өлім ге келтіре алад ы . К ей бір оқ уш ы л ар : А ралас сан дарды қосуды ң ти ім ді тәсілдерін есеп тер ш ы ғаруда қолдан а алады . Бағалау критерийлері 1. Натурал сан мен аралас санды қоса алады 2.Бірнеше аралас сандарды қоса алады П ән арал ы қ бай л ан ы с Ж араты лы стан у Құндылықтармен байланыс Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; Жауапкершілік; Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Аралас сандарды қосу Жалағаш ауданы № 202 орта мектеп математика пәні мұғалімі Шарапаева Гүлзира СерікбайқызыСабаққа негізделген оқу мақсаты 5.1.2.20. Аралас сандарды қосу және азайтуды орындауС а б а қ т ы ң м а қ с а т т а р ы Б арл ы қ оқуш ы л ар : А ралас сандарды қосу ереж есін біледі. О қ уш ы л ар ды ң басы м бөл ігі: А ралас сан д ард ы б ұры с б өлш екке ай н алд ы ры п , ортақ б өлім ге келтіре алад ы . К ей бір оқ уш ы л ар : А ралас сан дарды қосуды ң ти ім ді тәсілдерін есеп тер ш ы ғаруда қолдан а алады . Бағалау критерийлері 1. Натурал сан мен аралас санды қоса алады 2.Бірнеше аралас сандарды қоса алады П ән арал ы қ бай л ан ы с Ж араты лы стан у Құндылықтармен байланыс Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; Жауапкершілік; Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету.

О қ у ш ы л а р : А р алас сан д ар д ы қо су алго р и тм ін тү сін д ір е алад ы . Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге ар

2 слайд
О қ у ш ы л а р : А р алас сан д ар д ы қо су алго р и тм ін тү сін д ір е алад ы . Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): Жай бөлшек, дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сан, ортақ бөлім, ең кіші ортақ еселік, толықтауыш көбейткіш. Т іл д ік м а қ с а т Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер - бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу үшін, бүтін және бөлшек бөліктерінің қосындысы ретінде жазу керек; -бөлімдері әртүрлі екі аралас санды қосу үшін, бұрыс бөлшекке айналдырып, оларды ортақ бөлімге келтіріп, сонан соң бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу керек; -егер жай бөлшектерді қосуда шыққан бөлшек бұрыс бөлшек болса, онда бөлшектің бүтін бөлігін айырып, аралас сан түрінде жазу керек; -егер жай бөлшектерді қосу мен азайтуда шыққан бөлшек қысқартылатын болса, оны қысқарту керек.Алдыңғы білім Сандардың ең кіші ортақ еселігі , ең үлкен ортақ бөлгіш, дұрыс және бұрыс бөлшектер ,аралас сан,бөлшектерді қысқарту ,жай бөлшекті ортақ бөлімге келтіру туралы біледі.

2 слайд

О қ у ш ы л а р : А р алас сан д ар д ы қо су алго р и тм ін тү сін д ір е алад ы . Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): Жай бөлшек, дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сан, ортақ бөлім, ең кіші ортақ еселік, толықтауыш көбейткіш. Т іл д ік м а қ с а т Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер - бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу үшін, бүтін және бөлшек бөліктерінің қосындысы ретінде жазу керек; -бөлімдері әртүрлі екі аралас санды қосу үшін, бұрыс бөлшекке айналдырып, оларды ортақ бөлімге келтіріп, сонан соң бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу керек; -егер жай бөлшектерді қосуда шыққан бөлшек бұрыс бөлшек болса, онда бөлшектің бүтін бөлігін айырып, аралас сан түрінде жазу керек; -егер жай бөлшектерді қосу мен азайтуда шыққан бөлшек қысқартылатын болса, оны қысқарту керек.Алдыңғы білім Сандардың ең кіші ортақ еселігі , ең үлкен ортақ бөлгіш, дұрыс және бұрыс бөлшектер ,аралас сан,бөлшектерді қысқарту ,жай бөлшекті ортақ бөлімге келтіру туралы біледі.

