Материалдар / Арифметикалық прогрессия
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Арифметикалық прогрессия

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту; Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету; Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, намысын қорғауға баулу; сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2019
441
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Саба қтың тақырыбы Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Пән мұғалімі: Алимханов А

1 слайд
Саба қтың тақырыбы Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Пән мұғалімі: Алимханов Ардак Оразханович

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары :  Оқушылар о сы тақырып бойынша  білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, син

2 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары :  Оқушылар о сы тақырып бойынша  білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастырады.

Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның

3 слайд
Сабақтың мақсаттары :  Тақырып бойынша теориялық білімдерін қорытындылау;формулаларды пайдаланып арифметикалық прогрессияның n -ші мүшесін және алғашқы n мүшелерінің қосындысын табу дағдыларын дамыту;  Пәнге қызығушылықтарын арттыру, математика мен айналадағы өмірмен байланысын көруді үйрету;математика тілінде сауатты сөйлеуді үйрету;  Оқушылардың белсенділігін, ынтасы мен жауапкершілігін арттыру, намысын қорғауға баулу; сыныптастарын сыйлауға тәрбиелеу.

Арифметикалық прогрессияның анықтамасы А рифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогре

4 слайд
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы А рифметикалық прогрессияның n -ші мүшесінің формуласы Арифметикалық прогрессияның өзіне тән қасиеті Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы Арифметикалық прогрессияның айырымының формуласы 2 1 1     n n n a a a d a a n n    1 d n a a n ) 1 ( 1    n n a a d    1 n a a S n n  2 1   n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1   

Ауызша есептеу: І топ 1. 3; 6; 9; 12; … 2. -1; -1; -1; … 3. 0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6. -3; -1; 1

5 слайд
Ауызша есептеу: І топ 1. 3; 6; 9; 12; … 2. -1; -1; -1; … 3. 0; 13; 1; 14; … 4. = 3п – 2; 5. = 25 + ; 6. -3; -1; 1; 3; …n x n a 2 nТізбектерінің қайсысы арифметикалық прогрессия болып табылады, неге?

Ауызша есептеу ІІ топ 1. (х n ) т ізбегіндегі : 9 ; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … бірінші,төртінші,алтыншы және жетінші мүшелерді

6 слайд
Ауызша есептеу ІІ топ 1. (х n ) т ізбегіндегі : 9 ; 7; 5; 3; 1; - 1; -3; … бірінші,төртінші,алтыншы және жетінші мүшелерді атаңдар .

Ауызша есептеу ІІІ топ 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2 n - 3. a 1 , а 2

7 слайд
Ауызша есептеу ІІІ топ 2. (а n ) тізбегі төмендегі формуламен берілген а n = 2 n - 3. a 1 , а 2 , a 5 , а 15 , а 50 , а k мүшелерін табыңдар .

8 слайд

Тізбекке байланысты Карл Фридрих Гаусстың өмірінде қандай оқиға болды?

9 слайд
Тізбекке байланысты Карл Фридрих Гаусстың өмірінде қандай оқиға болды?

Шахмат ең алғаш қай елде дүниеге келді? Тізбекке қатысты шахмат туралы аңыздың мазмұны қандай?

10 слайд
Шахмат ең алғаш қай елде дүниеге келді? Тізбекке қатысты шахмат туралы аңыздың мазмұны қандай?

І-топ “ Ой толғау” 1 ) 2 ) Атыраудан Шетпеге мұнайы бар поезд бағытталды. 1-ші цистернада 4 тонна мұнай,2-ші

11 слайд
І-топ “ Ой толғау” 1 ) 2 ) Атыраудан Шетпеге мұнайы бар поезд бағытталды. 1-ші цистернада 4 тонна мұнай,2-ші цистернада 9 тонна,3-ші де 14 тонна....п-ші цистернада 304 тонна мұнай бар. Осы цистернаның реттік нөмірін анықтаңыз.

Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңг

12 слайд
Еркіннің ата-анасы туған күніне баласына ұялы телефонды жаңартып сатып беруге ұйғарды . Ол үшін олар бірінші айда 650 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды.Еркіннің ата- анасы 10 айдан кейін қанша ақша жинайды? ІІ топ “ Ой толғау”

Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс

13 слайд
Дүниежүзілік «Кенгуру – математика для всех» интеллектуалдық ойынында жергілікті ұйымдастыру комитетіне мектеп атынан сұраныс берілу керек.Бірінші күні берілген мерзімнен кейін сұранысты 5 мектеп берді, екінші күні -7 мектеп, үшінші күні-9 мектеп…Неше күннен кейін ұйымдастыру комитетіне 61 сұраныс түседі (егер берілген заңдылық бұзылмаса)? Неше сұраныс соңғы күні түседі?ІІІ топ “ Ой толғау”

І топ “ Ой толғау” Берілгені: 9, 5 5n - 5 5n = 305 n = 61

14 слайд
І топ “ Ой толғау” Берілгені: 9, 5 5n - 5 5n = 305 n = 61

Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 )

15 слайд
Б\і: Т\к : Шешімі: Жауабы: 10 50 650 1    n d a 10 S n d n a S n  2 ) 1 ( 2 1    10 2 50 9 650 2 10      S 5 ) 450 1300( 10    S 8750 10  S тенге 8750 ІІ топ “ Ой толғау”

ІІІ топ “ Ой толғау” шешуі Берілгені: 7, 61 2 56 2 n - 2 2 n = 58 n = 29

16 слайд
ІІІ топ “ Ой толғау” шешуі Берілгені: 7, 61 2 56 2 n - 2 2 n = 58 n = 29

3 2 60    n a S n n n“ 4” “ 3” n a прогрессия арифм . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 aБ/і:

17 слайд
3 2 60    n a S n n n“ 4” “ 3” n a прогрессия арифм . ... 9; 7; 5  2 5 1   d a 6 aБ/і:

; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n              “ 4” “

18 слайд
; 2 3 2 5 ;3 2 ;5 3 1 2 ; 60 ; 2 1 1 n n S n a a S n a a S n n n n n              “ 4” “ 3” . 2 3 ; 2 ) 1 ( 5 ; ) 1 ( ; 2 5 7 ; 5 1 1 n a n a d n a a d a n n n               . 15 ; 2 5 5 ; 5 ; ) 1 ( 6 6 1 6 1         a a d a a d n a a n   10 ;6 ;0 60 4 ; ) 4( 60 ; 2 2 8 60 2 1 2           n n n n n n n n  

19 слайд
 

Дұрыс жауаптары: 1) D 2)В 3)С 4)А 5)А

20 слайд
Дұрыс жауаптары: 1) D 2)В 3)С 4)А 5)А

Рефлексия. 1. Жеке басымның ж ұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығаруды ұ

21 слайд
Рефлексия. 1. Жеке басымның ж ұмысымның нәтижесі деп мен төмендегіні есептеймін: А . Теорияны түсіндім. В . Есептер шығаруды ұйрендім. С . Өткен тақырыптарды қайталап өттім. 2. Сабақ үстінде есеп шығарғанда өздеріне не жетіспеді деп ойлайсындар А . Білім. Б. Уақыт С .Ынтам болмады.