Сабақ кезеңдері1.Ұйымдастыру кезеңі Ш ирату: «Ой қозғау» сұрақтары 1.Бөлімдері бірдей жай бөлш ектерді қалай қос

3 слайд
Сабақ кезеңдері1.Ұйымдастыру кезеңі Ш ирату: «Ой қозғау» сұрақтары 1.Бөлімдері бірдей жай бөлш ектерді қалай қосамыз? 2.Бөлімдері бірдей жай бөлш ектерді қалай азайтамыз? 3. Бөлімдері әртүрлі жай бөлш ектерді қалай қосамыз? 4. Бөлімдері әртүрлі жай бөлш ектерді қалай азайтамыз? 5.Ж ай бөлш ектерді ортақ бөлімге қалай келтіреміз? О қуш ының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын. «М озаика» әдісі арқылы сынып топтастырылады және жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстырылады. Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Топтарға тақырыпты оқуға беріледі.Топ мүш елері мәтінді оқып, жұбымен бір -біріне түсіндіреді. Топ мүш елері берілген тапсырманы өзара талдап,талқылайды. i : А ралас сандарды қосу үш н 1) аралас сандарды бүтiн ж әне бөлш ек бөлiктерiнiң қосы нды сы ретiнде ж азу керек; 2) бүтiн ж әне бөлш ек бөлiктерiн бөлек қосу керек (егер қосы нды ны ң м әнiндегi бөлш ек бөлiк бұры с ж ай бөлш ек болса, оны ң бүтiн бөлiгiн айы ры п, бүтiн бөлiкке қосу керек. Қаж ет ж ағдайда бөлш ек қы сқарты лады ); 3) i ш ы ққан қосы нды ны аралас сан түр нде . ж азу керек К ері байланы с орнату. 1) Топта жұмыс істеу ұнады ма? 2) Ө зге топтың бақылау нәтижелерімен келісесіздер ме? Н еліктен? «Бағдарш ам» арқылы бағалау. Бүкіл сы ны пқа тапсы рма: (қабілетті оқуш ы лар есептің ш ы ғары лу ж олы н түсіндіреді) 1. Екi ыдыс бiрдей көлемдегi сумен толтырылды. Бiрiнш i ыдыстағы судың 5/ 8 -i, екiнш iсiндегi судың 3/ 10 -i жұмсалды. Қай ыдыстағы су артық? 2.Ұзындықтары бiрдей қызғылт, көк және жасыл түстi жолақ алынды. Қызғылт жолақтың ұзынды ғының 1 12 -i, көктен 5 6 -i, жасылдан 4 9 -i қиып алынды. Қай жолақ ең қысқа болып қалды? Ж ұптық жұмыс (Оқулықпен жұмыс) Қосындының мәнін тап. Дайын үлгі жауап арқылы жұптардың өзара формативті бағалауы жүзеге асырылады. Ж еке жұмы с . “М адақт ау” арқы лы бағалау “Бас барм ақ” арқы лы бағалау Дескриптор арқылы бағалаймын.

3 слайд

Сабақ кезеңдері1.Ұйымдастыру кезеңі Ш ирату: «Ой қозғау» сұрақтары 1.Бөлімдері бірдей жай бөлш ектерді қалай қосамыз? 2.Бөлімдері бірдей жай бөлш ектерді қалай азайтамыз? 3. Бөлімдері әртүрлі жай бөлш ектерді қалай қосамыз? 4. Бөлімдері әртүрлі жай бөлш ектерді қалай азайтамыз? 5.Ж ай бөлш ектерді ортақ бөлімге қалай келтіреміз? О қуш ының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отырамын. «М озаика» әдісі арқылы сынып топтастырылады және жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстырылады. Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Топтарға тақырыпты оқуға беріледі.Топ мүш елері мәтінді оқып, жұбымен бір -біріне түсіндіреді. Топ мүш елері берілген тапсырманы өзара талдап,талқылайды. i : А ралас сандарды қосу үш н 1) аралас сандарды бүтiн ж әне бөлш ек бөлiктерiнiң қосы нды сы ретiнде ж азу керек; 2) бүтiн ж әне бөлш ек бөлiктерiн бөлек қосу керек (егер қосы нды ны ң м әнiндегi бөлш ек бөлiк бұры с ж ай бөлш ек болса, оны ң бүтiн бөлiгiн айы ры п, бүтiн бөлiкке қосу керек. Қаж ет ж ағдайда бөлш ек қы сқарты лады ); 3) i ш ы ққан қосы нды ны аралас сан түр нде . ж азу керек К ері байланы с орнату. 1) Топта жұмыс істеу ұнады ма? 2) Ө зге топтың бақылау нәтижелерімен келісесіздер ме? Н еліктен? «Бағдарш ам» арқылы бағалау. Бүкіл сы ны пқа тапсы рма: (қабілетті оқуш ы лар есептің ш ы ғары лу ж олы н түсіндіреді) 1. Екi ыдыс бiрдей көлемдегi сумен толтырылды. Бiрiнш i ыдыстағы судың 5/ 8 -i, екiнш iсiндегi судың 3/ 10 -i жұмсалды. Қай ыдыстағы су артық? 2.Ұзындықтары бiрдей қызғылт, көк және жасыл түстi жолақ алынды. Қызғылт жолақтың ұзынды ғының 1 12 -i, көктен 5 6 -i, жасылдан 4 9 -i қиып алынды. Қай жолақ ең қысқа болып қалды? Ж ұптық жұмыс (Оқулықпен жұмыс) Қосындының мәнін тап. Дайын үлгі жауап арқылы жұптардың өзара формативті бағалауы жүзеге асырылады. Ж еке жұмы с . “М адақт ау” арқы лы бағалау “Бас барм ақ” арқы лы бағалау Дескриптор арқылы бағалаймын.

Тапсырма Үшбұрыш қабырғаларының ұзындықтары см, см , c = см тең болса, п

4 слайд
Тапсырма Үшбұрыш қабырғаларының ұзындықтары см, см , c = см тең болса, периметрін тап. Бағалау критерийі Дескриптор 1. Натурал сан мен аралас санды қоса алады 1. Аралас санның бүтін бөлігін ажырата біледі. 2. Аралас санның бүтін бөлігіне натурал санды қоса біледі. 2.Бірнеше аралас сандарды қоса алады 1. Аралас санның бүтін және бөлщек бөлігін ажырата біледі. 2. Аралас сандардың бүтін бөлігіне бүтін санды, бөлшек бөлігіне бөлшек бөлігін қоса біледі. 3. Шыққан нәтижені аралас сан түрінде жаза біледі.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Білемін Білгім келеді Үйрендім Рефлексия «Білемін. Білгім келеді.Үйрендім.» кестесін толтыру . Үйге тапсырма : Аралас сандарды қосу ережелерін қайталау, №457 есеп

4 слайд

Тапсырма Үшбұрыш қабырғаларының ұзындықтары см, см , c = см тең болса, периметрін тап. Бағалау критерийі Дескриптор 1. Натурал сан мен аралас санды қоса алады 1. Аралас санның бүтін бөлігін ажырата біледі. 2. Аралас санның бүтін бөлігіне натурал санды қоса біледі. 2.Бірнеше аралас сандарды қоса алады 1. Аралас санның бүтін және бөлщек бөлігін ажырата біледі. 2. Аралас сандардың бүтін бөлігіне бүтін санды, бөлшек бөлігіне бөлшек бөлігін қоса біледі. 3. Шыққан нәтижені аралас сан түрінде жаза біледі.Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Білемін Білгім келеді Үйрендім Рефлексия «Білемін. Білгім келеді.Үйрендім.» кестесін толтыру . Үйге тапсырма : Аралас сандарды қосу ережелерін қайталау, №457 есеп